Bierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:07 schreef jpjedi het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal over die wijven zooi....een echte vent zuipt gewoon bier.![]()
Nee niet eensquote:
Nog beter niks dan al die vrouwendrankjes en zeker die met die rare kleurtjes... Bij ons in het stamcafe in Prinsenbeek waar ik graag mag vertoeven drinken er ook steeds meer die koelvloeistof in een flesje..WKD.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nee niet eensIk als geheelonthouder val wel een beetje uit de toon
Maar ja, ken er niets aan doen...ik lust gewoon geen alcohol
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nee niet eensIk als geheelonthouder val wel een beetje uit de toon
Maar ja, ken er niets aan doen...ik lust gewoon geen alcohol
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef escape_nl het volgende:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2EURO&skin=bf2euro&app=commerce
Downloaden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit: ben hem aan het binnenslurpen
Bewijs
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/bestelling.jpg
handig werkt niet met firefoxquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:23 schreef escape_nl het volgende:
https://account.ea.com/commerce/product-info.jsp?ipath=15&locale=en_US&sls=2&site=eaco&prodid=BF2EURO&skin=bf2euro&app=commerce
Downloaden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edit: ben hem aan het binnenslurpen
Bewijs
http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/bestelling.jpg
* PoSTMaN schakelt naar tegenaanvalmodusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:07 schreef jpjedi het volgende:
Wat een geouwehoer allemaal over die wijven zooi....een echte vent zuipt gewoon bier.![]()
In jouw betoog kan ik me nog best vinden hoor. Perfect draft staat ook op mijn verlanglijstje. We hebben er eentje op kantoor in Brussel voor een jaar ofzo en ik moet zeggen het bevalt prima. Nadeel is dat ik meestal nar huis moet rijden daarna dus moet me inhouden dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
* PoSTMaN schakelt naar tegenaanvalmodus
Ik als echte bierdrinker ben het daar niet helemaal mee eens. In de kroeg drink ik gewoon bier, maar tijdens het eten kan ik ook genieten van een lekker wijntje, na het eten van een wat sterker drankje (amaretto, 43, baileys).
Op vakantie kan ik genieten van allerlei cocktails en thuis net zo goed.
Ik heb thuis een aardige drankkast staan waar ik altijd wel iets lekkers uit kan pakken, iets wat ik overigens zelden doe. Met feestjes mix ik nog wel eens wat voor de gasten inelkaar, maar verder staan mijn flessen eigenlijk voornamelijk stof te vangen.
Maar omdat ik toch mijn mannelijkheid wil bewijzen heb ik 10 minuten geleden een Perfect Draft gekocht voor mijn 110 euro![]()
Ik zat een beetje door mijn.postbank.nl te klikken en toen kwam ik er ineens achter dat de postbank rentepunten geeft, bovenop je normale rente. 1 rente punt is 1 euro cent in de rentepuntenwinkel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
In jouw betoog kan ik me nog best vinden hoor. Perfect draft staat ook op mijn verlanglijstje. We hebben er eentje op kantoor in Brussel voor een jaar ofzo en ik moet zeggen het bevalt prima. Nadeel is dat ik meestal nar huis moet rijden daarna dus moet me inhouden dan.
thuis vanmiddagquote:
Nou succes met leren dan maar...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
thuis vanmiddagmoet leren voor 2 brandweer examens vanavond maar het nieuws van Escape kost me zowiezo weer een uurtje leren
![]()
![]()
het zal tijdens de install wel worden gedetecteerd welke versie je hebt toch? nou, het blijft EA natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:20 schreef staticdata het volgende:
Escape kan je vanavond ff melden als je instellingen helemaal naar de kalote zijn gegaan, nu je het in het nederlands heb gedownload? vraag me af of hij dan niet als je instellingen omturnt van engels naar NL
dat is de taal die je instelt voor de installatie niet voor het spel zelfquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef escape_nl het volgende:
neem aan dat je voor de installatie kan kiezen welke taal je wilt, weet ik wel zeker trouwens
Heb net even op great wall gespeeld (enige server die ik trouwens kon vinden die EF draaide)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef jpjedi het volgende:
wie wil testen..ik heb onze server eventjes op EF gezet.. je kan de mappen gewoon doormixen.
je BF2 accountnaam...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:10 schreef VeerMans het volgende:
wat moet je invullen bij je gamespy account als je dat ding online koopt?
ik zou dan niet te dicht bij elkaar rijden i.v.m. de planes, je bent echt een sitting duck volgens mij op zo'n open veld...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:26 schreef staticdata het volgende:
wat me wel cool lijkt is dat je met 4 tanks in formatie gaat rijden en dan met z'n 4en alles veroveren. allemaal engineer. ben je toch aardig sterk.
Mja er zijn al 10 gasten geweest ofzo maar ze gaan allemaal gelijk weer weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik zou dan niet te dicht bij elkaar rijden i.v.m. de planes, je bent echt een sitting duck volgens mij op zo'n open veld...
ik zou de server lekker alleen met EF draaien, aangezien er toch nog bijna geen servers zijn wordt hij zo misschien sneller gevuld
Denk dat dat ook wel een goed idee is, zeker omdat er morgen meer mensen EF hebben en wellicht dat de server dan eerder vol raakt en wat populairder word.......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef escape_nl het volgende:
Morgen ben ik vrij en aangezien er bijna nooit van de boffers online is overdag gooi ik heb op EF
Wat een mietjes...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja er zijn al 10 gasten geweest ofzo maar ze gaan allemaal gelijk weer weg.
Zo .. ook ik ben hem aan het downen. Morgen kom ik zeker ff meespelen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:34 schreef escape_nl het volgende:
Morgen ben ik vrij en aangezien er bijna nooit van de boffers online is overdag gooi ik heb op EF
Gelukkig, ik was even bang dat we geen nieuwe undocumented features kregenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pfffffffffffffffffff heb de eerste bug alweer gevonden hoor en niet zo'n kleintje ook!!!
Als je als gunner in de heli zit van het Europese leger en je bent in Tv guided mode geweest en vervolgens ga je weer over om gewoon te schieten kun je niet meer op c drukken om de camerpositie anders te zetten. (dus je zit dan echt als het ware IN de heli) EN wil je met je pijltje omhoog richting gaat dat ding automatisch naar beneden! Maakte het net 2x mee op Smoke Screen. Zeer vervelend !!![]()
![]()
Ja het is te erg voor woorden! Als ik EF speel ga ik niet bij het Europese leger OF ik stap niet in een heli, zeker niet als gunner.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef staticdata het volgende:
kortom patch 1.22 in de making!
had hem online staan, scheelt weer een "player to start".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
en dan zegt die brandweerman dat ie moet leren....
Doe ik sowiezo altijd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kun je ook niet met F9, F10 of F11 switchen?
nee wordt gewoon gemixt met bf2 standaard...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:56 schreef BattleLies het volgende:
Huh!? Er komt geen icoontje ofzo te staan zoals bij SF waar je op kunt klikken waardoor hij EF opstart he?!
Tot nu toe toch enkel de gunner bug...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nee wordt gewoon gemixt met bf2 standaard...
En wederom zit het vol bugs....Dit is toch niet te filmen?![]()
dat wist je toch wel? ik kan je anders misschien wel ff helpen... of wacht... dat kan natuurlijk niet, dan zou ik hem moeten downen, en hoe krijg jij hem dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
ook weer leuk, geen creditcard dus kan niks kiezen :/
kan wel!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
ook weer leuk, geen creditcard dus kan niks kiezen :/
Wat sickert bedoeld is dat je dus ook ergens je rekeningnummer in kan voeren! zo simpel is hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
kan wel!!
ff goed kijken dan zie je rechtbovenin click en buy!
tis een heel gedoe maar uiteindelijk is het mij ook gelukt (na wat aanwijzingen van Diamond)
Ik heb me twijfels, persoonlijk had ik veel liever city maps gezien. Dit zijn meer vlieg en voertuigen mappen. Maargoed, die 10 euro.... dan maar een weekje minder sms'en. Wat is 10 euro nou.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:31 schreef Suikermais het volgende:
Maaruh...is 't nou nog wat ..dat euro forces ..of kan ik 't beter links laten liggen ??
Mooi ken ik gelijk mn EF ff testenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Wtf..staat de server op EuroforcesWant ik kom er niet in
![]()
goed ding idd, maar jammer dat de beste ronde per map het niet doet...quote:
had ook de f2000 gebruiktquote:Op maandag 13 maart 2006 22:07 schreef JumperJack het volgende:
hmm. voelde me vanavond echt een schietschijf ... heeft echt niemand van de BoFfers mn PC gehacked zodat ik online een enorme pijl boven mn hoofd heb die iedereen kan zien??? pff. daar gaat mn kill:death ratio met de assault naar < 1![]()
was vooral vervelend omdat ik in het éne team zat, en 14 BoFfers in het andere![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef -Raffie- het volgende:
Downloading....
Je BF accountnaamquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:49 schreef Suikermais het volgende:
wat is mijn Gamespy ID ?
Wel irri dat bij EA rudycarell al bezet was...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef -Raffie- het volgende:
Downloading....
Staat je huis in de fik. Komt JP langs.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef staticdata het volgende:
en dan zegt die brandweerman dat ie moet leren....
EA die gratis iets weggeeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:15 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik dacht dat Euro Force gratis was![]()
EA games
dat betekende ook dat er bij mij altijd 3 uitgingen zodat ik er in konquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Het lijkt me trouwens wel slim om de server voorlopig even op EF te laten staanHet is wat lastig voor de mensen die het spel nog niet hebben maar het betekent wel een enorme boost voor de bekendheid van de server. De diehards weten nog hoe het ging toen we als een van de eerste een EU server hadden. Toen wilden zoveel mensen spelen dat als je 1 man kickte en je terug ging naar het spel je niet meer in kon loggen, dan was je slot alweer bezet
![]()
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef Sickert het volgende:
dat betekende ook dat er bij mij altijd 3 uitgingen zodat ik er in kon
werkt bf2ra al?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend
Voor degene die dat nog niet weten (aangezien we het nog niet eerder hoefden te doen). Als de server vol zit en je wilt er in spreek dan een admin aan op MSN, op Xfire of op TS en de admin zal wat mensen van de server schoppen zodat jij kan spelen.
Band of Fok!kers, glashelder
valt wel meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ajax
Nog niet
Die commentatorDie zit echt met een Ajaxshirt aan achter de mic
En terecht, en ajax mocht idd ook een strafschop krijgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ajax
Nog niet
Die commentatorDie zit echt met een Ajaxshirt aan achter de mic
ik denk dat het 0-10 word.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
valt wel mee
hij is gewoon voor een nederlandse club.. vorige keer bij Psv was ie ook voor Psv
das logisch...
die Adrianomn vader zat van och daar gaan we... en toen zag ik m kijken en over zn snoetje wrijven
die gaat naast rechts riep ik snel...
en ja hoor
zelfs ik had m beter ingeschoten met links![]()
zometeen weer verder kijken ik verwacht de 0-1 voor Ajax in de 56e minuut (als ik die strafschop naast voorspel heb ik dit vast ook goed)
de 0-2 verwacht ik in de 73e minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |