Dit is toch curieus te noemen. Hebben wij Fokkers alle wind uit de zeilen van het Van den Broeke Boegschip weggenomen? Hebben wij alles al juist geanalyseerd en geeft de familie daarom definitief niet thuis? En waarom krijgen wij keer op keer het gevoel dat Vader Van den Broeke thuis met een zweepje rondlooopt en Robbert maar "Ja en amen" te zeggen heeft?quote:"Ondanks dat Robbert's vader toegezegd heeft dat er een persconferentie gegeven zou worden n.a.v. de negatieve kritiek op Robbert, komt die er definitief níet. De manager (?) vond dat er al wel genoeg over Robbert gezegd was."
Leer zelf eens lezen kind!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Leer lezen nogmaals, heb ik gezegd dat ze zo aangenaam waren? Nee. Kind je weet echt niet wat ik meegemaakt heb, dus spreek nu eens voor jezelf en niet voor alle anderen.
Zonder fantasie zou ik het met mijn beroep niet ver schoppen...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Een catfight met een spiritueel tintje, dat willen we zien!
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Een catfight met een spiritueel tintje, dat willen we zien!
![]()
Ik ben niet van plan te komen, wees gerust.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef nokwanda het volgende:
Maar dan hoop ik toch echt dat DonnaNonna en Sten elkaar niet letterlijk in de haren vliegen.
Ik zie het al voor me. And it's no pretty sight.![]()
Je hoeft toch niet eens aan te bellen, wanneer je voor de deur staat hangt een papiertje aan de deur met de mededeling: Beste M_Schtoppel, ik wist dat je langs zou komen en voor wanneer je een afspraak wou maken. Zondag de 22ste is goed, zie je dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Weet je wat het is? Ik vind het nogal brutaal om zelf naar Robbert te gaan en zelf een afspraak aan de deur te maken. Anders deed ik dat.
Ik ben alles dat nodig isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:30 schreef Pracissor het volgende:
DonnaNonna is toch geen serieuze user?![]()
![]()
Ja.quote:
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet eens aan te bellen, wanneer je voor de deur staat hangt een papiertje aan de deur met de mededeling: Beste M_Schtoppel, ik wist dat je langs zou komen en voor wanneer je een afspraak wou maken. Zondag de 22ste is goed, zie je dan.
Ik ben net als Robbert ook gezegend met bepaalde gaven.quote:
correctiequote:
dusssssssquote:
Jij verkloot robbert!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ontopic graag, je verkloot het topic.
Ze heeft hem nodig om 'onverklaarbare' dingen in het leven mee te 'verklaren'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Waarom WIL je wel een oplichter verdedigen?![]()
Mirage wil je alsjeblieft ingrijpen?quote:
Kom nou he , Meditrinea, iedereen mag zijn mening hier uiten , sorry ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Mirage wil je alsjeblieft ingrijpen?Ik vind echt dat dit moet stoppen, anders gaan er meer mensen (ondergetekende) heel ordinair worden...
Misschien is Robbert best wel een aardige jongen die de impact van zijn daden niet goed heeft overzien. Hij wilde wat waardering en erkenning. Maar die kon hij niet op een normale manier krijgen. Toen heeft hij maar wat trucjes bedacht waar veel mensen erg enthousiast van werden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ja DonnaNonnavertel eens, waarom verdedig jij de ene keer Robbert heftig en post je vervolgens weer foto's waarmee je hem in het belachelijke trekt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ik ken ook een heeeele goeie , uit Rotterdam .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nog even over Anton Paauwe. Hij is inderdaad een beetje een botte boer met een grote bek maar ik vind'm wel goed.
Kent trouwens ook iemand die Antilliaanse man Siro?
Uit Rotterdam?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik ken ook een heeeele goeie , uit Rotterdam .![]()
Haha hij zegt: "Het meest interessante is het gebied tussen je oren, daar weten we nog niets of weinig van af!" En daarnaast zegt hij ook:quote:HOEVEN - Het Hoevense medium Robbert van den Broeke is in opspraak. Voor RTL4 maakte hij een televisieprogramma met Irene Moors waarin hij zijn paranormale gaven toonde. Maar volgens de stichting Skepsis haalt Van den Broeke zijn paranormale indrukken van het internet. Skepsis onderzoekt bovennatuurlijke verschijnselen en denkt dat er sprake is van bedrog. Vooral ook omdat Van den Broeke een typfout van internet overnam in de uitzending. Het productiebedrijf 'House of Television' heeft geen enkele behoefte zich te verdedigen tegen de beschuldigingen aan het adres van Van den Broeke. Het bedrijf produceert het programma van Van den Broeke op RTL4. Volgens een woordvoerder wordt er al jaren getwijfeld aan de gaven van Van den Broeke en is dat nu eenmaal typisch iets dat bij dit thema hoort. Van den Broeke wil niet reageren op de aantijgingen. Een woordvoerder zegt dat hij met vakantie is en pas volgend jaar wil reageren. Robbert van den Broeke is vooral bekend van de vele graancirkels die hij vond in en rond Hoeven.
Volgens mij kun je er helemaal niks definitiefs over zeggen. Je kunt niet aantonen dat het mogelijk is en je kunt ook niet aantonen dat het niet mogelijk is. Je kunt nooit controleren of je werkelijk met een onstoffelijke geest hebt gesproken. Dat blijft een geloof.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Stenny het volgende:
Nieuwe geluidsopname gevonden:
Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005
http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=55129
[..]
Haha hij zegt: "Het meest interessante is het gebied tussen je oren, daar weten we nog niets of weinig van af!" En daarnaast zegt hij ook:"Met geesten praten is niet mogelijk."
Alsof dat elkaar niet tegenspreekt, want de hersenen maken het mogelijk met de andere zijde te communiceren.
En met welke foto trek ik Robbert in het belachelijke?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja DonnaNonnavertel eens, waarom verdedig jij de ene keer Robbert heftig en post je vervolgens weer foto's waarmee je hem in het belachelijke trekt?
Ja ik voel dit zo en ik moest dit schrijven van mijn gidsenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:41 schreef pikki het volgende:
Is dit aan de Kemmelberg in Belgie ? ....
Zou het echt gebeurd zijn, ....wat erg ...
![]()
Niet echt groot genoeg om iemand in kwijt te raken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
Het ging om dit doolhof !
Missch ook wel ondergronds, een grey afdeling , ...who knows ...???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef Tulio het volgende:
[..]
Niet echt groot genoeg om iemand in kwijt te raken.
Tulio.![]()
Gemakkelijk hé? hoef je zelf niet de verantwoording er voor te nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ja ik voel dit zo en ik moest dit schrijven van mijn gidsen
misschien zit er een hele symbolische betekenis in?
Kun jij hem uitleggen?
Tsja, ....He symbolische" labyrinth "zal wel de huidige zoektocht voorstellen, achter het 'Robbert' mysterie, denk ik wel ...... of niet ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ja ik voel dit zo en ik moest dit schrijven van mijn gidsen
misschien zit er een hele symbolische betekenis in?
Kun jij hem uitleggen?
kan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef pikki het volgende:
[..]
Tsja, ....He symbolische" labyrinth "zal wel de huidige zoektocht voorstellen, achter het 'Robbert' mysterie, denk ik wel ...... of niet ?![]()
ik zal het hem vragen goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:46 schreef Tulio het volgende:
[..]
Gemakkelijk hé? hoef je zelf niet de verantwoording er voor te nemen.
Tulio.![]()
Nee ik bedoel als gidsen jou een opdracht geven dan hoef jij de verantwoording niet te nemen voor wat je doet of wat je zegt en dat is lekker gemakkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ik zal het hem vragen goed?
tis nogal een lekker ding enne
oke ik wijdt er maar niet over uit..
Ik snap je wel lieverdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef Tulio het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als gidsen jou een opdracht geven dan hoef jij de verantwoording niet te nemen voor wat je doet of wat je zegt en dat is lekker gemakkelijk.
![]()
Wat zit je nou te kletsen Tuul?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat stond er een maand geleden ook al. Bovendien past het niet in de hele context. Want twee regels verder staat dat hij in 2006 weer readings gaat geven en dat meer informatie binnenkort op de site is te vinden.
Tulio.
Humor zat. Maar op het moment wordt humor hier voornamelijk gebruikt om elkaar onderuit te halen en te katten. En da's niet echt leuk. Geen echte humor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik hou van spirituele vrouwen MET humor aub.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
Het gaat de verkeerde kant op met dit topic.De mods hier zouden er goed aan doen de boel weer even op slot te gooien als je het mij vraagt.
Maargoed nog effe een serieuze discussiebijdrage:
[..]
Wat zit je nou te kletsen Tuul?Als je die website leest kun je er maar één ding uithalen: Robbert is tijdelijk gestopt met zijn readings op afspraak bij zijn praktijkruimte in de garage van zijn ouderlijk huis in Hoeven. Daar kan je lang en kort over lullen maar het staat er gewoon expliciet, dus niet echt een discussie waardig.
Anyway, nogmaals een verzoek aan de mods om het hier effe op slot te doen.![]()
Nee Sten, dat is niet met elkaar in tegenspraak. Jouw gedachten ontstaan ook in je hersenen, en je hersenen stellen je in staat die gedachten op te schrijven. Jij wil toch niet beweren dat we niet kunnen schrijven omdat we de hersenen (nog) niet volledig beschrijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Haha hij zegt: "Het meest interessante is het gebied tussen je oren, daar weten we nog niets of weinig van af!" En daarnaast zegt hij ook:"Met geesten praten is niet mogelijk."
Alsof dat elkaar niet tegenspreekt, want de hersenen maken het mogelijk met de andere zijde te communiceren. Klein blundertje (of groot) van Nienhuys!
Want immers zegt hij dat de wetenschappers nog niet weten hoe de hersenen in elkaar zitten. Dus dat weet hij niet.
Maar hij weet wél dat met geesten praten niet mogelijk is.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
![]()
Wat gaat de verkeerde kant op?
Vertel me dat eens,..ik vind het juist de goede kant op gaan nml
romantiek man dat is pas leven!
Hoooo hoo ik haal sten niet naar beneden met dat verhaal he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Humor zat. Maar op het moment wordt humor hier voornamelijk gebruikt om elkaar onderuit te halen en te katten. En da's niet echt leuk. Geen echte humor.
Kom, he .. Genverbrander ...Robbert is hier genoeg al bezoedeld door jullie (en zeker door Sten !) , ....en nu er eens kattig wordt gedaan met stenny, ...zou de boel ineens moeten gesloten worden .....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
Het gaat de verkeerde kant op met dit topic.De mods hier zouden er goed aan doen de boel weer even op slot te gooien als je het mij vraagt.
[..]
Wat zit je nou te kletsen Tuul?Als je die website leest kun je er maar één ding uithalen: Robbert is tijdelijk gestopt met zijn readings op afspraak. Dat zijn dus de readings in zijn praktijkruimte in de garage van zijn ouderlijk huis in Hoeven. Daar kan je lang en kort over lullen maar het staat er gewoon expliciet, dus niet echt een discussie waardig. Er wordt nog altijd melding gemaakt van de grote reading in het begin van 2006, dus die zal nog wel doorgaan.
Om wat te doen eigenlijk? Dit is nogal cryptisch allemaal. En er lijkt heel wat meer achter deze simpele opmerking te steken. Of zie ik nou spoken?quote:
Zet tien mediums die met geesten zeggen te kunnen praten in een kamer waar ze allemaal een geest 'voelen'. Laat ze vervolgens opschrijven wat die geest zegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Alsof dat elkaar niet tegenspreekt, want de hersenen maken het mogelijk met de andere zijde te communiceren. Klein blundertje (of groot) van Nienhuys!
Want immers zegt hij dat de wetenschappers nog niet weten hoe de hersenen in elkaar zitten. Dus dat weet hij niet.
Maar hij weet wél dat met geesten praten niet mogelijk is.
![]()
Stenny staat ook niet met papieren nonnetjes voor een camera te wapperen he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Kom, he .. Genverbrander ...Robbert is hier genoeg al bezoedeld door jullie (en zeker door Sten !) , ....en nu er eens kattig wordt gedaan met stenny, ...zou de boel ineens moeten gesloten worden .....![]()
Ik wil geen kinderen. En ik ben getrouwd met Jeroen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
kan?
Toch voel ik ergens liefde een verloren liefde
best jammer want sten en robbert samen wow
dat zal mooie baby's geven en een geweldige relatie nml
wat vind jij zullen we ze koppelen aan elkaar?
![]()
neuh het neukt alleen met casper maar dat is alles?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Stenny staat ook niet met papieren nonnetjes voor een camera te wapperen he.![]()
Nee, ik vind dat de discussie effe op slot moet. Er is gewoon niks nieuws te melden en dan valt er ook niks te posten. Alles is tot in den treurnis uitgekauwd.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. En ik ben getrouwd met Jeroen.![]()
Zie je dit bedoel ik dus. Geen nuttige bijdragen meer, alleen maar oeverloos gekat op elkaar waar niemand op zit te wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
neuh het neukt alleen met casper maar dat is alles?
come on
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef visvogel het volgende:
[..]
Stenny heeft anders veel mooiere voeten hoor.
welnee nokwandaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om wat te doen eigenlijk? Dit is nogal cryptisch allemaal. En er lijkt heel wat meer achter deze simpele opmerking te steken. Of zie ik nou spoken?
Is niet helemaal waar Pikkie. Ik ben zelf ook wel eens kattig met Sten geweest. Hier en in andere topics. Maar dan niet pesterig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Kom, he .. Genverbrander ...Robbert is hier genoeg al bezoedeld door jullie (en zeker door Sten !) , ....en nu er eens kattig wordt gedaan met stenny, ...zou de boel ineens moeten gesloten worden .....![]()
hallo mag ik je iets vragen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik dus. Geen nuttige bijdragen meer, alleen maar oeverloos gekat op elkaar waar niemand op zit te wachten.![]()
Laat maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
neuh het neukt alleen met casper maar dat is alles?
come on
Als ik hetero was geweest had ik haar allang ten huwelijk gevraagd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hallo mag ik je iets vragen?
Ben je verliefd op Sten?
dit is niveau gebonden de een heeft een entiteit bij zich die nog lang niet toe is aan het lichtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zet tien mediums die met geesten zeggen te kunnen praten in een kamer waar ze allemaal een geest 'voelen'. Laat ze vervolgens opschrijven wat die geest zegt.
Ze zullen allemaal wat anders schrijven.
Om te stellen dat mensen niet met geesten kunnen praten hoef je niet te weten hoe de hersenen precies in elkaar steken, zo'n simpel testje spreekt al boekdelen: 'geesten' zitten tussen de oren van degene die ze hoort. Dus er is hier geen sprake van een blunder(tje)
Dan halen wij beiden iets anders uit het verhaal. We zullen zien, hij zou momenteel op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat zit je nou te kletsen Tuul?Als je die website leest kun je er maar één ding uithalen: Robbert is tijdelijk gestopt met zijn readings op afspraak. Dat zijn dus de readings in zijn praktijkruimte in de garage van zijn ouderlijk huis in Hoeven. Daar kan je lang en kort over lullen maar het staat er gewoon expliciet, dus niet echt een discussie waardig. Er wordt nog altijd melding gemaakt van de grote reading in het begin van 2006, dus die zal nog wel doorgaan.
Bekijk het positief, hier wordt wel gekat op mensen die hier zelf ook reageren. En het -ondanks dat anderen er anders over zullen denken- het er soms ook wel een beetje naar maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik dus. Geen nuttige bijdragen meer, alleen maar oeverloos gekat op elkaar waar niemand op zit te wachten.![]()
Okie, Nok ....maar geef toe , toen er zo erg naar Robbert werd uitgehaald, door de non-believers , werd het topic ook ni gesloten ,...en nu ineens wel als de believers hun woordje doen, als is dat nu eens kattig of niet .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar Pikkie. Ik ben zelf ook wel eens kattig met Sten geweest. Hier en in andere topics. Maar dan niet pesterig.
En de sfeer hier begint steeds meer op een groep 7 basisschool te lijken en daar baal ik ook behoorlijk van.
Op een gegeven moment kennen we de users wel en weten we allemaal wel wie wie is en hoe een bepaalde user post. Met een bepaalde toon kan dus best rekening gehouden worden. maar het kan overdreven worden en buiten de redelijkheid gaan.
euh als men dingen doorgeeft van overledenen die niemand kan wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee Sten, dat is niet met elkaar in tegenspraak. Jouw gedachten ontstaan ook in je hersenen, en je hersenen stellen je in staat die gedachten op te schrijven. Jij wil toch niet beweren dat we niet kunnen schrijven omdat we de hersenen (nog) niet volledig beschrijven?
Tot dusver heeft nog niemand aannemelijk kunnen maken dat hij/zij met de doden kan spreken. Dat staat lost van het begrip van de hersenen.
Als je ervaringen anders zijn is dit niet zo makkelijk meer te zeggen. Het is best makkelijk om gewoon te stellen dat het niet bestaat. Ik zou soms willen dat ik dat zo stellig kon beweren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zet tien mediums die met geesten zeggen te kunnen praten in een kamer waar ze allemaal een geest 'voelen'. Laat ze vervolgens opschrijven wat die geest zegt.
Om te stellen dat mensen niet met geesten kunnen praten hoef je niet te weten hoe de hersenen precies in elkaar steken, zo'n simpel testje spreekt al boekdelen: 'geesten' zitten tussen de oren van degene die ze hoort. Dus er is hier geen sprake van een blunder(tje)
euh tis weekend darlingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar Pikkie. Ik ben zelf ook wel eens kattig met Sten geweest. Hier en in andere topics. Maar dan niet pesterig.
En de sfeer hier begint steeds meer op een groep 7 basisschool te lijken en daar baal ik ook behoorlijk van.
Op een gegeven moment kennen we de users wel en weten we allemaal wel wie wie is en hoe een bepaalde user post. Met een bepaalde toon kan dus best rekening gehouden worden. maar het kan overdreven worden en buiten de redelijkheid gaan.
*jaloerskijkt*quote:
Wijs gesproken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef Gorian het volgende:
[..]
Bekijk het positief, hier wordt wel gekat op mensen die hier zelf ook reageren. En het -ondanks dat anderen er anders over zullen denken- het er soms ook wel een beetje naar maken.
O dat kan, dan zegt de geest tegen elk medium iets anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
De toon van dat uithalen werd best bijgesteld later. Het was best doorgeslagen, ja. Maar daarna werd er weer wat meer opengesteld.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Okie, Nok ....maar geef toe , toen er zo erg naar Robbert werd uitgehaald, door de non-believers , werd het topic ook ni gesloten ,...en nu ineens wel als de believers hun woordje doen, als is dat nu eens kattig of niet .
Eerlijke balans .
quote:
precies mijn liefdestopic tav robbert werd meteen gesloten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Okie, Nok ....maar geef toe , toen er zo erg naar Robbert werd uitgehaald, door de non-believers , werd het topic ook ni gesloten ,...en nu ineens wel als de believers hun woordje doen, als is dat nu eens kattig of niet .
Eerlijke balans .
Dat hangt dus af van je eigen niveau qua ontwikkeling!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:12 schreef Tulio het volgende:
[..]
O dat kan, dan zegt de geest tegen elk medium iets anders.![]()
vind jij het niet leuk dan? Ikke wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jaaa, daarom juist. Laten we het leuk houden.
![]()
Of hersenen de producenten van gedachten zijn daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Je kan een heel mooi telefoon netwerk hebben, maar zal er zelf door moeten spreken. De naam van de schrijver ben ik vergeten, maar ik heb er ooit een artikel over gelezen dat op zijn minst het lezen waard is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee Sten, dat is niet met elkaar in tegenspraak. Jouw gedachten ontstaan ook in je hersenen, en je hersenen stellen je in staat die gedachten op te schrijven. Jij wil toch niet beweren dat we niet kunnen schrijven omdat we de hersenen (nog) niet volledig beschrijven?
Tot dusver heeft nog niemand aannemelijk kunnen maken dat hij/zij met de doden kan spreken. Dat staat lost van het begrip van de hersenen.
Kom maar met argumenten. Deze topic gaat over Robbert en wij beperken ons tot Robbert. Als jij met argumenten komt voor Robbert of tegen ons is mij dat goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
precies mijn liefdestopic tav robbert werd meteen gesloten?
waarom?
Omdat hij een frisgeurende wit gestreken *geile* blouse aan had?
dat ik dat aanhaalde soms?
come on
tegenwicht mag!
kijk men kan alles namaken
de spooky pics van jaren terug idem
men kan alles verzinnen en bedenken complottheorieen dit en dat!
Maar weet je niets is bewijsbaar zelfs niet als je denkt het bewijs te hebben
de toekomst zal het leren
Absoluut niet. Ik erger me er zelfs rot aan. Niet mijn soort humor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vind jij het niet leuk dan? Ikke wel?
ik wacht op antwoord van mijn *vriend*elijke mediums.............quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:17 schreef stijgende_ster het volgende:
Donna!! Iets heel anders, (offtopic) Hoe is het afgelopen met de man waar je een oogje op had?
daar ben ik het helemaal mee eens, het gaat af en toe werkelijk nergens meer over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik erger me er zelfs rot aan. Niet mijn soort humor.
En als je erop uit bent om dit topic idd gesloten te krijgen is dit wel de manier. want ik betwijfel ten sterkste of de mods het nog humor vinden als ik ze een beetje goed inschat. Een reden om het juist niet op slot te gooien zou juist kunnen zijn omdat men er zo op aan stuurt.
argumenten voor Robbertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef Tulio het volgende:
[..]
Kom maar met argumenten. Deze topic gaat over Robbert en wij beperken ons tot Robbert. Als jij met argumenten komt voor Robbert of tegen ons is mij dat goed.![]()
Is nergens tegenwoordig niet meer zieken op robbert van den broeke?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens, het gaat af en toe werkelijk nergens meer over.![]()
Ach kom, het barst hier van de helderzienden en dit had niemand aan zien komen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens, het gaat af en toe werkelijk nergens meer over.![]()
Het gaat nergens over omdat jij als een kip zonder kop loopt te zieken hier op het forum en nog denkt dat je grappig bent ook!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Is nergens tegenwoordig niet meer zieken op robbert van den broeke?
Nu er positief licht komt is het opeens negatief?
Leg mij eens uit waarom dit ervaren wordt als het gaat nergens over?
Als ik het zeg komt het over als een steek onder de gordel. Face to face zou ik het je zeggen, hier zeg ik nu: laat maar ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik had het lekker al gelezenWat wilde je ermee zeggen, Gorian?
Kennen jullie elkaar dan ,?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef Gorian het volgende:
[..]
Als ik het zeg komt het over als een steek onder de gordel. Face to face zou ik het je zeggen, hier zeg ik nu: laat maar ...
En face to face is het geen steek onder de gordel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef Gorian het volgende:
[..]
Als ik het zeg komt het over als een steek onder de gordel. Face to face zou ik het je zeggen, hier zeg ik nu: laat maar ...
oei hier verliest iemand zijn geloofwaardigheid en nu moet er een topic dicht omdat jij dit zo vindt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het gaat nergens over omdat jij als een kip zonder kop loopt te zieken hier op het forum en nog denkt dat je grappig bent ook!!
Dicht met dit topic!![]()
Als positiviteit komt in de vorm van cynisme en onder de gordelopmerkingen is het niet langer positief.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Is nergens tegenwoordig niet meer zieken op robbert van den broeke?
Nu er positief licht komt is het opeens negatief?
Leg mij eens uit waarom dit ervaren wordt als het gaat nergens over?
Ik wou dat het zo was dat je on-topic bijdragen leverde DonnaNonna, zelfs als daaruit zou blijken dat Robbert de nieuwe messias is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oei hier verliest iemand zijn geloofwaardigheid en nu moet er een topic dicht omdat jij dit zo vindt?
apart
denk er eens over na lieverd!
Ik ziek hier niet jij o.a ziekte over Robbert en genoot ervan stel
het was je neef en je bent echt overtuigd van zijn kunnen wat zou jij dan doen?
alle negatieve aandacht maar accepteren?
Ik kon het niet!
sorry hoor
triestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
En face to face is het geen steek onder de gordel?![]()
Echt een triest mannetje ben jij zeg![]()
Ja OK hij ziet er eerlijk uit op een foto, dat zullen meer mensen vinden. Maar we kennen hem niet alleen van een foto. Als jij foto's read. Wat is de seksuele geaardheid van Robbert? Zou je dan toch moeten weten. Is het niet zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:24 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
argumenten voor Robbert
oke ik read soms foto's
en zijn foto komt niet verkeerd over niet omdat hij een lekker ding is wat hij wel is
Maar hij oogt niet oneerlijk!
Hij wist dat hij een emmer met kritiek over zich heen zou krijgen hier was hij op voorbereid.quote:redenen..zijn ouders inclusief familie ogen ook niet onoprecht en zeg nu zelf
zou jij in zijn schoenen willen staan?
Jij vind jezelf ook een medium en dat maakt dat je automatisch hem verdedigd ongeacht of hij de waarheid spreekt of niet.quote:Stel je bent een medium
ik ben het half pffff wat heetvind het maar niks allemaal maar oke
heb meermalen dingen gezegd tegen mensen die uitkwamen en ook ik kon niet letterlijk formuleren en misschien kan iemand letterlijk dingen formuleren maar niet alles!
Bestaat niet!
Ja ik begrijp wat je bedoelt, je moet alles onder woorden brengen en dat is niet altijd gemakkelijk maar kun je wel leren.quote:Als medium kun je nooit letterlijk dingen perfekt overbrengen
Ik dacht dit dus ook altijd maar medium zijn houdt in dat je moet leren omgaan met je gave
dus alle symbolen woorden letters soms
zul je moeten leren interpreteren!
snap je?
quote:Het is niet simpel nml.
Nee, want dan kan je mijn gezicht erbij zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
En face to face is het geen steek onder de gordel?![]()
Echt een triest mannetje ben jij zeg![]()
eh wie zeikt hier nu wie af?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik wou dat het zo was dat je on-topic bijdragen leverde DonnaNonna, zelfs als daaruit zou blijken dat Robbert de nieuwe messias is.
Maar in werkelijkheid zit je alleen maar off-topic anderen af te zeiken. Nee, je bent niet het scherpste potlood uit de doos.![]()
Jij hebt die post van hem denk ik niet gelezen he. Maargoed, jij bent al eerder een ster gebleken in het oordelen over zaken waar je geen verstand van hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
triest
noem jij iemand al Gorian triest?
zegt veel over jouzelf als je dit denkt.
![]()
oh jee projectie idemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jij hebt die post van hem denk ik niet gelezen he. Maargoed, jij bent al eerder een ster gebleken in het oordelen over zaken waar je geen verstand van hebt.
![]()
Maargoed, ik zei toch dat het mis ging met dit topic? Er is al 2 pagina's niet meer on-topic gepost. Dicht dus.
wat noem jij onder de gordel opmerkingen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als positiviteit komt in de vorm van cynisme en onder de gordelopmerkingen is het niet langer positief.
@Gorian...... Het is wel zo dat er niet veel meer over blijft dat speculaties. Daardoor proberen we allerhande scenario's voor te stellen. En diezelfde scenario's kunnen door materiaal en bijdragen als redelijke of onredelijke mogenlijkheden gezien worden.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ja OK hij ziet er eerlijk uit op een foto, dat zullen meer mensen vinden. Maar we kennen hem niet alleen van een foto. Als jij foto's read. Wat is de seksuele geaardheid van Robbert? Zou je dan toch moeten weten. Is het niet zo?
[..]
Wat is jouw seksuele geaardheid?
is dit belangrijk dan?
Hij wist dat hij een emmer met kritiek over zich heen zou krijgen hier was hij op voorbereid.
[..]
Jij vind jezelf ook een medium en dat maakt dat je automatisch hem verdedigd ongeacht of hij de waarheid spreekt of niet.
[..]
Ik vind niks ik ervaar en ben!
Ja ik begrijp wat je bedoelt, je moet alles onder woorden brengen en dat is niet altijd gemakkelijk maar kun je wel leren.
[..]
![]()
![]()
Klopt, maar ik vind het niet bijdragen aan het zogenaamde doel van de topics: Een eerlijke discussie voeren. Want die scenario's worden als feiten gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als positiviteit komt in de vorm van cynisme en onder de gordelopmerkingen is het niet langer positief.
@Gorian...... Het is wel zo dat er niet veel meer over blijft dat speculaties. Daardoor proberen we allerhande scenario's voor te stellen. En diezelfde scenario's kunnen door materiaal en bijdragen als redelijke of onredelijke mogenlijkheden gezien worden.
ONTOPIC IS VOLGENS JOU IEMAND DIE ER NIET IS BELACHELIJK MAKEN?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jij hebt die post van hem denk ik niet gelezen he. Maargoed, jij bent al eerder een ster gebleken in het oordelen over zaken waar je geen verstand van hebt.
![]()
Maargoed, ik zei toch dat het mis ging met dit topic? Er is al 2 pagina's niet meer on-topic gepost. Dicht dus.
Die post was niets meer dan: Wat een verrassing. Waarom ik dat schreef stond er nieteens bij, dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik snap dat je je machteloos voelt, maar hoofdletters maken van jouw woorddiarree niet ineens begrijpelijke zinnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ONTOPIC IS VOLGENS JOU IEMAND DIE ER NIET IS BELACHELIJK MAKEN?
staat je goed!
next
Jij zei zelf dat het beledigend was, dat heb ik niet verzonnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef Gorian het volgende:
[..]
Die post was niets meer dan: Wat een verrassing. Waarom ik dat schreef stond er nieteens bij, dus waar heb je het over?
laat ik het zo zeggen. Hij is te hoog gevlogen en te dicht bij de zon gekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef pikki het volgende:
Tulio,
jij bent toch paranormaal,
wat zeggen dan jou gevoelens, dat hij de boel belazerd, dacht ik ?![]()
zegt veel over jou!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik snap dat je je machteloos voelt, maar hoofdletters maken van jouw woorddiarree niet ineens begrijpelijke zinnen.![]()
Je kunt dat toch niet bewijzen ,he .....?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef Tulio het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen. Hij is te hoog gevlogen en te dicht bij de zon gekomen.
Tulio.![]()
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat het als steek onder de gordel zou kunnen worden uitgelegd. Daar pas ik voor, dat laat ik graag aan anderen over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat het beledigend was, dat heb ik niet verzonnen.![]()
Stel jij dat ik daar niet over nadacht?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
wat noem jij onder de gordel opmerkingen?
waren dat niet die kuttopics over robbert die waren niet onder de gordeL?
iemand die er niet eens bij was?
sad dat je hier niet over nadacht zelfs
sjeeg wie bepaald nu wie te dichtbij de zon komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef pikki het volgende:
[..]
Je kunt dat toch niet bewijzen ,he .....?![]()
Begrijp ik daaruit dat je het niet zo bedoelde? Daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef Gorian het volgende:
[..]
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat het als steek onder de gordel zou kunnen worden uitgelegd. Daar pas ik voor, dat laat ik graag aan anderen over.
Zie je zelf niet in dat als je op een dergelijke manier conclusies probeert te trekken dat je dan alleen maar ruis krijgt? Er is domweg geen enkele aanwijzing dat wij met onze geest buiten ons lichaam iets kunnen doen. Geen enkele. Alles zit tussen onze oren. Is het zo moeilijk om dat te accepteren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dit is niveau gebonden de een heeft een entiteit bij zich die nog lang niet toe is aan het licht
de ander heeft er een die allang de doorgang heeft gemaakt en zich toelegt op zorgen voor iemand die hem/haar dierbaar is
de ene mens ontvangt symbolen de ander letters de ander namen
en toen?
De onderste steen komt vanzelf boven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef pikki het volgende:
[..]
Je kunt dat toch niet bewijzen ,he .....?![]()
weet je lieverdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stel jij dat ik daar niet over nadacht?
Lees dan even even een paar topics terug. Ik hoor niet eens tot de hardcore sceptici.
En in al het gebash was er van andere users net zo goed een tegengeluid te horen om het toch niet allemaal negatief te zien.
De opmerkingen richting Sten over Jeroen vond ik vals bijvoorbeeld. En zo waren er nog wel een paar.
Als je ECHT zo positief bent en mij erop wijst dat het weekend is en dat het leven zo mooi is en dat werkelijk jouw instelling is, dan rijmt dat op de een of andere manier niet met de sfeer die hier nu gemaakt wordt door door te gaan op deze manier.
En dat geldt voor allemaal.
En ik ga hier nu ook niet meer op reageren. Zoek het maar uit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Als ik hetero was geweest had ik haar allang ten huwelijk gevraagd.![]()
dus je gelooft sten ook niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in dat als je op een dergelijke manier conclusies probeert te trekken dat je dan alleen maar ruis krijgt? Er is domweg geen enkele aanwijzing dat wij met onze geest buiten ons lichaam iets kunnen doen. Geen enkele. Alles zit tussen onze oren. Is het zo moeilijk om dat te accepteren?
Als je wat sneller van begrip was geweest, had je dat wat gescheld mijn richting uit kunnen besparen. Maar we zijn erquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Begrijp ik daaruit dat je het niet zo bedoelde? Daar ben ik blij om.
Drijvende stenen, ...nooit gehoord se ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef Tulio het volgende:
[..]
De onderste steen komt vanzelf boven.![]()
schreef je sten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef Tulio het volgende:
[..]
De onderste steen komt vanzelf boven.![]()
Kom in m'n armen, Gorian!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
[..]
Als je wat sneller van begrip was geweest, had je dat wat gescheld mijn richting uit kunnen besparen. Maar we zijn er![]()
Niet wij bepalen het resultaat van zijn acties, de acties zijn zijn eigen resultaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
sjeeg wie bepaald nu wie te dichtbij de zon komt
een ongelovige?
remember jezus is ook gekruisigd!
be carefull!![]()
Ik wil helemaal geen slot maar gewoon verder filosoferen over het fenomeen RvdB. Ik baal dat iemand als DonnaNOnna met haar flauwekulpostings de boel loopt te verstjeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
jah!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:44 schreef NoSigar het volgende:
MNaar on-topic DonnaNonna, was jij geen familie van Robbrt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Hoo jij verstierd mijn robbert!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen slot maar gewoon verder filosoferen over het fenomeen RvdB. Ik baal dat iemand als DonnaNOnna met haar flauwekulpostings de boel loopt te verstjeren.![]()
![]()
![]()
Ik vind m heel mooi, soul! wat is het?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef soulsurvivor het volgende:
Aangezien dit toch een topicloos topic is geworden...
Wat vind je van mijn avatar nokwanda ?
een schilderij van Nokwanda. op haar deurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind m heel mooi, soul! wat is het?
Nou ja.... mijn manier is het zeker ook niet, het astraal reizen. Het zou mij ook niet zinnen als iemand besloot ongevraagd mij met een astraal bezoek te vereren, tenzij die persoon met volle aanvaarding dicht bij me stond. Lijkt me astralikettequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:35 schreef Gorian het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het niet bijdragen aan het zogenaamde doel van de topics: Een eerlijke discussie voeren. Want die scenario's worden als feiten gebracht.
Het meest bizarre aan deze hele reeks vind ik wel de zg astrale reizen naar Robbert. Ik vind het getuigen van een slechte smaak en een gebrek aan respect. Maar goed, zegt wat over mij.
Dat bepaal jij toch niet? Ik heb in de vorige draad een aantal zaken opgegooid waar verder niemand, behalve CarDani, op reageert. Jammer. Wellicht niet interessant genoeg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Stenny staat ook niet met papieren nonnetjes voor een camera te wapperen he.![]()
Nee, ik vind dat de discussie effe op slot moet. Er is gewoon niks nieuws te melden en dan valt er ook niks te posten. Alles is tot in den treurnis uitgekauwd.
Nee dat bepaal ik niet, ik deed ook alleen maar een suggestie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet? Ik heb in de vorige draad een aantal zaken opgegooid waar verder niemand, behalve CarDani, op reageert. Jammer. Wellicht niet interessant genoeg?
hmz je was toch de din van stennie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen slot maar gewoon verder filosoferen over het fenomeen RvdB. Ik baal dat iemand als DonnaNOnna met haar flauwekulpostings de boel loopt te verstjeren.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef soulsurvivor het volgende:
Aangezien dit toch een topicloos topic is geworden...
Wat vind je van mijn avatar nokwanda ?
Daarom is hij ook zover gekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:24 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
argumenten voor Robbert
Maar hij oogt niet oneerlijk!
Nou dat lukte toch verbazend goed, maar helaas bleef die fatale spelfout erin zitten.quote:Als medium kun je nooit letterlijk dingen perfekt overbrengen
Bedankt voor je fantastische on-topic bijdrage weer, DonnaNonnaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hmz je was toch de din van stennie?
hoe ga je om met haar?
iemand met dat egocentrisme kun je daar echt mee omgaan?
bedoel..
ik zou dat niet kunnen nml![]()
]idem geldt dit voor mij!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... mijn manier is het zeker ook niet, het astraal reizen. Het zou mij ook niet zinnen als iemand besloot ongevraagd mij met een astraal bezoek te vereren, tenzij die persoon met volle aanvaarding dicht bij me stond. Lijkt me astralikette
En over de hypotheses... tja....... intussen komen we wel steeds meer achtergrond informatie tegen. Beetje voor beetje. En dat maakt soms vervormde beelden. Dat deze scenario's geen feiten zijn weten we allemaal echt wel, neem ik maar aan.
Maar jouw gevoel.... wat zegt dat over Robbert? Is dat anders geworden gedurende de tijd of compleet hetzelfde gebleven?
As for me..... Ik blijf nog steeds op hetzelfde punt. Alle voors en tegens hebben mijn beeld niet kunnen veranderen. Dus.... het beeld van de kern van waarheid maar dat er aspecten zijn die niet kloppen. Sommige van de dingen die aangedragen worden om het te ontkrachten komen me over als vergezocht. Anderen als redelijk logische bezwaren.
Ja ik vind hem ook mooi je hebt talentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Darn.... Nu weet ik waarom die me zo bekend voorkwam LOL. Ik zie die kop iedere dag.
Geen probleem. Blij dat je hem mooi vindt. Voel me vereerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
een schilderij van Nokwanda. op haar deur![]()
hoop alleen niet dat er auteursrecht op zit, maar dat hoor ik wel
vals?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Parameter het volgende:
[..]
Daarom is hij ook zover gekomen.
[..]
Nou dat lukte toch verbazend goed, maar helaas bleef die fatale spelfout erin zitten.
De arme en aantrekkelijke Robbert is weerloos tegen de geseling der skeptici Daarom ondernam DonnaNonna een ultieme poging om de eindeloze golf van kritiek op de achtenswaardige familie Van den Broeke te stoppen. En het lijkt haar zowaar te lukken. Proficiat DonnaNonna, je bent een lekker vals kreng!
...enne vergeet mijn invloed maar niet ,hehe .....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Parameter het volgende:
[..]
Daarom is hij ook zover gekomen.
[..]
Nou dat lukte toch verbazend goed, maar helaas bleef die fatale spelfout erin zitten.
De arme en aantrekkelijke Robbert is weerloos tegen de geseling der skeptici Daarom ondernam DonnaNonna een ultieme poging om de eindeloze golf van kritiek op de achtenswaardige familie Van den Broeke te stoppen. En het lijkt haar zowaar te lukken. Proficiat DonnaNonna, je bent een lekker vals kreng!
ja jij ook genverbrander tijd om een nieuwe inlog te verzinnen \quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Bedankt voor je fantastische on-topic bijdrage weer, DonnaNonna [afbeelding]
Zeg schat, drink eens wat minder als je het niet kunt hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vals?
hahaha nou sorry als je mij echt zou kennen zou je weten nu dat je er enorm naast zit!
klootzak
sneu hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef pikki het volgende:
[..]
...enne vergeet mijn invloed maar niet ,hehe .....![]()
heb je het nu over jezelf oid?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Zeg schat, drink eens wat minder als je het niet kunt hebben.
nou ja, na 34 afleveringen mag het wel een keer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad, dit is wel echt het dieptepunt.![]()
![]()
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad, dit is wel echt het dieptepunt.![]()
![]()
Ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nou ja, na 34 afleveringen mag het wel een keer.
Iedereen die dit leest weet over wie ik het heb. Maak jezelf niet zo belachelijk, heb wat zelfrespect.quote:
he wat jammer dat jullie nu wel afhaken! flauw hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nou ja, na 34 afleveringen mag het wel een keer.
quote:
Ik verstjeer jouw Robbert niet, wie te hoog vliegt en het niet aankan sodemietert vanzelf weer naar beneden. Kortom, dat heeft hij dus zelf gedaan. Dat jij het als het dronken nichtje van Robbert nu voor hem probeert op te nemen is heel roerend maar het toont ook meteen hoe vals je bezig bent, want met je flauwekul probeer je gewoon een slotje op dit topic te zetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Hoo jij verstierd mijn robbert!
mag dat dan wel?
luister schattebout!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:57 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Iedereen die dit leest weet over wie ik het heb. Maak jezelf niet zo belachelijk, heb wat zelfrespect.
Donna, je hebt een foutje gemaakt ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen?
oke kan gebeuren
LOL!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef pikki het volgende:
[..]
Donna, je hebt een foutje gemaakt ...
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen tappen ?
oke kan gebeuren
voor de rest denk ik dat jij diegene bent die dronken isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Ik verstjeer jouw Robbert niet, wie te hoog vliegt en het niet aankan sodemietert vanzelf weer naar beneden.
Wat is in hemelsnaam een din?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hmz je was toch de din van stennie?
hoe ga je om met haar?
iemand met dat egocentrisme kun je daar echt mee omgaan?
bedoel..
ik zou dat niet kunnen nml![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
luister schattebout!
dit is een forum
zelfrespect wel of niet staat hier volledig buiten!
als jij zelfrespect had hoefde jij jezelf niet te bewijzen middels gezeik en gesneer over een ander
snap je dit niet?
zegt veel over jezelf
ik wens je veel intelligentie toe in je leven met liefde en licht!
Diep van binnen zie ik wat er wel klopt. Dat Robbert berichten doorkrijgt van entiteiten. Maar blijf ik voelen dat er iets ook heel erg niet klopt. Dat Robbert door mensen om hem heen, onder druk gezet wordt wat een weerslag op hem heeft. Wat dat precies is probeer ik uit te zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
]idem geldt dit voor mij!
wat er ook gezegd wordt
hij blijft eerlijk in mijn ogen en hoe meer men aankomt met
het zal wel dat hij dit gedaan heeft en dat!
Hoe meer ik ga geloven in zijn onschuld
tis me allemaal te overtrokken nu zit er vaak veel angst bij het ontdekken dat er meer is dan men had verwacht dus
natuurlijk schopt men hiertegenaan
en natuurlijk gaat men dan mee in diegene die er een plezier in beleefd om de heks op de brandstapel te krijgen maar met welk doel?
denk zelf na
over wat je echt voelt diep van binnen!
Ik vind dat DonnaNonna een prijs moet krijgen voor meest originele en gevatte weerwoorden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:00 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
voor de rest denk ik dat jij diegene bent die dronken is
drink niet zoveel joh is echt niet goed voor je
![]()
eh dat schreef jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef pikki het volgende:
[..]
Donna, je hebt een foutje gemaakt ...
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen tappen ?
oke kan gebeuren
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Zeg schat, drink eens wat minder als je het niet kunt hebben.
jij zit best goed in het gevoel wat je hebt!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Diep van binnen zie ik wat er wel klopt. Dat Robbert berichten doorkrijgt van entiteiten. Maar blijf ik voelen dat er iets ook heel erg niet klopt. Dat Robbert door mensen om hem heen, onder druk gezet wordt wat een weerslag op hem heeft. Wat dat precies is probeer ik uit te zoeken.
En iedere mogelijkheid is een manier van kijken die je kunt uitproberen om te voelen of het klopt of niet.
Het beeld van de vader als valse man die bewust zijn zoon aanzet tot bedriegerij.... nee... klopt voor mijn gevoel niet.
Het beeld van de vader die verwachtingen koestert en liever een zoon heeft die paranormaal heeft dan een zoon in een inrichting is een menselijk aspect dat ik me dan wel weer kan voorstellen. En dat aspect sluit de ware gave niet uit.
Het beeld van de (onverwachte) druk om de publiciteit te zoeken die een negatief effect kan hebben op wat Robbert doorkrijgt en dat daarom, omdat opnames e.d. nu eenmaal geregeld zijn, medewerkers wat googelen om wat te tonen.... daar kan ik ook wel inkomen.
Met het hele buitenaardse gedoe kan ik niet zo veel. Kan ik niet uitsluiten, maar kan me er ook niks bij voorstellen op de manier waarop het gebracht wordt.
t'is e grappetskequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
HAHAH![]()
Oei, het 'believers'-kamp valt uit elkaar...
![]()
ROFLOL!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef soulsurvivor het volgende:
shit, ondanks al het gelul, blijf ik toch maar verversen.![]()
Leuker dan een roman.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ROFLOL!!!!![]()
![]()
Hahhaha verslavend tot het bittere einde, dit topic.
![]()
![]()
Ja nou moet ik het einde ook meemaken ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ROFLOL!!!!![]()
![]()
Hahhaha verslavend tot het bittere einde, dit topic.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef soulsurvivor het volgende:
shit, ondanks al het gelul, blijf ik toch maar verversen.![]()
en ,, nog wat tuliaanse plaatjes horen erbij , ...quote:
Ja daar zit ik ook op te wachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja nou moet ik het einde ook meemaken ook![]()
tenminste als er nog mods komen vanavond![]()
Die slapen ook wel eens (hoop ik...voor hen dan)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja nou moet ik het einde ook meemaken ook![]()
tenminste als er nog mods komen vanavond![]()
ah sorry me gids nam me ff overquote:
Hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ah sorry me gids nam me ff over
![]()
wat scheldpartijen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook op te wachten.Het is trouwens wel echt *letterlijk* een bitter einde met die scheldpartijen zo.
Daaaaaaaaaag Rvdb-topic!! Ik zal je missen!!![]()
alé dan maar speciaal voor jouquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef pikki het volgende:
[..]
en ,, nog wat tuliaanse plaatjes horen erbij , ...![]()
![]()
![]()
nee zeg me dat het niet zo is!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook op te wachten.Het is trouwens wel echt *letterlijk* een bitter einde met die scheldpartijen zo.
Daaaaaaaaaag Rvdb-topic!! Ik zal je missen!!![]()
ying en yang , hoort samen , ......whawwwwwwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:07 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
wat scheldpartijen?
waar?
in het begin kwamen er pas scheldpartijen inmiddels zijn we van elkaar gaan houden toch?
ja die vraag probeerde ik net ook al te stellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:09 schreef footballmanager11 het volgende:
tulio jij zegt toch dat je kan uittreden? Hoe weet je zo zeker dat je daadwerkelijk uit je lichaam gaat en ''geesten'' ontmoet, of dat het gewoon een droom is of een natuurlijke verklaring heeft. Ik zelf ben namelijk nog nooit uitgetreden ofzoiets. Ik doe me ogen dicht ga maffen en doe "s ochtends me ogen weer open.
doet iedereen maar men denkt en zegt datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:09 schreef footballmanager11 het volgende:
tulio jij zegt toch dat je kan uittreden? Hoe weet je zo zeker dat je daadwerkelijk uit je lichaam gaat en ''geesten'' ontmoet, en dat niet gewoon een droom is of een natuurlijke verklaring heeft. Ik zelf ben namelijk nog nooit uitgetreden ofzoiets. Ik doe me ogen dicht ga maffen en doe "s ochtends me ogen weer open.
*jaloers is* heeeerlijk lijkt me dat..... rustige nachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:09 schreef footballmanager11 het volgende:
tulio jij zegt toch dat je kan uittreden? Hoe weet je zo zeker dat je daadwerkelijk uit je lichaam gaat en ''geesten'' ontmoet, en dat niet gewoon een droom is of een natuurlijke verklaring heeft. Ik zelf ben namelijk nog nooit uitgetreden ofzoiets. Ik doe me ogen dicht ga maffen en doe "s ochtends me ogen weer open.
Mijn beeld is ook niet veranderd. Voor mij geldt hetzelfde als wat je schrijft in jouw laatste stuk. Behoeft geen betoog dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... mijn manier is het zeker ook niet, het astraal reizen. Het zou mij ook niet zinnen als iemand besloot ongevraagd mij met een astraal bezoek te vereren, tenzij die persoon met volle aanvaarding dicht bij me stond. Lijkt me astralikette
En over de hypotheses... tja....... intussen komen we wel steeds meer achtergrond informatie tegen. Beetje voor beetje. En dat maakt soms vervormde beelden. Dat deze scenario's geen feiten zijn weten we allemaal echt wel, neem ik maar aan.
Maar jouw gevoel.... wat zegt dat over Robbert? Is dat anders geworden gedurende de tijd of compleet hetzelfde gebleven?
As for me..... Ik blijf nog steeds op hetzelfde punt. Alle voors en tegens hebben mijn beeld niet kunnen veranderen. Dus.... het beeld van de kern van waarheid maar dat er aspecten zijn die niet kloppen. Sommige van de dingen die aangedragen worden om het te ontkrachten komen me over als vergezocht. Anderen als redelijk logische bezwaren.
is een fragment van een schildering op mijn kastdeur. Zitten panelen op en die heb ik allemaal in die stijl. Dit is er een van.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:11 schreef Genverbrander het volgende:
Hey nok, begrijp ik het goed dat jij dat plaatje in soulsurvivors avatar hebt gemaakt?
mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
is een fragment van een schildering op mijn kastdeur. Zitten panelen op en die heb ik allemaal in die stijl. Dit is er een van.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:13 schreef Tulio het volgende:
Nog een fotootjes voor Pikki
[afbeelding]
tnx ........tul ioquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:13 schreef Tulio het volgende:
Nog een fotootjes voor Pikki
[afbeelding]
Dat kun je het best aan een specialist vragen en dat is Sten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:09 schreef footballmanager11 het volgende:
magnetische energieen .....?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat kun je het best aan een specialist vragen en dat is Sten.
Ik werk voornamelijk met energiën, uittreden is niet zo mijn vak.
Tulio.
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:19 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Magnetische energieën zijn zooo 2005![]()
psiessssssssquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
Energiën met lage en met hoge trillingen tot en met hele hoge trillingen.quote:
O maar ik treed wel uit hoor, alleen kan Sten dit beter uitleggen dan ik. En ik weet dat het moeilijk te geloven is, iedereen kan uittreden maar zoals gezegd kun je dit beter aan Sten vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:26 schreef footballmanager11 het volgende:
maar jij zei net vandaag nog dat je misschien sten bent tegengekomen tijdens een uittreding, en robbert. Snap je dat het moeilijk is om zo'n verhaal de geloven.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:29 schreef Tulio het volgende:
[..]
O maar ik treed wel uit hoor, alleen kan Sten dit beter uitleggen dan ik. En ik weet dat het moeilijk te geloven is, iedereen kan uittreden maar zoals gezegd kun je dit beter aan Sten vragen.
Tulio.
trillingen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef Tulio het volgende:
[..]
Energiën met lage en met hoge trillingen tot en met hele hoge trillingen.
Hoe verwek je die .......met wat ? met handen , of wat , je hersenen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:22 schreef Tulio het volgende:
[..]
Energiën met lage en met hoge trillingen tot en met hele hoge trillingen.
enne , niet dromen van de football, he manneke ....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef footballmanager11 het volgende:
Ik ga zometeen naar bed en dan wachtik wel totdat jij me komt ophalen om uit te treden en naar Robbert te gaan.
wie bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef footballmanager11 het volgende:
Ik ga zometeen naar bed en dan wachtik wel totdat jij me komt ophalen om uit te treden en naar Robbert te gaan.
vraag me af of dit alles nog past in truth?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef pikki het volgende:
[..]
enne , niet dromen van de football, he manneke ....![]()
Had het maar ni verknald , donnaaaaaaanonaaaaaaa ........graptjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:34 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vraag me af of dit alles nog past in truth?
![]()
Dat weet ik door herhaaldelijk bevestigingen die ik gekregen heb. Door bijvoorbeeld uit te treden en de persoon hier niets van te zeggen. De persoon komt dan zelf ermee, begrijp je? Zelf nooit een uittreding meegemaakt? De bewijslast is natuurlijk moeilijk maar ik dring niemand iets op. Ik heb ook geen foto's van mijn uittredingen of zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:32 schreef footballmanager11 het volgende:
maar één vraagje nog. Hoe weet JIJ dan zo zeker dat het niet een droom of verbeelding, of iets dergelijks is. Maar dat je echt uit je lichaam zweeft?!?!
joh......met lichtballen, van Robbertquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:36 schreef footballmanager11 het volgende:
Kunnen we vannacht niet met ze alle uittreden en dan naar de arena vliegen om daar te voetballen![]()
hoe kan dat ,...foto's van uittrdingen , kom nouquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat weet ik door herhaaldelijk bevestigingen die ik gekregen heb. Door bijvoorbeeld uit te treden en de persoon hier niets van te zeggen. De persoon komt dan zelf ermee, begrijp je? Zelf nooit een uittreding meegemaakt? De bewijslast is natuurlijk moeilijk maar ik dring niemand iets op. Ik heb ook geen foto's van mijn uittredingen of zo.![]()
Tulio.
whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef pikki het volgende:
[..]
joh......met lichtballen, van Robbert![]()
![]()
![]()
oke je hebt een puntquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat weet ik door herhaaldelijk bevestigingen die ik gekregen heb. Door bijvoorbeeld uit te treden en de persoon hier niets van te zeggen. De persoon komt dan zelf ermee, begrijp je? Zelf nooit een uittreding meegemaakt? De bewijslast is natuurlijk moeilijk maar ik dring niemand iets op. Ik heb ook geen foto's van mijn uittredingen of zo.![]()
Tulio.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:38 schreef pikki het volgende:
[..]
hoe kan dat ,...foto's van uittrdingen , kom nou![]()
en dit geldt ook voor Stennnnnnnnyyyyyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke je hebt een punt
maar je mag niet zomaar uittreden en in iemands terotorium komen
dan moet je eerst bellen en een afspraak maken
snap je?
stouterd![]()
ze dacht dat ze de buurman zag in feite zag ze een enti die zich verstopt had in haar auraquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:40 schreef footballmanager11 het volgende:
ik denk dat ik de foto''s van Robbert ineens geloofwaardiger vindt dan de verhalen van jou en Sten. Alsof Sten gisteravond is uitgetreden en naar Robbert is gevlogen. Vervolgens zag ze een buurman van Robbert en heeft ze zich verstopt?1![]()
jeppquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:41 schreef pikki het volgende:
[..]
en dit geldt ook voor Stennnnnnnnyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...ga lekker in me bedje ......dromen van .....................dit forumquote:
ff serieus treedt jij uit?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:41 schreef pikki het volgende:
[..]
en dit geldt ook voor Stennnnnnnnyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeie tip!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:43 schreef pikki het volgende:
[..]
...ga lekker in me bedje ......dromen van .....................dit forum![]()
![]()
![]()
psies nog erger zelfs vermoedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:44 schreef footballmanager11 het volgende:
is de website, www.stenoomen.nl, van Stenny? Dan snap ik waarom ze dit allemaal zegt. Ze is net als Robbert en wil er geld aan verdienen.
is allang geleden ...m'en laatste uittreding, al meer dan 1 jaar , sequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:44 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
goeie tip!
ga er ook in!
see you tonight!
treedt wel ff uit in jouw dreamworld
Als iemand er niet voor open staat lukt het ook niet. Maar Robbert staat er voor open misschien wel teveel, daarom kan hij ook niet alles verwerken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oke je hebt een punt
maar je mag niet zomaar uittreden en in iemands terotorium komen
dan moet je eerst bellen en een afspraak maken
snap je?
stouterd![]()
t'is nooit ver genoeg , ....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:46 schreef footballmanager11 het volgende:
Ik zelf geloof best in het hiernamaals, maar dit gaat me net wat te ver
En toch bewijst dat nog niet dat je ook daadwerkelijk uit je lichaam was. Vergis je niet, ik heb ook uittredingen ervaren. Je dringt niemand iets op, maar jouw astrale partner in space heeft wel een camera van sbs6 op de slaapkamer gehad naar ze zegt. Kan je je voorstellen dat mensen zo een nare smaak aan de discussievoering hier overhouden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef Tulio het volgende:
[..]
Tulio.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:45 schreef footballmanager11 het volgende:
weltrusten,en DonnaDonna ik kom je vannacht ff opzoeken, oke? wel vliegend natuurlijk
nou en?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:45 schreef pikki het volgende:
[..]
is allang geleden ...m'en laatste uittreding, al meer dan 1 jaar , se![]()
Sten heeft in ieder geval het beeldmateriaal niet gemanipuleerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:49 schreef Gorian het volgende:
[..]
En toch bewijst dat nog niet dat je ook daadwerkelijk uit je lichaam was. Vergis je niet, ik heb ook uittredingen ervaren. Je dringt niemand iets op, maar jouw astrale partner in space heeft wel een camera van sbs6 op de slaapkamer gehad naar ze zegt. Kan je je voorstellen dat mensen zo een nare smaak aan de discussievoering hier overhouden?
Veel plezier met elkaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
nou en?
zie je wel verschijnen tzt
LOL
Je maakt het mee bij bewustzijn, en het is wel anders dan een droom. Maar het kan ook iets anders zijn, wie zal het zeggen. Waar ik me al deze hele discussie reeks over verbaas, is dat mensen zelf overtuigd zijn van de eigen ervaringen maar zelf in gaan vullen wat een ander gezien heeft. En daarin ook nog vrij ver gaan wat de intenties van de anderen aan gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:50 schreef footballmanager11 het volgende:
precies het kan ook gewoon verbeelding zijn, of een droom!
Zeker waar!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:54 schreef Tulio het volgende:
[..]
Sten heeft in ieder geval het beeldmateriaal niet gemanipuleerd.
Tulio.
quote:
Vreemd he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:27 schreef NoSigar het volgende:
Toen de algehele opinie nog sceptisch en kritisch was gingen de topics prima. Nu ineens niet meer.
rara hoe komt dat.
Dit is wel een goed en positief idee. Maar persoonlijk ga ik liever naar het PSV-stadion (dat ken ik en is een stuk dichterbij), maar voor de rest maakt het me niks uit. Ik doe wel mee met iedereen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:36 schreef footballmanager11 het volgende:
Kunnen we vannacht niet met ze alle uittreden en dan naar de arena vliegen om daar te voetballen![]()
wijze vrouwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Mirage het volgende:
oké, het topic gaat weer open.
Ik ga geen 6 lange pagina's (bij mij heeft een topic 7 pagina's totaal) gekibbel verwijderen.
Het is één groot bagger topic geworden.
Als iemand een mooie OP voor deel 34 maakt dan gaan we daar straks verder met frisse moed.
Ik heb de topics al eerder gesloten.
Daarna heb ik een waarschuwing gegeven dat wat er gepost wordt wel enige toegevoegde waarde moet hebben.
Of het nou in de vorm van nieuwe zaken rondom Robbert zijn, je eigen visie omtrent Robbert of de fenomenen waarmee hij bekendheid maakt..., dus korte discussies die een beetje afwijken van RvdB maar even meer gespitst zijn op bepaalde fenomenen zijn wmb ook prima, het programma "er zoveel meer" ... of voor mijn part een klein beetje "ontopic" humor tussendoor... de marge is ècht heel ruim.
Maar onzinnige slowchat, nodeloos en vooral kinderachtig gekibbel zijn níet gewenst.
Nu het toch weer een vervelende wending heeft aangenomen vind ik het tijd voor maatregelen.
Bans zullen er vanaf nu vallen, één is al weg... degene die doorgaat gaat er achteraan.
Ik kies voor de bans omdat er duidelijk een grote animo voor de RvdB topic is.
Het topic sluiten en gesloten laten doordat er enkele mensen zijn die de boel verstieren en daarmee een veel grotere groep users mee laten "lijden" vind ik op dit moment jammer.
Pas je aan of move on.
Waarom? Als iemand andere ideeën heeft met betrekking tot het onderwerp 'Robbert' dan kan de topic toch geopend worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef Genverbrander het volgende:
Wie is er dan gebanned?
Ik stel trouwens voor om pas een deel 35 aan te maken als er weer echt nieuws is op dit front.
Waarom? Omdat het huidige topic een grote puinzooi is geworden en ik weinig vertrouwen heb in het volgende deel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:15 schreef Tulio het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand andere ideeën heeft met betrekking tot het onderwerp 'Robbert' dan kan de topic toch geopend worden.
Ik vind dat jij teveel controle wilt uitoefenen en dat gaat ten koste van vrijheid van denken en handelen.
Tulio.![]()
Als ik er zo over zou denken zoals jij doet dan zou ik gewoon niet meer op het onderwerp reageren. Ik bespeur toch iets van regelzucht. Door te zeuren stimuleert het de mensen niet echt om bij het onderwerp Robbert te blijven. Het leidt ook net zo sterk af.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het huidige topic een grote puinzooi is geworden en ik weinig vertrouwen heb in het volgende deel.Dat krijg je als je gaat lullen over iets waar niks meer over te lullen valt. Bovendien blijft het topic alleen aantrekkenlijk voor de meeste mensen als het ook echt ergens over gaat.
En het is niet dat ik controle wil uitoefenen, het is een voorstel zoals je duidelijk kunt lezen.
Jij bent ook echt ziekelijk eigenwijs hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:26 schreef Tulio het volgende:
[..]
Als ik er zo over zou denken zoals jij doet dan zou ik gewoon niet meer op het onderwerp reageren. Ik bespeur toch iets van regelzucht. Door te zeuren stimuleert het de mensen niet echt om bij het onderwerp Robbert te blijven. Het leidt ook net zo sterk af.
Omdat je door jouw gezeur over het wel of niet openen van een volgende topic jij je er zelf ook schuldig aan maakt aan het plaatsen van onzin.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jij bent ook echt ziekelijk eigenwijs heHoezo is ieder voorstel meteen regelzucht?
![]()
Snap je dan niet dat het voor veel mensen gewoon niet leuk is om door al die pagina's met onzin te ploeteren, op zoek naar die paar interessante posts?
Ja maar dit topic is toch al verpest. Ik probeer het volgende topic te redden in de hoop dat het weer op het oude niveau komt. Maar als ik dit zo hoor is dat ijle hoopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef Tulio het volgende:
[..]
Omdat je door jouw gezeur over het wel of niet openen van een volgende topic jij je er zelf ook schuldig aan maakt aan het plaatsen van onzin.![]()
DonnaNonna heeft een banquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef Genverbrander het volgende:
Wie is er dan gebanned?
Ik stel trouwens voor om pas een deel 35 aan te maken als er weer echt nieuws is op dit front.
quote:Update Robbert van den Broeke
Na mijn '15 vragen aan Robbert van den Broeke' is er veel rondom het medium Robbert gebeurd, maar mijn 15 vragen bleven onbeantwoord. Naarmate de weken verstreken en de 4 afleveringen van "Er is zoveel meer" met Irene Moors en Robbert van den Broeke voorbij kwamen en alweer tot het verleden gingen behoren, kreeg ook het Nederlandse publiek er, in plaats van de verwachte antwoorden, steeds meer vragen bij.
Zo verscheen Hugo de Groot op de digitale Olympus camera van Robbert na het bezoek aan Kasteel Loevestein, maar deze leek verdacht veel op de Hugo de Groot van het Oudnederlandse 10 gulden bankbiljet. Zie ook: Grenswetenschap De reading die Robbert aan Corry Dekkers-Lambregts gaf, deed ook een heleboel stofdeeltjes opwaaien omdat hij wel heel exacte gegevens over haar vorige leven en dat van haar man kon geven. Zo vertelde Robbert dat de man genverbrander in zijn vorige leven was, een beroepen-unicum dat op een exacte spelfout op een genealogie site terug te voeren was, het had eigenlijk geneverbrander moeten zijn.
Robbert had als verweer dat hij nooit op het internet vertoefde en echt niet gegoocheld in de zin van geGoogled had. Toch schijnt hij een hotmail adres te hebben.
Op het bekende internetforum Fok - Truth was inmiddels een hele groep spontaan bezig de serie "Er is zoveel meer" te analyseren, waaronder ik zelf als de user 'Stenny': The Truth is in Here...
Naamgenoot Robert (op die ene b van bet(er)weter na dan) Nanninga van http://www.skepsis.nl spijkerde Robbert vast als oplichter. De Non van Singraven die tot slot als poppetje op Robbert's foto verscheen bij een bezoek aan het Kasteel van Singraven deed als een aangestoken grote scheut verontwaardiging de IJscoupe Robbèr flamberen.
Het fenomeen Robbert van den Broeke bereikte zelfs 'Zwarte Meester' James Randi, oppergoeroe van de sceptici, die er gretig aandacht aan besteedde op http://www.randi.org/jr/2006-01/010606netherlands.html#i1 .
Zelf krijg ik de indruk dat Robbert uit onzekerheid zijn eigen gaves met wat knutselwerk wilde bewijzen, ook ik kon de 'foto' van de non echt niet serieus nemen.
Na de ophef rond de 'Genverbrander' claimde ik het internetdomein http://www.genverbrander.nl met de intentie door middel van een goede doelen actie een brug tussen scepticisme en parapsychologie te slaan. Het lijkt mij namelijk geen goed idee dat de domeinnaam geclaimd wordt ten koste van Robbert, dus als symbool stel ik de opbrengst van de verkoop geheel aan Vogelbescherming Nederland ter beschikking. De parapsychologie is immers nog niet echt als volwassen wetenschapstak erkend, en mag niet door de eventuele fouten van de beoefenaars ervan in het verdomhoekje raken. Eerlijkheid en openheid staan wat mij betreft voorop in het onderzoeken van 'paranormale' fenomenen.
Helaas is op 19 januari de mededeling gekomen dat Familie van den Broeke, onder leiding van Rabobank directeur Peter en 'Pa' van den Broeke, geen enkele toelichting wil geven op de aardse dan wel geestige hulpmiddelen van Robbert. Zal Nederland dan moeten blijven speculeren wat echt was en wat niet? Jammer.
Ik keur zijn taalgebruik zeer af. Kinderachtig, zijn hele site heeft zo'n kinderachtig toontje. Daarom alleen al neem ik de man niet serieus.quote:Robbert van den Broeke is a wide-spectrum nut-case. He’s very enthusiastic about “orbs” and “crop circles,” too, and has been publishing “alien” pictures for a long time. Be warned, this might cause uncontrollable laughter: 100megsfree4.com/farshores/ufo04ne3.htm. Here’s one of the “aliens,” which he designates as a “Grey.” But we needn’t fear them, says Robbert. They come "with love, to teach us to take care of the Earth and to be better for each other." That’s a relief!
Leading Dutch skeptic Jan Willem Nienhuys comments about this turn of events:
The common opinion is that this is the end of Robbert's career. Several newspapers carried the story, several TV stations did a news item on it, and the website www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html received about 45,000 hits. The story isn't over yet, because part four (broadcast on prime time on January 1) contains, on close inspection, various damning curiosities, and the role of Van den Broeke senior – a local bank manager who has written a book on his miracle-son – is scrutinized as well.
Mr. Nienhuys, I must respectfully disagree with your conclusion. My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing, and she is supported by the media. Rationalizations will be developed, evil forces will be invoked, and I predict that Robbert van den Broeke will survive this scandal. I wish it were otherwise….
You’ll see the latest Browne escapade/crash, up ahead….
While we’re in The Netherlands, I must point out that this tiny country has a huge number of other woo-woo artists taking advantage of the citizens. “Psychic” Char Margolis, for example, has gleefully exploited this market. Now comes a notice from Nanda Beenen, in the city of Gouda, who assures us that Dutch citizens are also supporting the Maharishi Centre for Enlightenment, which offers a course there. Writes Nanda:
Strange advertisements have been appearing in the Dutch daily newspapers lately. It's a call for 500 men to come and start a course, which should ultimately lead to world peace. These men are destined to become the "new, strong leaders that will make the Netherlands invincible."
As of yesterday the ads have changed. They now ask for 500 “young people” to start the course. I guess women can apply, too, though there’s now no mention of becoming “new, strong leaders of an invincible country” anymore... Could this be because they had fewer than 500 applicants after the first few ads? This would not surprise me, because unlike the first ad, this one mentions the cost of the one-year course: a mere ¤17,000 [US$20,130]! (peanuts!)
The men organizing the course are Dr. John Hagelin (whom you already know), Dr. Willem Meijles (a “raja” no less!), Dr. Volker Schanbacher (president of the Maharishi University for World Peace), and Dr. Paul Gelderloos (prime minister of the Dutch Peace government). Apparently their aim is to influence the whole world though the “TM-Sidhiprogramma,” some form of extra superduper transcendental meditation. This should influence not only the stock market, but also the number of violent incidents that occur worldwide. In short, they want to bring about world peace. Hey, a question just popped into my mind: why should the Netherlands be made invincible, when the ultimate goal is world peace? Doesn't make sense to me!
The last sentence of the ad is frankly hilarious. It's a quote from Dr. Willem Meijles (the raja, remember!):
Come with determination and trust [!] and you will fulfill all your parents' high expectations for your career.
Yeah right, my parents would be delighted if I dropped my current job to spend ¤17,000 and a year of my life on such drivel! I wonder how many applicants will be starting this course on January 1st, 2006?
Thanks for your splendid work and the weekly laughs as a result of your commentary on the JREF website.
Maar goed: ik denk dat je het verschil wel ziet tussen de graancirkels van Robbert en de echte mooie cirkels?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:06 schreef Indirah het volgende:
http://members.lycos.nl/Annelie/graancirkels.html
graancirkels
Het blindelings overnemen van geluiden uit nederland, getuigt ook niet van een objectief onderzoeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef Stenny het volgende:
Ik keur zijn taalgebruik zeer af. Kinderachtig, zijn hele site heeft zo'n kinderachtig toontje. Daarom alleen al neem ik de man niet serieus.
Bron: http://www.randi.org/jr/2006-01/010606netherlands.html#i1
[..]
Dat wel. maar van die 17000 euro voor een cursus zou ik zelf spontaan een totale scepticus worden. wat heb ik er een hekel aan als mensen wereldverbeterende taal uitslaan maar intussen anderen uitbuiten. Als dat waar is tenminste.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Het blindelings overnemen van geluiden uit nederland, getuigt ook niet van een objectief onderzoeker.
meer een scepticus die elke gelegenheid aanpakt om zijn irrieele geloofsaannames bevestigt te zien.
tuurlijk!!! maar ik krijg altijd een beetje de kribbels van dat zwart/witte.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wel. maar van die 17000 euro voor een cursus zou ik zelf spontaan een totale scepticus worden. wat heb ik er een hekel aan als mensen wereldverbeterende taal uitslaan maar intussen anderen uitbuiten. Als dat waar is tenminste.
Bron: http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=11803quote:Niburu.nl is een veel bezochte nieuws-site.
Met name door landelijke maar ook door media,
politiek en wetenschappelijk zeer toonaangevende instituten
uit de gehele wereld. Met de meer dan 100.000 bezoekers per week
en meer dan 500 Miljoen pageviews vanaf 08-08-2003 heeft NIBURU
bij velen erkenning gekregen. WIJ HEBBEN ZEER BELANGRIJKE INFORMATIE...
Het is nu aan U!!!! Blijft U luisteren naar De GECONTROLEERDE MEDIA
die zich moeten houden aan de informatie van Officiele Persburo's,
teletekst, t.v., krant en radio of... naar het steeds sneller groeiende
nu uit HONDERDDUIZENDEN wereldwijde bestaande netwerk
van onafhankelijke onderzoekers, journalisten, wetenschappers
en duizenden die tot inkeer en kennis zijn gekomen dat Er Zoveel
Meer Is en DAT DEZE KENNIS ZO SPOEDIG DIENT TE WORDEN
INGEZET en GEOPENBAARD!!!!!
Miljoenen malen is bij overheden aangedrongen om daadkrachtig
te werk te gaan, maar alles wordt op de lange baan geschoven waardoor
de aarde en zijn bewoners in gevaar zijn ALS ER NIET PER DIRECT WORDT INGEGREPEN!!!!
Omdat de wereldbevolking niet meer bij machte is om het zelf op te lossen
is de interventie van de Galactische Federatie AANSTAANDE om de mensheid
uit zijn benarde situatie te bevrijden. Veel van de Niburu lezers en Honderdduizenden
wereldwijd zijn hiervan op de hoogte en volgen dagelijks de berichten op de
vele duizenden sites.
UFO's laten zich steeds meer zien en WORDEN VOLOP GESPOT BOVEN
ALLE WERELDDELEN. Ze zijn met name vlak voor de Tsunami en de orkaan
Katrina gezien, waarover wij uitvoerig hebben bericht. Dagelijks krijgen
we meldingen. Inmiddels is het besef dat we worden bezocht
bij een steeds grotere groep bewust aanwezig.
Het is ronduit belachelijk dat hierover niets naar buiten komt,
zoals zo vele onderwerpen waar wij aandacht aanbesteden. UIteindelijk
is het de wereldwijde media cover-up over diverse onderwerpen die ons steeds
meer in het gelijk stellen. Denk nog even aan de Chemtrails, HAARP, UMTS, Mind
Control, Lucid Project, Illuminatie, Skull and Bones, Pharmaceutische Mafia enz.
Positieve onderwerpen over b.v. nulpuntenergie, veranderingen in ons DNA
krijgen via de normale mediakanalen nauwelijks aandacht. De mensheid
wordt massaal misleid en in staat van angst gebracht. Hiervoor waren
voldoende trucjes en ambtenaren aanwezig..
Eindelijk is het einde van de al deze manipulaties in zicht,
FIRST CONTACT VINDT PLAATS IN 2006.
Momenteel schijnt er van alles aan de hand te zijn in Washington,
maar bevestigingen zijn er nog niet. We wachten op berichten uit Amerika.
Reacties
Zoals iedereen kijken wij ook naar de cijfers en volgen hoevaak artikelen worden
gelezen. De honderden reacties die wij dagelijks ontvangen volgen wij zoveel
mogelijk en hopen dat deze meer on topic blijven. Er wordt nodeloos
gewisseld naar onderwerpen die absoluut niet relevant zijn.
Wij krijgen hierover klachten met name uit de journalistenwereld,
het doet inbreuk op de geloofwaardigheid van de berichten. Het is voor ons
onmogelijk om alles te controleren, daarvoor onze excuses.Wij roepen onze vaste
lezers op de Vele Nieuwe Bezoekers juist te voorzien van de juiste verwijzingen en tips.
Voor vrijwel niemand valt te beseffen wat er momenteel WERELDWIJD GAANDE IS.
In Nederland zijn wij daarom in enkele provincies al begonnen met de opzet van
een visiecentrum om informatie te kunnen geven over de komende uiteindelijke
POSITIEVE VERANDERINGEN.
Wereldwijd zijn mensen in beweging om elkaar te begeleiden
door deze zeer ZEER BIJZONDERE TIJD.
Red: Anton, Niburu
UFO-meldpunt sinds 1985
Bellievers in robbert worden gebanned bvquote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef HearIt het volgende:
Haha @ niburu quote.
Ik heb dit topic een aantal weken niet kunnen volgen wegens gebrek aan een internetverbinding maar het niveau is langzaamaan wel ver te zoeken. Waar zijn de believers momenteel? Totaal niet om mensen aan te willen vallen; maar ik vraag me wel af of er mensen zijn die zich onderhand lichtelijk belazerd voelen. Is dit een reden om uberhaupt kritischer met zaken als deze om te gaan of zien jullie het echt als losstaand issue? - puur uit interesse.
Dat hebben we dan met elkaar gemeen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
tuurlijk!!! maar ik krijg altijd een beetje de kribbels van dat zwart/witte.
Mensen die volkomen sceptisch zijn over alles, of overal ontvankelijk voor zijn.
maar dat is een tik van mij![]()
Je hebt zelf wel door dat dit een volkomen onzinnige uitspraak is ?quote:Op zondag 22 januari 2006 03:09 schreef Indirah het volgende:
[..]
Bellievers in robbert worden gebanned bv
![]()
Nou, die niburu mensjes lezen dus ook selectief... "waar zijn de believers"??quote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef HearIt het volgende:
Haha @ niburu quote.
Ik heb dit topic een aantal weken niet kunnen volgen wegens gebrek aan een internetverbinding maar het niveau is langzaamaan wel ver te zoeken. Waar zijn de believers momenteel? Totaal niet om mensen aan te willen vallen; maar ik vraag me wel af of er mensen zijn die zich onderhand lichtelijk belazerd voelen. Is dit een reden om uberhaupt kritischer met zaken als deze om te gaan of zien jullie het echt als losstaand issue? - puur uit interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |