Nee ik bedoel als gidsen jou een opdracht geven dan hoef jij de verantwoording niet te nemen voor wat je doet of wat je zegt en dat is lekker gemakkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ik zal het hem vragen goed?
tis nogal een lekker ding enne
oke ik wijdt er maar niet over uit..
Ik snap je wel lieverdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:57 schreef Tulio het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als gidsen jou een opdracht geven dan hoef jij de verantwoording niet te nemen voor wat je doet of wat je zegt en dat is lekker gemakkelijk.
![]()
Wat zit je nou te kletsen Tuul?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Tulio het volgende:
[..]
Dat stond er een maand geleden ook al. Bovendien past het niet in de hele context. Want twee regels verder staat dat hij in 2006 weer readings gaat geven en dat meer informatie binnenkort op de site is te vinden.
Tulio.
Humor zat. Maar op het moment wordt humor hier voornamelijk gebruikt om elkaar onderuit te halen en te katten. En da's niet echt leuk. Geen echte humor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:24 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik hou van spirituele vrouwen MET humor aub.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
Het gaat de verkeerde kant op met dit topic.De mods hier zouden er goed aan doen de boel weer even op slot te gooien als je het mij vraagt.
Maargoed nog effe een serieuze discussiebijdrage:
[..]
Wat zit je nou te kletsen Tuul?Als je die website leest kun je er maar één ding uithalen: Robbert is tijdelijk gestopt met zijn readings op afspraak bij zijn praktijkruimte in de garage van zijn ouderlijk huis in Hoeven. Daar kan je lang en kort over lullen maar het staat er gewoon expliciet, dus niet echt een discussie waardig.
Anyway, nogmaals een verzoek aan de mods om het hier effe op slot te doen.![]()
Nee Sten, dat is niet met elkaar in tegenspraak. Jouw gedachten ontstaan ook in je hersenen, en je hersenen stellen je in staat die gedachten op te schrijven. Jij wil toch niet beweren dat we niet kunnen schrijven omdat we de hersenen (nog) niet volledig beschrijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Stenny het volgende:
Nieuwe geluidsopname gevonden:
Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005
http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=55129
[..]
Haha hij zegt: "Het meest interessante is het gebied tussen je oren, daar weten we nog niets of weinig van af!" En daarnaast zegt hij ook:"Met geesten praten is niet mogelijk."
Alsof dat elkaar niet tegenspreekt, want de hersenen maken het mogelijk met de andere zijde te communiceren. Klein blundertje (of groot) van Nienhuys!
Want immers zegt hij dat de wetenschappers nog niet weten hoe de hersenen in elkaar zitten. Dus dat weet hij niet.
Maar hij weet wél dat met geesten praten niet mogelijk is.
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
![]()
Wat gaat de verkeerde kant op?
Vertel me dat eens,..ik vind het juist de goede kant op gaan nml
romantiek man dat is pas leven!
Hoooo hoo ik haal sten niet naar beneden met dat verhaal he?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Humor zat. Maar op het moment wordt humor hier voornamelijk gebruikt om elkaar onderuit te halen en te katten. En da's niet echt leuk. Geen echte humor.
Kom, he .. Genverbrander ...Robbert is hier genoeg al bezoedeld door jullie (en zeker door Sten !) , ....en nu er eens kattig wordt gedaan met stenny, ...zou de boel ineens moeten gesloten worden .....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
Het gaat de verkeerde kant op met dit topic.De mods hier zouden er goed aan doen de boel weer even op slot te gooien als je het mij vraagt.
[..]
Wat zit je nou te kletsen Tuul?Als je die website leest kun je er maar één ding uithalen: Robbert is tijdelijk gestopt met zijn readings op afspraak. Dat zijn dus de readings in zijn praktijkruimte in de garage van zijn ouderlijk huis in Hoeven. Daar kan je lang en kort over lullen maar het staat er gewoon expliciet, dus niet echt een discussie waardig. Er wordt nog altijd melding gemaakt van de grote reading in het begin van 2006, dus die zal nog wel doorgaan.
Om wat te doen eigenlijk? Dit is nogal cryptisch allemaal. En er lijkt heel wat meer achter deze simpele opmerking te steken. Of zie ik nou spoken?quote:
Zet tien mediums die met geesten zeggen te kunnen praten in een kamer waar ze allemaal een geest 'voelen'. Laat ze vervolgens opschrijven wat die geest zegt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Stenny het volgende:
Nieuwe geluidsopname gevonden:
Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005
http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=55129
[..]
Haha hij zegt: "Het meest interessante is het gebied tussen je oren, daar weten we nog niets of weinig van af!" En daarnaast zegt hij ook:"Met geesten praten is niet mogelijk."
Alsof dat elkaar niet tegenspreekt, want de hersenen maken het mogelijk met de andere zijde te communiceren. Klein blundertje (of groot) van Nienhuys!
Want immers zegt hij dat de wetenschappers nog niet weten hoe de hersenen in elkaar zitten. Dus dat weet hij niet.
Maar hij weet wél dat met geesten praten niet mogelijk is.
![]()
Stenny staat ook niet met papieren nonnetjes voor een camera te wapperen he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Kom, he .. Genverbrander ...Robbert is hier genoeg al bezoedeld door jullie (en zeker door Sten !) , ....en nu er eens kattig wordt gedaan met stenny, ...zou de boel ineens moeten gesloten worden .....![]()
Ik wil geen kinderen. En ik ben getrouwd met Jeroen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
kan?
Toch voel ik ergens liefde een verloren liefde
best jammer want sten en robbert samen wow
dat zal mooie baby's geven en een geweldige relatie nml
wat vind jij zullen we ze koppelen aan elkaar?
![]()
neuh het neukt alleen met casper maar dat is alles?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Stenny staat ook niet met papieren nonnetjes voor een camera te wapperen he.![]()
Nee, ik vind dat de discussie effe op slot moet. Er is gewoon niks nieuws te melden en dan valt er ook niks te posten. Alles is tot in den treurnis uitgekauwd.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. En ik ben getrouwd met Jeroen.![]()
Zie je dit bedoel ik dus. Geen nuttige bijdragen meer, alleen maar oeverloos gekat op elkaar waar niemand op zit te wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
neuh het neukt alleen met casper maar dat is alles?
come on
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef visvogel het volgende:
[..]
Stenny heeft anders veel mooiere voeten hoor.
welnee nokwandaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om wat te doen eigenlijk? Dit is nogal cryptisch allemaal. En er lijkt heel wat meer achter deze simpele opmerking te steken. Of zie ik nou spoken?
Is niet helemaal waar Pikkie. Ik ben zelf ook wel eens kattig met Sten geweest. Hier en in andere topics. Maar dan niet pesterig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Kom, he .. Genverbrander ...Robbert is hier genoeg al bezoedeld door jullie (en zeker door Sten !) , ....en nu er eens kattig wordt gedaan met stenny, ...zou de boel ineens moeten gesloten worden .....![]()
hallo mag ik je iets vragen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik dus. Geen nuttige bijdragen meer, alleen maar oeverloos gekat op elkaar waar niemand op zit te wachten.![]()
Laat maarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
neuh het neukt alleen met casper maar dat is alles?
come on
Als ik hetero was geweest had ik haar allang ten huwelijk gevraagd.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hallo mag ik je iets vragen?
Ben je verliefd op Sten?
dit is niveau gebonden de een heeft een entiteit bij zich die nog lang niet toe is aan het lichtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zet tien mediums die met geesten zeggen te kunnen praten in een kamer waar ze allemaal een geest 'voelen'. Laat ze vervolgens opschrijven wat die geest zegt.
Ze zullen allemaal wat anders schrijven.
Om te stellen dat mensen niet met geesten kunnen praten hoef je niet te weten hoe de hersenen precies in elkaar steken, zo'n simpel testje spreekt al boekdelen: 'geesten' zitten tussen de oren van degene die ze hoort. Dus er is hier geen sprake van een blunder(tje)
Dan halen wij beiden iets anders uit het verhaal. We zullen zien, hij zou momenteel op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wat zit je nou te kletsen Tuul?Als je die website leest kun je er maar één ding uithalen: Robbert is tijdelijk gestopt met zijn readings op afspraak. Dat zijn dus de readings in zijn praktijkruimte in de garage van zijn ouderlijk huis in Hoeven. Daar kan je lang en kort over lullen maar het staat er gewoon expliciet, dus niet echt een discussie waardig. Er wordt nog altijd melding gemaakt van de grote reading in het begin van 2006, dus die zal nog wel doorgaan.
Bekijk het positief, hier wordt wel gekat op mensen die hier zelf ook reageren. En het -ondanks dat anderen er anders over zullen denken- het er soms ook wel een beetje naar maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik dus. Geen nuttige bijdragen meer, alleen maar oeverloos gekat op elkaar waar niemand op zit te wachten.![]()
Okie, Nok ....maar geef toe , toen er zo erg naar Robbert werd uitgehaald, door de non-believers , werd het topic ook ni gesloten ,...en nu ineens wel als de believers hun woordje doen, als is dat nu eens kattig of niet .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar Pikkie. Ik ben zelf ook wel eens kattig met Sten geweest. Hier en in andere topics. Maar dan niet pesterig.
En de sfeer hier begint steeds meer op een groep 7 basisschool te lijken en daar baal ik ook behoorlijk van.
Op een gegeven moment kennen we de users wel en weten we allemaal wel wie wie is en hoe een bepaalde user post. Met een bepaalde toon kan dus best rekening gehouden worden. maar het kan overdreven worden en buiten de redelijkheid gaan.
euh als men dingen doorgeeft van overledenen die niemand kan wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee Sten, dat is niet met elkaar in tegenspraak. Jouw gedachten ontstaan ook in je hersenen, en je hersenen stellen je in staat die gedachten op te schrijven. Jij wil toch niet beweren dat we niet kunnen schrijven omdat we de hersenen (nog) niet volledig beschrijven?
Tot dusver heeft nog niemand aannemelijk kunnen maken dat hij/zij met de doden kan spreken. Dat staat lost van het begrip van de hersenen.
Als je ervaringen anders zijn is dit niet zo makkelijk meer te zeggen. Het is best makkelijk om gewoon te stellen dat het niet bestaat. Ik zou soms willen dat ik dat zo stellig kon beweren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zet tien mediums die met geesten zeggen te kunnen praten in een kamer waar ze allemaal een geest 'voelen'. Laat ze vervolgens opschrijven wat die geest zegt.
Om te stellen dat mensen niet met geesten kunnen praten hoef je niet te weten hoe de hersenen precies in elkaar steken, zo'n simpel testje spreekt al boekdelen: 'geesten' zitten tussen de oren van degene die ze hoort. Dus er is hier geen sprake van een blunder(tje)
euh tis weekend darlingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar Pikkie. Ik ben zelf ook wel eens kattig met Sten geweest. Hier en in andere topics. Maar dan niet pesterig.
En de sfeer hier begint steeds meer op een groep 7 basisschool te lijken en daar baal ik ook behoorlijk van.
Op een gegeven moment kennen we de users wel en weten we allemaal wel wie wie is en hoe een bepaalde user post. Met een bepaalde toon kan dus best rekening gehouden worden. maar het kan overdreven worden en buiten de redelijkheid gaan.
*jaloerskijkt*quote:
Wijs gesproken!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef Gorian het volgende:
[..]
Bekijk het positief, hier wordt wel gekat op mensen die hier zelf ook reageren. En het -ondanks dat anderen er anders over zullen denken- het er soms ook wel een beetje naar maken.
O dat kan, dan zegt de geest tegen elk medium iets anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef onemangang het volgende:
[..]
De toon van dat uithalen werd best bijgesteld later. Het was best doorgeslagen, ja. Maar daarna werd er weer wat meer opengesteld.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Okie, Nok ....maar geef toe , toen er zo erg naar Robbert werd uitgehaald, door de non-believers , werd het topic ook ni gesloten ,...en nu ineens wel als de believers hun woordje doen, als is dat nu eens kattig of niet .
Eerlijke balans .
quote:
precies mijn liefdestopic tav robbert werd meteen gesloten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Okie, Nok ....maar geef toe , toen er zo erg naar Robbert werd uitgehaald, door de non-believers , werd het topic ook ni gesloten ,...en nu ineens wel als de believers hun woordje doen, als is dat nu eens kattig of niet .
Eerlijke balans .
Dat hangt dus af van je eigen niveau qua ontwikkeling!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:12 schreef Tulio het volgende:
[..]
O dat kan, dan zegt de geest tegen elk medium iets anders.![]()
vind jij het niet leuk dan? Ikke wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]Jaaa, daarom juist. Laten we het leuk houden.
![]()
Of hersenen de producenten van gedachten zijn daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Je kan een heel mooi telefoon netwerk hebben, maar zal er zelf door moeten spreken. De naam van de schrijver ben ik vergeten, maar ik heb er ooit een artikel over gelezen dat op zijn minst het lezen waard is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Nee Sten, dat is niet met elkaar in tegenspraak. Jouw gedachten ontstaan ook in je hersenen, en je hersenen stellen je in staat die gedachten op te schrijven. Jij wil toch niet beweren dat we niet kunnen schrijven omdat we de hersenen (nog) niet volledig beschrijven?
Tot dusver heeft nog niemand aannemelijk kunnen maken dat hij/zij met de doden kan spreken. Dat staat lost van het begrip van de hersenen.
Kom maar met argumenten. Deze topic gaat over Robbert en wij beperken ons tot Robbert. Als jij met argumenten komt voor Robbert of tegen ons is mij dat goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
precies mijn liefdestopic tav robbert werd meteen gesloten?
waarom?
Omdat hij een frisgeurende wit gestreken *geile* blouse aan had?
dat ik dat aanhaalde soms?
come on
tegenwicht mag!
kijk men kan alles namaken
de spooky pics van jaren terug idem
men kan alles verzinnen en bedenken complottheorieen dit en dat!
Maar weet je niets is bewijsbaar zelfs niet als je denkt het bewijs te hebben
de toekomst zal het leren
Absoluut niet. Ik erger me er zelfs rot aan. Niet mijn soort humor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:15 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vind jij het niet leuk dan? Ikke wel?
ik wacht op antwoord van mijn *vriend*elijke mediums.............quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:17 schreef stijgende_ster het volgende:
Donna!! Iets heel anders, (offtopic) Hoe is het afgelopen met de man waar je een oogje op had?
daar ben ik het helemaal mee eens, het gaat af en toe werkelijk nergens meer over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik erger me er zelfs rot aan. Niet mijn soort humor.
En als je erop uit bent om dit topic idd gesloten te krijgen is dit wel de manier. want ik betwijfel ten sterkste of de mods het nog humor vinden als ik ze een beetje goed inschat. Een reden om het juist niet op slot te gooien zou juist kunnen zijn omdat men er zo op aan stuurt.
argumenten voor Robbertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:19 schreef Tulio het volgende:
[..]
Kom maar met argumenten. Deze topic gaat over Robbert en wij beperken ons tot Robbert. Als jij met argumenten komt voor Robbert of tegen ons is mij dat goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |