Dit is toch curieus te noemen. Hebben wij Fokkers alle wind uit de zeilen van het Van den Broeke Boegschip weggenomen? Hebben wij alles al juist geanalyseerd en geeft de familie daarom definitief niet thuis? En waarom krijgen wij keer op keer het gevoel dat Vader Van den Broeke thuis met een zweepje rondlooopt en Robbert maar "Ja en amen" te zeggen heeft?quote:"Ondanks dat Robbert's vader toegezegd heeft dat er een persconferentie gegeven zou worden n.a.v. de negatieve kritiek op Robbert, komt die er definitief níet. De manager (?) vond dat er al wel genoeg over Robbert gezegd was."
Leer zelf eens lezen kind!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:07 schreef Stenny het volgende:
[..]
Leer lezen nogmaals, heb ik gezegd dat ze zo aangenaam waren? Nee. Kind je weet echt niet wat ik meegemaakt heb, dus spreek nu eens voor jezelf en niet voor alle anderen.
Zonder fantasie zou ik het met mijn beroep niet ver schoppen...quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Een catfight met een spiritueel tintje, dat willen we zien!
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:17 schreef M_Schtoppel het volgende:
Een catfight met een spiritueel tintje, dat willen we zien!
![]()
Ik ben niet van plan te komen, wees gerust.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:16 schreef nokwanda het volgende:
Maar dan hoop ik toch echt dat DonnaNonna en Sten elkaar niet letterlijk in de haren vliegen.
Ik zie het al voor me. And it's no pretty sight.![]()
Je hoeft toch niet eens aan te bellen, wanneer je voor de deur staat hangt een papiertje aan de deur met de mededeling: Beste M_Schtoppel, ik wist dat je langs zou komen en voor wanneer je een afspraak wou maken. Zondag de 22ste is goed, zie je dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Weet je wat het is? Ik vind het nogal brutaal om zelf naar Robbert te gaan en zelf een afspraak aan de deur te maken. Anders deed ik dat.
Ik ben alles dat nodig isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:30 schreef Pracissor het volgende:
DonnaNonna is toch geen serieuze user?![]()
![]()
Ja.quote:
En dat baseer je op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet eens aan te bellen, wanneer je voor de deur staat hangt een papiertje aan de deur met de mededeling: Beste M_Schtoppel, ik wist dat je langs zou komen en voor wanneer je een afspraak wou maken. Zondag de 22ste is goed, zie je dan.
Ik ben net als Robbert ook gezegend met bepaalde gaven.quote:
correctiequote:
dusssssssquote:
Jij verkloot robbert!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ontopic graag, je verkloot het topic.
Ze heeft hem nodig om 'onverklaarbare' dingen in het leven mee te 'verklaren'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Waarom WIL je wel een oplichter verdedigen?![]()
Mirage wil je alsjeblieft ingrijpen?quote:
Kom nou he , Meditrinea, iedereen mag zijn mening hier uiten , sorry ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Mirage wil je alsjeblieft ingrijpen?Ik vind echt dat dit moet stoppen, anders gaan er meer mensen (ondergetekende) heel ordinair worden...
Misschien is Robbert best wel een aardige jongen die de impact van zijn daden niet goed heeft overzien. Hij wilde wat waardering en erkenning. Maar die kon hij niet op een normale manier krijgen. Toen heeft hij maar wat trucjes bedacht waar veel mensen erg enthousiast van werden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ja DonnaNonnavertel eens, waarom verdedig jij de ene keer Robbert heftig en post je vervolgens weer foto's waarmee je hem in het belachelijke trekt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Ik ken ook een heeeele goeie , uit Rotterdam .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nog even over Anton Paauwe. Hij is inderdaad een beetje een botte boer met een grote bek maar ik vind'm wel goed.
Kent trouwens ook iemand die Antilliaanse man Siro?
Uit Rotterdam?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik ken ook een heeeele goeie , uit Rotterdam .![]()
Haha hij zegt: "Het meest interessante is het gebied tussen je oren, daar weten we nog niets of weinig van af!" En daarnaast zegt hij ook:quote:HOEVEN - Het Hoevense medium Robbert van den Broeke is in opspraak. Voor RTL4 maakte hij een televisieprogramma met Irene Moors waarin hij zijn paranormale gaven toonde. Maar volgens de stichting Skepsis haalt Van den Broeke zijn paranormale indrukken van het internet. Skepsis onderzoekt bovennatuurlijke verschijnselen en denkt dat er sprake is van bedrog. Vooral ook omdat Van den Broeke een typfout van internet overnam in de uitzending. Het productiebedrijf 'House of Television' heeft geen enkele behoefte zich te verdedigen tegen de beschuldigingen aan het adres van Van den Broeke. Het bedrijf produceert het programma van Van den Broeke op RTL4. Volgens een woordvoerder wordt er al jaren getwijfeld aan de gaven van Van den Broeke en is dat nu eenmaal typisch iets dat bij dit thema hoort. Van den Broeke wil niet reageren op de aantijgingen. Een woordvoerder zegt dat hij met vakantie is en pas volgend jaar wil reageren. Robbert van den Broeke is vooral bekend van de vele graancirkels die hij vond in en rond Hoeven.
Volgens mij kun je er helemaal niks definitiefs over zeggen. Je kunt niet aantonen dat het mogelijk is en je kunt ook niet aantonen dat het niet mogelijk is. Je kunt nooit controleren of je werkelijk met een onstoffelijke geest hebt gesproken. Dat blijft een geloof.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:21 schreef Stenny het volgende:
Nieuwe geluidsopname gevonden:
Geluidsopname Omroep Brabant - interview Jan Willem Nienhuys - 28 december 2005
http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=55129
[..]
Haha hij zegt: "Het meest interessante is het gebied tussen je oren, daar weten we nog niets of weinig van af!" En daarnaast zegt hij ook:"Met geesten praten is niet mogelijk."
Alsof dat elkaar niet tegenspreekt, want de hersenen maken het mogelijk met de andere zijde te communiceren.
En met welke foto trek ik Robbert in het belachelijke?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja DonnaNonnavertel eens, waarom verdedig jij de ene keer Robbert heftig en post je vervolgens weer foto's waarmee je hem in het belachelijke trekt?
Ja ik voel dit zo en ik moest dit schrijven van mijn gidsenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:41 schreef pikki het volgende:
Is dit aan de Kemmelberg in Belgie ? ....
Zou het echt gebeurd zijn, ....wat erg ...
![]()
Niet echt groot genoeg om iemand in kwijt te raken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
Het ging om dit doolhof !
Missch ook wel ondergronds, een grey afdeling , ...who knows ...???quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:44 schreef Tulio het volgende:
[..]
Niet echt groot genoeg om iemand in kwijt te raken.
Tulio.![]()
Gemakkelijk hé? hoef je zelf niet de verantwoording er voor te nemen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ja ik voel dit zo en ik moest dit schrijven van mijn gidsen
misschien zit er een hele symbolische betekenis in?
Kun jij hem uitleggen?
Tsja, ....He symbolische" labyrinth "zal wel de huidige zoektocht voorstellen, achter het 'Robbert' mysterie, denk ik wel ...... of niet ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ja ik voel dit zo en ik moest dit schrijven van mijn gidsen
misschien zit er een hele symbolische betekenis in?
Kun jij hem uitleggen?
kan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:49 schreef pikki het volgende:
[..]
Tsja, ....He symbolische" labyrinth "zal wel de huidige zoektocht voorstellen, achter het 'Robbert' mysterie, denk ik wel ...... of niet ?![]()
ik zal het hem vragen goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:46 schreef Tulio het volgende:
[..]
Gemakkelijk hé? hoef je zelf niet de verantwoording er voor te nemen.
Tulio.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |