abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34298535
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:40 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

oke je hebt een punt
maar je mag niet zomaar uittreden en in iemands terotorium komen
dan moet je eerst bellen en een afspraak maken
snap je?
stouterd
Als iemand er niet voor open staat lukt het ook niet. Maar Robbert staat er voor open misschien wel teveel, daarom kan hij ook niet alles verwerken.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34298544
weltrusten,en DonnaDonna ik kom je vannacht ff opzoeken, oke? wel vliegend natuurlijk
pi_34298556
Tulio geloof je het nou allemaal zelf?
pi_34298572
Ik zelf geloof best in het hiernamaals, maar dit gaat me net wat te ver
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:47:42 #255
137525 pikki
pok! pok !
pi_34298604
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:46 schreef footballmanager11 het volgende:
Ik zelf geloof best in het hiernamaals, maar dit gaat me net wat te ver
t'is nooit ver genoeg , ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34298631
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:37 schreef Tulio het volgende:

[..]

Dat weet ik door herhaaldelijk bevestigingen die ik gekregen heb. Door bijvoorbeeld uit te treden en de persoon hier niets van te zeggen. De persoon komt dan zelf ermee, begrijp je? Zelf nooit een uittreding meegemaakt? De bewijslast is natuurlijk moeilijk maar ik dring niemand iets op. Ik heb ook geen foto's van mijn uittredingen of zo.

Tulio.
En toch bewijst dat nog niet dat je ook daadwerkelijk uit je lichaam was. Vergis je niet, ik heb ook uittredingen ervaren. Je dringt niemand iets op, maar jouw astrale partner in space heeft wel een camera van sbs6 op de slaapkamer gehad naar ze zegt. Kan je je voorstellen dat mensen zo een nare smaak aan de discussievoering hier overhouden?
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34298667
precies het kan ook gewoon verbeelding zijn, of een droom!
pi_34298714
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:45 schreef footballmanager11 het volgende:
weltrusten,en DonnaDonna ik kom je vannacht ff opzoeken, oke? wel vliegend natuurlijk
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34298734
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:45 schreef pikki het volgende:

[..]

is allang geleden ...m'en laatste uittreding, al meer dan 1 jaar , se
nou en?
zie je wel verschijnen tzt
LOL
pi_34298805
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:49 schreef Gorian het volgende:

[..]

En toch bewijst dat nog niet dat je ook daadwerkelijk uit je lichaam was. Vergis je niet, ik heb ook uittredingen ervaren. Je dringt niemand iets op, maar jouw astrale partner in space heeft wel een camera van sbs6 op de slaapkamer gehad naar ze zegt. Kan je je voorstellen dat mensen zo een nare smaak aan de discussievoering hier overhouden?
Sten heeft in ieder geval het beeldmateriaal niet gemanipuleerd.

Tulio.
.
pi_34298861
Ik geloof dat er hier flink moet worden schoongemaakt, vanaf pagina 2 of zo.
pi_34298884
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:52 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

nou en?
zie je wel verschijnen tzt
LOL
Veel plezier met elkaar.
.
pi_34298896
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:50 schreef footballmanager11 het volgende:
precies het kan ook gewoon verbeelding zijn, of een droom!
Je maakt het mee bij bewustzijn, en het is wel anders dan een droom. Maar het kan ook iets anders zijn, wie zal het zeggen. Waar ik me al deze hele discussie reeks over verbaas, is dat mensen zelf overtuigd zijn van de eigen ervaringen maar zelf in gaan vullen wat een ander gezien heeft. En daarin ook nog vrij ver gaan wat de intenties van de anderen aan gaat.

In die zin vind ik de eigen bezigheden van sommige posters zelf dan ook zeker wel relevant voor de beoogde eerlijke discussie.
pi_34298915
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:54 schreef Tulio het volgende:

[..]

Sten heeft in ieder geval het beeldmateriaal niet gemanipuleerd.

Tulio.
Zeker waar!
pi_34299134
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef Stenny het volgende:
Schoonmaak.
.
pi_34299251
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:06 schreef Tulio het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_34299267
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef visvogel het volgende:
[afbeelding]
Bezem erdoor, klaar!
pi_34299455
Duurt het wel langer voordat we bij 35 komen. 3+5=8

Voor de oude Grieken was het getal acht dat van de rechtvaardigheid omdat 8 = 4 + 4 en 4 is weer 2 + 2 en 2 is weer 1 + 1. Omdat het ook de eerste derdemacht is (2 x 2 x 2) werd het ook het symbool van overvloed. De opstanding van Jezus ziet met vaak als de achtste dag van de schepping, dit vinden we terug in de vaak achthoekige doopvonten. In de Romaanse kunst kennen we de achtpuntige ster en het achtpuntige Malterzerkruis. Ook het Boeddhisme is gebaseerd op de achtvoudige weg.

.
pi_34299749
Toen de algehele opinie nog sceptisch en kritisch was gingen de topics prima. Nu ineens niet meer.
rara hoe komt dat.
Helpt waar hij kan!
pi_34300708
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 01:27 schreef NoSigar het volgende:
Toen de algehele opinie nog sceptisch en kritisch was gingen de topics prima. Nu ineens niet meer.
rara hoe komt dat.
Vreemd he?
ik ben in ieder geval zalig uitgetreden daarnet
nu ga ik echt naar bed toe
En laat die bezems maar zitten, andere focus andere opinie!
Lijkt me prima plan bezem door al dat negatieve gedoe omtrent robbert nu een eerlijke kans
voor allen die paranormaal zijn!
Zelfs Robbert en Sten!
pi_34300871
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 00:36 schreef footballmanager11 het volgende:
Kunnen we vannacht niet met ze alle uittreden en dan naar de arena vliegen om daar te voetballen
Dit is wel een goed en positief idee. Maar persoonlijk ga ik liever naar het PSV-stadion (dat ken ik en is een stuk dichterbij), maar voor de rest maakt het me niks uit. Ik doe wel mee met iedereen.
Wij tegen de Hades- geesten?
Helpt waar hij kan!
pi_34302592
[..]

Wat bedoel je met deze quote?

Robbert schrijft dat hij beter wordt in de tests die met hem gedaan zijn. Als hij tests bewust heeft gemanipuleerd, is er geen adequate uitslag van deze tests.
[/quote]
pi_34302596
Toch stug dat hij de wil van zijn manager meer laat gelden dan de wil van het bovennatuurlijke.
pi_34303161
even doorlezen en waag het eens een volgend deel te openen voordat ik bijgelezen ben en mijn mening heb kunnen vormen over hoe verder te gaan.
Die zal op slot gaan

ow...en goeiemorgen... allemaal
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34304403
oké, het topic gaat weer open.
Ik ga geen 6 lange pagina's (bij mij heeft een topic 7 pagina's totaal) gekibbel verwijderen.

Het is één groot bagger topic geworden.
Als iemand een mooie OP voor deel 34 maakt dan gaan we daar straks verder met frisse moed.

Ik heb de topics al eerder gesloten.
Daarna heb ik een waarschuwing gegeven dat wat er gepost wordt wel enige toegevoegde waarde moet hebben.
Of het nou in de vorm van nieuwe zaken rondom Robbert zijn, je eigen visie omtrent Robbert of de fenomenen waarmee hij bekendheid maakt..., dus korte discussies die een beetje afwijken van RvdB maar even meer gespitst zijn op bepaalde fenomenen zijn wmb ook prima, het programma "er zoveel meer" ... of voor mijn part een klein beetje "ontopic" humor tussendoor... de marge is ècht heel ruim.
Maar onzinnige slowchat, nodeloos en vooral kinderachtig gekibbel zijn níet gewenst.

Nu het toch weer een vervelende wending heeft aangenomen vind ik het tijd voor maatregelen.
Bans zullen er vanaf nu vallen, één is al weg... degene die doorgaat gaat er achteraan.

Ik kies voor de bans omdat er duidelijk een grote animo voor de RvdB topic is.
Het topic sluiten en gesloten laten doordat er enkele mensen zijn die de boel verstieren en daarmee een veel grotere groep users mee laten "lijden" vind ik op dit moment jammer.

Pas je aan of move on.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34304457
Prima beslissing.
pi_34304644
OK ik verwacht binnenkort toch nieuws van Robbert, daar zorgen ze zelf voor.

Tulio.
.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:04:11 #280
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34305165
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:32 schreef Mirage het volgende:
oké, het topic gaat weer open.
Ik ga geen 6 lange pagina's (bij mij heeft een topic 7 pagina's totaal) gekibbel verwijderen.

Het is één groot bagger topic geworden.
Als iemand een mooie OP voor deel 34 maakt dan gaan we daar straks verder met frisse moed.

Ik heb de topics al eerder gesloten.
Daarna heb ik een waarschuwing gegeven dat wat er gepost wordt wel enige toegevoegde waarde moet hebben.
Of het nou in de vorm van nieuwe zaken rondom Robbert zijn, je eigen visie omtrent Robbert of de fenomenen waarmee hij bekendheid maakt..., dus korte discussies die een beetje afwijken van RvdB maar even meer gespitst zijn op bepaalde fenomenen zijn wmb ook prima, het programma "er zoveel meer" ... of voor mijn part een klein beetje "ontopic" humor tussendoor... de marge is ècht heel ruim.
Maar onzinnige slowchat, nodeloos en vooral kinderachtig gekibbel zijn níet gewenst.

Nu het toch weer een vervelende wending heeft aangenomen vind ik het tijd voor maatregelen.
Bans zullen er vanaf nu vallen, één is al weg... degene die doorgaat gaat er achteraan.

Ik kies voor de bans omdat er duidelijk een grote animo voor de RvdB topic is.
Het topic sluiten en gesloten laten doordat er enkele mensen zijn die de boel verstieren en daarmee een veel grotere groep users mee laten "lijden" vind ik op dit moment jammer.

Pas je aan of move on.
wijze vrouw
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34305347
Wie is er dan gebanned?

Ik stel trouwens voor om pas een deel 35 aan te maken als er weer echt nieuws is op dit front.
pi_34305438
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef Genverbrander het volgende:
Wie is er dan gebanned?

Ik stel trouwens voor om pas een deel 35 aan te maken als er weer echt nieuws is op dit front.
Waarom? Als iemand andere ideeën heeft met betrekking tot het onderwerp 'Robbert' dan kan de topic toch geopend worden.

Ik vind dat jij teveel controle wilt uitoefenen en dat gaat ten koste van vrijheid van denken en handelen.

Tulio.
.
pi_34305530
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:15 schreef Tulio het volgende:

[..]

Waarom? Als iemand andere ideeën heeft met betrekking tot het onderwerp 'Robbert' dan kan de topic toch geopend worden.

Ik vind dat jij teveel controle wilt uitoefenen en dat gaat ten koste van vrijheid van denken en handelen.

Tulio.
Waarom? Omdat het huidige topic een grote puinzooi is geworden en ik weinig vertrouwen heb in het volgende deel. Dat krijg je als je gaat lullen over iets waar niks meer over te lullen valt. Bovendien blijft het topic alleen aantrekkenlijk voor de meeste mensen als het ook echt ergens over gaat.

En het is niet dat ik controle wil uitoefenen, het is een voorstel zoals je duidelijk kunt lezen.
pi_34305724
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:18 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Waarom? Omdat het huidige topic een grote puinzooi is geworden en ik weinig vertrouwen heb in het volgende deel. Dat krijg je als je gaat lullen over iets waar niks meer over te lullen valt. Bovendien blijft het topic alleen aantrekkenlijk voor de meeste mensen als het ook echt ergens over gaat.

En het is niet dat ik controle wil uitoefenen, het is een voorstel zoals je duidelijk kunt lezen.
Als ik er zo over zou denken zoals jij doet dan zou ik gewoon niet meer op het onderwerp reageren. Ik bespeur toch iets van regelzucht. Door te zeuren stimuleert het de mensen niet echt om bij het onderwerp Robbert te blijven. Het leidt ook net zo sterk af.

Ander onderwerp.

Sten ben jij nog op bezoek geweest bij Robbert (mbt uittreden)?

Tulio.
.
pi_34305767
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:26 schreef Tulio het volgende:

[..]

Als ik er zo over zou denken zoals jij doet dan zou ik gewoon niet meer op het onderwerp reageren. Ik bespeur toch iets van regelzucht. Door te zeuren stimuleert het de mensen niet echt om bij het onderwerp Robbert te blijven. Het leidt ook net zo sterk af.
Jij bent ook echt ziekelijk eigenwijs he Hoezo is ieder voorstel meteen regelzucht?

Snap je dan niet dat het voor veel mensen gewoon niet leuk is om door al die pagina's met onzin te ploeteren, op zoek naar die paar interessante posts?
pi_34305845
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:27 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Jij bent ook echt ziekelijk eigenwijs he Hoezo is ieder voorstel meteen regelzucht?

Snap je dan niet dat het voor veel mensen gewoon niet leuk is om door al die pagina's met onzin te ploeteren, op zoek naar die paar interessante posts?
Omdat je door jouw gezeur over het wel of niet openen van een volgende topic jij je er zelf ook schuldig aan maakt aan het plaatsen van onzin.
.
pi_34305909
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:30 schreef Tulio het volgende:

[..]

Omdat je door jouw gezeur over het wel of niet openen van een volgende topic jij je er zelf ook schuldig aan maakt aan het plaatsen van onzin.
Ja maar dit topic is toch al verpest. Ik probeer het volgende topic te redden in de hoop dat het weer op het oude niveau komt. Maar als ik dit zo hoor is dat ijle hoop
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:42:59 #288
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34306189
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef Genverbrander het volgende:
Wie is er dan gebanned?

DonnaNonna heeft een ban
gelijk
pi_34316585
Op mijn site heb ik een update gemaakt wat betreft Robbert:

quote:
Update Robbert van den Broeke

Na mijn '15 vragen aan Robbert van den Broeke' is er veel rondom het medium Robbert gebeurd, maar mijn 15 vragen bleven onbeantwoord. Naarmate de weken verstreken en de 4 afleveringen van "Er is zoveel meer" met Irene Moors en Robbert van den Broeke voorbij kwamen en alweer tot het verleden gingen behoren, kreeg ook het Nederlandse publiek er, in plaats van de verwachte antwoorden, steeds meer vragen bij.

Zo verscheen Hugo de Groot op de digitale Olympus camera van Robbert na het bezoek aan Kasteel Loevestein, maar deze leek verdacht veel op de Hugo de Groot van het Oudnederlandse 10 gulden bankbiljet. Zie ook: Grenswetenschap De reading die Robbert aan Corry Dekkers-Lambregts gaf, deed ook een heleboel stofdeeltjes opwaaien omdat hij wel heel exacte gegevens over haar vorige leven en dat van haar man kon geven. Zo vertelde Robbert dat de man genverbrander in zijn vorige leven was, een beroepen-unicum dat op een exacte spelfout op een genealogie site terug te voeren was, het had eigenlijk geneverbrander moeten zijn.

Robbert had als verweer dat hij nooit op het internet vertoefde en echt niet gegoocheld in de zin van geGoogled had. Toch schijnt hij een hotmail adres te hebben.

Op het bekende internetforum Fok - Truth was inmiddels een hele groep spontaan bezig de serie "Er is zoveel meer" te analyseren, waaronder ik zelf als de user 'Stenny': The Truth is in Here...

Naamgenoot Robert (op die ene b van bet(er)weter na dan) Nanninga van http://www.skepsis.nl spijkerde Robbert vast als oplichter. De Non van Singraven die tot slot als poppetje op Robbert's foto verscheen bij een bezoek aan het Kasteel van Singraven deed als een aangestoken grote scheut verontwaardiging de IJscoupe Robbèr flamberen.

Het fenomeen Robbert van den Broeke bereikte zelfs 'Zwarte Meester' James Randi, oppergoeroe van de sceptici, die er gretig aandacht aan besteedde op http://www.randi.org/jr/2006-01/010606netherlands.html#i1 .
Zelf krijg ik de indruk dat Robbert uit onzekerheid zijn eigen gaves met wat knutselwerk wilde bewijzen, ook ik kon de 'foto' van de non echt niet serieus nemen.

Na de ophef rond de 'Genverbrander' claimde ik het internetdomein http://www.genverbrander.nl met de intentie door middel van een goede doelen actie een brug tussen scepticisme en parapsychologie te slaan. Het lijkt mij namelijk geen goed idee dat de domeinnaam geclaimd wordt ten koste van Robbert, dus als symbool stel ik de opbrengst van de verkoop geheel aan Vogelbescherming Nederland ter beschikking. De parapsychologie is immers nog niet echt als volwassen wetenschapstak erkend, en mag niet door de eventuele fouten van de beoefenaars ervan in het verdomhoekje raken. Eerlijkheid en openheid staan wat mij betreft voorop in het onderzoeken van 'paranormale' fenomenen.

Helaas is op 19 januari de mededeling gekomen dat Familie van den Broeke, onder leiding van Rabobank directeur Peter en 'Pa' van den Broeke, geen enkele toelichting wil geven op de aardse dan wel geestige hulpmiddelen van Robbert. Zal Nederland dan moeten blijven speculeren wat echt was en wat niet? Jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stenny op 21-01-2006 18:29:44 ]
pi_34317504
Deze gedeeltes van Randi had ik nog niet gelezen: vet door mij
quote:
Robbert van den Broeke is a wide-spectrum nut-case. He’s very enthusiastic about “orbs” and “crop circles,” too, and has been publishing “alien” pictures for a long time. Be warned, this might cause uncontrollable laughter: 100megsfree4.com/farshores/ufo04ne3.htm. Here’s one of the “aliens,” which he designates as a “Grey.” But we needn’t fear them, says Robbert. They come "with love, to teach us to take care of the Earth and to be better for each other." That’s a relief!

Leading Dutch skeptic Jan Willem Nienhuys comments about this turn of events:

The common opinion is that this is the end of Robbert's career. Several newspapers carried the story, several TV stations did a news item on it, and the website www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html received about 45,000 hits. The story isn't over yet, because part four (broadcast on prime time on January 1) contains, on close inspection, various damning curiosities, and the role of Van den Broeke senior – a local bank manager who has written a book on his miracle-son – is scrutinized as well.

Mr. Nienhuys, I must respectfully disagree with your conclusion. My experience would indicate that Robbert still has a long career as a wonder-worker ahead of him. Consider our Sylvia Browne: she has floundered around, been conclusively shown to fail dramatically – repeatedly, her methods have been published and exposed, but she’s certainly survived very well simply because there are a lot of vulnerable, not-so-smart people out there who need her to be the real thing, and she is supported by the media. Rationalizations will be developed, evil forces will be invoked, and I predict that Robbert van den Broeke will survive this scandal. I wish it were otherwise….

You’ll see the latest Browne escapade/crash, up ahead….

While we’re in The Netherlands, I must point out that this tiny country has a huge number of other woo-woo artists taking advantage of the citizens. “Psychic” Char Margolis, for example, has gleefully exploited this market. Now comes a notice from Nanda Beenen, in the city of Gouda, who assures us that Dutch citizens are also supporting the Maharishi Centre for Enlightenment, which offers a course there. Writes Nanda:

Strange advertisements have been appearing in the Dutch daily newspapers lately. It's a call for 500 men to come and start a course, which should ultimately lead to world peace. These men are destined to become the "new, strong leaders that will make the Netherlands invincible."

As of yesterday the ads have changed. They now ask for 500 “young people” to start the course. I guess women can apply, too, though there’s now no mention of becoming “new, strong leaders of an invincible country” anymore... Could this be because they had fewer than 500 applicants after the first few ads? This would not surprise me, because unlike the first ad, this one mentions the cost of the one-year course: a mere ¤17,000 [US$20,130]! (peanuts!)

The men organizing the course are Dr. John Hagelin (whom you already know), Dr. Willem Meijles (a “raja” no less!), Dr. Volker Schanbacher (president of the Maharishi University for World Peace), and Dr. Paul Gelderloos (prime minister of the Dutch Peace government). Apparently their aim is to influence the whole world though the “TM-Sidhiprogramma,” some form of extra superduper transcendental meditation. This should influence not only the stock market, but also the number of violent incidents that occur worldwide. In short, they want to bring about world peace. Hey, a question just popped into my mind: why should the Netherlands be made invincible, when the ultimate goal is world peace? Doesn't make sense to me!

The last sentence of the ad is frankly hilarious. It's a quote from Dr. Willem Meijles (the raja, remember!):

Come with determination and trust [!] and you will fulfill all your parents' high expectations for your career.

Yeah right, my parents would be delighted if I dropped my current job to spend ¤17,000 and a year of my life on such drivel! I wonder how many applicants will be starting this course on January 1st, 2006?

Thanks for your splendid work and the weekly laughs as a result of your commentary on the JREF website.
Ik keur zijn taalgebruik zeer af. Kinderachtig, zijn hele site heeft zo'n kinderachtig toontje. Daarom alleen al neem ik de man niet serieus.

Bron: http://www.randi.org/jr/2006-01/010606netherlands.html#i1
pi_34320294
quote:
Maar goed: ik denk dat je het verschil wel ziet tussen de graancirkels van Robbert en de echte mooie cirkels?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:13:26 #293
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34321142
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:06 schreef Stenny het volgende:
Ik keur zijn taalgebruik zeer af. Kinderachtig, zijn hele site heeft zo'n kinderachtig toontje. Daarom alleen al neem ik de man niet serieus.

Bron: http://www.randi.org/jr/2006-01/010606netherlands.html#i1

[..]
Het blindelings overnemen van geluiden uit nederland, getuigt ook niet van een objectief onderzoeker.
meer een scepticus die elke gelegenheid aanpakt om zijn irrieele geloofsaannames bevestigt te zien.
gelijk
pi_34321535
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Het blindelings overnemen van geluiden uit nederland, getuigt ook niet van een objectief onderzoeker.
meer een scepticus die elke gelegenheid aanpakt om zijn irrieele geloofsaannames bevestigt te zien.
Dat wel. maar van die 17000 euro voor een cursus zou ik zelf spontaan een totale scepticus worden. wat heb ik er een hekel aan als mensen wereldverbeterende taal uitslaan maar intussen anderen uitbuiten. Als dat waar is tenminste.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 21 januari 2006 @ 20:26:00 #295
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34321656
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat wel. maar van die 17000 euro voor een cursus zou ik zelf spontaan een totale scepticus worden. wat heb ik er een hekel aan als mensen wereldverbeterende taal uitslaan maar intussen anderen uitbuiten. Als dat waar is tenminste.
tuurlijk!!! maar ik krijg altijd een beetje de kribbels van dat zwart/witte.
Mensen die volkomen sceptisch zijn over alles, of overal ontvankelijk voor zijn.
maar dat is een tik van mij
gelijk
pi_34329186
Zonder commentaar aan mijn zijde. Vet door mij.
quote:
Niburu.nl is een veel bezochte nieuws-site.
Met name door landelijke maar ook door media,
politiek en wetenschappelijk zeer toonaangevende instituten
uit de gehele wereld. Met de meer dan 100.000 bezoekers per week
en meer dan 500 Miljoen pageviews vanaf 08-08-2003 heeft NIBURU
bij velen erkenning gekregen. WIJ HEBBEN ZEER BELANGRIJKE INFORMATIE...
Het is nu aan U!!!! Blijft U luisteren naar De GECONTROLEERDE MEDIA
die zich moeten houden aan de informatie van Officiele Persburo's,
teletekst, t.v., krant en radio of... naar het steeds sneller groeiende
nu uit HONDERDDUIZENDEN wereldwijde bestaande netwerk
van onafhankelijke onderzoekers, journalisten, wetenschappers
en duizenden die tot inkeer en kennis zijn gekomen dat Er Zoveel
Meer Is en DAT DEZE KENNIS ZO SPOEDIG DIENT TE WORDEN
INGEZET en GEOPENBAARD!!!!!

Miljoenen malen is bij overheden aangedrongen om daadkrachtig
te werk te gaan, maar alles wordt op de lange baan geschoven waardoor
de aarde en zijn bewoners in gevaar zijn ALS ER NIET PER DIRECT WORDT INGEGREPEN!!!!

Omdat de wereldbevolking niet meer bij machte is om het zelf op te lossen
is de interventie van de Galactische Federatie AANSTAANDE om de mensheid
uit zijn benarde situatie te bevrijden.
Veel van de Niburu lezers en Honderdduizenden
wereldwijd zijn hiervan op de hoogte en volgen dagelijks de berichten op de
vele duizenden sites.

UFO's laten zich steeds meer zien en WORDEN VOLOP GESPOT BOVEN
ALLE WERELDDELEN.
Ze zijn met name vlak voor de Tsunami en de orkaan
Katrina gezien, waarover wij uitvoerig hebben bericht. Dagelijks krijgen
we meldingen. Inmiddels is het besef dat we worden bezocht
bij een steeds grotere groep bewust aanwezig.

Het is ronduit belachelijk dat hierover niets naar buiten komt,
zoals zo vele onderwerpen waar wij aandacht aanbesteden. UIteindelijk
is het de wereldwijde media cover-up over diverse onderwerpen die ons steeds
meer in het gelijk stellen. Denk nog even aan de Chemtrails, HAARP, UMTS, Mind
Control, Lucid Project, Illuminatie, Skull and Bones, Pharmaceutische Mafia enz.
Positieve onderwerpen over b.v. nulpuntenergie, veranderingen in ons DNA
krijgen via de normale mediakanalen nauwelijks aandacht. De mensheid
wordt massaal misleid en in staat van angst gebracht. Hiervoor waren
voldoende trucjes en ambtenaren aanwezig..

Eindelijk is het einde van de al deze manipulaties in zicht,
FIRST CONTACT VINDT PLAATS IN 2006.
Momenteel schijnt er van alles aan de hand te zijn in Washington,
maar bevestigingen zijn er nog niet. We wachten op berichten uit Amerika.

Reacties
Zoals iedereen kijken wij ook naar de cijfers en volgen hoevaak artikelen worden
gelezen. De honderden reacties die wij dagelijks ontvangen volgen wij zoveel
mogelijk en hopen dat deze meer on topic blijven. Er wordt nodeloos
gewisseld naar onderwerpen die absoluut niet relevant zijn.
Wij krijgen hierover klachten met name uit de journalistenwereld,
het doet inbreuk op de geloofwaardigheid van de berichten. Het is voor ons
onmogelijk om alles te controleren, daarvoor onze excuses.Wij roepen onze vaste
lezers op de Vele Nieuwe Bezoekers juist te voorzien van de juiste verwijzingen en tips.

Voor vrijwel niemand valt te beseffen wat er momenteel WERELDWIJD GAANDE IS.
In Nederland zijn wij daarom in enkele provincies al begonnen met de opzet van
een visiecentrum om informatie te kunnen geven over de komende uiteindelijke
POSITIEVE VERANDERINGEN.

Wereldwijd zijn mensen in beweging om elkaar te begeleiden
door deze zeer ZEER BIJZONDERE TIJD.

Red: Anton, Niburu
UFO-meldpunt sinds 1985
Bron: http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=11803
Geplaatst op Niburu: 21 januari 2006 20.30 uur

[ Bericht 0% gewijzigd door Stenny op 21-01-2006 23:35:00 ]
pi_34332429
Haha @ niburu quote.

Ik heb dit topic een aantal weken niet kunnen volgen wegens gebrek aan een internetverbinding maar het niveau is langzaamaan wel ver te zoeken. Waar zijn de believers momenteel? Totaal niet om mensen aan te willen vallen; maar ik vraag me wel af of er mensen zijn die zich onderhand lichtelijk belazerd voelen. Is dit een reden om uberhaupt kritischer met zaken als deze om te gaan of zien jullie het echt als losstaand issue? - puur uit interesse.

pi_34335014
quote:
Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef HearIt het volgende:
Haha @ niburu quote.

Ik heb dit topic een aantal weken niet kunnen volgen wegens gebrek aan een internetverbinding maar het niveau is langzaamaan wel ver te zoeken. Waar zijn de believers momenteel? Totaal niet om mensen aan te willen vallen; maar ik vraag me wel af of er mensen zijn die zich onderhand lichtelijk belazerd voelen. Is dit een reden om uberhaupt kritischer met zaken als deze om te gaan of zien jullie het echt als losstaand issue? - puur uit interesse.
Bellievers in robbert worden gebanned bv
pi_34335767
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

tuurlijk!!! maar ik krijg altijd een beetje de kribbels van dat zwart/witte.
Mensen die volkomen sceptisch zijn over alles, of overal ontvankelijk voor zijn.
maar dat is een tik van mij
Dat hebben we dan met elkaar gemeen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 22 januari 2006 @ 10:24:26 #300
34156 Mirage
Smile !!!
pi_34336578
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:09 schreef Indirah het volgende:

[..]

Bellievers in robbert worden gebanned bv
Je hebt zelf wel door dat dit een volkomen onzinnige uitspraak is ?
Bans worden niet om meningen gegeven.. bans worden gegeven als mensen herhaaldelijk waarschuwingen in de wind slaan en topics volledig verpesten.

en bans worden niet besproken !

[ Bericht 5% gewijzigd door Mirage op 22-01-2006 10:30:59 ]
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')