Nou ja.... mijn manier is het zeker ook niet, het astraal reizen. Het zou mij ook niet zinnen als iemand besloot ongevraagd mij met een astraal bezoek te vereren, tenzij die persoon met volle aanvaarding dicht bij me stond. Lijkt me astralikettequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:35 schreef Gorian het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het niet bijdragen aan het zogenaamde doel van de topics: Een eerlijke discussie voeren. Want die scenario's worden als feiten gebracht.
Het meest bizarre aan deze hele reeks vind ik wel de zg astrale reizen naar Robbert. Ik vind het getuigen van een slechte smaak en een gebrek aan respect. Maar goed, zegt wat over mij.
Dat bepaal jij toch niet? Ik heb in de vorige draad een aantal zaken opgegooid waar verder niemand, behalve CarDani, op reageert. Jammer. Wellicht niet interessant genoeg?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Stenny staat ook niet met papieren nonnetjes voor een camera te wapperen he.![]()
Nee, ik vind dat de discussie effe op slot moet. Er is gewoon niks nieuws te melden en dan valt er ook niks te posten. Alles is tot in den treurnis uitgekauwd.
Nee dat bepaal ik niet, ik deed ook alleen maar een suggestie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet? Ik heb in de vorige draad een aantal zaken opgegooid waar verder niemand, behalve CarDani, op reageert. Jammer. Wellicht niet interessant genoeg?
hmz je was toch de din van stennie?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen slot maar gewoon verder filosoferen over het fenomeen RvdB. Ik baal dat iemand als DonnaNOnna met haar flauwekulpostings de boel loopt te verstjeren.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef soulsurvivor het volgende:
Aangezien dit toch een topicloos topic is geworden...
Wat vind je van mijn avatar nokwanda ?
Daarom is hij ook zover gekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:24 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
argumenten voor Robbert
Maar hij oogt niet oneerlijk!
Nou dat lukte toch verbazend goed, maar helaas bleef die fatale spelfout erin zitten.quote:Als medium kun je nooit letterlijk dingen perfekt overbrengen
Bedankt voor je fantastische on-topic bijdrage weer, DonnaNonnaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hmz je was toch de din van stennie?
hoe ga je om met haar?
iemand met dat egocentrisme kun je daar echt mee omgaan?
bedoel..
ik zou dat niet kunnen nml![]()
]idem geldt dit voor mij!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... mijn manier is het zeker ook niet, het astraal reizen. Het zou mij ook niet zinnen als iemand besloot ongevraagd mij met een astraal bezoek te vereren, tenzij die persoon met volle aanvaarding dicht bij me stond. Lijkt me astralikette
En over de hypotheses... tja....... intussen komen we wel steeds meer achtergrond informatie tegen. Beetje voor beetje. En dat maakt soms vervormde beelden. Dat deze scenario's geen feiten zijn weten we allemaal echt wel, neem ik maar aan.
Maar jouw gevoel.... wat zegt dat over Robbert? Is dat anders geworden gedurende de tijd of compleet hetzelfde gebleven?
As for me..... Ik blijf nog steeds op hetzelfde punt. Alle voors en tegens hebben mijn beeld niet kunnen veranderen. Dus.... het beeld van de kern van waarheid maar dat er aspecten zijn die niet kloppen. Sommige van de dingen die aangedragen worden om het te ontkrachten komen me over als vergezocht. Anderen als redelijk logische bezwaren.
Ja ik vind hem ook mooi je hebt talentquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Darn.... Nu weet ik waarom die me zo bekend voorkwam LOL. Ik zie die kop iedere dag.
Geen probleem. Blij dat je hem mooi vindt. Voel me vereerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
een schilderij van Nokwanda. op haar deur![]()
hoop alleen niet dat er auteursrecht op zit, maar dat hoor ik wel
vals?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Parameter het volgende:
[..]
Daarom is hij ook zover gekomen.
[..]
Nou dat lukte toch verbazend goed, maar helaas bleef die fatale spelfout erin zitten.
De arme en aantrekkelijke Robbert is weerloos tegen de geseling der skeptici Daarom ondernam DonnaNonna een ultieme poging om de eindeloze golf van kritiek op de achtenswaardige familie Van den Broeke te stoppen. En het lijkt haar zowaar te lukken. Proficiat DonnaNonna, je bent een lekker vals kreng!
...enne vergeet mijn invloed maar niet ,hehe .....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Parameter het volgende:
[..]
Daarom is hij ook zover gekomen.
[..]
Nou dat lukte toch verbazend goed, maar helaas bleef die fatale spelfout erin zitten.
De arme en aantrekkelijke Robbert is weerloos tegen de geseling der skeptici Daarom ondernam DonnaNonna een ultieme poging om de eindeloze golf van kritiek op de achtenswaardige familie Van den Broeke te stoppen. En het lijkt haar zowaar te lukken. Proficiat DonnaNonna, je bent een lekker vals kreng!
ja jij ook genverbrander tijd om een nieuwe inlog te verzinnen \quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Bedankt voor je fantastische on-topic bijdrage weer, DonnaNonna [afbeelding]
Zeg schat, drink eens wat minder als je het niet kunt hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
vals?
hahaha nou sorry als je mij echt zou kennen zou je weten nu dat je er enorm naast zit!
klootzak
sneu hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef pikki het volgende:
[..]
...enne vergeet mijn invloed maar niet ,hehe .....![]()
heb je het nu over jezelf oid?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Zeg schat, drink eens wat minder als je het niet kunt hebben.
nou ja, na 34 afleveringen mag het wel een keer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad, dit is wel echt het dieptepunt.![]()
![]()
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Genverbrander het volgende:
Inderdaad, dit is wel echt het dieptepunt.![]()
![]()
Ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nou ja, na 34 afleveringen mag het wel een keer.
Iedereen die dit leest weet over wie ik het heb. Maak jezelf niet zo belachelijk, heb wat zelfrespect.quote:
he wat jammer dat jullie nu wel afhaken! flauw hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nou ja, na 34 afleveringen mag het wel een keer.
quote:
Ik verstjeer jouw Robbert niet, wie te hoog vliegt en het niet aankan sodemietert vanzelf weer naar beneden. Kortom, dat heeft hij dus zelf gedaan. Dat jij het als het dronken nichtje van Robbert nu voor hem probeert op te nemen is heel roerend maar het toont ook meteen hoe vals je bezig bent, want met je flauwekul probeer je gewoon een slotje op dit topic te zetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Hoo jij verstierd mijn robbert!
mag dat dan wel?
luister schattebout!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:57 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Iedereen die dit leest weet over wie ik het heb. Maak jezelf niet zo belachelijk, heb wat zelfrespect.
Donna, je hebt een foutje gemaakt ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen?
oke kan gebeuren
LOL!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef pikki het volgende:
[..]
Donna, je hebt een foutje gemaakt ...
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen tappen ?
oke kan gebeuren
voor de rest denk ik dat jij diegene bent die dronken isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Ik verstjeer jouw Robbert niet, wie te hoog vliegt en het niet aankan sodemietert vanzelf weer naar beneden.
Wat is in hemelsnaam een din?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hmz je was toch de din van stennie?
hoe ga je om met haar?
iemand met dat egocentrisme kun je daar echt mee omgaan?
bedoel..
ik zou dat niet kunnen nml![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
luister schattebout!
dit is een forum
zelfrespect wel of niet staat hier volledig buiten!
als jij zelfrespect had hoefde jij jezelf niet te bewijzen middels gezeik en gesneer over een ander
snap je dit niet?
zegt veel over jezelf
ik wens je veel intelligentie toe in je leven met liefde en licht!
Diep van binnen zie ik wat er wel klopt. Dat Robbert berichten doorkrijgt van entiteiten. Maar blijf ik voelen dat er iets ook heel erg niet klopt. Dat Robbert door mensen om hem heen, onder druk gezet wordt wat een weerslag op hem heeft. Wat dat precies is probeer ik uit te zoeken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
]idem geldt dit voor mij!
wat er ook gezegd wordt
hij blijft eerlijk in mijn ogen en hoe meer men aankomt met
het zal wel dat hij dit gedaan heeft en dat!
Hoe meer ik ga geloven in zijn onschuld
tis me allemaal te overtrokken nu zit er vaak veel angst bij het ontdekken dat er meer is dan men had verwacht dus
natuurlijk schopt men hiertegenaan
en natuurlijk gaat men dan mee in diegene die er een plezier in beleefd om de heks op de brandstapel te krijgen maar met welk doel?
denk zelf na
over wat je echt voelt diep van binnen!
Ik vind dat DonnaNonna een prijs moet krijgen voor meest originele en gevatte weerwoorden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:00 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
voor de rest denk ik dat jij diegene bent die dronken is
drink niet zoveel joh is echt niet goed voor je
![]()
eh dat schreef jijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef pikki het volgende:
[..]
Donna, je hebt een foutje gemaakt ...
wat dat je niet langer de energie hebt om nog langer iemand als robbert onderuit te trappen tappen ?
oke kan gebeuren
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Zeg schat, drink eens wat minder als je het niet kunt hebben.
jij zit best goed in het gevoel wat je hebt!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Diep van binnen zie ik wat er wel klopt. Dat Robbert berichten doorkrijgt van entiteiten. Maar blijf ik voelen dat er iets ook heel erg niet klopt. Dat Robbert door mensen om hem heen, onder druk gezet wordt wat een weerslag op hem heeft. Wat dat precies is probeer ik uit te zoeken.
En iedere mogelijkheid is een manier van kijken die je kunt uitproberen om te voelen of het klopt of niet.
Het beeld van de vader als valse man die bewust zijn zoon aanzet tot bedriegerij.... nee... klopt voor mijn gevoel niet.
Het beeld van de vader die verwachtingen koestert en liever een zoon heeft die paranormaal heeft dan een zoon in een inrichting is een menselijk aspect dat ik me dan wel weer kan voorstellen. En dat aspect sluit de ware gave niet uit.
Het beeld van de (onverwachte) druk om de publiciteit te zoeken die een negatief effect kan hebben op wat Robbert doorkrijgt en dat daarom, omdat opnames e.d. nu eenmaal geregeld zijn, medewerkers wat googelen om wat te tonen.... daar kan ik ook wel inkomen.
Met het hele buitenaardse gedoe kan ik niet zo veel. Kan ik niet uitsluiten, maar kan me er ook niks bij voorstellen op de manier waarop het gebracht wordt.
t'is e grappetskequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
HAHAH![]()
Oei, het 'believers'-kamp valt uit elkaar...
![]()
ROFLOL!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef soulsurvivor het volgende:
shit, ondanks al het gelul, blijf ik toch maar verversen.![]()
Leuker dan een roman.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ROFLOL!!!!![]()
![]()
Hahhaha verslavend tot het bittere einde, dit topic.
![]()
![]()
Ja nou moet ik het einde ook meemaken ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
ROFLOL!!!!![]()
![]()
Hahhaha verslavend tot het bittere einde, dit topic.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef soulsurvivor het volgende:
shit, ondanks al het gelul, blijf ik toch maar verversen.![]()
en ,, nog wat tuliaanse plaatjes horen erbij , ...quote:
Ja daar zit ik ook op te wachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja nou moet ik het einde ook meemaken ook![]()
tenminste als er nog mods komen vanavond![]()
Die slapen ook wel eens (hoop ik...voor hen dan)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ja nou moet ik het einde ook meemaken ook![]()
tenminste als er nog mods komen vanavond![]()
ah sorry me gids nam me ff overquote:
Hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ah sorry me gids nam me ff over
![]()
wat scheldpartijen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook op te wachten.Het is trouwens wel echt *letterlijk* een bitter einde met die scheldpartijen zo.
Daaaaaaaaaag Rvdb-topic!! Ik zal je missen!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |