Is nergens tegenwoordig niet meer zieken op robbert van den broeke?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens, het gaat af en toe werkelijk nergens meer over.![]()
Ach kom, het barst hier van de helderzienden en dit had niemand aan zien komen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:22 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
daar ben ik het helemaal mee eens, het gaat af en toe werkelijk nergens meer over.![]()
Het gaat nergens over omdat jij als een kip zonder kop loopt te zieken hier op het forum en nog denkt dat je grappig bent ook!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Is nergens tegenwoordig niet meer zieken op robbert van den broeke?
Nu er positief licht komt is het opeens negatief?
Leg mij eens uit waarom dit ervaren wordt als het gaat nergens over?
Als ik het zeg komt het over als een steek onder de gordel. Face to face zou ik het je zeggen, hier zeg ik nu: laat maar ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik had het lekker al gelezenWat wilde je ermee zeggen, Gorian?
Kennen jullie elkaar dan ,?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef Gorian het volgende:
[..]
Als ik het zeg komt het over als een steek onder de gordel. Face to face zou ik het je zeggen, hier zeg ik nu: laat maar ...
En face to face is het geen steek onder de gordel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef Gorian het volgende:
[..]
Als ik het zeg komt het over als een steek onder de gordel. Face to face zou ik het je zeggen, hier zeg ik nu: laat maar ...
oei hier verliest iemand zijn geloofwaardigheid en nu moet er een topic dicht omdat jij dit zo vindt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Het gaat nergens over omdat jij als een kip zonder kop loopt te zieken hier op het forum en nog denkt dat je grappig bent ook!!
Dicht met dit topic!![]()
Als positiviteit komt in de vorm van cynisme en onder de gordelopmerkingen is het niet langer positief.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Is nergens tegenwoordig niet meer zieken op robbert van den broeke?
Nu er positief licht komt is het opeens negatief?
Leg mij eens uit waarom dit ervaren wordt als het gaat nergens over?
Ik wou dat het zo was dat je on-topic bijdragen leverde DonnaNonna, zelfs als daaruit zou blijken dat Robbert de nieuwe messias is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
oei hier verliest iemand zijn geloofwaardigheid en nu moet er een topic dicht omdat jij dit zo vindt?
apart
denk er eens over na lieverd!
Ik ziek hier niet jij o.a ziekte over Robbert en genoot ervan stel
het was je neef en je bent echt overtuigd van zijn kunnen wat zou jij dan doen?
alle negatieve aandacht maar accepteren?
Ik kon het niet!
sorry hoor
triestquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
En face to face is het geen steek onder de gordel?![]()
Echt een triest mannetje ben jij zeg![]()
Ja OK hij ziet er eerlijk uit op een foto, dat zullen meer mensen vinden. Maar we kennen hem niet alleen van een foto. Als jij foto's read. Wat is de seksuele geaardheid van Robbert? Zou je dan toch moeten weten. Is het niet zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:24 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
argumenten voor Robbert
oke ik read soms foto's
en zijn foto komt niet verkeerd over niet omdat hij een lekker ding is wat hij wel is
Maar hij oogt niet oneerlijk!
Hij wist dat hij een emmer met kritiek over zich heen zou krijgen hier was hij op voorbereid.quote:redenen..zijn ouders inclusief familie ogen ook niet onoprecht en zeg nu zelf
zou jij in zijn schoenen willen staan?
Jij vind jezelf ook een medium en dat maakt dat je automatisch hem verdedigd ongeacht of hij de waarheid spreekt of niet.quote:Stel je bent een medium
ik ben het half pffff wat heetvind het maar niks allemaal maar oke
heb meermalen dingen gezegd tegen mensen die uitkwamen en ook ik kon niet letterlijk formuleren en misschien kan iemand letterlijk dingen formuleren maar niet alles!
Bestaat niet!
Ja ik begrijp wat je bedoelt, je moet alles onder woorden brengen en dat is niet altijd gemakkelijk maar kun je wel leren.quote:Als medium kun je nooit letterlijk dingen perfekt overbrengen
Ik dacht dit dus ook altijd maar medium zijn houdt in dat je moet leren omgaan met je gave
dus alle symbolen woorden letters soms
zul je moeten leren interpreteren!
snap je?
quote:Het is niet simpel nml.
Nee, want dan kan je mijn gezicht erbij zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:28 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
En face to face is het geen steek onder de gordel?![]()
Echt een triest mannetje ben jij zeg![]()
eh wie zeikt hier nu wie af?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik wou dat het zo was dat je on-topic bijdragen leverde DonnaNonna, zelfs als daaruit zou blijken dat Robbert de nieuwe messias is.
Maar in werkelijkheid zit je alleen maar off-topic anderen af te zeiken. Nee, je bent niet het scherpste potlood uit de doos.![]()
Jij hebt die post van hem denk ik niet gelezen he. Maargoed, jij bent al eerder een ster gebleken in het oordelen over zaken waar je geen verstand van hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
triest
noem jij iemand al Gorian triest?
zegt veel over jouzelf als je dit denkt.
![]()
oh jee projectie idemquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jij hebt die post van hem denk ik niet gelezen he. Maargoed, jij bent al eerder een ster gebleken in het oordelen over zaken waar je geen verstand van hebt.
![]()
Maargoed, ik zei toch dat het mis ging met dit topic? Er is al 2 pagina's niet meer on-topic gepost. Dicht dus.
wat noem jij onder de gordel opmerkingen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als positiviteit komt in de vorm van cynisme en onder de gordelopmerkingen is het niet langer positief.
@Gorian...... Het is wel zo dat er niet veel meer over blijft dat speculaties. Daardoor proberen we allerhande scenario's voor te stellen. En diezelfde scenario's kunnen door materiaal en bijdragen als redelijke of onredelijke mogenlijkheden gezien worden.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ja OK hij ziet er eerlijk uit op een foto, dat zullen meer mensen vinden. Maar we kennen hem niet alleen van een foto. Als jij foto's read. Wat is de seksuele geaardheid van Robbert? Zou je dan toch moeten weten. Is het niet zo?
[..]
Wat is jouw seksuele geaardheid?
is dit belangrijk dan?
Hij wist dat hij een emmer met kritiek over zich heen zou krijgen hier was hij op voorbereid.
[..]
Jij vind jezelf ook een medium en dat maakt dat je automatisch hem verdedigd ongeacht of hij de waarheid spreekt of niet.
[..]
Ik vind niks ik ervaar en ben!
Ja ik begrijp wat je bedoelt, je moet alles onder woorden brengen en dat is niet altijd gemakkelijk maar kun je wel leren.
[..]
![]()
![]()
Klopt, maar ik vind het niet bijdragen aan het zogenaamde doel van de topics: Een eerlijke discussie voeren. Want die scenario's worden als feiten gebracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als positiviteit komt in de vorm van cynisme en onder de gordelopmerkingen is het niet langer positief.
@Gorian...... Het is wel zo dat er niet veel meer over blijft dat speculaties. Daardoor proberen we allerhande scenario's voor te stellen. En diezelfde scenario's kunnen door materiaal en bijdragen als redelijke of onredelijke mogenlijkheden gezien worden.
ONTOPIC IS VOLGENS JOU IEMAND DIE ER NIET IS BELACHELIJK MAKEN?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jij hebt die post van hem denk ik niet gelezen he. Maargoed, jij bent al eerder een ster gebleken in het oordelen over zaken waar je geen verstand van hebt.
![]()
Maargoed, ik zei toch dat het mis ging met dit topic? Er is al 2 pagina's niet meer on-topic gepost. Dicht dus.
Die post was niets meer dan: Wat een verrassing. Waarom ik dat schreef stond er nieteens bij, dus waar heb je het over?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik snap dat je je machteloos voelt, maar hoofdletters maken van jouw woorddiarree niet ineens begrijpelijke zinnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ONTOPIC IS VOLGENS JOU IEMAND DIE ER NIET IS BELACHELIJK MAKEN?
staat je goed!
next
Jij zei zelf dat het beledigend was, dat heb ik niet verzonnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef Gorian het volgende:
[..]
Die post was niets meer dan: Wat een verrassing. Waarom ik dat schreef stond er nieteens bij, dus waar heb je het over?
laat ik het zo zeggen. Hij is te hoog gevlogen en te dicht bij de zon gekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef pikki het volgende:
Tulio,
jij bent toch paranormaal,
wat zeggen dan jou gevoelens, dat hij de boel belazerd, dacht ik ?![]()
zegt veel over jou!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik snap dat je je machteloos voelt, maar hoofdletters maken van jouw woorddiarree niet ineens begrijpelijke zinnen.![]()
Je kunt dat toch niet bewijzen ,he .....?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef Tulio het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen. Hij is te hoog gevlogen en te dicht bij de zon gekomen.
Tulio.![]()
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat het als steek onder de gordel zou kunnen worden uitgelegd. Daar pas ik voor, dat laat ik graag aan anderen over.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Jij zei zelf dat het beledigend was, dat heb ik niet verzonnen.![]()
Stel jij dat ik daar niet over nadacht?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
wat noem jij onder de gordel opmerkingen?
waren dat niet die kuttopics over robbert die waren niet onder de gordeL?
iemand die er niet eens bij was?
sad dat je hier niet over nadacht zelfs
sjeeg wie bepaald nu wie te dichtbij de zon komtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef pikki het volgende:
[..]
Je kunt dat toch niet bewijzen ,he .....?![]()
Begrijp ik daaruit dat je het niet zo bedoelde? Daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef Gorian het volgende:
[..]
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat het als steek onder de gordel zou kunnen worden uitgelegd. Daar pas ik voor, dat laat ik graag aan anderen over.
Zie je zelf niet in dat als je op een dergelijke manier conclusies probeert te trekken dat je dan alleen maar ruis krijgt? Er is domweg geen enkele aanwijzing dat wij met onze geest buiten ons lichaam iets kunnen doen. Geen enkele. Alles zit tussen onze oren. Is het zo moeilijk om dat te accepteren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dit is niveau gebonden de een heeft een entiteit bij zich die nog lang niet toe is aan het licht
de ander heeft er een die allang de doorgang heeft gemaakt en zich toelegt op zorgen voor iemand die hem/haar dierbaar is
de ene mens ontvangt symbolen de ander letters de ander namen
en toen?
De onderste steen komt vanzelf boven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:39 schreef pikki het volgende:
[..]
Je kunt dat toch niet bewijzen ,he .....?![]()
weet je lieverdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stel jij dat ik daar niet over nadacht?
Lees dan even even een paar topics terug. Ik hoor niet eens tot de hardcore sceptici.
En in al het gebash was er van andere users net zo goed een tegengeluid te horen om het toch niet allemaal negatief te zien.
De opmerkingen richting Sten over Jeroen vond ik vals bijvoorbeeld. En zo waren er nog wel een paar.
Als je ECHT zo positief bent en mij erop wijst dat het weekend is en dat het leven zo mooi is en dat werkelijk jouw instelling is, dan rijmt dat op de een of andere manier niet met de sfeer die hier nu gemaakt wordt door door te gaan op deze manier.
En dat geldt voor allemaal.
En ik ga hier nu ook niet meer op reageren. Zoek het maar uit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:08 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Als ik hetero was geweest had ik haar allang ten huwelijk gevraagd.![]()
dus je gelooft sten ook niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef onemangang het volgende:
[..]
Zie je zelf niet in dat als je op een dergelijke manier conclusies probeert te trekken dat je dan alleen maar ruis krijgt? Er is domweg geen enkele aanwijzing dat wij met onze geest buiten ons lichaam iets kunnen doen. Geen enkele. Alles zit tussen onze oren. Is het zo moeilijk om dat te accepteren?
Als je wat sneller van begrip was geweest, had je dat wat gescheld mijn richting uit kunnen besparen. Maar we zijn erquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Begrijp ik daaruit dat je het niet zo bedoelde? Daar ben ik blij om.
Drijvende stenen, ...nooit gehoord se ....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef Tulio het volgende:
[..]
De onderste steen komt vanzelf boven.![]()
schreef je sten?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef Tulio het volgende:
[..]
De onderste steen komt vanzelf boven.![]()
Kom in m'n armen, Gorian!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:43 schreef Gorian het volgende:
[..]
Als je wat sneller van begrip was geweest, had je dat wat gescheld mijn richting uit kunnen besparen. Maar we zijn er![]()
Niet wij bepalen het resultaat van zijn acties, de acties zijn zijn eigen resultaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
sjeeg wie bepaald nu wie te dichtbij de zon komt
een ongelovige?
remember jezus is ook gekruisigd!
be carefull!![]()
Ik wil helemaal geen slot maar gewoon verder filosoferen over het fenomeen RvdB. Ik baal dat iemand als DonnaNOnna met haar flauwekulpostings de boel loopt te verstjeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:59 schreef Genverbrander het volgende:
Het gaat de verkeerde kant op met dit topic.De mods hier zouden er goed aan doen de boel weer even op slot te gooien als je het mij vraagt.
[..]
Anyway, nogmaals een verzoek aan de mods om het hier effe op slot te doen.![]()
jah!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:44 schreef NoSigar het volgende:
MNaar on-topic DonnaNonna, was jij geen familie van Robbrt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Hoo jij verstierd mijn robbert!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef Meditrinea het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen slot maar gewoon verder filosoferen over het fenomeen RvdB. Ik baal dat iemand als DonnaNOnna met haar flauwekulpostings de boel loopt te verstjeren.![]()
![]()
![]()
Ik vind m heel mooi, soul! wat is het?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:45 schreef soulsurvivor het volgende:
Aangezien dit toch een topicloos topic is geworden...
Wat vind je van mijn avatar nokwanda ?
een schilderij van Nokwanda. op haar deurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind m heel mooi, soul! wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |