mag gerust dicht hoorquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef Sjeen het volgende:
Bluezz, zou jij je lichtje hier eens over willen laten schijnen dan![]()
Slagroom invriezen
Dit is naar Martijn toe, Sjeen, dus ik denk dat hij hier maar op moet reageren als ie er weer isquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef H00psta het volgende:
hou eens op met je kansloze vragen en gewoon ontopic aub.
ongeklopt invriezenwerkt hier altijd prima
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dit is naar Martijn toe, Sjeen, dus ik denk dat hij hier maar op moet reageren als ie er weer is
Zal er eens naar kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dit is naar Martijn toe, Sjeen, dus ik denk dat hij hier maar op moet reageren als ie er weer is
Nee, het ligt niet aan jou en ik zou ook graag zien dat men iets minder opgefokt reageerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef the_disheaver het volgende:
Waarom is iedereen hier zo opgefokt?
Of ligt dat aan mij?![]()
nou, zo raar is dat niet, ik bedoel, er wordt hier wel erg kinderachtig gedaan, vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou en ik zou ook graag zien dat men iets minder opgefokt reageert.
door de mods bedoel je? Of door alle users in het algmeen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, zo raar is dat niet, ik bedoel, er wordt hier wel erg kinderachtig gedaan, vind je zelf ook niet?
user[s]quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
door de mods bedoel je? Of door alle users in het algmeen?
hey,m dat deed ik ook, user boven mij deed datquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Laat het nou eens rusten wil je, en richt je op een leuk, zeurvrij, relaxed, leerzaam, smakelijk en gezellig CUL!
Kijk even of hier een topic tussen staat waar je je vraag / bevindingen in kwijt kuntquote:Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef hollander172 het volgende:
Is er eigenlijk plaats voor een topic over brood?Heb wel wat gevonden met broodbakmachines e.d. maar dat vind ik dus echt niks.
![]()
Ik bedoel dus gewoon helemaal zelf brood maken m.b.v. de oven.
* hollander172 vandaag eerste poging ever gedaan en een overnheerlijk brood gemaakt.
Had ik al gekeken, 1 topic wat de lading dekt maar daar is al meer dan een jaar niet meer gepost.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kijk even of hier een topic tussen staat waar je je vraag / bevindingen in kwijt kunt
Dan begin je een nieuw topic over de traditionele broodbak methode. Er zullen nog best meer mensen zijn die op die manier broodbakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had ik al gekeken, 1 topic wat de lading dekt maar daar is al meer dan een jaar niet meer gepost.Vandaar de vraag dus.
Traditionele methode legt het helaas af tegen de broodbakmachine.![]()
Volgens mij niet maar lijkt me een geweldig topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Bestaat er al een soort van Grote Blunders bij het Koken -topic?
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Bestaat er al een soort van Grote Blunders bij het Koken -topic?
ECHT NIET!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Heu super ex modje, weer een schoon linkje.
Dát kan worden gemergeld![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Eerst kijken voor je iets opent sufferd
Ja man het was vet weet je en blij dat het toch gewerkt heeft weet je, uiterlijk danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik had zo een topic over gember eten geopend en op een gegeven moment kwam zo iemand mij vertellen van "ja en nog bedankt voor een onzin topic" en ik wilde toch eventjes laten weten dat het topic perfect zijn doel heeft gehaald en ondanks dat het uiterlijk nog al overkwam als een topic vol met nutteloze aangelegenheden stond er gewoon precies in wat ik wilde weten en dat is gewoon tof weet je.
EDIT: al heeft het gember eten niet echt gewerktben wel niet gaan kotsen dus das gewoon een goed begin weet je
Staat erbijquote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef the_disheaver het volgende:
![]()
[CUL] Ra, ra, raad de culirariteit!
Het was meer een stille hint dat er een link naar een gesloten topic bij zit.quote:
Ah. Ik heb je niet helemaal begrepen, de hint was iets té stilquote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef the_disheaver het volgende:
Het was meer een stille hint dat er een link naar een gesloten topic bij zit.
Onderin onder het lijstje ´Topics, naslagwerk´ was het topic met nummer: 804908 er al, alleen is ie al vol.
Maar de huidige plaats is beter! Maar waarom zijn voor veel topics alleen de URL te zien, en niet de topic titel?
Als vakman voel je je niet altijd thuis in CUL, dat begrijp ik heel goed hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:16 schreef Pilootje het volgende:
Dat zijn er hooguit 3 of 4.
Ik wil je niet beledigen maar af en toe vind ik het vreselijk om topics te lezen. Maar goed als vakman zal dat wel normaal zijn. Topics als hoe snij ik een prei, of hoe vries ik peterselie in gaan mijn haren van omhoog staan.
Buiten dat ben ik andere forum etiquette gewend. Er wordt ontiegelijk veel gelult en maar zo weinig gezegt. Een voorbeeld was een marinadetopic. Hoop gelul, ik leg het eens uit, en vervolgens gaan 3 of 4 mensen dat nog eens uitleggen. Niemand leest elkaars reactie dus.
Maar goed vaak kan ik er ook wel om lachen, dat is echter de rede dat ik zelden langs kom nog.
Wat ik zocht waren fora met het niveau van saissonier.
Zal wel weer een staartje aan dit topic komen, maar goed no hard feelings
Veel mensen die net op kamers gaan wonen weten dat soort basic dingen vaak niet. Kijk maar eens naar het kookboek voor kamerbewoners.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef Euc- het volgende:
Ja, maar komop hey, een topic over het snijden van prei.. Ligt er totaal aan voor welk doeleinde je hem gaat gebruiken, en zelfs dan nog, je moet toch wel écht achterlijk zijn wil je niet weten hoe je een prei moet snijden..
Kijk dan wel gewoon eerst in zo´n kookboek voordat je dat soort vragen steltquote:Op zondag 29 januari 2006 00:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Veel mensen die net op kamers gaan wonen weten dat soort basic dingen vaak niet. Kijk maar eens naar het kookboek voor kamerbewoners.
Dus die mogen dat soort vragen zeker stellen. Ik zeg altijd de domste vraag is een niet gestelde vraag.![]()
ik vind dat juist cul de plek moet zijn voor óók dit soort vragen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Kijk dan wel gewoon eerst in zo´n kookboek voordat je dat soort vragen stelt![]()
En dan ga je je zelf notabene quoten nosigar....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:50 schreef NoSigar het volgende:
Je wilt zeggen dat de poster totaal ongeloofwaardig is en niemand hem gelooft?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:01 schreef NoSigar het volgende:
Vreemd hoor.
Maar hij gaat onverstoorbaar door met het posten van foto's, ook al heeft hij ze al eerder geplaatst.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat heb ik mij toenet lekker gegeten zeg.
Mijn buikje zit lekker rond.
Kijk maar eens naar de foto!
[afbeelding]
Ontopic: Broodje haring gegeten met spinaziesoep.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:28 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'asslicker':
File name: dinner2.jpg.thumb.jpg
File size: 404910 bytes (3008x2000, 0.5bpp, 45x)
EXIF Summary: 1/60s f/5.6 ISO800 55mm (35mm eq:82mm)
Camera-Specific Properties:
Equipment Make: PENTAX Corporation
Camera Model: PENTAX *ist DS
Camera Software: Adobe Photoshop CS Windows
Sensing Method: One-Chip Color Area
Focal Length (35mm Equiv): 82 mm
Image-Specific Properties:
Image Orientation: Top, Left-Hand
Horizontal Resolution: 72 dpi
Vertical Resolution: 72 dpi
Image Created: 2004:12:25 18:06:56
Exposure Time: 1/60 sec
F-Number: f/5.6
Exposure Program: Portrait Mode
ISO Speed Rating: 800
Exposure Bias: 0 EV
Metering Mode: Pattern
Flash: Flash, Compulsory
Focal Length: 55.00 mm
Color Space Information: sRGB
Image Width: 3008
Image Height: 2000
Rendering: Normal
Exposure Mode: Auto
White Balance: Auto
Scene Capture Type: Portrait
Contrast: Normal
Saturation: Normal
Sharpness: Normal
Subject Distance Range: Close View
Other Properties:
Resolution Unit: i
Chrominance Comp Positioning: Co-Sited
Exif IFD Pointer: 604
Compression Scheme: JPEG Compression (Thumbnail)
Horizontal Resolution: 72 dpi
Vertical Resolution: 72 dpi
Resolution Unit: i
Offset to JPEG SOI: 1158
Bytes of JPEG Data: 9261
Exif Version: 2.21
Image Generated: 2004:12:25 14:44:12 <---------------
Image Digitized: 2004:12:25 14:44:12
Meaning of Each Comp: Unknown
File Source: Other
Scene Type: Unknown
je vraagt erom, dus even eenmalig van repliek te dienen
@ Nosigar:
Elke keer dat jij erover begint krijg je een reactie. Aan jou de keuze.
Tis opvallend dat je geen een woord rept over de eetfoto's van gisteren, zelf helemaal
geen ene flikker toevoegt in de zone op culinair gebied m.a.w. gewoon bewust loopt te
zoeken om de sfeer te verpesten. Stel voor dat je dan lekker opzout hier als je toch niks
anders komt doen dan alleen de sfeer verpesten.
Doe mee en voeg iets toe en tiefstraal op als je alleen maar komt om te zieken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef NoSigar het volgende:
(kan even geen feedback vinden)
Plaatjes plaatsen die aantoonbaar (zelfs nu nog!) niet kloppen heet jokken en dat doet ie. Hangt er dus maar helemaal vanaf wat je verkeerd noemt, ik vind het niet kloppen, zeker niet gezien 'smans reacties op iedereen daar ook maar een beetje aan waagt te twijfelen.
Voor de rest is het dorpsgek uithangen niet inderdaad verkeerd en mag iedereen dat doen van mij.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:16 schreef i-spy24 het volgende:
Blijf je weg of ga je in de zone zinvol mee doen want volgens mij heeft de mod.duidelijk gemaakt hoe hij het wil hebben. Dus hou je je bezig met andere zaken dat eten dan moet je optiefen of gewoon mij negeren.
Jij bent niet om te bepalen of iemands pic's wel of niet echt zijn. Wat ik post is echt of of jij het ermee eens bent is jou probleem maar dan ga je zeker niet een aparte posting voor openen met als doel gewoon weer het vuurtje te willen aanwakkeren dat al 2 weken oud is en door de leiding van FOK te ruste is gelegd.
Dat is de hoofdzaak dat elke thread nu wordt versjitterd door kloothummels als jij die menen dat zij anderen moeten terechtwijzen ipv ze in hun waarde te laten en door moeten etteren. Ik daag niet uit jij begint zelf een suggestieve posting te openen met als doel stennis te kunnen schoppen. Ik doe dat ook niet bij anderen,dus klets niet uit je nek en haal geen dingen bij die niets te maken hebben met de hoofdmoot van deze zone.
Optiefen of anders gewoon meedoen of gewoon je buiten mijn zaken houden en anders wordt wel gezorgd dat je het leert.
Reakties meegenomen uit het "wat eet je nu topic".quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:38 schreef NoSigar het volgende:
"Voor de rest is het dorpsgek uithangen niet inderdaad verkeerd en mag iedereen dat doen van mij."
Dat is inderdaad geen probleem. Maar soms zijn er mensen(niet veel) die je misschien geloven, of net doen alsof ze je geloven, voor de lieve vrede, of misschien omdat ze mod zijn of zo.
Maar hoe wordt er precies gezorgd dat ik het wel leer? Je bedreigt me toch niet Ruben, net als je al die anderen zoals JD en JeRa niet bedreigd hebt? Ik hoef voortaan toch niet bang te zijn voor het geluid van een Sparta-met?
Ik hoop het niet want dan heb ik geen leven meer.
Dus?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:38 schreef NoSigar het volgende:
"Voor de rest is het dorpsgek uithangen niet inderdaad verkeerd en mag iedereen dat doen van mij."
Doet het ertoe of ik hem geloof?quote:Dat is inderdaad geen probleem. Maar soms zijn er mensen(niet veel) die je misschien geloven, of net doen alsof ze je geloven, voor de lieve vrede, of misschien omdat ze mod zijn of zo.
Sorry hoor maar das toch 1e kerstdag?quote:Image Generated: 2004:12:25 14:44:12 <---------------
Ok danquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:49 schreef Chielus het volgende:
hoho, ik vind het gewoon een vreemde datum, niets meer......
(ik heb deze hele foto-kwestie-problematiek al een x in FTR meegemaakt, ga niet nog een x die strontput induiken.)
Als je dat Hullie-topic bedoelde van een paar weekjes geleden? Heb ik me daar kostelijk vermaaktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:33 schreef NoSigar het volgende:
OK. Het hoorde hier thuis en dit topic zocht ik, maar kon ik net niet vinden, excuus.
(En dat zelf quoten was een foutje en had ik geen zin om te verbeteren. Trouwens)
NOFI Bluezz, maar ik vind het een beetje raar dat je in die ISpy topics totaal anders reageert dan hier.
Daarmee vliegt ie uit de bocht ja, en zou ie moeten laten en erboven staan!quote:
Iedereen op Fok! die zijn achtergrond kent weet dat hij erg veel gelogen heeft.
Zijn eerste foto, na een tijdje, (van wat hij vandaag gegeten zou hebben) had hij drie weken geleden al gepost. Moet ik dan net doen alsof ik het niet zie en doen alsof Spy gewoon een nette gebruiker is terwijl hij aantoonbaar aan het liegen is en iedereen die hem daarop wijst bedreigt?
Of om een ban vraagt voor iedereeen die daarover begint?
Nope, sinds ik hem tegenkom in CUL (sinds ik mod ben) denk ik er al zo over als boven.quote:Ik snap dat dat pijnlijk is voor Fok! want het hoort niet maar hebben jullie allemaal een instrucite gekregen om ISpy uit de wind te houden of zo?
Het zou mij te ver gaan als user om anderen erop te wijzen iedere keer maar weer dat het allemaal niet waar is, je kan je energie beter in andere dingen stoppen toch?quote:Hij zit zoals gezegd, gewoon aantoonbaar te liegen, net als heel erg vaak eerder, waarom mogen andere mensen daarop niet geattendeerd worden, wie weet kennen ze zijn achtegrond niet en geloven ze hem.
Ik vind het volkomen legitiem om op iemand met zo'n verleden zo te reageren
Mensen mogen best hun eigen fantasiewereld op Fok! creeren, en arrogant doen als iemand daaraan twijfelt, maar als daar massaal doorheengeprikt wordt en dan later toch gewoon doorgaan wordt alsof er niets gebeurd is vraagt hij toch zelf om problemen.
Laat hem lekker in zijn belevingswereld, en ga verder met posten over de dingen die wel belangrijk zijn, denk je nu echt dat je hem kunt veranderen? Ik vind het jammer dat (ik heb het alléén over CUL he) dit zo uitgelicht wordt, hoe belangrijk kun je iemand maken?quote:Doe dan niet net alsof het aan de mensen ligt die daarop reageren omdat ze niet gezellig in de fantasiewereld van Ispy-24 meegaan. De oorzaak lijkt mij te liggen in die fantasiewereld van ISpy. Als de buitenwereld zegt dat het niet klopt, ligt het dan aan de buitenwereld, verpest de buitenwereld dan de sfeer omdat ze niet gezellig meedoen in de make believe world van ISpy?
En dat komt omdat hij veeeeel te veel (negatieve) aandacht krijgt.quote:En als dat laatste zo is, kun je dat dan ajb even toelichten? Of doet het er niet toe of iemand de waarheid spreekt omdat het Intenet is?
Ik vond en vind de sfeer hier in Cul altijd prima, hoe marginaal mijn bijdrage ook moge zijn. De enige commotie hier ontstaat bijna altijd vanwege een bepaalde leugenachtige en helaas ook arrogante gebruiker.
Geeft ie zelfs normáál antwoordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef i-spy24 het volgende:
Was een foto van vorig jaar toen het zolang mooi weer was en ik ben terug gegaan naar het zelfde Grandcafe in Maastricht vanmiddag alleen had ik m'n camera niet bij me en dacht ik dus: " Kom...heb die foto nog in archief ,niet eerder geplaatst,dus gebruik 'm gewoon "
Vrouwenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga het kort houden.
6 minuten later
Dawast, en niet zo kort dus.
Toch weer jammer dat ik dat dan weer net gemist hebquote:En nu voor ik van voortrekkerij beschuldigd wordt ga ik es ff een postje wissen van i spy
We hadden toch ook een late night snach?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
Het Genre Pita met Kaas.
martijn, dat gaat toch heul niet alleen over broodjes?
het ging mijns inziens over allerhande late night snacks.
Daar is ie idd beter op zijn plaats!! en dat topic is nog helemaal niet zo oudquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
We hadden toch ook een late night snach?
edit: hierzo: [Centraal] Midnight snacks!
Maar ik zou niet elk dubbeltopic direct sluiten. Zeker niet als dat andere topic oud is, en niet echt hetzelfde onderwerp heeft.
*Kuch* ik lees elke dag alle posts in Culquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:23 schreef the_disheaver het volgende:
Maar ook vooral dat het niet echt de taak van een mod hoeft te zijn. Als mod lees je ook niet elke post aandachtig, dus zult ook niet erg goed weten waar het over gaat. Op CUL hoef je als mod dus weinig te doen![]()
Laat anderen met linkjes komen over goede, en vooral centrale topics.
Restjes ingrediënten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
tijdje terug was er een topic over krudien invriezen, ik meen van yvonne
ik ben op zek naar dat topic, maar kan t niet vinden..
heb verse kruiden gekocht en wil ze invriezen, maar weet niet hoe
Als je er in hebt gepost, heb je ze automatisch in je AT.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:50 schreef the_disheaver het volgende:
Wat een onzin... Dat je onzin reeksen als Slowchat en spellen naar beneden schopt: tuurlijk. Maar inhoudelijke reeksen waar je verzekerd bent de juiste mensen te krijgen (niet alle veganisten kijken de CUL-index, maar zien wel via MyAt het veganisten topic... Maar dat is meer iets FB...
Al gezien Piet maar toch bedanktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan Haarige_Hure ff flink op de kloten krijgen voor zijn onsmakelijke post, gemaskeerd als commentaar?
Zelf azijn maken
Gedaan had ze even laten staan om iets te regelen. Had ze zo ie zo wel opgeruimdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
martijn, waarom verwidjer je de berichten in Bakker Bart niet gewoon helemaal? nu edit je ze steeds, en wordt het 1 grote verzamelbak van gewijzigde berichten met af en toe eens wat ontopic ertussen?
Heb er eentje naar LIF geschoptquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:48 schreef outcast_within het volgende:
Kijk mij eens weer een topic openen in cul
*fok grenzen verbreed
Sorry had scheef gekeken was van een ander TS jou topic stond er direct bovenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:12 schreef outcast_within het volgende:
^-^ hopla grenzen nog meer verbreed.
maareuh. Welke ik zie niks?
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:12 schreef outcast_within het volgende:
En ik maar denken dat een toetje lifestyle was
omdat mensen erg geïnteresseerd zijn. moeten ze dan zeggen "goh wat een leuk topic"?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vraag me af waarom tvp's in CUL [nog steeds] toegestaan worden
Nee bookmarken is dé optie, of gewoon inhoudelijk meepostenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
omdat mensen erg geïnteresseerd zijn. moeten ze dan zeggen "goh wat een leuk topic"?
of "hahahaha". dat vind ik persoonlijk langdradiger en nuttelozer.
ja maar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee bookmarken is dé optie, of gewoon inhoudelijk meeposten
Vanwege topicdiarree van de TS, het beest is inmiddels geband, baggerkloon etc. Klik maar es op zijn/haar naamquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
ja maar...
anyhow. waarom is het deksel op het dichttopic gedaan?
ok maar dat maakt me niet uit het topic was leuk en ik vond het gedichtje van je man geestig.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanwege topicdiarree van de TS, het beest is inmiddels geband, baggerkloon etc. Klik maar es op zijn/haar naam
zullen we het topic gewoon weer openen? als was het een uitgekookte kloon die het startte?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Niet alleen de gedichtjes van mijn man zijn geestig
quote:
ik ben ze de hele tijd kwijt, vergeet steeds dat ze onderaan staan, ik vind dat nieuwe topictype maar niks iigquote:Op zondag 19 maart 2006 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Ok
Ik wil trouwens wel even van jullie weten of de Centrale topics fijner werken zo onderaan, met pijltjes PI, of dat jullie ze eerder kwijt zijn??
Oh, ze zijn expres daar beneden neergezet, ik was ze al steeds kwijtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Ok
Ik wil trouwens wel even van jullie weten of de Centrale topics fijner werken zo onderaan, met pijltjes PI, of dat jullie ze eerder kwijt zijn??
14.gifquote:Op zondag 19 maart 2006 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snap niet dat ze onderaan zijn gepaatst.
niemand ziet ze meer, is oo helemaal niet logisch dat ze daar staan.
mij lijkt het handiger ze gewoon op de plek te houden als alle andere topics, op volgorde van laatste posting. met speciaal icoontje zoals nu, zodat je snel door de lijst kan kijken.
Dat heb ik handmatig gedaan met een aantal centrale topics om uit te proberen, tegen het wegzakken, en makkelijk terugvinden.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik snap niet dat ze onderaan zijn gepaatst.
Dat valt mij nu ook op in de praktijk vandaar mijn vraag aan julliequote:niemand ziet ze meer, is oo helemaal niet logisch dat ze daar staan.
Het speciale icoontje is gerelateerd aan de "centrale topic" functieknop waarmee je hem centraal maakt.quote:mij lijkt het handiger ze gewoon op de plek te houden als alle andere topics, op volgorde van laatste posting. met speciaal icoontje zoals nu, zodat je snel door de lijst kan kijken.
dus ehhh, je voorkomt iets tegen terugzakken door iets helemaal onderin te plaatsen?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb ik handmatig gedaan met een aantal centrale topics om uit te proberen, tegen het wegzakken, en makkelijk terugvinden.
Dat snap ik. Jullie (mods) kunnen het niet, maar het kan wel voor geheel fok veranderd worden. Dat alles zo blijft, alleen dat ze niet georderd worden.quote:[..]
Dat valt mij nu ook op in de praktijk vandaar mijn vraag aan jullie
[..]
Het speciale icoontje is gerelateerd aan de "centrale topic" functieknop waarmee je hem centraal maakt.
Dus dat gaat niet, we kunnen ze alleen On-Centraal maken, dan zijn het weer gewone topics in de lijst.
Tegen het wegzakken zodat je ze helemaal niet meer zietquote:Op maandag 20 maart 2006 00:42 schreef the_disheaver het volgende:
dus ehhh, je voorkomt iets tegen terugzakken door iets helemaal onderin te plaatsen?![]()
![]()
Ik heb geprobeerd in het topic wat ik toen sticky heb gezet om er over van gedachten te wisselen, hier ook, maar bijna niemand reageert.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Er liep toch ook een discussie over wel of niet centrale topics houden?
Zal ook even met Bluezz van gedachten wisselen.
Maar als er meer mensen hun mening willen gegeven graag
En ook dat is gebeurdquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik haal ze er dus maar af die centrale pijltjes
quote:
Losse topics vallen het beste op, krijg je het meeste respons, ik ben niet zo meer van die centrale topics, dan sneeuwt het meestal onder, en dat is ook weer jammer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Binnenkort wil ik een bepaald soort stoofschotel maken en ik wilde hier eens informeren of mensen nog lekkere recepten hebben in die categorie, maar ik kan eigenlijk geen topic vinden waar zoiets in past. Zulke dingen heb ik eigenlijk wel vaker, dat je gewoon eens wat tips wilt vragen van andere mensen die ook van koken houden, maar om daar nou elke keer een nieuw topic voor te gaan openen...
Vroeger hadden we "koken voor beginners" of zoiets, maar dat kan ik nu niet meer vinden. In welk topic kunnen dit soort verzoekjes volgens jullie nu het beste geplaatst worden?
Plae@ loop net zo onzinnig te posten en je posts tussendoor aan te passenquote:Op zondag 16 april 2006 02:45 schreef PLAE@ het volgende:
bluezz loop niet zo onzinnig posts te verwijderen.
Het verschil van Ontopic en Offtopic op een forum.quote:Op zondag 16 april 2006 02:49 schreef PLAE@ het volgende:
Stel je niet aan. Je bent vergeten dat we op een discussieforum zitten?
ik zag laatst dat ie een 8- had gegeven aan een restaurantje waar ik binnenkort ff ga eten. uyt. ik dacht dat dat toch een behoorlijk cijfer is als het van van dam komt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:15 schreef Bluezz het volgende:Hoe bedoel u?
Ik denk dat wij je dan mss wel een 9 geven
Ik heb van Dam ook hoog zitten, en vind hem een prima kerel met enorm veel verstand van zaken. ( van wat ik er van hem heb gezien op tv en in de stukjes van het Parool)quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef editor2 het volgende:
Johannes van Dam. Een van de weinig orginele recensenten die er nog rondlopen.
Je kan veel van hem zeggen ivg met anderen maar hij is tenminste nog echt ouderwets
integer als recensent.
Ik heb hem hoog zitten en als mens lijkt het vd buitenkant een ouwe vent die is blijven steken
in de jaren 40 maar hij is heel open,sociaal en vol van lekker eten.
Veel serieuzer te nemen dan bijvoorbeeld dat clubje IENS dat recensies/meningen van proevers
ten favoure van hun contacten weghaalt/censureert en zich laten feteren voor een goed stukje.
Van Dam die betaalt alles zelf(uiteraard wel vergoed door zijn werkgever) enlaat nooit merken dat hij
speciaal langskomt. Plotseling staat hij je voor je neus zoals iedere andere gast die wil komen eten.
Wat zijn je suggesties?quote:iets heel anders:
Mod; waarom hebben wij niet een leuke openingspost zoals vele andere threads?
Die maken er nog iets leuks van en wij hebben alleen maar dat armzalige kopje koffie
elke keer.Niet echt uitnodigend he.
Ik heb wel suggesties maar wil horen hoe de zaken ervoor staan.
Ben benieuwd naar jouw recensie en cijfer dan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik zag laatst dat ie een 8- had gegeven aan een restaurantje waar ik binnenkort ff ga eten. uyt. ik dacht dat dat toch een behoorlijk cijfer is als het van van dam komt.
zal het geven (na 7 mei geloof ik)quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw recensie en cijfer dan!
Als van Dam een 8- geeft is dat een heel behoorlijk cijfer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zag laatst dat ie een 8- had gegeven aan een restaurantje waar ik binnenkort ff ga eten. uyt. ik dacht dat dat toch een behoorlijk cijfer is als het van van dam komt.
La Rive had toch een tien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als van Dam een 8- geeft is dat een heel behoorlijk cijfer.
Hij heeft volgens mij in heel zijn recensie-tijd maareen paar keer een 10 gegeven, want die bewaart hij echt voor restaurants die hem enorm verrassen, het hoogst haalbare is doorgaans een 9.
Geeft ie een 9, dan moet je snel zijn, want dan gaat het stormlopen.
Een 8- zou voor mij voldoende zijn om het eens te gaan proberen, wrs bedoeld om aan te geven dat er potentie in zit, dat het een kans moet krijgen, of dat het bedienend personeel het broodmandje weghaalde toen het voorgerecht op tafel kwam.
Hmmm,wat als ik ff een mooie header maak voor de openingspost en jij het dan bekijkt en vervolgens ff in editted in de TS post.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn je suggesties?
En dat kopje koffie is overgenomen uit vorige topics.
Wat mij betreft is een ieder die dat topic opent vrij om het zo bont en leuk te maken als ie zelf wil
omdat het uiterst vermaeckelyk is?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
Waarom laten jullie die posts van ispy/editor2 gewoon nog staan
je hebt gelijk. maar ik mag toch wel lachen om de 'oude' spy?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Sorry mensen, ik heb geen zin in herhaling van zetten en editor/spy weer te gaan bashen.
Bovendien zie ik hem nergens de fout in gaan.
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Tonks is tegen een bannetje aangelopen, dus lama
Nou kom op dan met je foodfoto voor in het "wat eet en drink je nu" topicquote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef editor2 het volgende:
Hij is helemaal goed. Gevalletje van "voorlopig even opgelost en bij herhaling een stap verder naar een maandban"
![]()
Dit is een FOOD FB thread.![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 april 2006 17:49 schreef editor2 het volgende:
Oh je bedoelt die openingspost die ik zou maken...
sorry nog geen tijd voor gehad maar ik zal voor zaterdagochtend ff wat leuks in elkaar flansen zodat je het kunt invoegen
![]()
Kun je hem ook even naar mij sturen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:15 schreef editor2 het volgende:
Gisteravond laat een hele mooie openinsgpost met foto's en al naar Bluezz's e-mailadres gestuurd en ik zie nog niks van...![]()
Man laat ze toch lekker mekkeren, zegt meer over hun dan over jou.quote:Op donderdag 27 april 2006 04:40 schreef editor2 het volgende:
Kan iemand wat aan de offtopic reactie doen van LostFormat?
Heeft h-e-l-e-m-aal niks te maken met de thread. Gevalletje van tonks klieren.
man, ga je eens met serieuze zaken bezig houden ipv als een kleine kleuter bij de modjes te gaan zeuren. Zo wordt je natuurlijk nooit het populairste jongetje van de klas.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:16 schreef editor2 het volgende:
weer een gevalletje van ' 'falco die niks zinnigs ontopic heeft te melden in een foodtopic.
Ik ook eens met Tong.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:49 schreef CartWOman het volgende:
Eens met tongie.
Leuk topic met perspectieven, in ONZ kan men alleen reageren met een evt.ofzo.
We zijn allemaal in de war van al je topics tongquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Waarom is dit leuke topic naar Onzin geplaatst [CUL]Tong's cafetaria-recencies.
Ik dacht dat ie nog in Cul stond. Nu sta ik voor lul.
Ja maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Het SOEP topic
[ Bericht 100% gewijzigd door Martijn_77 op 05-05-2006 23:38 (Van kotssmilies zijn we hier niet gediend) ]
Streng.
Wat zoalshetis zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
kotsen en eten is niet verenigbaar, wel kan je zeggen: "dat vind ik niet lekker".
Nieuwe reactie posten dat gooi ik jou ouwe wegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wilde net een "Dat lust ik niet" reactie neerploppen zonder kotssmiley, maar ik kan het gewoon niet.Dan maar helemaal geen reactie deponeren.
Het spijt me.
hoe laat was dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef cheqy het volgende:
Ik had gisteren een topic geopend over recepten voor in de blender en nu wil ik net kijken is ie helemaal weg.![]()
Weg uit de indexlijst van Culinesse, weg uit mijn MyAT, gewoon helemaal foetsie. Zelfs bij de gesloten topics kan ik hem niet vinden.![]()
Hoe zit dat?
Iemand?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat hij dan gemerged geblend is met een ander blender topic? er zijn er een heleboel
Ik had juist eerst de topiclijst een paar keer nagekeken of er al niet iets over was maar kon niks ontdekken op dat moment. En net kijk ik net weer zie ik dat er al een topic over loopt vanaf januari.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat hij dan gemerged is met een ander blender topic? er zijn er een heleboel
Ik doe dit jaar niks in de tuin, kan maar moeilijk bukken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef shmoopy het volgende:
Het is geen bug, het is een feature, toch?
* shmoopy gaat de tuin weer in, ijsbloemetjes planten en foto's maken voor in F&F, ik verwacht van jou ook weer posts daar.
Idd dat is gisterenavond op mijn verzoek gebeurdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef shmoopy het volgende:
Obli.
Hij is gemerged met deze: Wat kan je allemaal met een blender ??
iid, hoe is het eigenlijk met je nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niks in de tuin, kan maar moeilijk bukken.![]()
Redelijk goed hoor, wel nog last van een harde buik.quote:
hoop dat ie snel weg is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor, wel nog last van een harde buik.
Is dat wel een banrequest ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef editor2 het volgende:
----- alias iDex die hier gewoon doorgaat
met schattig getwijfel aan hetgeen ik post vraagt om heel veel aandacht. Waarschuwen helpt niet dus
mag hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen middels een afkoelingsperiode wegens uitlokken.
Nee....quote:
Misschien alléén als je je gedraagt als een 7 jarig kind?quote:
Aangezien het geklier al weken doorgaat,waarschuwen niet helpt,het bekende groepje continue tegen alle afspraken in door blijft zeiken is dit net zo een ban request als dat zij mij proberen te naaienquote:
Hoi.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:24 schreef editor2 het volgende:
[..]
Aangezien het geklier al weken doorgaat,waarschuwen niet helpt,het bekende groepje continue tegen alle afspraken in door blijft zeiken is dit net zo een ban request als dat zij mij proberen te naaien
met hun "in bescherming nemen" gezeur. Ik meld het elke keer totdat ze het afleren.
Negeren helpt niet dus doen we het zo,kleinzerig of niet.
Of dacht je dat ik jouw verkapte uitlokking niet door had. Meld ik jouw geprovoceer ook er gelijk bij.
Moet ik doorgaan? Of post je nog een reactie...
Misschien eens naar je eigen gedrag kijken, soms helpt dat ook...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:07 schreef editor2 het volgende:
Ja... wat wil je hiermee bewijzen?
Waar staat dat ik een ban aansmeer? Nergens.
Ik zeg alleen als je goed leert lezen dat als Chaos het een ban request wilt
noemen dan noemt hij het zo, niet mijn woorden, maar zijn woorden.
Oh en dat is dus wel tegen de FOK policy: uitlokken voor een ban...
Ik zeg afkoelingsperiode.En dat is volgens de letter niet hetzelfde.![]()
Dus we maken het gewoon zoals Chaos het wilt noemen wat je verder er ook van maakt.
Ik ben dat geklier meer dan spuugzat.
Ik geef een tip... ik beschuldig niet...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef editor2 het volgende:
Joh schei nou uit wat ze halen er zaken bij die niks te maken hebben met mij.
Bewijs is gefingeerd en ze roepen elkaar alleen maar na. Discussie is al eerder gevoerd.
Ik post gewoon ontopic en zij komen er elke keer tussendoor met gezeik.
Negeren helpt allang niet meer.Dat zijn de feiten en dat mag wel?
Waarom zijn die gasten niet gewoon opgerot uit de threads.
Ze zitten gewoon bewust door te klieren en te zuigen en dan mag je als dit al weken
doorgaat niks van zeggen?
Begin eerst de raddraaiers eraf te flikkeren alvorens je mij komt beschuldigen.
Ik meld het gewoon elke keer volgens FOK policy en de rest komt wel op zijn pootjes terecht uiteindelijk.
toch ben ik bang dat sjeen gelijk heeft, dit soort reacties houdt het cirkeltje wel in stand.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef editor2 het volgende:
Joh schei nou uit wat ze halen er zaken bij die niks te maken hebben met mij.
Bewijs is gefingeerd en ze roepen elkaar alleen maar na. Discussie is al eerder gevoerd.
Ik post gewoon ontopic en zij komen er elke keer tussendoor met gezeik.
Negeren helpt allang niet meer.Dat zijn de feiten en dat mag wel?
Waarom zijn die gasten niet gewoon opgerot uit de threads.
Ze zitten gewoon bewust door te klieren en te zuigen en dan mag je als dit al weken
doorgaat niks van zeggen?
Begin eerst de raddraaiers eraf te flikkeren alvorens je mij komt beschuldigen.
Ik meld het gewoon elke keer volgens FOK policy en de rest komt wel op zijn pootjes terecht uiteindelijk.
Jij bent helemaal niet de pispaal alleen dit soort discussies moet je in de daarvoor bestemde topics voeren en niet op de plaats waar je het nu doet want dit komt als getroll over.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef --- het volgende:
[..]
die jongen is niet meer te bereiken, ik verwacht gewoon een dienst van hem, die wij hadden afgesproken maar die jongen is door zijn kloon niet meer op msn gekomen, en konden we dus niet meer afspreken. en wat Editor2 beweert dat ik loop te kloten in FB is niet waar. dus waarom mij aanvallen terwijl ik mij gewoon aan de regels houd. en ik hoop dat editor2 zich ook gewoon aan zijn beloftes houd. dus waarom getroll? ik weet niet eens wat getroll betekend, mgoed ik ben altijd de pispaal in dit soort situaties, geeft niet ik ben het al gewend.
als jij iets koopt op marktplaats, en die jongen levert zijn goederen niet. dan zou jij dat ook niet leuk vinden, nou dat is in dit geval ook. ik heb alle geduld, alleen zit ik er wel achter aan. maar ik wil deze problemen graag oplossen, misschien zou editor2 mij kunnen toevoegen op msn want zijn mailadres in het profiel geeft een error, hellaas
mijn msnadres is: ron@turenhout.nl en ik ben niet boos ofzo, alleen vind ik het jammer dat het zo gelopen is.
Heb alleen het off topic verhaal over wat eten we vandaag en over het begrip toko verwijderd. Had je trouwens ook gewaarschuwd om daar mee op te houdenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Horsemen77 het volgende:
Martijn zit je in dit topic: Supertjes, toko's, winkeltjes, enz. nou naar iets te zoeken?
Ik post ontopic wat ik bij de Nederlandse toko heb gekocht, en wat ik morgen bij de Amerikaanse toko ga kopen.
Je hebt anders alles van mij verwijderd, maar goed. Je hebt zeker een slecht humeurquote:Op zondag 14 mei 2006 01:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb alleen het off topic verhaal over wat eten we vandaag en over het begrip toko verwijderd. Had je trouwens ook gewaarschuwd om daar mee op te houden
Over de rest mag je daar gewoon posten![]()
Ja, omdat het merendeel off topic was. Maar de reactie die je er nu gezet hebt blijft staan hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 01:34 schreef Horsemen77 het volgende:
Je hebt anders alles van mij verwijderd, maar goed. Je hebt zeker een slecht humeur![]()
Het grote salade topic!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef wendytje het volgende:
ik heb een topic geopend over salades, maar kan het nergens terug vinden....
HELP
Idd die heb ik laten mergenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het grote salade topic!
Daar issie! Hij is samengevoegd met die andere.![]()
Hier wel hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
hallo kookvriendjes alles bien?
quote:
We hadden je idd gemist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
goed om te horen, was al ff niet echt geweest op cul.
Het was in dat topic behoorlijk of topic dus heb ik het verwijderd. voor dat soort gespreken hebben we de SCquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:09 schreef editor2 het volgende:
@ martijn:
Ik begrijp enerijds je edits wel in de laatste thread maar de discussie was nog heel gezond hoor. Tenminste in imo. Geen enkel gescheld en zwaar verwijt tussen de ene poster en mij t.a.v
het eten. IK vroeg daarom ook heel gewoon of hij dan een van zijn familie restaurants wilde doorgeven zodat ik ff het daar kon uitproberen.
Ik begrijp dat je e.e.a wilt voorkomen voordat het uit de bocht giert maar in dit geval kon je merken
dat we beiden vrij relaxed reageerden op elkaars reacties.
Dat wilde ik alleen even kwijt.
Zie mijn antwoord in [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo Dat is meer op SC gerichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
hebben jullie wel eens 'zand erover de kip gegeten'? is een heerlijk zand/kleigerecht dat je over een kip doet en laat bakken in die substantie. weet niet welk land het doet, maar het is erg mals.
dank uquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het grote salade topic!
Daar issie! Hij is samengevoegd met die andere.![]()
Tis wel vreemd omdat je er al in gepost had.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:25 schreef piepster het volgende:
Die werkt niet bij omdat [insert kutsmoes].![]()
I don't love TVP, het voegt niets toe aan het topic.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
i love tvp. lekker kort en zo veel makkelijker en fijner voor andere users om te lezen dan een opmerking als: "goh dat klinkt lekker" of "jeetje, dat ga ik eens proberen".
daarnaast is het altijd fijn om direct in je persoonlijke overzicht te zien als er in een topic gereageerd is.
Spoiler verwijderdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef PLAE@ het volgende:
[CUL-TV] Herman zoekt chef
Er loopt hier een of andere oetlul te spoileren.
Hij gaat toch niet verder? Je moet niet op iedere slak zout leggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef editor2 het volgende:
zitten we te wachten op deze reacties uit Nigeria?
En deze reactie hoeft natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:47 schreef NoSigar het volgende:
Het staat er nog geen seconde of we zitten al te huilen, hullie!.
Als je er zelf ook niet op reageerd is het beter en die andere reactie houden wij (Modjes) echt wel in de gaten hoor en als het te erg wordt dan grijpen we echt wel in.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:51 schreef editor2 het volgende:
Helemaal niets zeggen is beter. En in dit geval is voorkomen beter dan genezen.
Ik merk het hier op niet daar zoals conform de afspraak.
Oreo's, het populairste koekje ter wereldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:56 schreef Ruzbeh het volgende:
(Van kotssmilies zijn we hier niet gediend)
Aww! ze zijn het niet allemaal met je eens en je bent meteen aan het janken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:40 schreef Riann het volgende:
Restaurants in Italie
mag deze op slot er word mij te veel verveeld in dat topic en NIET serieus op in gegaan.
Hij is dicht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:40 schreef Riann het volgende:
Restaurants in Italie
mag deze op slot er word mij te veel verveeld in dat topic en NIET serieus op in gegaan.
Soms is daar ook niet tegenop te modden, we zijn er niet altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:07 schreef Riann het volgende:
Nou... in dat topic stonden een paar zinnige posts verder werd alleen maar mijn nederlandse taal afgekraakt en dat iets met nicks wat op iann eindigt En dan vragen of dit topic serieus is ja hallow ik open dat niet voor niks in cul anders had ik het wel in onzin gepost. En tonks aangezien het topic nog niet 24 uur oud is kon ik mijn posts nog weghalen. Wat heeft het voor zin om het te laten staan??? Ik dacht het topic komt vol met ervaringen van andere maar niet dus de helft was meer onzin posts en daar zat ik nou niet op te wachten.
w.m.b. ook, maar dat lijkt me onbegonnen werk, bovendien is hij al bijna vol.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef TechXP het volgende:
wat mij betreft kan het opgeschoont worden in het topic over vegetariers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |