quote:Op maandag 3 mei 2004 10:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Mijn huisgenote heeft ooit de magnetron 10 min laten voorverwarmen voor ze er iets in zette. Toen was hij dus kapot...
door is een trucje voorquote:Op maandag 3 mei 2004 15:11 schreef rooierooie het volgende:
Ik woonde ooit in een studentenhuis met elektrische kookplaten terwijl ik alleen maar gasfornuizen gewend was. Ik had een diepvriespizza gekocht en volgens de verpakking kon je die behalve in de oven eventueel ook in een koekenpan opwarmen. Dus de pizza in een koekenpan gemieterd, paste precies, pan op de kookplaat, kookwekker gezet, verder niet meer naar omgekeken totdat de kookwekker afging. Ik kwam m'n kamer weer uit en de hele gang (het was een hele lange gang) stond tot aan m'n kamer toe helemaal blauw van de rook. Toen ik in de pan keek zag de pizza er best normaal uit. Tot ik de bodem maar eens bekeek, en die was pikzwart. Er was geen normaal stukje meer te zien en de stank in huis was verschrikkelijk, alsof het hele huis tot de grond toe was afgefikt, de volgende dag rook je het nog.
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Mijn huisgenote heeft ooit de magnetron 10 min laten voorverwarmen voor ze er iets in zette. Toen was hij dus kapot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |