quote:Op maandag 3 mei 2004 10:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Mijn huisgenote heeft ooit de magnetron 10 min laten voorverwarmen voor ze er iets in zette. Toen was hij dus kapot...
door is een trucje voorquote:Op maandag 3 mei 2004 15:11 schreef rooierooie het volgende:
Ik woonde ooit in een studentenhuis met elektrische kookplaten terwijl ik alleen maar gasfornuizen gewend was. Ik had een diepvriespizza gekocht en volgens de verpakking kon je die behalve in de oven eventueel ook in een koekenpan opwarmen. Dus de pizza in een koekenpan gemieterd, paste precies, pan op de kookplaat, kookwekker gezet, verder niet meer naar omgekeken totdat de kookwekker afging. Ik kwam m'n kamer weer uit en de hele gang (het was een hele lange gang) stond tot aan m'n kamer toe helemaal blauw van de rook. Toen ik in de pan keek zag de pizza er best normaal uit. Tot ik de bodem maar eens bekeek, en die was pikzwart. Er was geen normaal stukje meer te zien en de stank in huis was verschrikkelijk, alsof het hele huis tot de grond toe was afgefikt, de volgende dag rook je het nog.
quote:Op maandag 3 mei 2004 10:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Mijn huisgenote heeft ooit de magnetron 10 min laten voorverwarmen voor ze er iets in zette. Toen was hij dus kapot...
Toen ik bij de keuringsdienst van waren werkte onderzocht ik o.a. pindakaas op aflatoxine (giftig afvalprodukt van een bepaalde schimmel). Hiervoor moest de pindakaas 1-op-1 met water gemengd worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:21 schreef Allan24 het volgende:
Ik dacht dat mijn blender een beveiliging had waardoor 'ie het niet zou doen als het deksel er niet opzat.
Wel dus.
Dat gaat je voorstellingsvermogen te boven?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:50 schreef knuppelhout het volgende:
ja, en?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Een blunder van mezelf: even snel bouillon maken van een bouillonblokje en kokend heet water in een Tupperware shaker met deksel dat luchtdicht afsluit...
De lucht boven de bouillon zet vreseljik uit door het opwarmen, deksel zal er met enig geweld afgesprongen zijn waarbij Lienekien vermoedlijk in een fontein van hete bouillon gestaan heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:50 schreef knuppelhout het volgende:
ja, en?
Zoals mijn schoonmoeder zegt: eten is nooit vies, je lust het alleen niet. Maar in dit geval, puur op mijn voorstellingsvermogen:quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Meisje dat ik ken, trok boullion van tofu blokken, was immers een vleesvervanger...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
[..]
De lucht boven de bouillon zet vreseljik uit door het opwarmen, deksel zal er met enig geweld afgesprongen zijn waarbij Lienekien vermoedlijk in een fontein van hete bouillon gestaan heeft.
* NT-T.BartMan heeft hier ervaring mee!
Oe... of wat nog veel leuker is: lekker veel chilipoeder door je pastasaus gooien en dan tot de conclusie te komen dat dat de cayennepeper was, laten we zeggen: geen supermarkt-peper maar toko-peper. Dat is heeeeeeeeeeeet.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Gewoon lekker macaroni klaar maken, denken dat je er cayennepeper erover heen doet, totdat je begint te eten, en een kaneelsmaak ondekt....![]()
Beter op de etiketjes letten...![]()
Die ken ik ook maar dan in de versie 'even snel jus maken'.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Een blunder van mezelf: even snel bouillon maken van een bouillonblokje en kokend heet water in een Tupperware shaker met deksel dat luchtdicht afsluit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |