1 woord: HEERLIJK!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ook in de aanbieding bij het Kruidvat.
Lekker koekje of niet?
TS begint: Ik vind het niet echt een lekker koekje.
Hmm, fried Bush-on-a-stick !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers van andere Amerikaanse producten, zie de volgende site:
americangoodies.nl
Toen ik de titel las dacht ik inderdaad meteen "ik snap niet wat er zo bijzonder aan is".quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Ik snap de hele hype er niet van...veize dingen...
Chocolade en vanillequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb et nog nooit op.
Waar smaakt het naar?
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Naar een aangebrand koekje met wit spul er tussen.
Ja, met die slogan wordt het wel geadverteerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn dat echt de populairste koekjes ter werled?![]()
Klinkt niet echt lekker dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Naar een aangebrand koekje met wit spul er tussen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers van andere Amerikaanse producten, zie de volgende site:
americangoodies.nl
Bij de food village op schiphol betaal je 2,75 voor alle oreo's behalve de normalequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef Gesloten het volgende:
Op schiphol kun je Oreo`s kopen met 2 keer zoveel vanillievulling![]()
Receptquote:Op zondag 28 mei 2006 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
De verjaardagstaart heb ik ook een keer gebakken!Heeeerlijk!!!
OREO CAKEquote:
Roflol! Das toch wel een Master-Oreo! En dat "glas" melk erbijquote:Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef Rapaille het volgende:
Ook voor de freaks: pimp my oreo: http://www.pimpmysnack.com/project.php?projectID=85
America Today, Food Village op schiphol en ik zag ze vandaag in een advertentie van Kruidvat.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef Nolius het volgende:
Ik dacht dat die er alleen maar in het buitenland waren. Maar wel erg lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |