1 woord: HEERLIJK!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:52 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ook in de aanbieding bij het Kruidvat.
Lekker koekje of niet?
TS begint: Ik vind het niet echt een lekker koekje.
Hmm, fried Bush-on-a-stick !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers van andere Amerikaanse producten, zie de volgende site:
americangoodies.nl
Toen ik de titel las dacht ik inderdaad meteen "ik snap niet wat er zo bijzonder aan is".quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Ik snap de hele hype er niet van...veize dingen...
Chocolade en vanillequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb et nog nooit op.
Waar smaakt het naar?
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Naar een aangebrand koekje met wit spul er tussen.
Ja, met die slogan wordt het wel geadverteerd.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:19 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn dat echt de populairste koekjes ter werled?![]()
Klinkt niet echt lekker dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Naar een aangebrand koekje met wit spul er tussen.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef schatje het volgende:
Voor de liefhebbers van andere Amerikaanse producten, zie de volgende site:
americangoodies.nl
Bij de food village op schiphol betaal je 2,75 voor alle oreo's behalve de normalequote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef Gesloten het volgende:
Op schiphol kun je Oreo`s kopen met 2 keer zoveel vanillievulling![]()
Receptquote:Op zondag 28 mei 2006 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
De verjaardagstaart heb ik ook een keer gebakken!Heeeerlijk!!!
OREO CAKEquote:
Roflol! Das toch wel een Master-Oreo! En dat "glas" melk erbijquote:Op zondag 28 mei 2006 17:25 schreef Rapaille het volgende:
Ook voor de freaks: pimp my oreo: http://www.pimpmysnack.com/project.php?projectID=85
America Today, Food Village op schiphol en ik zag ze vandaag in een advertentie van Kruidvat.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:59 schreef Nolius het volgende:
Ik dacht dat die er alleen maar in het buitenland waren. Maar wel erg lekker!
Wij hebben die ook in Spanje gekocht idd! We hebben er nu nog 1 in de kast liggen, lekker spul!!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:28 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
OREO CAKE
1 pkg. Pillsbury Plus white cake mix
1 1/4 c. water
1/3 c. oil
3 egg whites
1 c. coarsely crushed Oreos
Heat oven to 350 degrees. Grease and flour two 9 or 8 inch round cake pans. In large bowl combine all cake ingredients, except crushed cookies, at low speed until moistened. Beat 2 minutes at highest speed. Gently stir in 1 cup coarsely crushed cookies. Pour batter into prepared pans. Bake at 350 degrees for 25-35 minutes or until toothpick inserted in center comes out clean. Cool 10 minutes. Remove from pans.
FROSTING:
3/4 c. shortening
3 c. powdered sugar
1 tsp. vanilla
2 egg whites
In small bowl, combine 1/2 cup of powdered sugar, shortening, vanilla, and eggs. Blend well. Beat in remaining powdered sugar until frosting is smooth and creamy. Fill and frost cake. Garnish with Oreos and-or Oreo crumbs.
Foto!![]()
[afbeelding]
Alleen wordt ie groter dan zo'n gebakje formaat. Ik had het pak overigens hier in Spanje gekocht. Een soort Betty Crocker packet alleen dan van Oreo.
Heb je wel eens naar die bruine busjes daar gekeken?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:03 schreef ymme het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, verkoopt de c1000 oreo koekjes
Van de week in de tv serie (met die dikke man, en die mooie slanke vrouw) at hij ook oreo's.
Maar toen hij het de spaanse huishoudster moest vragen waar deze stonden zeiden hun ORIO's en zo stond het ook in de ondertiteling. Maar toen ik ze daadwerkelijk zag, waren het zoals wij het hier de oreo's noemen![]()
.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:06 schreef Stansfield het volgende:
Die aflevering van king of queens heb ik ook gezien en dat moest dan de spaanse vertaling van oreo's voorstellen en het pakje was gewoon oreo's.
Ik heb vanacht gedroomd dat ik wakker werdt in een bed vol met Oreo's..quote:Op maandag 29 mei 2006 11:18 schreef kabouter.muts het volgende:
Zal ze eens kopen als ik ze tegenkom.
Jullie maken me toch nieuwschierig.
Anders voor verkoopadressen een mailtje sturen naar office@americanfood.nlquote:Op maandag 29 mei 2006 10:59 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb de c1000 gemaild of ze naast de oreo koekjes misschien ook oreo's cereal gaan verkopen. Nu maar een reactie afwachten.
Heb toen gevraagd waar ze wel te koop zijn en dit was hun reactie daaropquote:Heel hartelijk bedankt voor uw interesse, wij verkopen inderdaad de cereals maar aan de Delicatessen en Surinaamse Toko’s. Het product is te duur voor de supermarkten.
Mvg.
Beetje jammer. Zal nog eens informeren wat de verkooppprijs is.quote:U kunt het kopen bij Jac. Borstelaar op de Steenweg in Utrecht.
Mvg.
Ga ik morgen even langs denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:56 schreef Stansfield het volgende:
Heb al een reactie teruggehad van americanfood.nl
[..]
Heb toen gevraagd waar ze wel te koop zijn en dit was hun reactie daarop
[..]
Beetje jammer. Zal nog eens informeren wat de verkooppprijs is.
Doe ikquote:Op maandag 29 mei 2006 19:23 schreef Stansfield het volgende:
Zou je dan kunnen informeren hoe duur oreo's cereal daar zijn?
quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ikken het winkeltje wel, ben er alleen nog nooit geweest.
Milkshakes? Vertel!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:02 schreef ClapYourHandsSayYeah het volgende:
Met een glas melk goed te eten.
Ik doe er altijd milkshakes van maken
Wat je nodig hebt is een blender, ijs, melk en oreo koekjes en blenden maar.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:19 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Milkshakes? Vertel!
En twinkies.. niet gewoon bij de AH?
Volgens mij heb ik ze daar wel eens meegenomen.. "ooit"
Weet je toevallig ook hoe duur oreo cerael daar is?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:Double Stuffed Oreo's! Ook bij dat winkeltje in Utrecht! Ze zijn allen wel 9 euro per pak en áltijd uitverkocht
Maar ze hebben ook CHocolate Stuffed Oreo's en die zijn ook lekker
En je kan ze bij deze online-winkel bestelen: http://www.americangoodies.nl/catalog/index.php?language=nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |