Wat zoalshetis zegtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
kotsen en eten is niet verenigbaar, wel kan je zeggen: "dat vind ik niet lekker".
Nieuwe reactie posten dat gooi ik jou ouwe wegquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wilde net een "Dat lust ik niet" reactie neerploppen zonder kotssmiley, maar ik kan het gewoon niet.Dan maar helemaal geen reactie deponeren.
Het spijt me.
hoe laat was dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:27 schreef cheqy het volgende:
Ik had gisteren een topic geopend over recepten voor in de blender en nu wil ik net kijken is ie helemaal weg.![]()
Weg uit de indexlijst van Culinesse, weg uit mijn MyAT, gewoon helemaal foetsie. Zelfs bij de gesloten topics kan ik hem niet vinden.![]()
Hoe zit dat?
Iemand?
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat hij dan gemerged geblend is met een ander blender topic? er zijn er een heleboel
Ik had juist eerst de topiclijst een paar keer nagekeken of er al niet iets over was maar kon niks ontdekken op dat moment. En net kijk ik net weer zie ik dat er al een topic over loopt vanaf januari.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat hij dan gemerged is met een ander blender topic? er zijn er een heleboel
Ik doe dit jaar niks in de tuin, kan maar moeilijk bukken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:16 schreef shmoopy het volgende:
Het is geen bug, het is een feature, toch?
* shmoopy gaat de tuin weer in, ijsbloemetjes planten en foto's maken voor in F&F, ik verwacht van jou ook weer posts daar.
Idd dat is gisterenavond op mijn verzoek gebeurdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:12 schreef shmoopy het volgende:
Obli.
Hij is gemerged met deze: Wat kan je allemaal met een blender ??
iid, hoe is het eigenlijk met je nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar niks in de tuin, kan maar moeilijk bukken.![]()
Redelijk goed hoor, wel nog last van een harde buik.quote:
hoop dat ie snel weg is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor, wel nog last van een harde buik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |