Ik kan überhaupt geen touw vastknopen aan de OP.... sorryquote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Liejannuh het volgende:
Pizza Hawaii is nogal niet Italiaans overigens.
Schnitzel en pizza hawai. Hadden ze geen patat met kroket?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:56 schreef Riann het volgende:
Je zou zeggen waar ligt dit aan. Ik weet wel voor de pizza's etc hoef je echt niet naar Italie hier in nederland zijn ze veel beter en lekkerder.
Wablieft? Ballen in de spaghetti?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:55 schreef Viviann het volgende:
ik hat het ook toen ik in italie was. we gingen naar een restaurand en toen wilden we allemaal spaggetti maar dat kon al niet dus dat was al stom maar toen namen me vader en moeder gewoon een pizza en namen ik en me zus wel spaggetti. nou toen kwam het dus op de tafel wat denk je bijna geen ballen in de spaggetti.
iedereen weet toch dat er ballen in de spaggetti horen en het was echt geen klein beetje spaggetti maar echt veel en toch maar een of twee ballen erin ik vond het echt raar want je denkt juist dat er veel ballen in de spaggetti zitten als je in italie bent. en de pizzas waren ook niet lekker zul je altijd zien. oh en koud zei me moeder.
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Volgens mij zijn jullie dan niet naar echte Italiaanse restaurants geweest, maar in toeristen restaurants.
Overigens is er inderdaad niets Italiaans aan een Pizza Hawai of een schnitzel.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:55 schreef Viviann het volgende:
ik hat het ook toen ik in italie was. we gingen naar een restaurand en toen wilden we allemaal spaggetti maar dat kon al niet dus dat was al stom maar toen namen me vader en moeder gewoon een pizza en namen ik en me zus wel spaggetti. nou toen kwam het dus op de tafel wat denk je bijna geen ballen in de spaggetti.
iedereen weet toch dat er ballen in de spaggetti horen en het was echt geen klein beetje spaggetti maar echt veel en toch maar een of twee ballen erin ik vond het echt raar want je denkt juist dat er veel ballen in de spaggetti zitten als je in italie bent. en de pizzas waren ook niet lekker zul je altijd zien. oh en koud zei me moeder.
ik ga dus voortaan ook niet meer daar eten want je betaald veel geld en daar krijg je dan bijna geen ballen voor
Check de posthistoryquote:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, het verhaal of de beheersing van de Nederlandse taalquote:
offtopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |