ik zag laatst dat ie een 8- had gegeven aan een restaurantje waar ik binnenkort ff ga eten. uyt. ik dacht dat dat toch een behoorlijk cijfer is als het van van dam komt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:15 schreef Bluezz het volgende:Hoe bedoel u?
Ik denk dat wij je dan mss wel een 9 geven
Ik heb van Dam ook hoog zitten, en vind hem een prima kerel met enorm veel verstand van zaken. ( van wat ik er van hem heb gezien op tv en in de stukjes van het Parool)quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef editor2 het volgende:
Johannes van Dam. Een van de weinig orginele recensenten die er nog rondlopen.
Je kan veel van hem zeggen ivg met anderen maar hij is tenminste nog echt ouderwets
integer als recensent.
Ik heb hem hoog zitten en als mens lijkt het vd buitenkant een ouwe vent die is blijven steken
in de jaren 40 maar hij is heel open,sociaal en vol van lekker eten.
Veel serieuzer te nemen dan bijvoorbeeld dat clubje IENS dat recensies/meningen van proevers
ten favoure van hun contacten weghaalt/censureert en zich laten feteren voor een goed stukje.
Van Dam die betaalt alles zelf(uiteraard wel vergoed door zijn werkgever) enlaat nooit merken dat hij
speciaal langskomt. Plotseling staat hij je voor je neus zoals iedere andere gast die wil komen eten.
Wat zijn je suggesties?quote:iets heel anders:
Mod; waarom hebben wij niet een leuke openingspost zoals vele andere threads?
Die maken er nog iets leuks van en wij hebben alleen maar dat armzalige kopje koffie
elke keer.Niet echt uitnodigend he.
Ik heb wel suggesties maar wil horen hoe de zaken ervoor staan.
Ben benieuwd naar jouw recensie en cijfer dan!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
ik zag laatst dat ie een 8- had gegeven aan een restaurantje waar ik binnenkort ff ga eten. uyt. ik dacht dat dat toch een behoorlijk cijfer is als het van van dam komt.
zal het geven (na 7 mei geloof ik)quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw recensie en cijfer dan!
Als van Dam een 8- geeft is dat een heel behoorlijk cijfer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zag laatst dat ie een 8- had gegeven aan een restaurantje waar ik binnenkort ff ga eten. uyt. ik dacht dat dat toch een behoorlijk cijfer is als het van van dam komt.
La Rive had toch een tien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als van Dam een 8- geeft is dat een heel behoorlijk cijfer.
Hij heeft volgens mij in heel zijn recensie-tijd maareen paar keer een 10 gegeven, want die bewaart hij echt voor restaurants die hem enorm verrassen, het hoogst haalbare is doorgaans een 9.
Geeft ie een 9, dan moet je snel zijn, want dan gaat het stormlopen.
Een 8- zou voor mij voldoende zijn om het eens te gaan proberen, wrs bedoeld om aan te geven dat er potentie in zit, dat het een kans moet krijgen, of dat het bedienend personeel het broodmandje weghaalde toen het voorgerecht op tafel kwam.
Hmmm,wat als ik ff een mooie header maak voor de openingspost en jij het dan bekijkt en vervolgens ff in editted in de TS post.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn je suggesties?
En dat kopje koffie is overgenomen uit vorige topics.
Wat mij betreft is een ieder die dat topic opent vrij om het zo bont en leuk te maken als ie zelf wil
omdat het uiterst vermaeckelyk is?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef tonks het volgende:
Waarom laten jullie die posts van ispy/editor2 gewoon nog staan
je hebt gelijk. maar ik mag toch wel lachen om de 'oude' spy?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Sorry mensen, ik heb geen zin in herhaling van zetten en editor/spy weer te gaan bashen.
Bovendien zie ik hem nergens de fout in gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |