Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:43 schreef Joene het volgende:
Ik las van de week ergens dat herman nog 2 jaar heeft bijgetekend bij rtl en dat er nog minimaal 1 seizoen herrie in de keuken wordt opgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef tim2308 het volgende:Dat ie alleen leiding had gehad over een restaurant met maximaal twee gangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk was dat allang duidelijk, gewoon leuk om hem erin te houden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef Pilootje het volgende:
zoals die job net in de zeik zat daar kan elke kok met het zweet tussen de bilzweet snachts van wakker schrikken. Aardige gozer maar snap niet dat die er niet veel eerder uit is gegaan. Leuke opvulling voor het programma zal het wel zijn geweest.
zou ie soms ingehuurd zijn omdat ze te weinig kandidaten hadden en beetje de "mol" gespeeld hebben.quote:
viel mij ook op.. dat ze om 6 uur 90% af wilden hebben.. volgens mij heb je normaal om 6 uur een deel van je gasten eral zitten...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:32 schreef Pilootje het volgende:
Op een gegeven moment stond die duitser in de keuken. Eerste bon. Oke jongens eerste bon. Iedereen werkt door. Mag ik even de aandacht, eerste bon. Iedereen luisterd, en die walter loopt een beetje door te zoeken naar ze pepermolen.
Wat me ook opvalt is dat ze tot het laatste moment bezig zijn aan de mise en place. Ik weet wat er aan mice en place gedraait wordt daar op een dag, maar als je tijdens je servies nog half bezig bent snap je het niet helemaal.
Larsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
Waarom zegt iedereen Dennis wordt het?
Die buitenlander wordt hetweet zijn naam niet!
Qua vervelend karakter komt ie wel het meest overeen met die hork Herman.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:35 schreef PLAE@ het volgende:
dennis is de typische vervelende kok die je normaal gesproken het liefste eens keihard op z'n muil slaat.
Hij wordt t dus.
Ik zou persoonlijk gek worden van Herman, ik mag die vent van geen kanten. Ik hou meer van de ouderwetse vakmensen, daar werk je prettiger mee. Minder gelul, minder patserig doen met ingredienten en gewoon veel leren... Dat hele nouveau riche koken....quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:58 schreef MissHobje het volgende:
Is volgens prima werken met Herman, gewoon recht voor zijn raap en geen gelul.
Zulke chefs heb ik vroeger veel gehaddaar leer je tenminste wat van.
Hij is aangenomen als hulp-kok en in de bediening als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef Chielus het volgende:
is die amateur kok nu wel daar in de keueken aanwezig
En toch gaat nederland het WK winnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:33 schreef OldSchoolFool het volgende:
Dit is de eerste keer dat Lars blundert. Kan een off day geweest zijn. Meer testen zijn nodig.
Dat was idd erg grappig. Ben wel benieuwd wie het gaat worden. Denk niet dat die duitser het wordt maar die andere.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef Chielus het volgende:
Wel gaaf hoe hij Fabienne even te kakke zetten .... "das verse vis meissie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |