Geef die link 'ns dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef ChicaC het volgende:
klopt, had ik ook gezien, maar verderop lees ik weer ergens dat het juist geklopt moet.
Vandaar dat ik het hier vraag.
Maar toch bedankt!
beter van wel, de kans zit erin dat ie knapt en dat het uitloopt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:56 schreef ChicaC het volgende:
ah bedankt pietverdriet, het zit dus in een plastc bekertje.
Her-verpakken dan?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:43 schreef ChicaC het volgende:
Poll: Slagroom geklopt of ongeklopt invriezen?Geklopt Ongeklopt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
En je denkt dat dat alleen maar stijfgeslagen slagroom is, dat daar zeg maar verder niks aan is toegevoegd om het na ontdooien in vorm te houden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
En op al die diepvriestaarten is ongeklopte slagroom ..
Na het ontdooien, moet je die zelf nog kloppen ..
Yeah right
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zelfs omdat ik het zelf zonder bijvoeging invries.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je denkt dat dat alleen maar stijfgeslagen slagroom is, dat daar zeg maar verder niks aan is toegevoegd om het na ontdooien in vorm te houden?
Yeah, right.
Op je diepvriestaarten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zelfs omdat ik het zelf zonder bijvoeging invries.
Mensen willen de gekste dingen invriezen, takje peterselie over? Invriezen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
@ TS waarom zou je slagroom willen invriezen?
Ik stem dan ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meest kansloze poll waar ik ooit voor gestemd heb.![]()
Oke, maar waarom wilde ze het dan invriezen? Zodat ze altijd slagroom op voorraad heeft?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:30 schreef ChicaC het volgende:
Ik zou het zelf ook gewoon gebruikt hebben, maar deze vraag stelde ik dus voor mijn schoonmoeder, die het dus wel perse wil invriezen....
zo is mijn moeder ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet moet aan zijn moedertje denken, die eens een doos handgemaakte pralines kreeg, en vond dat het zonde was dat we die weg zouden werken in record tijd. Nee, dat werd bewaard...
Een jaar of wat later vond ze deze terug, geheel beschimmeld.
Vreselijk, niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo is mijn moeder ook.
alles wat ze kreeg, mochten we niet hebben, dat was zonde, moest bewaard worden.
paar jaar later kwam je het weer eens tegen en moest het weggegooid worden.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen willen de gekste dingen invriezen, takje peterselie over? Invriezen!
ik gooi het gewoon in de soep.
hap hapquote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat mij lekker peterselie invriezen.
En het was een hele bos
hou eens op met je kansloze vragen en gewoon ontopic aub.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, maar waarom wilde ze het dan invriezen? Zodat ze altijd slagroom op voorraad heeft?
Waarom is zijn vraag kansloosquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef H00psta het volgende:
[..]
hou eens op met je kansloze vragen en gewoon ontopic aub.
ongeklopt invriezenwerkt hier altijd prima
oeh ik heb toevallig ook een hele bos over kan die zo * gewoon * in de diepvries ???quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat mij lekker peterselie invriezen.
En het was een hele bos
het gaat hier om een vraag, of het kan of niet. en ipv de vraag te beantwoorden zit hij te trollen en 100 keer te vragen waarom...quote:
Gezonde interesse tonen is verbodenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef H00psta het volgende:
[..]
het gaat hier om een vraag, of het kan of niet. en ipv de vraag te beantwoorden zit hij te trollen en 100 keer te vragen waarom...
Hoopstra en anderen, in FB van CUL graag je vragen en opmerkingen aan Martijn, of anders mail je hem ok, ik ga alle offtopic posts verwijderen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef H00psta het volgende:
hou eens op met je kansloze vragen en gewoon ontopic aub.
ongeklopt invriezenwerkt hier altijd prima
Sjips dáár gaat m'n peterselie vraagquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoopstra, in FB van CUL graag je vragen aan Martijn, of anders mail je hem ok, ik ga alle offtopic posts verwijderen.
Pati cremequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
En op al die diepvriestaarten is ongeklopte slagroom ..
Na het ontdooien, moet je die zelf nog kloppen ..
Yeah right
staat ook stijf van de hulpmiddelen..quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:57 schreef Pilootje het volgende:
[..]
Pati cremeIs een soort slagroom maar dan eentje die je kan opslaan tot bijna boter. Nooit gemerkt dat de slagroom een iets andere consistentie heeft als verse slagroom ?
Het was idd gezonde intresse naar het doel waarom TS de slagroom wilde invriezen. Misschien had dat kunnen helpen bij het betantwoorden van de vraag van TS.quote:
prima oplossingquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef ChicaC het volgende:
Ik heb het ook niet als trollen ervaren. Het heeft zelfs geholpen de keuze te maken (het is nl alsnog gewoon gebruikt, voor bij de koffie).
Dus (bijna) allemaal bedankt voor de reacties!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |