Geef die link 'ns dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef ChicaC het volgende:
klopt, had ik ook gezien, maar verderop lees ik weer ergens dat het juist geklopt moet.
Vandaar dat ik het hier vraag.
Maar toch bedankt!
beter van wel, de kans zit erin dat ie knapt en dat het uitloopt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:56 schreef ChicaC het volgende:
ah bedankt pietverdriet, het zit dus in een plastc bekertje.
Her-verpakken dan?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:43 schreef ChicaC het volgende:
Poll: Slagroom geklopt of ongeklopt invriezen?Geklopt Ongeklopt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
En je denkt dat dat alleen maar stijfgeslagen slagroom is, dat daar zeg maar verder niks aan is toegevoegd om het na ontdooien in vorm te houden?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
En op al die diepvriestaarten is ongeklopte slagroom ..
Na het ontdooien, moet je die zelf nog kloppen ..
Yeah right
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zelfs omdat ik het zelf zonder bijvoeging invries.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je denkt dat dat alleen maar stijfgeslagen slagroom is, dat daar zeg maar verder niks aan is toegevoegd om het na ontdooien in vorm te houden?
Yeah, right.
Op je diepvriestaarten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik zelfs omdat ik het zelf zonder bijvoeging invries.
Mensen willen de gekste dingen invriezen, takje peterselie over? Invriezen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
@ TS waarom zou je slagroom willen invriezen?
Ik stem dan ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Meest kansloze poll waar ik ooit voor gestemd heb.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |