mag gerust dicht hoorquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef Sjeen het volgende:
Bluezz, zou jij je lichtje hier eens over willen laten schijnen dan![]()
Slagroom invriezen
Dit is naar Martijn toe, Sjeen, dus ik denk dat hij hier maar op moet reageren als ie er weer isquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef H00psta het volgende:
hou eens op met je kansloze vragen en gewoon ontopic aub.
ongeklopt invriezenwerkt hier altijd prima
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dit is naar Martijn toe, Sjeen, dus ik denk dat hij hier maar op moet reageren als ie er weer is
Zal er eens naar kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dit is naar Martijn toe, Sjeen, dus ik denk dat hij hier maar op moet reageren als ie er weer is
Nee, het ligt niet aan jou en ik zou ook graag zien dat men iets minder opgefokt reageerd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef the_disheaver het volgende:
Waarom is iedereen hier zo opgefokt?
Of ligt dat aan mij?![]()
nou, zo raar is dat niet, ik bedoel, er wordt hier wel erg kinderachtig gedaan, vind je zelf ook niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou en ik zou ook graag zien dat men iets minder opgefokt reageert.
door de mods bedoel je? Of door alle users in het algmeen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou, zo raar is dat niet, ik bedoel, er wordt hier wel erg kinderachtig gedaan, vind je zelf ook niet?
user[s]quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
door de mods bedoel je? Of door alle users in het algmeen?
hey,m dat deed ik ook, user boven mij deed datquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Laat het nou eens rusten wil je, en richt je op een leuk, zeurvrij, relaxed, leerzaam, smakelijk en gezellig CUL!
Kijk even of hier een topic tussen staat waar je je vraag / bevindingen in kwijt kuntquote:Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef hollander172 het volgende:
Is er eigenlijk plaats voor een topic over brood?Heb wel wat gevonden met broodbakmachines e.d. maar dat vind ik dus echt niks.
![]()
Ik bedoel dus gewoon helemaal zelf brood maken m.b.v. de oven.
* hollander172 vandaag eerste poging ever gedaan en een overnheerlijk brood gemaakt.
Had ik al gekeken, 1 topic wat de lading dekt maar daar is al meer dan een jaar niet meer gepost.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kijk even of hier een topic tussen staat waar je je vraag / bevindingen in kwijt kunt
Dan begin je een nieuw topic over de traditionele broodbak methode. Er zullen nog best meer mensen zijn die op die manier broodbakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had ik al gekeken, 1 topic wat de lading dekt maar daar is al meer dan een jaar niet meer gepost.Vandaar de vraag dus.
Traditionele methode legt het helaas af tegen de broodbakmachine.![]()
Volgens mij niet maar lijkt me een geweldig topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Bestaat er al een soort van Grote Blunders bij het Koken -topic?
Ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Bestaat er al een soort van Grote Blunders bij het Koken -topic?
ECHT NIET!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Heu super ex modje, weer een schoon linkje.
Dát kan worden gemergeld![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Eerst kijken voor je iets opent sufferd
Ja man het was vet weet je en blij dat het toch gewerkt heeft weet je, uiterlijk danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik had zo een topic over gember eten geopend en op een gegeven moment kwam zo iemand mij vertellen van "ja en nog bedankt voor een onzin topic" en ik wilde toch eventjes laten weten dat het topic perfect zijn doel heeft gehaald en ondanks dat het uiterlijk nog al overkwam als een topic vol met nutteloze aangelegenheden stond er gewoon precies in wat ik wilde weten en dat is gewoon tof weet je.
EDIT: al heeft het gember eten niet echt gewerktben wel niet gaan kotsen dus das gewoon een goed begin weet je
Staat erbijquote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef the_disheaver het volgende:
![]()
[CUL] Ra, ra, raad de culirariteit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |