Ik heb kruiden genoeg in huis.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:09 schreef het_fokschaap het volgende:
Fiesta kruidenmix van de supermarkt
sour cream d'r bij
Ohh ok!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef rishi120 het volgende:
Met paprika poeder, chili poeder + koriander kom je een heel eind
kruiden is toch een en al smaakstofquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb kruiden genoeg in huis.
Verde mag er geen geur, kleur of smaakstof gebruikt worden en ook geen suiker vanwege een dieet![]()
natuurlijke smaakstoffen mogen welquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef MarkyB het volgende:
[..]
kruiden is toch een en al smaakstof![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:16 schreef rucksichlos het volgende:
koriander, komijn, kardamom, gemberwortel, cayenne peper( chilipoeder), lavas, kaneel en oregano.
Volgens mexikaanse kruidenmix, en verder natuurlijk knoflook.
Waarom denk je dat ik hem in huis heb genomen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:15 schreef Maanvis het volgende:
Conflict, je hebt een vriendin dus waarom kook je nog?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem in huis heb genomen!
Opgelost, ik ga niet meer koken, deze mag dicht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem in huis heb genomen!
Verdorie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Opgelost, ik ga niet meer koken, deze mag dicht.
O jee, ruzie in huize conflict...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
Opgelost, ik ga niet meer koken, deze mag dicht.
Tja...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef Triangeljosti het volgende:
O jee, ruzie in huize conflict...
Voorzichtig met de gember en de kaneel. Voordat je het weet gaat het oosters smaken in plaats van Mexicaans. Als smaakversterker kun je ook nog tomatenpuree gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:53 schreef Conflict het volgende:
ik ga zo koken (ja echt Biancavia!) en dan ga ik de volgende kruiden gebruiken:
- paprikapoeder
- koriander
- Gember
- cayenne peper
- kaneel
- komijn
Ben benieuwd!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:40 schreef Triangeljosti het volgende:
foto's van het resultaat?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]