Recept! Recept!quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:46 schreef valek het volgende:
zelfgemaakte nasi met heerlijke zelfgemaakte satesaus en een gebakken eitje.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Manu82 het volgende:
[BB5] Tanja, wat eten we vandaag? - deel 19
Sorry Bluezz alvast
Wat leuk dat die man linksboven in beeld met dit weer in zijn korte broek buiten gaat zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:54 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x7.putfile.com/2/4009525879.jpg]afbeelding][/url]
simpele middagtussendoortje buiten de deur.
Je wilt zeggen dat de poster totaal ongeloofwaardig is en niemand hem gelooft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:35 schreef capibar het volgende:
[..]
Wat leuk dat die man linksboven in beeld met dit weer in zijn korte broek buiten gaat zitten.
Min of meer wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:50 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat de poster totaal ongeloofwaardig is en niemand hem gelooft?
Vreemd hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:50 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat de poster totaal ongeloofwaardig is en niemand hem gelooft?
groenteNquote:
Het was echt fingerfood dus er waren niet zulke mooie opgemaakte bordjes die jij altijd op de foto zetquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef i-spy24 het volgende:
ja....daar had je best ff wat leuke shots kunnen nemen al etende zodat we/ik/ ook wat te genieten hadden...
Er werd nu met grote schalen langs gegaan waar je van af kon pakken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef i-spy24 het volgende:
Ik weet wel wat fingerfood is.Ik ben er zelf erg gek op gewoon omdat vaak lekker smikkelen is. Vraag ook soms om van hele gerechten side-dishes te maken zodat ik het als borrelhap kan gebruiken. Lekker hoor met je vingers eten en dan keuvelen...![]()
Zet jij altijd je eten op je laptop?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:02 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://img46.imagevenue.com/loc262/th_54a2a_P2110004.jpg]afbeelding][/URL]
Eerder gekiekt,nu pas aan het opeten.
Er zit daar iemand in zijn korte broek...het is februariquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:54 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://x7.putfile.com/2/4009525879.jpg]afbeelding][/url]
simpel middagtussendoortje buiten de deur.
En hij heeft een high-tech ultra moderne Amerikaanse keuken incl. Amerikaanse stopcontacten. Aangezien hij zo vaak buitenshuis eet, zou je denken dat hij die nooit gebruikt.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zit daar iemand in zijn korte broek...het is februari![]()
Zijn beroep is fantast. Daar verdient hij tonnen mee.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef SHE het volgende:
Ja, wat doe je voor werk injezusnaam...ben je rapper ofzo? Elke dag uit eten of afhaal
Hey SHE lekkere meid. Heb je dan die hele hype rond I-SPY gemist. Hij is een pathalogische leugenaar, en gaat hilarisch ver daarin. Echt best wel grappig eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef SHE het volgende:
Ja, wat doe je voor werk injezusnaam...ben je rapper ofzo? Elke dag uit eten of afhaal
Begrepen. Ik houd wel op. Iedereen weet toch al wat voor een leugenaar i-spy is.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Kom op allemaal hou eens op met dat gebash lees anders de disucssie hier ook maar eens goed na
Jammie!!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook weer nét wakker, en zit aan een bloedsinaasappelsapje
Met of zonder vruchtvleesquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook weer nét wakker, en zit aan een bloedsinaasappelsapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |