sorry moet je ff bij dynabite zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je hebt me die stemvervormer nog niet eens betaald
Je moet wel je spelling aanpassen.quote:
Ja men ik ben er verbaasd van ....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ga jij je er nou ook nog ff mee bemoeien
So far so good.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:43 schreef tann het volgende:
[..]
irri he..??maar tgaat nog steeds goe![]()
Daar zou ik niet van staan te kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
dat vind ie errug moeilijkstraks gaat ie zeggen dat iemand zn stem vervormde aan de foon
![]()
![]()
Duh, mijn kloon post niet zoals ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Dynabite het volgende:
Je moet wel je spelling aanpassen.![]()
Meer kheb, kweetniet, t ipv d enz.
shid het viel op duzquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je moet wel je spelling aanpassen.![]()
Meer kheb, kweetniet, t ipv d enz.
Dat deed ik ook toen je er niet was, dat is consequent;)quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:45 schreef Suikeroom het volgende:
al 4 pagina's in discussie met mezelf![]()
hihihiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja men ik ben er verbaasd van ....
de pot verwijt de ketel.......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daar zou ik niet van staan te kijken![]()
![]()
so slim zein we nu ook wel weerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Duh, mijn kloon post niet zoals ik natuurlijk.![]()
Dat zou té opvallend zijn.
nietus....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Morgen een verrassing op het menu.![]()
![]()
![]()
de kipfileetjes van Natte Liequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef pimmutjuh het volgende:
[..]
Morgen een verrassing op het menu.![]()
![]()
![]()
nah wromquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben het helemaal zat met dat gekloon, ik ga staken!
Ik ga morgen Tann's kooktips niet meer opvolgen!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben het helemaal zat met dat gekloon, ik ga staken!
Ik ga morgen Tann's kooktips niet meer opvolgen!![]()
Make up your minds, please.quote:
je lag toch al?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
Morgen maar eens weer kaasfondue op het menu.
Aanradertje voor jullie:
[Wat eten/drinken we vandaag] nieuwe stijl # 6
Leuke mod daar.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
Morgen maar eens weer kaasfondue op het menu.
Aanradertje voor jullie:
[Wat eten/drinken we vandaag] nieuwe stijl # 6
Leuke mod daar.![]()
ja, maar mevrouw Wijdbeens kwam alweer niet op mij zitten, dus nog even lurken.quote:
ik zegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, maar mevrouw Wijdbeens kwam alweer niet op mij zitten, dus nog even lurken.![]()
Pffff.... het wil er maar niet in hè, bij de meute.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij is menno de verwekker
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Pffff.... het wil er maar niet in hè, bij de meute.
Zucht....
Morgen BROCCOLI met KROKANTE KIPFILET EN GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Jezus hoe vaak moet dit nu nog gepost worden.
ow je vergeet gesmoort in roomboter en de kaassausquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht....
Staat aan het begin van het vorige topic, dus lijkt me dat de meesten het gewoon opschrijven!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Zucht....
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
ik ga achter die lekker (beetje zieke nog) billen liggen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:08 schreef tann het volgende:
[..]
ow je vergeet gesmoort in roomboter en de kaassaus![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:05 schreef Gert het volgende:
ha,kbegin et door te krijgen ja........quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik zit nog altijd naast je hoor... zwak excuus om die zweep te ontlopen
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Morgen BROCCOLI gesmoord in ROOMBOTER met KAASSAUS en KROKANTE KIPFILET met GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Zo dan.![]()
I'm off![]()
![]()
Ook dat moet je aan Tann vragen, je hoeft het niet op te volgen, maar om een beetje volgzaam te zijn zou ik het toch maar doenquote:
En als je niet aan sport doet?quote:
Ben je ook bijgelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Maar ik wou dus weten waar je het dan wel over wou hebben
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Het gaat over Tan's menu!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Zit je weer in jezelf te kletsenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keerquote:
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit je weer in jezelf te kletsen![]()
Ga ik dat maar weer volgen....kijken wat Viola morgen eetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keer
De live stream doet het weer > http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
jij wel schat, anytimequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Ik stel een vraag aan Tan, niet aan een of andere liegende hond.![]()
ben wel benieuwd waarom de streams in een keer uitgingen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Wrong topic!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Daarom, maar waar praat je het liefst over?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
Ik wist gewoon dat er iets niet klopte, wist alleen niet wat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, maar weet je nog APK = tann
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |