quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Morgen BROCCOLI gesmoord in ROOMBOTER met KAASSAUS en KROKANTE KIPFILET met GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Zo dan.![]()
I'm off![]()
![]()
Ook dat moet je aan Tann vragen, je hoeft het niet op te volgen, maar om een beetje volgzaam te zijn zou ik het toch maar doenquote:
En als je niet aan sport doet?quote:
Ben je ook bijgelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Maar ik wou dus weten waar je het dan wel over wou hebben
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Het gaat over Tan's menu!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Zit je weer in jezelf te kletsenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keerquote:
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit je weer in jezelf te kletsen![]()
Ga ik dat maar weer volgen....kijken wat Viola morgen eetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keer
De live stream doet het weer > http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
jij wel schat, anytimequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Ik stel een vraag aan Tan, niet aan een of andere liegende hond.![]()
ben wel benieuwd waarom de streams in een keer uitgingen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Wrong topic!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Daarom, maar waar praat je het liefst over?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
Ik wist gewoon dat er iets niet klopte, wist alleen niet wat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, maar weet je nog APK = tann
![]()
![]()
Waarschijnlijk zit er een 2e Hummie...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:32 schreef tann het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waarom de streams in een keer uitgingen..
ach tja.....snij maar wat aan......quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daarom, maar waar praat je het liefst over?
*Lach met chronisch Gronings kiespijnquote:
zolang ik maar aandacht krijg zou jappie zeggen,pos of neg, maakt niet uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daarom, maar waar praat je het liefst over?
Ik wordt ook gek van dat gecloon.quote:
klopt maar ik vroeg ook waarom de streams uitgingen, en zei daarom ff tegen mezelf dat ik in de verkeerde topic zat..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
APK had het tegen mij, jij hebt niks verkeerd gedaan, jij bent lief...![]()
he shit, dat wou ik net doen en vragen of je nog ff wou blijven, anders valt et te veel opquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wordt ook gek van dat gecloon.
Ik ga Jos nog ff voeren en dan slapen. truste,![]()
![]()
we doen niet anders, sade....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mag hier eigenlijk geslowchat worden?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wordt ook gek van dat gecloon.
Ik ga Jos nog ff voeren en dan slapen. truste,![]()
![]()
uuh hutspot met saucijsje, maaruuh, ik gaat ook ben moe, truste alvast en tot morgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wat heb je nou gegeten vanavond?
slimme rik!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef Suikeroom het volgende:
tann is wel een smooth operatorleuk feestje geweest bij Hotel BB zo te zien!
Wel wilde he, want het is wildseizoenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb een gebraden kippetje gegeten en het was toch lekker, het vlees was minder droog dan de vorige gebraden kippetjes, en mijn zelfgemaakte saus was de finishing touch...
ow dan blijf ik nog ffies, khad gister kip btwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Theo gaat flippen gok ik...
Morgen zijn wij er niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:43 schreef tann het volgende:
[..]
uuh hutspot met saucijsje, maaruuh, ik gaat ook ben moe, truste alvast en tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |