quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Morgen BROCCOLI gesmoord in ROOMBOTER met KAASSAUS en KROKANTE KIPFILET met GEBAKKEN AARDAPPELTJES!!!!
Zo dan.![]()
I'm off![]()
![]()
Ook dat moet je aan Tann vragen, je hoeft het niet op te volgen, maar om een beetje volgzaam te zijn zou ik het toch maar doenquote:
En als je niet aan sport doet?quote:
Ben je ook bijgelezenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Maar ik wou dus weten waar je het dan wel over wou hebben
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Het gaat over Tan's menu!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
Ik weet niet waar het over ging, je zei dat het steeds over hetzelfde ging maar ik weet dus niet waar het over ging en daarom vroeg ik me dus af waar je het het liefst over hebt en waar het over ging toen je zei dat het niet steeds over hetzelfde moest gaan...![]()
Zit je weer in jezelf te kletsenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keerquote:
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit je weer in jezelf te kletsen![]()
Ga ik dat maar weer volgen....kijken wat Viola morgen eetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lezer maar ik stelde een vraag in het vorige deel maar daar heeft ze overheen gelezen en daarom stel ik 'm nog maar een keer
De live stream doet het weer > http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jezus, gaat hard
jij wel schat, anytimequote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
En als je niet aan sport doet?
Ik eet het liefst om een uur of 9.
Ben ik dan nog in de Tan Time-Zone?![]()
Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Huh
Ik stel een vraag aan Tan, niet aan een of andere liegende hond.![]()
ben wel benieuwd waarom de streams in een keer uitgingen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Wrong topic!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Volgens mij zijn de meesten behoorlijk bezopen, die ferry klinkt ook niet echt nuchter...
Daarom, maar waar praat je het liefst over?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:28 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik zie ALS het maar niet steeds over het zelfde gaat, dan houd ik wel 100 topics vol...snappie??
Ik wist gewoon dat er iets niet klopte, wist alleen niet wat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:31 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, maar weet je nog APK = tann
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |