Zit je me nu weer hongerig te makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat soort voer (Kantonese noodles) gaan er bij mij altijd in en zeker midden in de nacht
What the hell is dat........als de smaak maar goed is zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:15 schreef Roellio het volgende:
Zo ziet mijn pan er uit om 4 uur 's ochtends!
Zonder saus uiteraard, want saus is moord voor het vlees!
[afbeelding]
Hmmmm, lekker he!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:21 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Zit je me nu weer hongerig te maken
Ik houd het meestal simpel, gewoon wat shrimpsquote:Op zaterdag 5 november 2005 04:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, lekker he!
Wat is jouw favoriet?
De mijne met rundvlees, inktvis en kip en peultjes
Wat heb jij in je (koel)kast liggen, O grote meneer Teknomist?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:42 schreef teknomist het volgende:
Houd op!
Sounds delicious!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:40 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik houd het meestal simpel, gewoon wat shrimpsen wat kip erbij, inderdaad peultjes en wat lente- of bosuitjes.......en af en toe steak ipv kip erdoor....yumyum. Wel met zwarte bonensaus uiteraard. In 10 minuutjes klaar
![]()
Wat is dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:15 schreef Roellio het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van internet. Mijn voedsel is uiteraard lekkerder!quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:21 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
What the hell is dat........als de smaak maar goed is zullen we maar zeggen![]()
Een broodje kipfilet van de Hazarquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:38 schreef Roellio het volgende:
Door het succes van een topic dat ik zomaar startte;
In dit topic een uiteenzetting van de "midnight snacks" van Fok!kers
Een broodje shoarma bij de Ali Atlan of de hoek, een frietje bij de Febo of de uitgebreidere culinaire hoogstandjes kunt u kwijt in dit topic!
TS begint: Ik koop meestal 's middags bij de supermarkt een biefstukje en die bak ik dan 's nachts als ik thuiskomt!![]()
Is vlees nog niet dood dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 04:15 schreef Roellio het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |