Is dat wel een banrequest ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:00 schreef editor2 het volgende:
----- alias iDex die hier gewoon doorgaat
met schattig getwijfel aan hetgeen ik post vraagt om heel veel aandacht. Waarschuwen helpt niet dus
mag hij tegen zichzelf in bescherming worden genomen middels een afkoelingsperiode wegens uitlokken.
Nee....quote:
Misschien alléén als je je gedraagt als een 7 jarig kind?quote:
Aangezien het geklier al weken doorgaat,waarschuwen niet helpt,het bekende groepje continue tegen alle afspraken in door blijft zeiken is dit net zo een ban request als dat zij mij proberen te naaienquote:
Hoi.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:24 schreef editor2 het volgende:
[..]
Aangezien het geklier al weken doorgaat,waarschuwen niet helpt,het bekende groepje continue tegen alle afspraken in door blijft zeiken is dit net zo een ban request als dat zij mij proberen te naaien
met hun "in bescherming nemen" gezeur. Ik meld het elke keer totdat ze het afleren.
Negeren helpt niet dus doen we het zo,kleinzerig of niet.
Of dacht je dat ik jouw verkapte uitlokking niet door had. Meld ik jouw geprovoceer ook er gelijk bij.
Moet ik doorgaan? Of post je nog een reactie...
Misschien eens naar je eigen gedrag kijken, soms helpt dat ook...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:07 schreef editor2 het volgende:
Ja... wat wil je hiermee bewijzen?
Waar staat dat ik een ban aansmeer? Nergens.
Ik zeg alleen als je goed leert lezen dat als Chaos het een ban request wilt
noemen dan noemt hij het zo, niet mijn woorden, maar zijn woorden.
Oh en dat is dus wel tegen de FOK policy: uitlokken voor een ban...
Ik zeg afkoelingsperiode.En dat is volgens de letter niet hetzelfde.![]()
Dus we maken het gewoon zoals Chaos het wilt noemen wat je verder er ook van maakt.
Ik ben dat geklier meer dan spuugzat.
Ik geef een tip... ik beschuldig niet...quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef editor2 het volgende:
Joh schei nou uit wat ze halen er zaken bij die niks te maken hebben met mij.
Bewijs is gefingeerd en ze roepen elkaar alleen maar na. Discussie is al eerder gevoerd.
Ik post gewoon ontopic en zij komen er elke keer tussendoor met gezeik.
Negeren helpt allang niet meer.Dat zijn de feiten en dat mag wel?
Waarom zijn die gasten niet gewoon opgerot uit de threads.
Ze zitten gewoon bewust door te klieren en te zuigen en dan mag je als dit al weken
doorgaat niks van zeggen?
Begin eerst de raddraaiers eraf te flikkeren alvorens je mij komt beschuldigen.
Ik meld het gewoon elke keer volgens FOK policy en de rest komt wel op zijn pootjes terecht uiteindelijk.
toch ben ik bang dat sjeen gelijk heeft, dit soort reacties houdt het cirkeltje wel in stand.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef editor2 het volgende:
Joh schei nou uit wat ze halen er zaken bij die niks te maken hebben met mij.
Bewijs is gefingeerd en ze roepen elkaar alleen maar na. Discussie is al eerder gevoerd.
Ik post gewoon ontopic en zij komen er elke keer tussendoor met gezeik.
Negeren helpt allang niet meer.Dat zijn de feiten en dat mag wel?
Waarom zijn die gasten niet gewoon opgerot uit de threads.
Ze zitten gewoon bewust door te klieren en te zuigen en dan mag je als dit al weken
doorgaat niks van zeggen?
Begin eerst de raddraaiers eraf te flikkeren alvorens je mij komt beschuldigen.
Ik meld het gewoon elke keer volgens FOK policy en de rest komt wel op zijn pootjes terecht uiteindelijk.
Jij bent helemaal niet de pispaal alleen dit soort discussies moet je in de daarvoor bestemde topics voeren en niet op de plaats waar je het nu doet want dit komt als getroll over.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef --- het volgende:
[..]
die jongen is niet meer te bereiken, ik verwacht gewoon een dienst van hem, die wij hadden afgesproken maar die jongen is door zijn kloon niet meer op msn gekomen, en konden we dus niet meer afspreken. en wat Editor2 beweert dat ik loop te kloten in FB is niet waar. dus waarom mij aanvallen terwijl ik mij gewoon aan de regels houd. en ik hoop dat editor2 zich ook gewoon aan zijn beloftes houd. dus waarom getroll? ik weet niet eens wat getroll betekend, mgoed ik ben altijd de pispaal in dit soort situaties, geeft niet ik ben het al gewend.
als jij iets koopt op marktplaats, en die jongen levert zijn goederen niet. dan zou jij dat ook niet leuk vinden, nou dat is in dit geval ook. ik heb alle geduld, alleen zit ik er wel achter aan. maar ik wil deze problemen graag oplossen, misschien zou editor2 mij kunnen toevoegen op msn want zijn mailadres in het profiel geeft een error, hellaas
mijn msnadres is: ron@turenhout.nl en ik ben niet boos ofzo, alleen vind ik het jammer dat het zo gelopen is.
Heb alleen het off topic verhaal over wat eten we vandaag en over het begrip toko verwijderd. Had je trouwens ook gewaarschuwd om daar mee op te houdenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:18 schreef Horsemen77 het volgende:
Martijn zit je in dit topic: Supertjes, toko's, winkeltjes, enz. nou naar iets te zoeken?
Ik post ontopic wat ik bij de Nederlandse toko heb gekocht, en wat ik morgen bij de Amerikaanse toko ga kopen.
Je hebt anders alles van mij verwijderd, maar goed. Je hebt zeker een slecht humeurquote:Op zondag 14 mei 2006 01:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb alleen het off topic verhaal over wat eten we vandaag en over het begrip toko verwijderd. Had je trouwens ook gewaarschuwd om daar mee op te houden
Over de rest mag je daar gewoon posten![]()
Ja, omdat het merendeel off topic was. Maar de reactie die je er nu gezet hebt blijft staan hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 01:34 schreef Horsemen77 het volgende:
Je hebt anders alles van mij verwijderd, maar goed. Je hebt zeker een slecht humeur![]()
Het grote salade topic!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:33 schreef wendytje het volgende:
ik heb een topic geopend over salades, maar kan het nergens terug vinden....
HELP
Idd die heb ik laten mergenquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het grote salade topic!
Daar issie! Hij is samengevoegd met die andere.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |