wil je deze foto even de copyright van het restaurant willen vermelden! wel zo netjesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:42 schreef editor2 het volgende:
Vanavond kerry aardappeltjes,vis,snijbonen en een
championssoepje en 7-up naar binnen gewerkt.
[afbeelding]
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06192/dinsdagavondhappen.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wil jij even bewijzen dat hetgeen jij zegt op waarheid berust voordat je je weer schuldig maaktquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:22 schreef --- het volgende:
wil je deze foto even de copyright van het restaurant willen vermelden! wel zo netjes
als je nou gewoon aan je afspraken houd dan stop ik met stalken, ik zit al 3 maanden te wachten op ilifequote:Op woensdag 10 mei 2006 13:56 schreef editor2 het volgende:
[..]
Wil jij even bewijzen dat hetgeen jij zegt op waarheid berust voordat je je weer schuldig maakt
aan gestalk en geprovoceer? Jij gaat dus bewijzen dat dit een restaurant foto is omdat je mijn plaatsing in twijfel trekt. Als je dat nalaat bevestig je je dat je dus bewust zit te klieren.
Ik heb je inmiddels aangemeld voor afkoeling met het doorgaan van klieren in FB iDex
en ik doe het netzo lang totdat je het afleert hoe kinderachtig ook.
Ontopic
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06193/woensdagmiddag2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
uurtje geleden een lekkere vette hap weer eens uitgeprobeerd. Mc Donalds!!!![]()
en laat dat getroll de volgende keer helemaal zitten A.U.B.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:54 schreef --- het volgende:
Ik heb mijn adres gemailt, En nu weer ontopic
die jongen is niet meer te bereiken, ik verwacht gewoon een dienst van hem, die wij hadden afgesproken maar die jongen is door zijn kloon niet meer op msn gekomen, en konden we dus niet meer afspreken. en wat Editor2 beweert dat ik loop te kloten in FB is niet waar. dus waarom mij aanvallen terwijl ik mij gewoon aan de regels houd. en ik hoop dat editor2 zich ook gewoon aan zijn beloftes houd. dus waarom getroll? ik weet niet eens wat getroll betekendquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:47 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
en laat dat getroll de volgende keer helemaal zitten A.U.B.
Zie mijn reactie in Foodback CULquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:00 schreef --- het volgende:
Ja...quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:45 schreef Jaguarized het volgende:
Helpt water om af te vallen?Als je dus in plaats van cola water drinkt.
aah lekker ongezond dusquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:00 schreef Sylvana het volgende:
patatje speciaal+ frikadel speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |