quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef mirugai het volgende:
Bij welke Japanner was dat? Dat rundvlees lijkt wel Wagyu of is dat 't ook?
In zoiets heb ik nou dus ook zin, maar er is niks lekkers in huis. Ja saté, maar ik heb weinig zin om een pan water opt e zetten, en dan komt mn ma ook weer zeuren. Damnitquote:
klik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:05 schreef Euc- het volgende:
golfur sjek slowsjet
Zo, nog een blok kaas gevonden in de koelkast, daar kleine blokjes van gesneden en wat mosterd erbij. EN een broodje bapao uit de vriezer gevist! Mijn nacht kan niet meer stuk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:11 schreef Euc- het volgende:
[..]
In zoiets heb ik nou dus ook zin, maar er is niks lekkers in huis. Ja saté, maar ik heb weinig zin om een pan water opt e zetten, en dan komt mn ma ook weer zeuren. Damnit
mijn nacht ook niet!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Zo, nog een blok kaas gevonden in de koelkast, daar kleine blokjes van gesneden en wat mosterd erbij. EN een broodje bapao uit de vriezer gevist! Mijn nacht kan niet meer stuk!
Wie heeft er zin in... zijn meer mensen die nu lekker aan het eten zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:38 schreef i-spy24 het volgende:
Ik kon de slaap niet vatten en had trek in iets hartigs en iets lekkers te drinken met bubbels
[afbeelding]
ziet ur goed uutquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:35 schreef i-spy24 het volgende:
Net 30 minuten geleden achter de kiezen een 'lichte' chinese lunch.
HaKau dimsum, SuiMai dimsum, Sui Kau soep. Kortom Het hele lunchplaatje.![]()
Ik ga nooit meer uit eten met vriendinnen die pretenderen op dieet te zijn, vol tegenzin een salade bestellen, mij afkeurend aankijken bij mijn bestelling van een flink stuk vlees met patat en vervolgens mijn halve bord leegvreten.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Change of plans: vanavond lekker uit eten met vriendje. Spareribs!
Ok, ik neem een salade maar ik jat natuurlijk gewoon die van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |