klinkt lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:22 schreef skiczukie het volgende:
Neeh. Ik heb net al een portie kippenlever gegeten. Met sambal. En een portje room-andijvie.
* guitarist.nl antwoordquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:24 schreef merlin693 het volgende:
komop antwoord
quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:24 schreef MaceNL het volgende:
mm broodje kroket zou er nu wel in gaan
ik heb geen frituurquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Was ook erg goed.Slinger die frituur aan dan?
Bij mij nu ook welquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:24 schreef MaceNL het volgende:
mm broodje kroket zou er nu wel in gaan
nah eerst beetje laten afkoelen, heet eet niet lekker!!quote:
Ach. Ik gebruik die van mij ook bijna niet meer. Ben er goed op afgeknapt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb geen frituur![]()
edit: ja en ik woon op mezelf en ben een student ja, erg hé
ja 50 meter verderop zit er 1 dusquote:Op donderdag 12 januari 2006 03:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach. Ik gebruik die van mij ook bijna niet meer. Ben er goed op afgeknapt.Af en toe de snackbar is toch wel relaxter.
Okee, het boeit mij geen reet eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:30 schreef MaceNL het volgende:
mehhh begin zwaar te twijfelen, loop ik naar onder slinger de frituur aan en wacht 10 minuten voordat ik een kroket heb, of blijf lekker op me reet zitten en wachten totdat ik er een krijg..
in dat laatste geval kan ik geloof ik heel erg lang wachten
Okee, dag.quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:32 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik ga dus zo even wat te eten zoeken. 14.saus.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 03:32 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik ga dus zo even wat te eten zoeken. 14.saus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |