Hier wel hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
hallo kookvriendjes alles bien?
quote:
We hadden je idd gemist.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
goed om te horen, was al ff niet echt geweest op cul.
Het was in dat topic behoorlijk of topic dus heb ik het verwijderd. voor dat soort gespreken hebben we de SCquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:09 schreef editor2 het volgende:
@ martijn:
Ik begrijp enerijds je edits wel in de laatste thread maar de discussie was nog heel gezond hoor. Tenminste in imo. Geen enkel gescheld en zwaar verwijt tussen de ene poster en mij t.a.v
het eten. IK vroeg daarom ook heel gewoon of hij dan een van zijn familie restaurants wilde doorgeven zodat ik ff het daar kon uitproberen.
Ik begrijp dat je e.e.a wilt voorkomen voordat het uit de bocht giert maar in dit geval kon je merken
dat we beiden vrij relaxed reageerden op elkaars reacties.
Dat wilde ik alleen even kwijt.
Zie mijn antwoord in [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo Dat is meer op SC gerichtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
hebben jullie wel eens 'zand erover de kip gegeten'? is een heerlijk zand/kleigerecht dat je over een kip doet en laat bakken in die substantie. weet niet welk land het doet, maar het is erg mals.
dank uquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het grote salade topic!
Daar issie! Hij is samengevoegd met die andere.![]()
Tis wel vreemd omdat je er al in gepost had.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:25 schreef piepster het volgende:
Die werkt niet bij omdat [insert kutsmoes].![]()
I don't love TVP, het voegt niets toe aan het topic.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef zoalshetis het volgende:
i love tvp. lekker kort en zo veel makkelijker en fijner voor andere users om te lezen dan een opmerking als: "goh dat klinkt lekker" of "jeetje, dat ga ik eens proberen".
daarnaast is het altijd fijn om direct in je persoonlijke overzicht te zien als er in een topic gereageerd is.
Spoiler verwijderdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef PLAE@ het volgende:
[CUL-TV] Herman zoekt chef
Er loopt hier een of andere oetlul te spoileren.
Hij gaat toch niet verder? Je moet niet op iedere slak zout leggenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:44 schreef editor2 het volgende:
zitten we te wachten op deze reacties uit Nigeria?
En deze reactie hoeft natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:47 schreef NoSigar het volgende:
Het staat er nog geen seconde of we zitten al te huilen, hullie!.
Als je er zelf ook niet op reageerd is het beter en die andere reactie houden wij (Modjes) echt wel in de gaten hoor en als het te erg wordt dan grijpen we echt wel in.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:51 schreef editor2 het volgende:
Helemaal niets zeggen is beter. En in dit geval is voorkomen beter dan genezen.
Ik merk het hier op niet daar zoals conform de afspraak.
Oreo's, het populairste koekje ter wereldquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:56 schreef Ruzbeh het volgende:
(Van kotssmilies zijn we hier niet gediend)
Aww! ze zijn het niet allemaal met je eens en je bent meteen aan het janken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:40 schreef Riann het volgende:
Restaurants in Italie
mag deze op slot er word mij te veel verveeld in dat topic en NIET serieus op in gegaan.
Hij is dicht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:40 schreef Riann het volgende:
Restaurants in Italie
mag deze op slot er word mij te veel verveeld in dat topic en NIET serieus op in gegaan.
Soms is daar ook niet tegenop te modden, we zijn er niet altijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:07 schreef Riann het volgende:
Nou... in dat topic stonden een paar zinnige posts verder werd alleen maar mijn nederlandse taal afgekraakt en dat iets met nicks wat op iann eindigt En dan vragen of dit topic serieus is ja hallow ik open dat niet voor niks in cul anders had ik het wel in onzin gepost. En tonks aangezien het topic nog niet 24 uur oud is kon ik mijn posts nog weghalen. Wat heeft het voor zin om het te laten staan??? Ik dacht het topic komt vol met ervaringen van andere maar niet dus de helft was meer onzin posts en daar zat ik nou niet op te wachten.
w.m.b. ook, maar dat lijkt me onbegonnen werk, bovendien is hij al bijna vol.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:19 schreef TechXP het volgende:
wat mij betreft kan het opgeschoont worden in het topic over vegetariers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |