Als Kabouter weer eens te lui is om een topic te openen, schiet Thomper to the rescue.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
Die DS titels in de OP van het 360 topic.
Eerst Phoenix Wright en nu weer Ouendan
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als Kabouter weer eens te lui is om een topic te openen, schiet Thomper to the rescue.
Er is een theoretisch kansje, maar deze is niet erg groot.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef Frasier het volgende:
Hoe zit het nou met de leverbaarheid van dat ding? Als ik nu een willekeurige winkel binnen loop
is de kans dan groot dat ik 'm ergens aantref (de premium-versie)?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Fliepke het volgende:
Kuttitel.
Maar dan heb je wel wat tov de kinderlijke 8-bit Nintendo speeltjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging vanmiddag wat nieuwe dingetjes halen voor mn Micro en DS en zag in de vitrine ook 360 accessoires. Ik schrok van het formaatSerieus
Ben al 3 weken volop bezig met de Slimline PS2, de DS en de Micro en dan zie je ineens zo'n huge motherfokking faceplate liggen
Klein is fijn overhyped.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging vanmiddag wat nieuwe dingetjes halen voor mn Micro en DS en zag in de vitrine ook 360 accessoires. Ik schrok van het formaatSerieus
Ben al 3 weken volop bezig met de Slimline PS2, de DS en de Micro en dan zie je ineens zo'n huge motherfokking faceplate liggen
Hij is al stukken toonbaarder dan de eerste Xbox hoor. Dat was pas een lomp lelijk dingquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idd, dat was echt gewoon zon zwarte doos die je niet kon missen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij is al stukken toonbaarder dan de eerste Xbox hoor. Dat was pas een lomp lelijk ding
(ja, ook in crystal)
Nee, veel beter.quote:
Kan echt gewoon niet mislukkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, veel beter.
Je moet je eigen destruction auto bouwen en dan online elkaar aan gort schieten..
http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4307
Tof man!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Heintje het volgende:
Hey Fliepke, ik sta weer nummer 1 van alle fokkers qua gamerscore.
Zie ik daar een potentiële Fok!Award?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Retuobak het volgende:
Gefeliciteerd met het hebben van de meeste tijd om te Xboxen
of gewoon de meeste games...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Retuobak het volgende:
Gefeliciteerd met het hebben van de meeste tijd om te Xboxen
Tof man, moet ik weer gamen danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Heintje het volgende:
Ze zijn er niet, Koei is er vandaag helemaal speciaal heen gegaan, op... Goldcardquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef kepler het volgende:
kuttitel
makro heeft ze zelfs op voorraad, dus rennen maar
Zolang ik maar moffen neer kan knallen vind ik het best...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Fillipe het volgende:
Er komt ook nog een andere vlieggame uit voor de X360 die lijkt me ook wel tof. Die heeft wat modernere vliegtuigen zeg maar
ow maar dan vind ik het nog een kuttitelquote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn er niet, Koei is er vandaag helemaal speciaal heen gegaan, op... Goldcard
lekker een beetje vliegenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
9999 mag je em hebben, moet je em wel zelf op komen halen in utrechtquote:
Heer-lijkquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
Region free? Mis ik iets? Zijn US games op je PAL 360 te gamen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens, bij dimplus is Ridge Racer 6 al verkrijgbaar (US Import, region free). Niet dat ik hem ga kopen morgenochtend maar just for your information.
Moet wel als ze in Japan willen doorbreken.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:40 schreef Chocobo het volgende:
Cry-on,... exclusive RPG voor 360. Mistwalker krijgt het drukWel heerlijk om te zien dat de 360 zich ook goed op RPG's richt.
[afbeelding]
Kijk, dat lijkt me nou een leuk spel!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
een aantal games jahquote:Op woensdag 21 december 2005 07:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Region free? Mis ik iets? Zijn US games op je PAL 360 te gamen ?
Ahquote:Op woensdag 21 december 2005 08:16 schreef kepler het volgende:
[..]
een aantal games jah
maar dit was op de oude Xbox ook al. Halo 2 was ook regio-vrij
Hmmmmmm, ik weet niet.quote:Love Football, a brand new game announced for the Xbox 360 this week aims to get up close and personal with Japan's most popular club players, allowing you to control the sportsman, individually, from a first-person perspective. Most footie games of course find you controlling an entire team, omnisciently directing a squad. Love Football however will only let you take control of one player, directing not only their play but also their career for club and country. The game has so far only been announced for Japan so it is unclear whether the game will receive a release elsewhere, however we do know that in Japan some sixty teams will be available to select from.
Namco are stating they hope to deliver a far more atmospheric title than usual, giving gamers a taste of the man-marking, penalty area pressures, off-side rules and other subtle nuances of the sport. This isn't the first game to attempt this twist on the usual gameplay formula, Libero Grande on the original Playstation has that honour though the perspective doesn't always work well for creating a fun game, even if it is more authentic.
If released abroad, we're assuming different players and teams will star, and we'll keep you posted on the title's progress.
Niemand dus??quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Iemand wel eens problemen met opstarten? Ik heb regelmatig dat het beeld op zwart blijft, als ik 'm vervolgens uitzet en weer aanzet, doet-ie het wel gewoon...
Geile baardquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
Nee,.... ik zou het zekere voor het onzekere nemen en even de helpdesk bellen. Ga je later misschien problemen mee krijgen. OF het kan zijn dat je scart signaal niet snel of zelfs niet aanschiet van je TVquote:
Ik heb nog geen zwart scherm gezien (ja als mijn tv uit stond)quote:
Nee, dat herken ik niet.. scart goed aandrukken, tv al vast op videokanaal zetten en dan aan doen?quote:
Japanse muziekgame voor die poephandheld met twee schermenquote:Op woensdag 21 december 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geile baard
Kut TT trouwens, wat is een ouedan? Indisch koekje?
Die zottigheid snapt toch niemand Gijsquote:Op woensdag 21 december 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Japanse muziekgame voor die poephandheld met twee schermen
Moet je FOK!games lezen, daar heb ik de game gereviewdquote:Op woensdag 21 december 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zottigheid snapt toch niemand Gijs
essentie van tijdsverspilling dan.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je FOK!games lezen, daar heb ik de game gereviewd
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
essentie van tijdsverspilling dan.
Japans muziekspel met mannelijke cheerleaders.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
Kut TT trouwens, wat is een ouedan? Indisch koekje?
WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Japans muziekspel met mannelijke cheerleaders.
Ik heb hem...
Dat vol trots komen vermelden ookquote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Japans muziekspel met mannelijke cheerleaders.
Ik heb hem...
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vol trots komen vermelden ook
Lijkt me niet echt cool ofzo !quote:
Als ik wist waar je het over had zou ik je helpen !quote:Op woensdag 21 december 2005 10:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is dit voor slowchat topic
Is het al mogelijk om homebrew als XMBC op de 360 te draaien?
Ik heb nou 1845 punten van de 3500 die ik tot nu toe kan hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of gewoon de meeste games...
Hij heeft gun, die is ook 1000 punten waard, morgen heb ik condemned en daar moet je tyfus veel moeite doen voor achievements
Heel voorbarig maar dat hou je toch niet tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
De eerste modchips worden al over een paar weken verwacht lees ik net.
Hm dan wacht ik nog wel effe met m'n 360.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Smaken verschillen echt... zie er niks echt leuks aanquote:Op woensdag 21 december 2005 10:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wel zo overduidelijk een must buy
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Iemand nog oorbellen voor de kerst kopen?
[afbeelding]
Niks leuks?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Smaken verschillen echt... zie er niks echt leuks aan
Ja nou dat is niet mijn ding.... Soort Twisted Metal zeg maar.... trok ik ook niet... maar het ziet er wel cool uit als je daarvan houd.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks leuks?
Er zitten snelle auto's, guns en explosies in.
Wreckless: The Yakuza Missions 360.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Smaken verschillen echt... zie er niks echt leuks aan
Geen idee waar je het over hebt...quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks leuks?
Er zitten snelle auto's, guns en explosies in.
Stel je voor dat je in de Japanse versie met Ono moet spelen! Dan zit je de hele tijd vanuit de eerste persoon op de tribunequote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmmmmmm, ik weet niet.
Beetje gek concept.
Stond op wat weblogs.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waar?
Ik ben nogal sceptisch eigenlijk
maar is dit ook makkelijk te installeren en kun je dan nog wel op live....quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat ie dan meteen stuk gaat.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hm dan wacht ik nog wel effe met m'n 360.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dan meteen stuk gaat.
[..]
[..]
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Mistwalkerquote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Die is nicequote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Dat word een live hit!quote:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stond op wat weblogs.
Heb geen linkje meer.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
Nou nouquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
alsof me gamerscore me maar iets intresseert...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb nou 1845 punten van de 3500 die ik tot nu toe kan hebben.
En idd, de meeste punten heb ik van Gun en PGR3.
En Gun was vrij makkelijk punten scoren. In een weekend had ik er 750.
Maar julie hebben binnenkort de kans om mij in te halen. Over een week ga ik een week op vakantie. Dus dan zal ik mijn score niet uit kunnen breiden.
Midtown madness was wel lachen inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat word een live hit!
Midtown madness met guns
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nie bovenaanstaatquote:
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Midtown madness was wel lachen inderdaadScheuren door die straatjes en tikkertje spelen
Nu tikkertje met guns dan
Aniway.. fill me in: Mistwalker
Waar wonen ze?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Het zijn nog Nederlanders ook.....Wat een ezels ....
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8929
Opgericht door de geestelijk vader van Final Fantasy. Deze Japanse developer is vooral bezig met een drietal RPG's op de 360 waarvan Blue Dragon en Lost Odessey de eerste twee zijn. Naast die dude werken ook andere oud-Square medewerkers met hem aan de game.quote:
als je nu nr1 had gestaan dan had je een heel ander verhaaltje opgehangenquote:
Volg je nog iets van dit topic of niet?quote:
Die WillemB weer hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Was dat dezelfde?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.
Nee, ik moet teveel werken tussen mn FOK!ken inquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volg je nog iets van dit topic of niet?
Dezelfde? Ik volg je even nietquote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was dat dezelfde?
* Bastard geintresseerd is
domme reacties daar ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat wel inderdaad... en tis leuk als je ziet dat je zelf wel een achievment kan halen en een ander niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik krijg altijd een heerlijk gevoel als ik weer een achievement heb
Ok, dat is verhelderendquote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mistwalker is een developper, geen game.
quote:
En daar komen dadelijk weer modchips voor.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
domme reacties daar ook
het enige wat er gebeurd is dat ze een game van de DVD kunnen halen... terwijl alle beveiling gewoon in de hardware zit
Een hangslot.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef H.Flick het volgende:
De warezhoeren missen toch het leukste onderdeel van de Xbox: Live! Ze weten gewoon niet wat ze missen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:* The flash is encrypted with a per-box key
* The key is stored inside the CPU
* The boot ROM is stored inside the CPU
* Also inside the CPU is a hypervisor that verifies the running state of the kernel, making sure there is no modification (RAM checksums), else the Xbox 360 panics and blows up!
* The CPU contains RAM inside of it to store the checksums
* All interrupt/exception handling is done by the hypervisor
* All code runs in kernel mode
* The emulator for first generation games can be updated via an official Microsoft download burned to CD by the user, though the CDs’ content will be encrypted and signed with public key cryptography. The boot ROM is stored inside the CPU.
quote:
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboysquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.
Ik heb het over het echte Xbox live en niet over die nep alternatieven.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.quote:
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboys
Insidergrap zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
Îk moest lachen om die TT, maar niet nadat ik de Topicreport had gelezen van Gamedemon![]()
![]()
ik zeg niet dat tie onkraakbaar zal zijn, maar meer dat het langer zal duren. En misschien ook nog eens per console verschillen waardoor het ombouwen zeer duur/riskant wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
Euhm het probleem is dat op de console geen winst wordt gemaakt en dat de software verkopen juist afnemen door illegale games, maar dit is geen warez topic.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
er is op de playstation al zo'n spel verschenen, Libero Grande. volgens mij ook van Namco.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmmmmmm, ik weet niet.
Beetje gek concept.
Natuurlijk wordt er wel winst gemaakt op de console zelf.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm het probleem is dat op de console geen winst wordt gemaakt en dat de software verkopen juist afnemen door illegale games, maar dit is geen warez topic.
Ohw?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel winst gemaakt op de console zelf.
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?Niet bij Microsoft hoor
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.
Volgens mij vergeet je de overheadkosten mee te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Was het niet laatst berekend ofzo dat MS pas rond half 2007 winst zou gaan maken met de console? Denk dat ze het nu van accesoires en games moeten doen..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7812quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hey wtf,,it wasn't me!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Die pleuris Nintendomod heeft de TT weer teruggezet
Wowquote:
360 > ps2quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn nu trouwens al meer Xbox360 topics dan PS2 topics, en dat terwijl de laatstgenoemde al vele jaren te koop is.
PS2 gamers zijn mainstreamgamers die niet op fora komen. GBA topics zijn er ook weinig terwijl die ook zo'n 80 mln exemplaren verkocht in totaal./quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn nu trouwens al meer Xbox360 topics dan PS2 topics, en dat terwijl de laatstgenoemde al vele jaren te koop is.
Dat snap ik ook wel... ik wilde het gewoon even zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS2 gamers zijn mainstreamgamers die niet op fora komen. GBA topics zijn er ook weinig terwijl die ook zo'n 80 mln exemplaren verkocht in totaal./
Ohwquote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel... ik wilde het gewoon even zeggen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboys
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bovendien zit er in het PS2 topic zo'n triest RPG-kliekje.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
Bovendien zit er in het PS2 topic zo'n triest RPG-kliekje.
Dat geeft al aan dat de kostprijs dus onder de verkoopprijs ligt (met de komende prijsverlagingen daarin meegenomen zelfs) maar dat er momenteel nog geen winst gemaakt wordt vanwege ontwikkelkosten en dergelijke.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Was het niet laatst berekend ofzo dat MS pas rond half 2007 winst zou gaan maken met de console? Denk dat ze het nu van accesoires en games moeten doen..
Ja en?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat geeft al aan dat de kostprijs dus onder de verkoopprijs ligt (met de komende prijsverlagingen daarin meegenomen zelfs) maar dat er momenteel nog geen winst gemaakt wordt vanwege ontwikkelkosten en dergelijke.
Lachen al die fanboys hier die denken dat MS de consoles tegen vriendenprijsjes van de hand doet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat geeft al aan dat de kostprijs dus onder de verkoopprijs ligt (met de komende prijsverlagingen daarin meegenomen zelfs) maar dat er momenteel nog geen winst gemaakt wordt vanwege ontwikkelkosten en dergelijke.
Lachen al die fanboys hier die denken dat MS de consoles tegen vriendenprijsjes van de hand doet.![]()
![]()
Wat een gelul. Denk je nou echt dat MS $ 53 voor een 20GB harddisk moet betalen, als ze er miljoenen afnemenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7812
en ben je nu klaar
Jij bent zeker alwetend?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
![]()
Momenteel wordt de console nog wel met verlies verkocht ja, maar dat is zo bij elk produkt waar R&D voor nodig is. Op termijn ga je pas winst maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van kostprijs? Ik denk dat je de post van H.Flick hierover nog een keer moet doorlezen.
Ik weet meer van economie dan de meeste spelletjeskinders in dit topic zo te zien.quote:
En ik ben afgestudeerd econoom, dus ik kan het wetenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van kostprijs? Ik denk dat je de post van H.Flick hierover nog een keer moet doorlezen.
Kijk mij pimpen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet meer van economie dan de meeste spelletjeskinders in dit topic zo te zien.
Je wordt nu best kinderachtig hoor... denk ik vertel het je maar even. Je hebt je punt gemaakt. Let it go !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet meer van economie dan de meeste spelletjeskinders in dit topic zo te zien.
Natuurlijk. Ze willen wel een bepaalde balans behouden. Als de spellen op elke willekeurige site te downloaden zijn en zonder problemen direct op DVD gebrand kunnen worden slaat de meter door naar de verkeerde kant.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:04 schreef H.Flick het volgende:
Het heeft niks met vriendenprijsjes te maken, maar veel meer met netwerkeffecten en positive feedback. En in dat opzicht heb je gelijk dat piraterij een voordeel zou kunnen zijn, maar of de minnen opwegen tegen de plussen is nog maar zeer de vraag. Helemaal als je kijkt naar de moeite die men neemt om piraterij tegen te gaan lijkt het me onwaarschijnlijk dat de grotere marktpenetratie voordelig uitpakt ten opzichte van de misgelopen inkomsten.
Ik spreek jou ook nergens tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En ik ben afgestudeerd econoom, dus ik kan het weten.
Wat raar want ik dacht dat de eerste kinderachtige post juist van jou afkwam. Als je de discussie niet leuk vindt, meng je er dan niet in.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je wordt nu best kinderachtig hoor... denk ik vertel het je maar even. Je hebt je punt gemaakt. Let it go !
ik ga zo condemned halen , en ik ga echt niet patsen van : Goh heintje ik heb je ingehaald, ik heb 15 punten meer dan jouquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nie bovenaanstaat
Solliciteer bij games.fok.. als reviewer
Nee je weet precies wat ik bedoel..... Wat mij betreft is er geen discussie mogelijk met die illegale shit....quote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat raar want ik dacht dat de eerste kinderachtige post juist van jou afkwam. Als je de discussie niet leuk vindt, meng je er dan niet in.
Dan jij.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga zo condemned halen , en ik ga echt niet patsen van : Goh heintje ik heb je ingehaald, ik heb 15 punten meer dan jou
Condemned is erg cool maar ik denk dat jij het weer bout vind en herhaaldelijk enzo... tevens is die in 5 uur uit.... Zo,.. heb ik alvast je review gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga zo condemned halen , en ik ga echt niet patsen van : Goh heintje ik heb je ingehaald, ik heb 15 punten meer dan jou
Wat niet is kan komen toch.... we zijn net de 3e week ingegaan.... !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan jij.
Ik vind die gamerscore ook absoluut nergens op slaan, jammer, het had wel leuk kunnen zijn als de punten ook evenredig liepen met tijd en moeite.
5 uur uit?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Condemned is erg cool maar ik denk dat jij het weer bout vind en herhaaldelijk enzo... tevens is die in 5 uur uit.... Zo,.. heb ik alvast je review gemaakt
Nee dat die thomper voor de 2de keer op moet tieften met zijn nintendo TTquote:
Het geeft idd een heerlijk gevoel om met een loden pijp op wat schedels te slaan... erg cool hoor... complete game is trouwens in FPS perspectief... ook als je een klap krijgt dus... beeld gaat alle kanten op.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
5 uur uit?
dan heb ik em in een uurtje uit
maargoed, ik heb Fear op de pc, die is ook niet ontzettend lang maar de sfeer is top.
En de meeste mensen zeggen dat de fear sfeer er hangt dus moet het prima zijn.
En junkies meppen vind ik leuker dan trollen bashen
[..]
Nee dat die thomper voor de 2de keer op moet tieften met zijn nintendo TT
hij bedoelt dat je met king kong 1000 punten haalt in 8 uur, en met PGR3 900 in 40~45 uurquote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat niet is kan komen toch.... we zijn net de 3e week ingegaan.... !
kvond het Hand to hand combat gebeuren ook een beetje op riddick lijken, daar was het iig ook erg coolquote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het geeft idd een heerlijk gevoel om met een loden pijp op wat schedels te slaan... erg cool hoor... complete game is trouwens in FPS perspectief... ook als je een klap krijgt dus... beeld gaat alle kanten op.
Vond het af en toe een Silent Hill sfeertje hebben.....
ik vond Wik persoonlijk geen zak aan, kheb de demo geprobeert en kon er niet inkomen,quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef Chocobo het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan... is Wik wat?
[afbeelding]
Las wel dat Track and Field misschien komt
Wat ik met min opmerking bedoeld is dat er misschien nog balans in gebracht kan worden.... geef het de tijd. En wat boeit het nu als iemand een hogere gamerscore heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 13:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je met king kong 1000 punten haalt in 8 uur, en met PGR3 900 in 40~45 uur
Begrijp me trouwens niet verkeerd, die achievements vergelijken is leuk, sommige dingen vraag je ook echt aan mensen van : Dude hoe de fuck heb jij die achievement gehaald , en andersom ook best geinig systeem.
Alleen je moet het per game bekijken. ookal had heintje een gamerscore van 4000 en ik van 900, dat betekent niet dat hij goed is met PGR3 waar hij alleen een bronze medal achievement heeft staan
Ik vind het wel leuk om te zien wat voor gamer iemand is, dat kan je nu absoluut niet zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ik met min opmerking bedoeld is dat er misschien nog balans in gebracht kan worden.... geef het de tijd. En wat boeit het nu als iemand een hogere gamerscore heeft
Kan leuk zijn.. down de demo eens.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef Chocobo het volgende:
Om maar weer ontopic te gaan... is Wik wat?
[afbeelding]
Las wel dat Track and Field misschien komt
Misschien een beetje aan zijn of haar soort games en in welke group hij of zij zich in heeft gezet.... maar meer ook niet... gaat wel goed komen denk ikquote:Op woensdag 21 december 2005 13:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te zien wat voor gamer iemand is, dat kan je nu absoluut niet zeggen.
Word jij er ook agressief van? Dat je dode junkies nog een paar klappen verkoopt terwijl je uitroept: pak aan, klootzak!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het geeft idd een heerlijk gevoel om met een loden pijp op wat schedels te slaan... erg cool hoor... complete game is trouwens in FPS perspectief... ook als je een klap krijgt dus... beeld gaat alle kanten op.
Vond het af en toe een Silent Hill sfeertje hebben.....
HIIIIIEERRRR roep ik wel eensquote:Op woensdag 21 december 2005 13:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Word jij er ook agressief van? Dat je dode junkies nog een paar klappen verkoopt terwijl je uitroept: pak aan, klootzak!
Heb ik echt nooit met games op die manier, enkel een keertje kut oid wanneer ik op 0.01 een race niet haal in PGR3.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Word jij er ook agressief van? Dat je dode junkies nog een paar klappen verkoopt terwijl je uitroept: pak aan, klootzak!
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik echt nooit met games op die manier, enkel een keertje kut oid wanneer ik op 0.01 een race niet haal in PGR3.
Ik kon met PDZ veel plezier halen uit het slaan van lijken, vooral als ze in het water dobberden, maar ja, de rest van het spel zoog dan ook.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik echt nooit met games op die manier, enkel een keertje kut oid wanneer ik op 0.01 een race niet haal in PGR3.
Ik gisteren met Bejeweld.. moest nog 1 set blokjes oplossen voor mn achievmentquote:
Sommige games ja, ik speel bijvoorbeeld al een weekje Ridge Racer uit de USA op een PAL 360, werkt perfectquote:Op woensdag 21 december 2005 07:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Region free? Mis ik iets? Zijn US games op je PAL 360 te gamen ?
Hmm ik moet je even toevoegen, want ik heb bejeweled ook. Kan ik tenminste scores vergelijkenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gisteren met Bejeweld.. moest nog 1 set blokjes oplossen voor mn achievment
"NO MORE MOVES"
Ik: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, KUTTIEFUSHOERENZOOI!!"
Ja ik ken het wel
FIFA was de laatste geloof ik !quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer komt die Full Auto demo?
Zijn er uberhaupt nog nieuwe demo's ?
know the feeling....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef kepler het volgende:
ik denk dat ik mn CC maar laat blokkeren
Arcade gaat me echt teveel geld kosten... kheb steeds de neiging om iets te kopen
Je werkt toch wel of nietquote:Op woensdag 21 december 2005 14:32 schreef kepler het volgende:
ik denk dat ik mn CC maar laat blokkeren
Arcade gaat me echt teveel geld kosten... kheb steeds de neiging om iets te kopen
jawel, maar daardoor kan ik niet opeens oneindig veel geld uitgevenquote:
Prima, SailingAce is de naamquote:Op woensdag 21 december 2005 14:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hmm ik moet je even toevoegen, want ik heb bejeweled ook. Kan ik tenminste scores vergelijken
Ja okay,,maar zo duur is die shit toch allemaal niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:35 schreef kepler het volgende:
[..]
jawel, maar daardoor kan ik niet opeens oneindig veel geld uitgeven
Me too man! ik hoop dat de mailman vandaag nog langs komt, heb wel op de dixons site aangegeven dat de 360 vandaag mocht komen en hij is gisteren verzonden, dus er is zeker hoop!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:31 schreef wc-eend het volgende:ik wacht nog steeds op mijn 360 mensen
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja okay,,maar zo duur is die shit toch allemaal niet?
Raar eigenlijk, vond dat eigenlijk de minst zeggendequote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Bejeweled, Hexic en Outpost Kaloki X zijn toch wel m'n arcade favorieten (vooral de laatste is erg verslavend).
Meeste spellen zijn toch 400 MS punten en 500 MS punten kosten iets van 6 euro toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef kepler het volgende:
[..]Nee per stuk niet, maar als je het zo gaat bekijken kan ik alles wel gaan kopen
10 arcade spellen is toch bijna 100 euro
Ik heb al de puzzelmode uitgespeeldquote:Op woensdag 21 december 2005 14:41 schreef Heintje het volgende:
Ik heb Bejeweled ook. Echt veel heb ik het nog niet gespeeld. Maar zo heb ik wel een extra doel om een hoge score te gaan halen.
ze varieren van 400 tot 1200 puntenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Meeste spellen zijn toch 400 MS punten en 500 MS punten kosten iets van 6 euro toch?
1200 voor een arcade spelletje?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ze varieren van 400 tot 1200 punten
wat voor Samsung LCD tv?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:27 schreef Fillipe het volgende:
Zo hier ook maar eventjes: M'n nieuwe Samsung lcd tv is afgeleverd bij m'n speciaalzaakje en ik kan hem dus al ophalen! Alleen kom ik nog 125 euro tekort dus moet ik even wachten op m'n stufi van morgen
Grrr, oh wacht misschien kan ik nu wel de rest als aanbetaling doenNou ik ga het proberen!
Zo'n Xbox fanboy liep te klagen dat hij het niet leuk vond, en toen heeft een mod die verandertquote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef Xrenity het volgende:
Wat de neuk is er met de TT gebeurd?
Exact dezelfde als op de demopods van de X360, de 23" versie dus. En net geinformeerd maar mocht geen aanbetaling doen om vervolgens morgen het resterende geld te betalen. Dus ik moet nog 1 nachtje slapenquote:
Hoeveel betaal je daarvoor?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Exact dezelfde als op de demopods van de X360, de 23" versie dus. En net geinformeerd maar mocht geen aanbetaling doen om vervolgens morgen het resterende geld te betalen. Dus ik moet nog 1 nachtje slapen
Om precies te zijn 758 euro. Nog goedkoper dan op internet aangezien daar nog allerlei verzendkosten bovenop komen. En dit zaakje zit praktisch bij me om de hoek.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Emerica het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daarvoor?![]()
*wil er ook één
Ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 12:31 schreef wc-eend het volgende:ik wacht nog steeds op mijn 360 mensen
\quote:Op woensdag 21 december 2005 14:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gisteren met Bejeweld.. moest nog 1 set blokjes oplossen voor mn achievment
"NO MORE MOVES"
Ik: "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, KUTTIEFUSHOERENZOOI!!"
Ja ik ken het wel
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
\
khad het gister met hexic
zat ik survival mode te doen...zat ik in lvl 42...moest tot 50 komen van een archievement....knalt me internet, vloog hexic eruit...
dat was een kleine GVD
of met PGR3 op platinum, streetraces, laatste bocht beukt de nr2 je in de vangrail en wint dat is een echte "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, KUTTIEFUSHOERENZOOI!!"
ik vind het ook niet een echt boeiend spel, maar ik doe het afentoe als ik van de frustraties af moet die ik met geometry wars oploop...me eigen high score verbreken is gewoon een bitch daar...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Btw, die bloemen maken lukt me niet in Hexic hoor
Vaag spel best wel.
1 bloem zou bij mij al een toevalstreffer hetenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind het ook niet een echt boeiend spel, maar ik doe het afentoe als ik van de frustraties af moet die ik met geometry wars oploop...me eigen high score verbreken is gewoon een bitch daar...
en het leuke aan die bloemen is : je moet er 6 maken, en per bloem krijg je een speciaal stukje en daar moet je weer een bloem van maken om het spel te halen
Dus 6 keer een normale bloem en dan nog een bloem van black pearls (zo heten ze)
Dat krijg je ook nog, als je teveel stukjes opruimt voordat je de volgende bloemen gaat maken zakt dat stukje steeds verder naar beneden tot je er niks meer aan hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:
Ik had 1 bloem.. en dat stukje lag verdomme helemaal onderin...
Je bent dan ook een enorme kutmod zonder enige feeling met GAM whatsoever.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo'n Xbox fanboy liep te klagen dat hij het niet leuk vond, en toen heeft een mod die verandert.
Ik wou hem laten staan hoor
Demo van Full Auto komt rond kerst.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer komt die Full Auto demo?
Zijn er uberhaupt nog nieuwe demo's ?
Ja dat wil me ook nog steeds niet lukken... net nog wel 2 achievements gehaald en sta nu op 1 in Timed en Survival van m'n friendslist...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
Meestal lukt 1 bloem me nog wel, maar om er vervolgens 6 te maken en dan met die speciale stukjes weer een bloem en daar dan 3 van om het spel te halen, dan moet je wel heel veel geluk hebben.
je krijgt punten voor als je wat doet in een game, zoals bij PGR3 een platinum trophie halen, dan unlock je een achievement en krijg je laten we zeggen 50 punten voor, en dat kan je van elkaar zien en dan kan je vergelijken wie het minste leven of de meeste games heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 17:30 schreef Game_Error het volgende:
kan iemand mij precies uitleggen wat gamerscore inhoud en wat ik ermee kan, snap het namelijk niet helemaal...
Ach, wat jij vind is helemaal niet belangrijk jongen..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent dan ook een enorme kutmod zonder enige feeling met GAM whatsoever..
Noem me der één!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En er zijn genoeg users die daar anders over denken.
Wie ben jij?quote:
Weet ik, ik heb ook je PI gezien. Leuk dat je serieus op mijn post ingingquote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wie ben jij?
En was slechts een sarcastische opmerking enfin, leuk dat je er serieus op in bent gegaan
Zou ik ook zeggen knulquote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb ook je PI gezien. Leuk dat je serieus op mijn post inging![]()
![]()
Je Nintendo-maatjes jaquote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach, wat jij vind is helemaal niet belangrijk jongen..
En er zijn genoeg users die daar anders over denken.
Meer dan een Jaap?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:40 schreef Fillipe het volgende:
Mistwalker gaat Japen veroveren!
PGR3 blijft ook echt fantastisch, Ik rij elke keer echt heel hard!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef H.Flick het volgende:
Call of Duty blijft fantastisch natuurlijk! Ik moet nu dat dorpje veroveren met de Amerikanen, wat een prachtige missie.
Ik heb geen idee, en ik denk ook niet dat iemand anders hier dit met volledige zekerheid kan zeggen. Oftewel, bel nou maar gewoon wat winkels, dan kom je er vanzelf achterquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef Ipho het volgende:
Komt de volgende lading nou morgen?
Nee, helemaal niets aan dat spel is leuk, koop het niet en kom ook niet hier huilen als je het toch koopt en het gegarandeerd kut vindt.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef gieling het volgende:
He is de online co-op van PD0 een beetje leuk?
Ik zie (onderdrukte) frustraties?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets aan dat spel is leuk, koop het niet en kom ook niet hier huilen als je het toch koopt en het gegarandeerd kut vindt.
Ik heb het spel veel gespeeld toen pkwarts het moest reviewen, heb de single player bijna helemaal gespeeld en die is gewoon verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik zie (onderdrukte) frustraties?\
edit: Oh hee, je hebt niet eens 360 verklaar je uitgesproken mening nader!
Houd jij het maar gewoon bij RPG's.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het offline juist leuk en online veel minder.
Het probleem met halo 2 de afgelopen maanden is dat je maar blijft spelen op Amerikaanse servers en dat het geluid via de 360 zo verschrikkelijk kut isquote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb het spel veel gespeeld toen pkwarts het moest reviewen, heb de single player bijna helemaal gespeeld en die is gewoon verschrikkelijk.
Het online gedeelte heeft veel mogelijkheden, maar speelt eigenlijk gewoon flut, dan kan je beter Halo 2 gaan spelen.
Ik kan het toch gewoon leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Houd jij het maar gewoon bij RPG's.
Waar zag je die hordes vijanden? Het was alsof ik op stilstaande doelen schoot.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik kan het toch gewoon leuk vinden. Die slechte AI merk je niks van omdat er gewoon hordes vijanden op je af komen stormen, daardoor is het toch nog uitdagend. CoD2 is veel beter als FPS, maar PD0 is absoluut vermakelijk.
De meeste winkels krijgen op verschillende dagen ladingen. Gewoon bellen dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef Ipho het volgende:
Komt de volgende lading nou morgen?
Amped 3 is inderdaad een stuk kinderachtiger en minder realistisch dan haar voorgangers. Voor sommige gamers zal dit best jammer zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:35 schreef Fillipe het volgende:
Hoe is Amped 3? Ik zag namelijk allemaal van die kinderachtige items bij bepaalde races, zoals bepaalde dingen verzamelen tijdens het racen of in rubberenbanden naar beneden crossen. Maar moet je die persee spelen? Of kan je die naast je 'career' gewoon spelen en wordt dit niet verplicht gesteld?
viel me ook op, het geluid liep niet gelijk met het spel en zo hier en daar framedropsquote:Op woensdag 21 december 2005 20:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Het probleem met halo 2 de afgelopen maanden is dat je maar blijft spelen op Amerikaanse servers en dat het geluid via de 360 zo verschrikkelijk kut is
U bent bij deze officieel de enige zonder sociaal leven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Heintje het volgende:
he! en ik dan!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
U bent bij deze officieel de enige zonder sociaal leven.
En leer jij eens dat een zin normaliter alleen begint met een hoofdletter...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je Nintendo-maatjes ja.
EN LEER EENS WERKWOORDEN VERVOEGEN.
2e plaats is zo slecht nog niet.quote:
Leuk he??quote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
condemned
ik schrik me de tering steeds, mensen die fear op de pc hebben gespeeld : Dit spel is spannender
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |