Als Kabouter weer eens te lui is om een topic te openen, schiet Thomper to the rescue.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
Die DS titels in de OP van het 360 topic.
Eerst Phoenix Wright en nu weer Ouendan
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:35 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als Kabouter weer eens te lui is om een topic te openen, schiet Thomper to the rescue.
Er is een theoretisch kansje, maar deze is niet erg groot.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:50 schreef Frasier het volgende:
Hoe zit het nou met de leverbaarheid van dat ding? Als ik nu een willekeurige winkel binnen loop
is de kans dan groot dat ik 'm ergens aantref (de premium-versie)?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:03 schreef Fliepke het volgende:
Kuttitel.
Maar dan heb je wel wat tov de kinderlijke 8-bit Nintendo speeltjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging vanmiddag wat nieuwe dingetjes halen voor mn Micro en DS en zag in de vitrine ook 360 accessoires. Ik schrok van het formaatSerieus
Ben al 3 weken volop bezig met de Slimline PS2, de DS en de Micro en dan zie je ineens zo'n huge motherfokking faceplate liggen
Klein is fijn overhyped.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging vanmiddag wat nieuwe dingetjes halen voor mn Micro en DS en zag in de vitrine ook 360 accessoires. Ik schrok van het formaatSerieus
Ben al 3 weken volop bezig met de Slimline PS2, de DS en de Micro en dan zie je ineens zo'n huge motherfokking faceplate liggen
Hij is al stukken toonbaarder dan de eerste Xbox hoor. Dat was pas een lomp lelijk dingquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Idd, dat was echt gewoon zon zwarte doos die je niet kon missen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij is al stukken toonbaarder dan de eerste Xbox hoor. Dat was pas een lomp lelijk ding
(ja, ook in crystal)
Nee, veel beter.quote:
Kan echt gewoon niet mislukkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, veel beter.
Je moet je eigen destruction auto bouwen en dan online elkaar aan gort schieten..
http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4307
Tof man!quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Heintje het volgende:
Hey Fliepke, ik sta weer nummer 1 van alle fokkers qua gamerscore.
Zie ik daar een potentiële Fok!Award?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Retuobak het volgende:
Gefeliciteerd met het hebben van de meeste tijd om te Xboxen
of gewoon de meeste games...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef Retuobak het volgende:
Gefeliciteerd met het hebben van de meeste tijd om te Xboxen
Tof man, moet ik weer gamen danquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Heintje het volgende:
Hey Fliepke, ik sta weer nummer 1 van alle fokkers qua gamerscore.
Ze zijn er niet, Koei is er vandaag helemaal speciaal heen gegaan, op... Goldcardquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:10 schreef kepler het volgende:
kuttitel
makro heeft ze zelfs op voorraad, dus rennen maar
Zolang ik maar moffen neer kan knallen vind ik het best...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Fillipe het volgende:
Er komt ook nog een andere vlieggame uit voor de X360 die lijkt me ook wel tof. Die heeft wat modernere vliegtuigen zeg maar
ow maar dan vind ik het nog een kuttitelquote:Op woensdag 21 december 2005 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zijn er niet, Koei is er vandaag helemaal speciaal heen gegaan, op... Goldcard
lekker een beetje vliegenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
9999 mag je em hebben, moet je em wel zelf op komen halen in utrechtquote:
Heer-lijkquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
Region free? Mis ik iets? Zijn US games op je PAL 360 te gamen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens, bij dimplus is Ridge Racer 6 al verkrijgbaar (US Import, region free). Niet dat ik hem ga kopen morgenochtend maar just for your information.
Moet wel als ze in Japan willen doorbreken.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:40 schreef Chocobo het volgende:
Cry-on,... exclusive RPG voor 360. Mistwalker krijgt het drukWel heerlijk om te zien dat de 360 zich ook goed op RPG's richt.
[afbeelding]
Kijk, dat lijkt me nou een leuk spel!quote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
een aantal games jahquote:Op woensdag 21 december 2005 07:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Region free? Mis ik iets? Zijn US games op je PAL 360 te gamen ?
Ahquote:Op woensdag 21 december 2005 08:16 schreef kepler het volgende:
[..]
een aantal games jah
maar dit was op de oude Xbox ook al. Halo 2 was ook regio-vrij
Hmmmmmm, ik weet niet.quote:Love Football, a brand new game announced for the Xbox 360 this week aims to get up close and personal with Japan's most popular club players, allowing you to control the sportsman, individually, from a first-person perspective. Most footie games of course find you controlling an entire team, omnisciently directing a squad. Love Football however will only let you take control of one player, directing not only their play but also their career for club and country. The game has so far only been announced for Japan so it is unclear whether the game will receive a release elsewhere, however we do know that in Japan some sixty teams will be available to select from.
Namco are stating they hope to deliver a far more atmospheric title than usual, giving gamers a taste of the man-marking, penalty area pressures, off-side rules and other subtle nuances of the sport. This isn't the first game to attempt this twist on the usual gameplay formula, Libero Grande on the original Playstation has that honour though the perspective doesn't always work well for creating a fun game, even if it is more authentic.
If released abroad, we're assuming different players and teams will star, and we'll keep you posted on the title's progress.
Niemand dus??quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef Harmen1984 het volgende:
Iemand wel eens problemen met opstarten? Ik heb regelmatig dat het beeld op zwart blijft, als ik 'm vervolgens uitzet en weer aanzet, doet-ie het wel gewoon...
Geile baardquote:Op woensdag 21 december 2005 00:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!!!!
Oef.
Nee,.... ik zou het zekere voor het onzekere nemen en even de helpdesk bellen. Ga je later misschien problemen mee krijgen. OF het kan zijn dat je scart signaal niet snel of zelfs niet aanschiet van je TVquote:
Ik heb nog geen zwart scherm gezien (ja als mijn tv uit stond)quote:
Nee, dat herken ik niet.. scart goed aandrukken, tv al vast op videokanaal zetten en dan aan doen?quote:
Japanse muziekgame voor die poephandheld met twee schermenquote:Op woensdag 21 december 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geile baard
Kut TT trouwens, wat is een ouedan? Indisch koekje?
Die zottigheid snapt toch niemand Gijsquote:Op woensdag 21 december 2005 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Japanse muziekgame voor die poephandheld met twee schermen
Moet je FOK!games lezen, daar heb ik de game gereviewdquote:Op woensdag 21 december 2005 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die zottigheid snapt toch niemand Gijs
essentie van tijdsverspilling dan.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je FOK!games lezen, daar heb ik de game gereviewd
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
essentie van tijdsverspilling dan.
Japans muziekspel met mannelijke cheerleaders.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:53 schreef Bastard het volgende:
Kut TT trouwens, wat is een ouedan? Indisch koekje?
WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Japans muziekspel met mannelijke cheerleaders.
Ik heb hem...
Dat vol trots komen vermelden ookquote:Op woensdag 21 december 2005 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Japans muziekspel met mannelijke cheerleaders.
Ik heb hem...
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat vol trots komen vermelden ook
Lijkt me niet echt cool ofzo !quote:
Als ik wist waar je het over had zou ik je helpen !quote:Op woensdag 21 december 2005 10:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is dit voor slowchat topic
Is het al mogelijk om homebrew als XMBC op de 360 te draaien?
Ik heb nou 1845 punten van de 3500 die ik tot nu toe kan hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
of gewoon de meeste games...
Hij heeft gun, die is ook 1000 punten waard, morgen heb ik condemned en daar moet je tyfus veel moeite doen voor achievements
Heel voorbarig maar dat hou je toch niet tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
De eerste modchips worden al over een paar weken verwacht lees ik net.
Hm dan wacht ik nog wel effe met m'n 360.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waar?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Smaken verschillen echt... zie er niks echt leuks aanquote:Op woensdag 21 december 2005 10:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wel zo overduidelijk een must buy
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Iemand nog oorbellen voor de kerst kopen?
[afbeelding]
Niks leuks?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Smaken verschillen echt... zie er niks echt leuks aan
Ja nou dat is niet mijn ding.... Soort Twisted Metal zeg maar.... trok ik ook niet... maar het ziet er wel cool uit als je daarvan houd.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks leuks?
Er zitten snelle auto's, guns en explosies in.
Wreckless: The Yakuza Missions 360.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Smaken verschillen echt... zie er niks echt leuks aan
Geen idee waar je het over hebt...quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Niks leuks?
Er zitten snelle auto's, guns en explosies in.
Stel je voor dat je in de Japanse versie met Ono moet spelen! Dan zit je de hele tijd vanuit de eerste persoon op de tribunequote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmmmmmm, ik weet niet.
Beetje gek concept.
Stond op wat weblogs.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Waar?
Ik ben nogal sceptisch eigenlijk
maar is dit ook makkelijk te installeren en kun je dan nog wel op live....quote:Op woensdag 21 december 2005 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat ie dan meteen stuk gaat.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:09 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hm dan wacht ik nog wel effe met m'n 360.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dan meteen stuk gaat.
[..]
[..]
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Mistwalkerquote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Die is nicequote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Dat word een live hit!quote:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stond op wat weblogs.
Heb geen linkje meer.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
Nou nouquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
alsof me gamerscore me maar iets intresseert...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb nou 1845 punten van de 3500 die ik tot nu toe kan hebben.
En idd, de meeste punten heb ik van Gun en PGR3.
En Gun was vrij makkelijk punten scoren. In een weekend had ik er 750.
Maar julie hebben binnenkort de kans om mij in te halen. Over een week ga ik een week op vakantie. Dus dan zal ik mijn score niet uit kunnen breiden.
Midtown madness was wel lachen inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat word een live hit!
Midtown madness met guns
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nie bovenaanstaatquote:
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Midtown madness was wel lachen inderdaadScheuren door die straatjes en tikkertje spelen
Nu tikkertje met guns dan
Aniway.. fill me in: Mistwalker
Waar wonen ze?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Het zijn nog Nederlanders ook.....Wat een ezels ....
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8929
Opgericht door de geestelijk vader van Final Fantasy. Deze Japanse developer is vooral bezig met een drietal RPG's op de 360 waarvan Blue Dragon en Lost Odessey de eerste twee zijn. Naast die dude werken ook andere oud-Square medewerkers met hem aan de game.quote:
als je nu nr1 had gestaan dan had je een heel ander verhaaltje opgehangenquote:
Volg je nog iets van dit topic of niet?quote:
Die WillemB weer hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Was dat dezelfde?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.
Nee, ik moet teveel werken tussen mn FOK!ken inquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volg je nog iets van dit topic of niet?
Dezelfde? Ik volg je even nietquote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was dat dezelfde?
* Bastard geintresseerd is
domme reacties daar ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat wel inderdaad... en tis leuk als je ziet dat je zelf wel een achievment kan halen en een ander niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik krijg altijd een heerlijk gevoel als ik weer een achievement heb
Ok, dat is verhelderendquote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mistwalker is een developper, geen game.
quote:
En daar komen dadelijk weer modchips voor.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
domme reacties daar ook
het enige wat er gebeurd is dat ze een game van de DVD kunnen halen... terwijl alle beveiling gewoon in de hardware zit
Een hangslot.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef H.Flick het volgende:
De warezhoeren missen toch het leukste onderdeel van de Xbox: Live! Ze weten gewoon niet wat ze missen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:* The flash is encrypted with a per-box key
* The key is stored inside the CPU
* The boot ROM is stored inside the CPU
* Also inside the CPU is a hypervisor that verifies the running state of the kernel, making sure there is no modification (RAM checksums), else the Xbox 360 panics and blows up!
* The CPU contains RAM inside of it to store the checksums
* All interrupt/exception handling is done by the hypervisor
* All code runs in kernel mode
* The emulator for first generation games can be updated via an official Microsoft download burned to CD by the user, though the CDs’ content will be encrypted and signed with public key cryptography. The boot ROM is stored inside the CPU.
quote:
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboysquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.
Ik heb het over het echte Xbox live en niet over die nep alternatieven.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.quote:
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboys
Insidergrap zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
Îk moest lachen om die TT, maar niet nadat ik de Topicreport had gelezen van Gamedemon![]()
![]()
ik zeg niet dat tie onkraakbaar zal zijn, maar meer dat het langer zal duren. En misschien ook nog eens per console verschillen waardoor het ombouwen zeer duur/riskant wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
Euhm het probleem is dat op de console geen winst wordt gemaakt en dat de software verkopen juist afnemen door illegale games, maar dit is geen warez topic.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |