quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dan meteen stuk gaat.
[..]
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Mistwalkerquote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Die is nicequote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Dat word een live hit!quote:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stond op wat weblogs.
Heb geen linkje meer.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
Nou nouquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
alsof me gamerscore me maar iets intresseert...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb nou 1845 punten van de 3500 die ik tot nu toe kan hebben.
En idd, de meeste punten heb ik van Gun en PGR3.
En Gun was vrij makkelijk punten scoren. In een weekend had ik er 750.
Maar julie hebben binnenkort de kans om mij in te halen. Over een week ga ik een week op vakantie. Dus dan zal ik mijn score niet uit kunnen breiden.
Midtown madness was wel lachen inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat word een live hit!
Midtown madness met guns
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nie bovenaanstaatquote:
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Midtown madness was wel lachen inderdaadScheuren door die straatjes en tikkertje spelen
Nu tikkertje met guns dan
Aniway.. fill me in: Mistwalker
Waar wonen ze?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Het zijn nog Nederlanders ook.....Wat een ezels ....
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8929
Opgericht door de geestelijk vader van Final Fantasy. Deze Japanse developer is vooral bezig met een drietal RPG's op de 360 waarvan Blue Dragon en Lost Odessey de eerste twee zijn. Naast die dude werken ook andere oud-Square medewerkers met hem aan de game.quote:
als je nu nr1 had gestaan dan had je een heel ander verhaaltje opgehangenquote:
Volg je nog iets van dit topic of niet?quote:
Die WillemB weer hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Was dat dezelfde?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.
Nee, ik moet teveel werken tussen mn FOK!ken inquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volg je nog iets van dit topic of niet?
Dezelfde? Ik volg je even nietquote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was dat dezelfde?
* Bastard geintresseerd is
domme reacties daar ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat wel inderdaad... en tis leuk als je ziet dat je zelf wel een achievment kan halen en een ander niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik krijg altijd een heerlijk gevoel als ik weer een achievement heb
Ok, dat is verhelderendquote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mistwalker is een developper, geen game.
quote:
En daar komen dadelijk weer modchips voor.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
domme reacties daar ook
het enige wat er gebeurd is dat ze een game van de DVD kunnen halen... terwijl alle beveiling gewoon in de hardware zit
Een hangslot.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef H.Flick het volgende:
De warezhoeren missen toch het leukste onderdeel van de Xbox: Live! Ze weten gewoon niet wat ze missen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:* The flash is encrypted with a per-box key
* The key is stored inside the CPU
* The boot ROM is stored inside the CPU
* Also inside the CPU is a hypervisor that verifies the running state of the kernel, making sure there is no modification (RAM checksums), else the Xbox 360 panics and blows up!
* The CPU contains RAM inside of it to store the checksums
* All interrupt/exception handling is done by the hypervisor
* All code runs in kernel mode
* The emulator for first generation games can be updated via an official Microsoft download burned to CD by the user, though the CDs’ content will be encrypted and signed with public key cryptography. The boot ROM is stored inside the CPU.
quote:
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboysquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.
Ik heb het over het echte Xbox live en niet over die nep alternatieven.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.quote:
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboys
Insidergrap zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
Îk moest lachen om die TT, maar niet nadat ik de Topicreport had gelezen van Gamedemon![]()
![]()
ik zeg niet dat tie onkraakbaar zal zijn, maar meer dat het langer zal duren. En misschien ook nog eens per console verschillen waardoor het ombouwen zeer duur/riskant wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |