Dat krijg je ook nog, als je teveel stukjes opruimt voordat je de volgende bloemen gaat maken zakt dat stukje steeds verder naar beneden tot je er niks meer aan hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 16:44 schreef Bastard het volgende:
Ik had 1 bloem.. en dat stukje lag verdomme helemaal onderin...
Je bent dan ook een enorme kutmod zonder enige feeling met GAM whatsoever.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo'n Xbox fanboy liep te klagen dat hij het niet leuk vond, en toen heeft een mod die verandert.
Ik wou hem laten staan hoor
Demo van Full Auto komt rond kerst.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer komt die Full Auto demo?
Zijn er uberhaupt nog nieuwe demo's ?
Ja dat wil me ook nog steeds niet lukken... net nog wel 2 achievements gehaald en sta nu op 1 in Timed en Survival van m'n friendslist...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
Meestal lukt 1 bloem me nog wel, maar om er vervolgens 6 te maken en dan met die speciale stukjes weer een bloem en daar dan 3 van om het spel te halen, dan moet je wel heel veel geluk hebben.
je krijgt punten voor als je wat doet in een game, zoals bij PGR3 een platinum trophie halen, dan unlock je een achievement en krijg je laten we zeggen 50 punten voor, en dat kan je van elkaar zien en dan kan je vergelijken wie het minste leven of de meeste games heeftquote:Op woensdag 21 december 2005 17:30 schreef Game_Error het volgende:
kan iemand mij precies uitleggen wat gamerscore inhoud en wat ik ermee kan, snap het namelijk niet helemaal...
Ach, wat jij vind is helemaal niet belangrijk jongen..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent dan ook een enorme kutmod zonder enige feeling met GAM whatsoever..
Noem me der één!quote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En er zijn genoeg users die daar anders over denken.
Wie ben jij?quote:
Weet ik, ik heb ook je PI gezien. Leuk dat je serieus op mijn post ingingquote:Op woensdag 21 december 2005 18:20 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wie ben jij?
En was slechts een sarcastische opmerking enfin, leuk dat je er serieus op in bent gegaan
Zou ik ook zeggen knulquote:Op woensdag 21 december 2005 18:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb ook je PI gezien. Leuk dat je serieus op mijn post inging![]()
![]()
Je Nintendo-maatjes jaquote:Op woensdag 21 december 2005 18:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach, wat jij vind is helemaal niet belangrijk jongen..
En er zijn genoeg users die daar anders over denken.
Meer dan een Jaap?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:40 schreef Fillipe het volgende:
Mistwalker gaat Japen veroveren!
PGR3 blijft ook echt fantastisch, Ik rij elke keer echt heel hard!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:02 schreef H.Flick het volgende:
Call of Duty blijft fantastisch natuurlijk! Ik moet nu dat dorpje veroveren met de Amerikanen, wat een prachtige missie.
Ik heb geen idee, en ik denk ook niet dat iemand anders hier dit met volledige zekerheid kan zeggen. Oftewel, bel nou maar gewoon wat winkels, dan kom je er vanzelf achterquote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef Ipho het volgende:
Komt de volgende lading nou morgen?
Nee, helemaal niets aan dat spel is leuk, koop het niet en kom ook niet hier huilen als je het toch koopt en het gegarandeerd kut vindt.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:30 schreef gieling het volgende:
He is de online co-op van PD0 een beetje leuk?
Ik zie (onderdrukte) frustraties?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets aan dat spel is leuk, koop het niet en kom ook niet hier huilen als je het toch koopt en het gegarandeerd kut vindt.
Ik heb het spel veel gespeeld toen pkwarts het moest reviewen, heb de single player bijna helemaal gespeeld en die is gewoon verschrikkelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik zie (onderdrukte) frustraties?\
edit: Oh hee, je hebt niet eens 360 verklaar je uitgesproken mening nader!
Houd jij het maar gewoon bij RPG's.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het offline juist leuk en online veel minder.
Het probleem met halo 2 de afgelopen maanden is dat je maar blijft spelen op Amerikaanse servers en dat het geluid via de 360 zo verschrikkelijk kut isquote:Op woensdag 21 december 2005 20:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb het spel veel gespeeld toen pkwarts het moest reviewen, heb de single player bijna helemaal gespeeld en die is gewoon verschrikkelijk.
Het online gedeelte heeft veel mogelijkheden, maar speelt eigenlijk gewoon flut, dan kan je beter Halo 2 gaan spelen.
Ik kan het toch gewoon leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Houd jij het maar gewoon bij RPG's.
Waar zag je die hordes vijanden? Het was alsof ik op stilstaande doelen schoot.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik kan het toch gewoon leuk vinden. Die slechte AI merk je niks van omdat er gewoon hordes vijanden op je af komen stormen, daardoor is het toch nog uitdagend. CoD2 is veel beter als FPS, maar PD0 is absoluut vermakelijk.
De meeste winkels krijgen op verschillende dagen ladingen. Gewoon bellen dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:20 schreef Ipho het volgende:
Komt de volgende lading nou morgen?
Amped 3 is inderdaad een stuk kinderachtiger en minder realistisch dan haar voorgangers. Voor sommige gamers zal dit best jammer zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 19:35 schreef Fillipe het volgende:
Hoe is Amped 3? Ik zag namelijk allemaal van die kinderachtige items bij bepaalde races, zoals bepaalde dingen verzamelen tijdens het racen of in rubberenbanden naar beneden crossen. Maar moet je die persee spelen? Of kan je die naast je 'career' gewoon spelen en wordt dit niet verplicht gesteld?
viel me ook op, het geluid liep niet gelijk met het spel en zo hier en daar framedropsquote:Op woensdag 21 december 2005 20:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Het probleem met halo 2 de afgelopen maanden is dat je maar blijft spelen op Amerikaanse servers en dat het geluid via de 360 zo verschrikkelijk kut is
U bent bij deze officieel de enige zonder sociaal leven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:29 schreef Heintje het volgende:
Hey Fliepke, ik sta weer nummer 1 van alle fokkers qua gamerscore.
he! en ik dan!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:44 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
U bent bij deze officieel de enige zonder sociaal leven.
En leer jij eens dat een zin normaliter alleen begint met een hoofdletter...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je Nintendo-maatjes ja.
EN LEER EENS WERKWOORDEN VERVOEGEN.
2e plaats is zo slecht nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |