quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie dan meteen stuk gaat.
[..]
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Mistwalkerquote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Die is nicequote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Heb overigens ook die lelijke TT aangepast.
Dat word een live hit!quote:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stond op wat weblogs.
Heb geen linkje meer.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
Nou nouquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben de cd's gehacked... ze kunnen nu de data volledig lostrekken van de cd.... stap 1 zeg maar... nu nog leren branden....
Ik hoop dat ze branden in hel eerlijk gezegd
alsof me gamerscore me maar iets intresseert...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb nou 1845 punten van de 3500 die ik tot nu toe kan hebben.
En idd, de meeste punten heb ik van Gun en PGR3.
En Gun was vrij makkelijk punten scoren. In een weekend had ik er 750.
Maar julie hebben binnenkort de kans om mij in te halen. Over een week ga ik een week op vakantie. Dus dan zal ik mijn score niet uit kunnen breiden.
Midtown madness was wel lachen inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat word een live hit!
Midtown madness met guns
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nie bovenaanstaatquote:
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Midtown madness was wel lachen inderdaadScheuren door die straatjes en tikkertje spelen
Nu tikkertje met guns dan
Aniway.. fill me in: Mistwalker
Waar wonen ze?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Het zijn nog Nederlanders ook.....Wat een ezels ....
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8929
Opgericht door de geestelijk vader van Final Fantasy. Deze Japanse developer is vooral bezig met een drietal RPG's op de 360 waarvan Blue Dragon en Lost Odessey de eerste twee zijn. Naast die dude werken ook andere oud-Square medewerkers met hem aan de game.quote:
als je nu nr1 had gestaan dan had je een heel ander verhaaltje opgehangenquote:
Volg je nog iets van dit topic of niet?quote:
Die WillemB weer hequote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Was dat dezelfde?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Makers van diverse coole aankomende RPG... je vond de trailer van gisteren nog prachtig zeg maar... .dat was Lost Odyssey.
Nee, ik moet teveel werken tussen mn FOK!ken inquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volg je nog iets van dit topic of niet?
Dezelfde? Ik volg je even nietquote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was dat dezelfde?
* Bastard geintresseerd is
domme reacties daar ookquote:Op woensdag 21 december 2005 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat wel inderdaad... en tis leuk als je ziet dat je zelf wel een achievment kan halen en een ander niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:53 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik krijg altijd een heerlijk gevoel als ik weer een achievement heb
Ok, dat is verhelderendquote:Op woensdag 21 december 2005 12:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Mistwalker is een developper, geen game.
quote:
En daar komen dadelijk weer modchips voor.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
domme reacties daar ook
het enige wat er gebeurd is dat ze een game van de DVD kunnen halen... terwijl alle beveiling gewoon in de hardware zit
Een hangslot.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En daar komen dadelijk weer modchips voor.Ik zou trouwens niet weten wat voor beveiliging hardwarematig zou moeten werken..
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
En die modchips zijn dan gelukkig niet toegestaan op FOK!
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef H.Flick het volgende:
De warezhoeren missen toch het leukste onderdeel van de Xbox: Live! Ze weten gewoon niet wat ze missen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
quote:* The flash is encrypted with a per-box key
* The key is stored inside the CPU
* The boot ROM is stored inside the CPU
* Also inside the CPU is a hypervisor that verifies the running state of the kernel, making sure there is no modification (RAM checksums), else the Xbox 360 panics and blows up!
* The CPU contains RAM inside of it to store the checksums
* All interrupt/exception handling is done by the hypervisor
* All code runs in kernel mode
* The emulator for first generation games can be updated via an official Microsoft download burned to CD by the user, though the CDs’ content will be encrypted and signed with public key cryptography. The boot ROM is stored inside the CPU.
quote:
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboysquote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad nog een nadeel naast de enorme hoeveelheid slowchat en Nintendo-fanboys die de zaak komen verzieken.
Ik heb het over het echte Xbox live en niet over die nep alternatieven.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Oh? Ik heb anders Live en een gechipte Xbox.
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.quote:
Mooiquote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboys
Insidergrap zekerquote:Op woensdag 21 december 2005 12:26 schreef MMaRsu het volgende:
Îk moest lachen om die TT, maar niet nadat ik de Topicreport had gelezen van Gamedemon![]()
![]()
ik zeg niet dat tie onkraakbaar zal zijn, maar meer dat het langer zal duren. En misschien ook nog eens per console verschillen waardoor het ombouwen zeer duur/riskant wordt.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
Euhm het probleem is dat op de console geen winst wordt gemaakt en dat de software verkopen juist afnemen door illegale games, maar dit is geen warez topic.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
er is op de playstation al zo'n spel verschenen, Libero Grande. volgens mij ook van Namco.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmmmmmm, ik weet niet.
Beetje gek concept.
Natuurlijk wordt er wel winst gemaakt op de console zelf.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm het probleem is dat op de console geen winst wordt gemaakt en dat de software verkopen juist afnemen door illegale games, maar dit is geen warez topic.
Ohw?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel winst gemaakt op de console zelf.
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?Niet bij Microsoft hoor
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.
Volgens mij vergeet je de overheadkosten mee te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Was het niet laatst berekend ofzo dat MS pas rond half 2007 winst zou gaan maken met de console? Denk dat ze het nu van accesoires en games moeten doen..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7812quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hey wtf,,it wasn't me!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Die pleuris Nintendomod heeft de TT weer teruggezet
Wowquote:
360 > ps2quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn nu trouwens al meer Xbox360 topics dan PS2 topics, en dat terwijl de laatstgenoemde al vele jaren te koop is.
PS2 gamers zijn mainstreamgamers die niet op fora komen. GBA topics zijn er ook weinig terwijl die ook zo'n 80 mln exemplaren verkocht in totaal./quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn nu trouwens al meer Xbox360 topics dan PS2 topics, en dat terwijl de laatstgenoemde al vele jaren te koop is.
Dat snap ik ook wel... ik wilde het gewoon even zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS2 gamers zijn mainstreamgamers die niet op fora komen. GBA topics zijn er ook weinig terwijl die ook zo'n 80 mln exemplaren verkocht in totaal./
Ohwquote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel... ik wilde het gewoon even zeggen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboys
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bovendien zit er in het PS2 topic zo'n triest RPG-kliekje.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef H.Flick het volgende:
Bovendien zit er in het PS2 topic zo'n triest RPG-kliekje.
Dat geeft al aan dat de kostprijs dus onder de verkoopprijs ligt (met de komende prijsverlagingen daarin meegenomen zelfs) maar dat er momenteel nog geen winst gemaakt wordt vanwege ontwikkelkosten en dergelijke.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Was het niet laatst berekend ofzo dat MS pas rond half 2007 winst zou gaan maken met de console? Denk dat ze het nu van accesoires en games moeten doen..
Ja en?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat geeft al aan dat de kostprijs dus onder de verkoopprijs ligt (met de komende prijsverlagingen daarin meegenomen zelfs) maar dat er momenteel nog geen winst gemaakt wordt vanwege ontwikkelkosten en dergelijke.
Lachen al die fanboys hier die denken dat MS de consoles tegen vriendenprijsjes van de hand doet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat geeft al aan dat de kostprijs dus onder de verkoopprijs ligt (met de komende prijsverlagingen daarin meegenomen zelfs) maar dat er momenteel nog geen winst gemaakt wordt vanwege ontwikkelkosten en dergelijke.
Lachen al die fanboys hier die denken dat MS de consoles tegen vriendenprijsjes van de hand doet.![]()
![]()
Wat een gelul. Denk je nou echt dat MS $ 53 voor een 20GB harddisk moet betalen, als ze er miljoenen afnemenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:41 schreef kepler het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7812
en ben je nu klaar
Jij bent zeker alwetend?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
![]()
Momenteel wordt de console nog wel met verlies verkocht ja, maar dat is zo bij elk produkt waar R&D voor nodig is. Op termijn ga je pas winst maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van kostprijs? Ik denk dat je de post van H.Flick hierover nog een keer moet doorlezen.
Ik weet meer van economie dan de meeste spelletjeskinders in dit topic zo te zien.quote:
En ik ben afgestudeerd econoom, dus ik kan het wetenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van kostprijs? Ik denk dat je de post van H.Flick hierover nog een keer moet doorlezen.
Kijk mij pimpen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet meer van economie dan de meeste spelletjeskinders in dit topic zo te zien.
Je wordt nu best kinderachtig hoor... denk ik vertel het je maar even. Je hebt je punt gemaakt. Let it go !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik weet meer van economie dan de meeste spelletjeskinders in dit topic zo te zien.
Natuurlijk. Ze willen wel een bepaalde balans behouden. Als de spellen op elke willekeurige site te downloaden zijn en zonder problemen direct op DVD gebrand kunnen worden slaat de meter door naar de verkeerde kant.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:04 schreef H.Flick het volgende:
Het heeft niks met vriendenprijsjes te maken, maar veel meer met netwerkeffecten en positive feedback. En in dat opzicht heb je gelijk dat piraterij een voordeel zou kunnen zijn, maar of de minnen opwegen tegen de plussen is nog maar zeer de vraag. Helemaal als je kijkt naar de moeite die men neemt om piraterij tegen te gaan lijkt het me onwaarschijnlijk dat de grotere marktpenetratie voordelig uitpakt ten opzichte van de misgelopen inkomsten.
Ik spreek jou ook nergens tegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En ik ben afgestudeerd econoom, dus ik kan het weten.
Wat raar want ik dacht dat de eerste kinderachtige post juist van jou afkwam. Als je de discussie niet leuk vindt, meng je er dan niet in.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je wordt nu best kinderachtig hoor... denk ik vertel het je maar even. Je hebt je punt gemaakt. Let it go !
ik ga zo condemned halen , en ik ga echt niet patsen van : Goh heintje ik heb je ingehaald, ik heb 15 punten meer dan jouquote:Op woensdag 21 december 2005 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je nie bovenaanstaat
Solliciteer bij games.fok.. als reviewer
Nee je weet precies wat ik bedoel..... Wat mij betreft is er geen discussie mogelijk met die illegale shit....quote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat raar want ik dacht dat de eerste kinderachtige post juist van jou afkwam. Als je de discussie niet leuk vindt, meng je er dan niet in.
Dan jij.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga zo condemned halen , en ik ga echt niet patsen van : Goh heintje ik heb je ingehaald, ik heb 15 punten meer dan jou
Condemned is erg cool maar ik denk dat jij het weer bout vind en herhaaldelijk enzo... tevens is die in 5 uur uit.... Zo,.. heb ik alvast je review gemaaktquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ga zo condemned halen , en ik ga echt niet patsen van : Goh heintje ik heb je ingehaald, ik heb 15 punten meer dan jou
Wat niet is kan komen toch.... we zijn net de 3e week ingegaan.... !quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan jij.
Ik vind die gamerscore ook absoluut nergens op slaan, jammer, het had wel leuk kunnen zijn als de punten ook evenredig liepen met tijd en moeite.
5 uur uit?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Condemned is erg cool maar ik denk dat jij het weer bout vind en herhaaldelijk enzo... tevens is die in 5 uur uit.... Zo,.. heb ik alvast je review gemaakt
Nee dat die thomper voor de 2de keer op moet tieften met zijn nintendo TTquote:
Het geeft idd een heerlijk gevoel om met een loden pijp op wat schedels te slaan... erg cool hoor... complete game is trouwens in FPS perspectief... ook als je een klap krijgt dus... beeld gaat alle kanten op.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
5 uur uit?
dan heb ik em in een uurtje uit
maargoed, ik heb Fear op de pc, die is ook niet ontzettend lang maar de sfeer is top.
En de meeste mensen zeggen dat de fear sfeer er hangt dus moet het prima zijn.
En junkies meppen vind ik leuker dan trollen bashen
[..]
Nee dat die thomper voor de 2de keer op moet tieften met zijn nintendo TT
hij bedoelt dat je met king kong 1000 punten haalt in 8 uur, en met PGR3 900 in 40~45 uurquote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat niet is kan komen toch.... we zijn net de 3e week ingegaan.... !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |