Euhm het probleem is dat op de console geen winst wordt gemaakt en dat de software verkopen juist afnemen door illegale games, maar dit is geen warez topic.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mja ik word er niet warm of koud van. Xbox 360 zou de eerste onkraakbare console zijn? Ik geloof er niks van.
Bovendien ben ik er heilig van overtuigd dat de piracy/homebrew-scene een ZEER positief effect heeft op de verkopen van consoles en de populariteit ervan.
Stel nou dat de Xbox niet te kraken blijkt te zijn, en de PS3 straks wel, dan weet ik 100% zeker dat de PS3 alleen daarom al de 360 vet gaat verslaan met verkopen, en dus in populariteit, en dus met spelverkopen en dus met omzet.
er is op de playstation al zo'n spel verschenen, Libero Grande. volgens mij ook van Namco.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmmmmmm, ik weet niet.
Beetje gek concept.
Natuurlijk wordt er wel winst gemaakt op de console zelf.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Euhm het probleem is dat op de console geen winst wordt gemaakt en dat de software verkopen juist afnemen door illegale games, maar dit is geen warez topic.
Ohw?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er wel winst gemaakt op de console zelf.
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?Niet bij Microsoft hoor
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.
Volgens mij vergeet je de overheadkosten mee te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Bewijs? Als je miljoenen exemplaren van zo'n produkt maakt dan ligt de kostprijs echtwel onder de 200 dollar ofzo.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Was het niet laatst berekend ofzo dat MS pas rond half 2007 winst zou gaan maken met de console? Denk dat ze het nu van accesoires en games moeten doen..quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7812quote:Op woensdag 21 december 2005 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hey wtf,,it wasn't me!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:34 schreef H.Flick het volgende:
Die pleuris Nintendomod heeft de TT weer teruggezet
Wowquote:
360 > ps2quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn nu trouwens al meer Xbox360 topics dan PS2 topics, en dat terwijl de laatstgenoemde al vele jaren te koop is.
PS2 gamers zijn mainstreamgamers die niet op fora komen. GBA topics zijn er ook weinig terwijl die ook zo'n 80 mln exemplaren verkocht in totaal./quote:Op woensdag 21 december 2005 12:47 schreef H.Flick het volgende:
Er zijn nu trouwens al meer Xbox360 topics dan PS2 topics, en dat terwijl de laatstgenoemde al vele jaren te koop is.
Dat snap ik ook wel... ik wilde het gewoon even zeggenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS2 gamers zijn mainstreamgamers die niet op fora komen. GBA topics zijn er ook weinig terwijl die ook zo'n 80 mln exemplaren verkocht in totaal./
Ohwquote:Op woensdag 21 december 2005 12:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel... ik wilde het gewoon even zeggen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een warezhoer verpest meer dan 100 Nintendo fanboys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |