quote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
048. 0101 02 075 2004-01-28 GRUMBLER
quote:Op maandag 28 november 2005 22:02 schreef sir_dalord het volgende:
heb je niet toevallig aantal woorden per minuut lijstje ergens? wint sw ook eens wat met overmacht
Anders maak je ff twee grappen in hetzelfde genre binnen vier minutenquote:(21:58:14) (sirdalord) man, ben brak, die kerel die ook op die kamer sliep snurkte meer en sneller dan sw praat
ja, ik heb afgelopen halfjaar 3 sw grappen gemaakt...moet even wat inhalenquote:Op maandag 28 november 2005 22:04 schreef Uddel het volgende:
[..]
[..]
Anders maak je ff twee grappen in hetzelfde genre binnen vier minuten
ARCEE!!quote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
<knip>een hoop hard werk</knip>
Dan mag je nog ffquote:Op maandag 28 november 2005 22:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, ik heb afgelopen halfjaar 3 sw grappen gemaakt...moet even wat inhalen
quote:Op maandag 28 november 2005 22:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, ik heb afgelopen halfjaar 3 sw grappen gemaakt...moet even wat inhalen
Vergeet ook de Hattrick-pionierslijst niet.quote:Op maandag 28 november 2005 22:12 schreef qyn het volgende:
[..]
ARCEE!!![]()
![]()
Cool dat je dit verzameld hebt.. je verdient een trofee
![]()
Sta nog 11e met aantal posts.. had niet verwacht dat ik in top 50 zou eindigen na al die door WoW veroorzaakte inactiviteit
Arcee ftw!
Dat doe je zelf. sir_dalord heeft ook tientallen kloons rondlopen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef maniack28 het volgende:
Eigenlijk sta ik 2 plaatsen hoger, want vroeger postte ik onder mijn echte naam (Joralf)... dus er moeten nog 246 posts bij mn Maniack28 account worden opgeteld en daarmee kom ik boven SD en Grumpey uit
Dat was voor mn eigen bestwilquote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. sir_dalord heeft ook tientallen kloons rondlopen.
eh?quote:Op maandag 28 november 2005 22:31 schreef maniack28 het volgende:
Eigenlijk sta ik 2 plaatsen hoger, want vroeger postte ik onder mijn echte naam (Joralf)... dus er moeten nog 246 posts bij mn Maniack28 account worden opgeteld en daarmee kom ik boven SD en Grumpey uit
wat dacht je van mij? ik heb 6 maanden niet gepost en sta nog 4equote:Op maandag 28 november 2005 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
Omg, wat een ontzettende HT-nerds zijn wij zeg
Ik sta op positie 8 qua aantal posts![]()
Heb je geen lekkere elfje in WoW gevondenquote:Op maandag 28 november 2005 23:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
wat dacht je van mij? ik heb 6 maanden niet gepost en sta nog 4e
ik moet echt snel eens een vriendin vinden![]()
genoeg, maar ze bleken allemaal mannelijk te zijnquote:Op maandag 28 november 2005 23:20 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Heb je geen lekkere elfje in WoW gevonden![]()
Geen kampioenschap en waarschijnlijk geen promotie. Ben gisteren afgeslacht door de nummer 1. Sta 3 punten achter op nr. 2. Zij moeten onderling nog tegen elkaar maar mijn doelsaldo is te slecht om bij gelijke stand door te gaan. Ik kan alleen maar hopen dat hij nog ergens anders punten gaat verliezen maar de kans is klein.quote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
Het einde van het seizoen komt er inmiddels aan en ik ben benieuwd hoeveel kampioenen we gaan krijgen! * vindt dat JD en Grumps sowieso even hun best moeten gaan doen om toch maar champ te worden*
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
100e topic!
gefeliciteerd everyone
Qyn kom eens pimpen met hugo hier? Ik moet het gemist hebben dat hij langs kwam maar je middenveld vind ik erg nice met 5.5 - 6.5 sterrigen!
ja wat een hosanna stemming er zijn al 3 mensen die gemeld hebben dat ze gedegradeerd zijnquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef ASSpirine het volgende:
idd, ophouden met dat geziek over oldbies' post
tis een jubileum topic, dus feesten en alleen maar hosanna stemming
Zelfs voor mij zijn er nog mogelijkheden voor kampioenschap in Vquote:Op maandag 28 november 2005 23:30 schreef Jonks het volgende:
100e topic!
Het einde van het seizoen komt er inmiddels aan en ik ben benieuwd hoeveel kampioenen we gaan krijgen! * vindt dat JD en Grumps sowieso even hun best moeten gaan doen om toch maar champ te worden*
ga dan maar voor et laatste, want ik heb vorig jaar ook voor die keus gestaan en de verkeerde keus gemaakt en het verhaal is bekend. Afgelopen weekend ben ik gedegradeerd uit de 6de (vrij kansloos moet ik zeggen en dat is nog zacht uitgedrukt)quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef MyImmortal het volgende:
ik kan in principe wel promoveren naar de 6e divisie, ik sta nu eerste. Maar laten we eerlijk zijn, als ik promoveer word ik afgeslacht komend seizoen. Beter nog een seizoentje 7 om geld, training en ervaring op te doen![]()
Een kleine greep uit de collectie.quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef maniack28 het volgende:
Anders weet iedereen straks mn geschiedenis aangezien ik de enige in Ned. met de naam Joralf ben
Zou kunnen maar dan zou ik niet mijn spelers voor 5 miljoen per stuk te koop aanbieden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:35 schreef Daemon19 het volgende:
@ Oldbie: Misschien wil die opnieuw beginnen?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:25 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Een kleine greep uit de collectie.
Ik heb er ook al aardig wat voor 8 topicsquote:Op maandag 28 november 2005 21:46 schreef Arcee het volgende:
054. 0079 92 310 2005-10-01 twisteddlogic
Wanneer in het seizoen heb je die gekocht?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef maniack28 het volgende:
Hehe, check mijn oude spits: Vyacheslav Brusnichenko (70201855)
Gekocht met goed/goed voor 1.35 mil, verkocht met formi/goed begin dit seizoen voor 3.25 mil en nu staat ie met uitmuntend te koop voor 3 milIk heb hem duidelijk op het juiste moment verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |