Ik denk dat het wel opvalt met al diequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:46 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Trouwens ik heb ff onderaan gezet dat BoF nu een eigen topic heeft, is dat goed zo of moet ik dat bovenaan de OP zetten zodat het wat meer opvalt?
@CittaR: Terug Vind Post, dan komt hij tussen je "My Active Topic" te staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef CittaR het volgende:
ff een n00b vraag, wat betekent tvp?
Het betekent terugvindpost, en wordt neergezet om een topic in My Active Topics te plaatsen. Ze worden alleen wel gewist, omdat ze alleen maar storen en niets toevoegen aan een topic. Het zal dus iets creatiever moeten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef CittaR het volgende:
ff een n00b vraag, wat betekent tvp?
Hoezo wil je het topic terug, het topic is de hele tijd ook van jullie geweest hoor, ik heb alleen gezegd dat er niet zoveel geslowchat moest worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef Droopie het volgende:
WIJ EISEN BINNEN 48 UUR!!!!!!!!!!!!!!! ONS TOPIC TERUG EN EXCUSES ANDERS STUREN WE DE DOMOTOUR EFFE LANGS DE MOD!!!!!!!!!
VRIENDEN VAN DE BoF
vette knipoog voor ik gebanned word wegens bedreiging.
Ik ben er blij mee dat je het er normaal over wilt hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Droopie het volgende:maar nu post niemand hier meer.
er waren toch mensen die klaagden over 'ons', zijn niet echt
fanatieke posters aan de hoeveelheden te zien na jouw beslissing.
en sommige zeggen dat het overzichterlijker is geworden, maar nu zijn
er 2 topics die beiden Band of Fok!kers in hun titel hebben staan.
laat er nog een keer je gedachten over gaan, lees die klachten nog een keer door
en bekijk of het na een week doodse stilte gewoon weer als vroeger wordt.
oja het is een principe kwestie, moet je anders op zaterdagmiddag.
ik heb geen zin in ordinair geruzie. vandaag effe niet.
Nu er een apart BoF-topic is wordt dit topic niet echt druk bezochtquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef RetepV het volgende:
Hmz, iedereen naar de HCC dagen ofzo?
Anyway, meer info: de hele avond Call Of Duty (1) gespeeld en daarmee geen enkel probleem. FlatOut gespeeld, ook geen probleem. Het is echt een probleem van BF2.
Laatste drivers, laatste updates, mijn game systeem is altijd up-to-date.
Iedereen zit in het andere BF2 topic, wat veel drukker bezocht wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef RetepV het volgende:
Hmz, iedereen naar de HCC dagen ofzo?
Anyway, meer info: de hele avond Call Of Duty (1) gespeeld en daarmee geen enkel probleem. FlatOut gespeeld, ook geen probleem. Het is echt een probleem van BF2.
Laatste drivers, laatste updates, mijn game systeem is altijd up-to-date.
Klinkt héél bekend, alleen Nvidia hier (6600GT). Ik ga vandaag ook maar eens wat oudere drivers proberen!quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef JK het volgende:
voor m'n ATI kaart heb ik ook oudere drivers geinstalleerd omdat de boel tijdens het spelen vast liep. Nouja, vast liep.. een spontane reset van de PC zonder waarschuwing.
Misschien helpt dit: Het Band of Fok!kers BF2 topic: Tropisch warm op Wake Islandquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:27 schreef RetepV het volgende:
Ok. Ik heb net de nieuwe patch v1.12 geinstalleerd, maar nu crasht BF2 telkens terug naar de desktop als 'ie op zo'n 60% laden is. Enig idee?
Ook in singleplayer mode crasht 'ie terug naar de desktop.
Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpenquote:Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Enchanter het volgende:
het lukt me niet om online te registreren zodat ik online kan spelen , duurt uren maar er gebeurt niks
Ik zal zo is kijken , eerst etenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpen
Dat is natuurlijk stiekum al een beetje zo aangezien alle SF noobs heftige unlocks hebben die ze in gewoon bf2 kunnen gebruiken zoals de F2000, SCAR-L en de G36E.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef Razz_Gul het volgende:
reken maar dat ze je op gegeven moment zullen dwingen SF aan te schaffen![]()
had hetzelfde probleem. hier de oplossing die voor mij werkte:quote:Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef RetepV het volgende:
Even voor de goede orde:
* Alles gedinstalled.
* Alle profiles weg gegooid.
* BF2 opnieuw geinstalleerd (v1.0).
-> Opgestart en voila, het werkt.
* Nu direkt de v1.12 patch geinstalleerd (voorheen natuurlijk telkens geupgrade)
-> Opgestart en voila, het werkt nog steeds!
* Special Forces geinstalleerd.
-> Opgestart, argh, rare meldingen.
* FAQ gelezen.
* Patch v1.12 nog een keer gedaan.
* En nog een keer vanwege patch failed.
* En nog een keer vanwege patch failed.
-> reboot
* Patch v1.12 nog een keer gedaan.
* Patch succesfull.
Dezelfde avond nog BF2 en Special Forces gespeeld.
Een volledige reinstall is dus blijkbaar de oplossing, en vergeet niet de patch v1.12 nog een keer te doen als je Special Forces hebt geinstalleerd.
Je bedoelt de news message als je bf2 opstart?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:41 schreef Enchanter het volgende:
hwt lukt me nu wel om online te komen/spelen , maar toch geeft het spel elke keer weer aan dat ik de laatste patch moet downloaden en installeren , maar dat heb ik al 3 keer gedaan![]()
nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaalquote:Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je bedoelt de news message als je bf2 opstart?Das nl. gewoon info, geen persoonlijke melding. Iedereen krijgt die.
Screenshot?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaal
Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke meldingquote:Op donderdag 1 december 2005 08:58 schreef Enchanter het volgende:
[img=http://img233.imageshack.us/img233/9769/bf21qv.th.jpg]
kut imageshack
Voor wat betreft de voertuigen heb je gelijk, de uitbreiding is gebaseerd op intensere infantry battles. Toch zitten er wel meer guns in (die ik zelfs in bf2 gewoon kan gebruiken bv; F2000, SCAR-L en de G36E van de medic), en 8 nieuwe maps (waarvan 3 donker). Ik vind vooral de infanteriewars een stuk interessanter dan het tankgebeuren, dus misschien is dat waarom ik m zelf wat boeiender vind.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Yeroen21 het volgende:
das wel een beetje logisch, maar hmm, ik denk niet dat t spel mij echt trekt, had liever een wat andere uitbreiding gehad met meer voertuigen, meer guns, en vooral nog meer levels. Dat donker en zo'n hoek hoeft van mij niet zo.
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke melding
http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=BF2Mods.List&game=3quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef HomerJ het volgende:
Zijn er nog een beetje toffe mods voor BF2?
Ja en nee , als ik een server uitkies in Kaliquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
![]()
Dus nu is je probleem opgelost Enchanter?
Das inderdaad een hele irritant actie van EA...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja en nee , als ik een server uitkies in Kali(www.kali.net) , kiest BF2 gewoon een eigen server uit waar ik dan opkom
Dat meen je niet ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Das inderdaad een hele irritant actie van EA...
Zodra je inlogt begint hij automatisch een willekeurige server te laden, dat probleem heeft iedereen
Maar dan moet je dus gewoon ff disconnecten en dan de server van jouw keuze opzoeken....
Nouja, dat kali werkt toch niet, wat heeft EA daarmee te makenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Dat meen je niet ?
EA
Is er net zoals BF 1942 een soort serverlijst in het spel verwerkt ?
Als je 1.12 installeert hoef je toch niet daarvoor nog eens 1.03 te installeren?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef Atreidez het volgende:
Installatie bf2 moet nu in de volgende volgorde (heb ik gelezen) -
BF2 installeren
1.03 patch installeren
Special Forces installeren (indien aanwezig)
1.12 patch installeren
Dat van die witte gebouwen heeft met textures te maken.. Zou beschadigde bf2 kunnen zijn, maar ik zou t eerder zoeken in de videodrivers of instellingen daarvan
hier dus ook,1e keer dat ik t meemaak!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:11 schreef Yeroen21 het volgende:
is de EA server offline ofzo?! kom r niet in
Als je dit hebt, dan gebruik je de verkeerde snelkoppeling om BF2 op te starten. Je hebt een "play BF2 online now" icoontje en je hebt er 1 met gewoon "BF2". En die moet je hebben. Teminste, dit was bij mij het geval maanden geleden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Das inderdaad een hele irritant actie van EA...
Zodra je inlogt begint hij automatisch een willekeurige server te laden, dat probleem heeft iedereen
Maar dan moet je dus gewoon ff disconnecten en dan de server van jouw keuze opzoeken....
Nope, hier is ie gewoon snel.quote:Op zondag 4 december 2005 10:49 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb na die patch (ik kom er nu pas achter want ik speelde het een tijdje niet meer) verschrikkelijke trage contacten met de EA server. Het inloggen duurt echt lettelijk 10 minuten. Nog meer mensen hier last van?
quote:Op zondag 4 december 2005 11:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan zal EA wel gewoon server problemen gehad hebben ofzo.
quote:Op zondag 4 december 2005 11:26 schreef Beezz het volgende:
[..]
edit: Ja de accountserver heeft sinds gister al problemen. Daarnet duurde het bij mij ook nog 10 minuten maar ik heb het nu weer geprobeerd en ik kwam er zo in![]()
EA denkt alleen maar aanquote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef basalphenaar het volgende:
Ik vind het wel schandalig hoor, we hebben gewoon een hele dag geen BF2 kunnen spelen dankzij die klote inlog-problemen. En op de officiële BF2 site wordt er echt helemaal NIKS over gezegd, EA kan toch tenminste haar excuses aanbieden ofzo? EA geeft echt helemaal geeft helemaal niks om de BF2 community, dat blijkt maar weer.
BF2 zou gewoon door Valve uitgegeven moeten worden via Steam ofzo, dat werkt tenminste altijd!quote:Op zondag 4 december 2005 12:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
EA denkt alleen maar aan
[afbeelding]
EA
BF2![]()
Of door Davilexquote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
BF2 zou gewoon door Valve uitgegeven moeten worden via Steam ofzo, dat werkt tenminste altijd!
Ik vind dat Valve van alle gamedevelopers het beste voor zijn community zorgt, eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:34 schreef Atreidez het volgende:
Nah, ik vind Valve ook niet echt je van het
Er valt niet zoveel te tvp-en...het topic is behoorlijk doodquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
Valt wel mee hoor, de meeste zijn gewoon naar het BoF-topic gegaanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
het spel niet, maar ik vrees wel dat er veel naar Special Forces zijn verhuisd...
Omdat we teveel offtopcic gingenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom altijd die splintergroepering? (niet dat hier uberhaupt nog iets zinnigs werd gezegd, buiten het BoF gehoer wie er wel of niet had betaald voor de server...:{)
er staat revers mousequote:Op maandag 26 december 2005 11:10 schreef Molotov25 het volgende:
revers mouse aan/uit vinken
download Wingman Profiler Software, dar kun je de assen switchen...quote:Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef desertspider het volgende:
en een kick
ik heb een al erg oude joystick(logitech wingman extreme), met dit ding wil(de) ik bf2 spelen.
na een uur prutsen deed die het.
alleen
is alles omgekeert , naar voren is naar achter en naar links is naar rechts.
ik heb echt alles geprobeer om te zorgen dat de bestuuring normaal word maar het lukt niet
voor de rest werken de knoppen op de joystick wel normaal.
ik heb ook de drivers geinstaleert en volgens de drivers werken de knoppen wel naar behoren.
desert spider
heb je ook een profiel voor mij(om in dat programma te inporteren)quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
download Wingman Profiler Software, dar kun je de assen switchen...
ik kom er net achter dat je ook bij controls ook iets verkeerd kan hebben gedaan, links en rechts staan andersom, las ik eerst ook overheen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:28 schreef desertspider het volgende:
[..]
heb je ook een profiel voor mij(om in dat programma te inporteren)
nu heb ik de heli wel werkend maar dan werkt de straaljager juist weer niet , en bij lopen gebruikt hij ook de speed-up/down knop van de joy-stick , en dat moet juist weer niet want daar heb het toetsen bord voor![]()
op de site staan alleen maar battlefield 1942 profielen die er niet voor werken![]()
Alleen die van 170 mb...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef Suikermais het volgende:
Alle patches geïnstalleerd ?
www.bf2tracker.com is wel een handige.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef Woutey het volgende:
iemand een idee waar ik mijn stats in een sig kan dumpen?
check www.bandoffokkers.nl dat is de bestequote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:16 schreef Phibbels het volgende:
Wat zijn de populairste battlefield servers....
hoefd ook niet... van de week een herinstall van me pc gedaan...quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Als je 1.12 installeert hoef je toch niet daarvoor nog eens 1.03 te installeren?
punkbuster updaten misschien?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef Woutey het volgende:
Ben ik weer
ik kan de afgelopen dagen niet meer spelen of zo.
telkens geeft hij de melding dat ik speel met aangepaste content. Ik heb die 1.12 patch nou al wel 20 keer geinstalleerd, maar telkens doet ie het niet.
iemand een idee?
omdat deze naam bij gamespy wordt gebruikt en bf2 zelf, deze moeten overeenkomen... je kunt enkel een clan-tag toevoegen, bijvoorbeeld [BoF]quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef pacandor_ het volgende:
waarom kun je je account naam niet aanpassen?! hebgeen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen..
dat wil ik ook... en hoe kun je dat doen!?!?!?!?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
omdat deze naam bij gamespy wordt gebruikt en bf2 zelf, deze moeten overeenkomen... je kunt enkel een clan-tag toevoegen, bijvoorbeeld [BoF]
als je inlogt staat er bovenaan je accounts iets van Prefix, daar kun je je tag invoeren, enkel GEEN [BoF], dan moet je lid zijn, je kunt het wel doen nl... maar als je dan op onze server komt dan kicken we alle mensen die illegaal gebruik maken van de tag, als ze geen lid zijn. Lid worden?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat wil ik ook... en hoe kun je dat doen!?!?!?!?
ik heb hem wel gekocht, maar houd er rekening mee dat SF zwaarder trekt aan je systeem dan BF2. Het spel zelf is aardig maar niet beter als BF2. Ikzelf heb SF gekocht voor de nieuwe wapens, die zijn te gebruiken in BF2.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Eventjes een vraagje. Is het de moeite waard om battlefield 2 special forces voor 30 euro uit de winkel te trekken? Of vinden jullie er te weinig extra's bij zitten?
Pure uitmelkerij.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Eventjes een vraagje. Is het de moeite waard om battlefield 2 special forces voor 30 euro uit de winkel te trekken? Of vinden jullie er te weinig extra's bij zitten?
Jouw mening heb ik al gehoord.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:32 schreef nlboy het volgende:
[..]
Pure uitmelkerij.Voor die prijs krijgt elk team maar een paar nieuwe wapens.
En verder zitten er nieuwe auto'tjes en een paar mapjes. Voor die prijs...belachelijk!
[patsmode] Dat is voor mijn (vrij nieuwe) pc geen probleem.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb hem wel gekocht, maar houd er rekening mee dat SF zwaarder trekt aan je systeem dan BF2. Het spel zelf is aardig maar niet beter als BF2. Ikzelf heb SF gekocht voor de nieuwe wapens, die zijn te gebruiken in BF2.
Ik vind SF vrij goed, maar ik speel het liefst ook als infanterie, met standaard BF2 ben je op sommige maps echt een schietschijf door de vele voer- en vliegtuigen.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat is niet zo duurquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:40 schreef McLaren het volgende:
[..]
Ik vind SF vrij goed, maar ik speel het liefst ook als infanterie, met standaard BF2 ben je op sommige maps echt een schietschijf door de vele voer- en vliegtuigen.
Bij SF heb je hoofdzakelijk goede compacte (city) maps met af een toe een heli.
Ik had hem bij play.com besteld a 24,-.
Ja dankje, ik heb dat topic ook al gezien maar aangezien dat meer toespitst op clans en de info daarom heen, postte ik dit in het centrale BF topic.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:46 schreef Droopie het volgende:
Het grote BoF Bf2 Topic: Vechten doe je op de grond
Probeer het eens hier. of lees de vorige delen door.
dan heeft meer kans denk ik.
Succes
Gast,quote:Op zondag 29 januari 2006 19:40 schreef Skull-splitter het volgende:
goede vragen werden daar niet eens beantwoordt, puur omdat het non-stop gelul is over wel of niet betalen, wie wat waar en wanneer etc...
Dit heb ik ook gehad.. Irritant knerpgeluid? Bij mij lag t aan me videokaart drivers..quote:Op maandag 30 januari 2006 20:33 schreef PositiV het volgende:
Als ik midden in battlefield 2 online zit ,dan opeens na 1 of 2 maps loopt het spel vast geluid stottert valt weg en dan sluit het spel zich af en zie ik mijn bureaublad.
ik vind dit zeer vervelend dus als je er iets op weet laat het horen
Im Voraus Dank
okee heb het weggegooid en ik zal kijken of het werkt..quote:Op maandag 30 januari 2006 23:22 schreef Incolumis het volgende:
@ de 3 replies voor me: delete de BF2 folder eens in Mijn Documenten, en log dan eens opnieuw in
nee de hele battlefield 2 folder in Mijn Documentenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 07:26 schreef PositiV het volgende:
[..]
okee heb het weggegooid en ik zal kijken of het werkt..
ik moest toch de screenshots weggooien enz,?
Dude, hier ging het nog over het spel tot er genoeg over betalen en slechts servers werd geluld dat jullie afsgesplitst zijn in dat andere topic, waar ik nog nooit een vraag beantwoord zag...quote:Op zondag 29 januari 2006 19:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gast,
Alle vragen worden daar behandeld![]()
En ja het is gelul in de ruimte maar het is ook geen battlefield topic maar BoF topic. Gelukkig worden hier al je vragen zeker binnen een week beantwoord..![]()
Mooi... laat het ook zoquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het spel trouwens al 2 maanden niet meer gespeeld
dan kan het wel eens aan kapot geheugen liggen, of je voeding die het niet trektquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:11 schreef Atreidez het volgende:
Daar staat je profiel in en je persoonlijk instellingen van beeld geluid en keyboard, en dat helpt vooral als je bf2 helemaal niet opstart (aangezien t profiel het eerste is wat ie laadt).. Als je halverwege t spelen eruit geflikkerd wordt heeft dat dus niets met je profiel te maken he
Had je uberhaupt wel gelezen wat er stondquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:47 schreef Incolumis het volgende:
dan kan het wel eens aan kapot geheugen liggen, of je voeding die het niet trekt
Ik heb wat moeite met je zinsopbouw maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ben eens door onze topics gegaan en kan niks vinden over vràgen die niet beantwoord zouden zijn eigenlijk. Kun je een linkje posten met een vraag waar wij niet op geantwoord hebben? Het is natuurlijk erg makkelijk om van alles te roepen hier.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dude, hier ging het nog over het spel tot er genoeg over betalen en slechts servers werd geluld dat jullie afsgesplitst zijn in dat andere topic, waar ik nog nooit een vraag beantwoord zag...
Gewoon keiharde splitsing, niets meer, niets minder...
Ik heb het spel trouwens al 2 maanden niet meer gespeeld
Proef ik hier enige wrok richting onze zijde? hebben we je iets misdaan?quote:Gewoon keiharde splitsing, niets meer, niets minder...
Daarom hebben we een clan welke de spelvreugde conserveert. Dit geeft weer net een extra dimensie aan BF2. We hebben nu bijvoorbeeld een interne war competitie tussen squads waar iedereen aan meedoet tot ieders plezier.quote:Ik heb het spel trouwens al 2 maanden niet meer gespeeld
Volgens mij lees jij iets verkeerd want Inco reageert niet op jou maar op de post van PositiVquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Had je uberhaupt wel gelezen wat er stondIk zei dat ik t al had opgelost met andere videokaartdrivers...
we wachten op je op de Band Of Fok!kers server...quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:59 schreef PositiV het volgende:
Hij doet het helemaal![]()
bedank hej...
binnenkort fokkers de grond in boren op bf 2
![]()
1 serial key = 1 online gamer.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:28 schreef ne0n het volgende:
Hoi,
ik heb een orginele versie van BF2 maar ik zit met hetvolgende probleem, mijn broer speelt het ook, kan ik dan gewoon ook een profile aan maken en spelen als hij online bezig is? ik heb wel maar 1 DVD van BF2
dus, mijn broer speelt bF2, kan ik dan ook een profile aanmaken ? kan ik ook onlinespelen terwijl hij online speelt?
Een M95 is gewoon veel manser, met .50 caliber op mensen schieten.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef MrSkyline het volgende:
en waarom gebruikt iedereen de M95 terwijl de M24 veel accurater is en een poppetje evenveel leed aan doet?
sure je kan door glas en dunne muurtjes enzo heenschieten, maar dan nog.
en gaat het dan als ik ook nog een dvd van bf2 koop voor online te spelen op hetzelfde tijdstip van hetzelfde ip?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:55 schreef Sportguy het volgende:
[..]
1 serial key = 1 online gamer.
Maar je kunt als je online wilt spelen met meerdere profielen werken waaronder ook 1 voor je broertje, helaas moet je wel de DVD in je drive hebben dan.
En dat wordt lastig(er) dan.
Geen probleem, mits je verbinding het maar trekt. Vanaf lan-party's kunnen ze ook met meerderen tegelijk op het internet mee gamen en niet alleen maar lokaal.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:37 schreef ne0n het volgende:
[..]
en gaat het dan als ik ook nog een dvd van bf2 koop voor online te spelen op hetzelfde tijdstip van hetzelfde ip?
http://nl.files.i3d.nl///(...)_1_2_incremental.zipquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef Yeroen21 het volgende:
Heeft iemand een link voor me van die nieuwe 1.2 patch?!
dude, dom bezigquote:Op maandag 6 februari 2006 21:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
FF een vraagje, vandaag BF2 SF gekocht en ik kon 2 wapens kiezen.
Ik ben gegaan voor de FS2000 en de G36LC(ofzo).
Maarrrrr, ik kan ze nergens kiezen.... Support, medic, assault, specops you name it, ze staan nergens.
Iemand een idee?
Dat doe je in je registry, ik zal straks ff posten waar het moet, staat ook ergens in de ea.com help secties.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef ne0n het volgende:
hoe verander ik m'n BF2 cdkey? aangezien ik nu 2 versies heb wil ik een andere cdkey op dit systeem zetten..
thanksquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef Sportguy het volgende:
Even terug komend op het cdkey probleem van ne0n:
Gebruik de regedit tool om je registry te editen (wees er zeker van dat je weet wat je doet ! )
Ga naar de volgende sleutel :
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2 Special Forces\ergc
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc
Edit de "default" sleutel welke begint met x9392 en voer na de 2 jouw cd-key in zonder de min tekens.
Je sleutel wordt dus x9392AAAABBBBCCCCDDDDEEEE.
That's it.
Bedanktquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:30 schreef Sportguy het volgende:
Beetje verrot te lezen maar hier staat het --> 1.2patch changelog
Had hetzelfde, maar ik had bf2.exe hernoemdquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef Razz_Gul het volgende:
Hey me BF2 doet t niet meer, geeft alleen zandlopertje en weg ....
Heb t opnieuw geinstalled + patch 1.12 maar nix nada zelfde probleem!. ben je nu soms verplicht SF te kopen ?? speel nu weer na bijna 4mnd dus kan dat ik een boel gemist heb.![]()
Word erg vaak gespeeld! FF spammen: Band Of Fok!kersquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef HansvanOchten het volgende:
Even een beginners vraagje,
Ik zat er aan te denken om BF2 aan te schaffen, wordt het nu alleen nog veel gespeeld?
Daarnaast, wat is euro force? (zag ik op ea.nl)
Ik dacht dat je BF2 met SF expansion, maar euro force is ook nog een expansion?
yep net gedaan, patch ging goed maar nog steeds t zelfdequote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Had hetzelfde, maar ik had bf2.exe hernoemd![]()
En je hebt toch wel patch 1.2
Heel simpel misschien, hoop dat het het is maar heb je wel je BF DVD (of cdquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:59 schreef Razz_Gul het volgende:
[..]
yep net gedaan, patch ging goed maar nog steeds t zelfde![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Heel simpel misschien, hoop dat het het is maar heb je wel je BF DVD (of cd) in je drive ziten?
als je er nog aan kunt komen: MS Sidewinder ForceFeedback 2. Toppertjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:39 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben op zoek naar een goede gamepad/joystick voor BF2. (krijg beetje kramp in mn klauwe)
iemand suggesties?
Het wordt erg veel gespeeld. Je hoeft niet bang te zijn dat je niemand vindt om mee te gamen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef HansvanOchten het volgende:
Even een beginners vraagje,
Ik zat er aan te denken om BF2 aan te schaffen, wordt het nu alleen nog veel gespeeld?
Daarnaast, wat is euro force? (zag ik op ea.nl)
Ik dacht dat je BF2 met SF expansion, maar euro force is ook nog een expansion?
En als je dan refreshed dan valt 98% van je servers gewoon wegquote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef basalphenaar het volgende:
Waarom heeft EA nou WEER niet de serverbrowser gefixt? Voor de rest ben ik wel tevreden, joinen vanuit de XFire serverbrowser gaat nu perfect maar ik gebruik toch liever een goed ingame serverbrowser....
Het heeft een dag vertraging of zo... Ik had me Pistol en Knife badge gehaald en die staan er ook nu pas bij. Distinguished Service ribbon heb ik ondertussen 3 x gehaald voordat hij werd gerekend...quote:Op maandag 20 februari 2006 06:42 schreef ne0n het volgende:
hé mensen, ik heb gisteren een medaille gewonnen voor gevechtspiloot in een heli, maar die staat er nog altijd niet bij!!! hoe komt dat?
en ja die heb ik verdiend op een ranked server..
kvind het maar raar.. stats duren ookal zolang voor ze bij BFHQ komen te staan..
HELEMAAL NIEMAND DAN????quote:Op zondag 19 februari 2006 12:21 schreef TheDig het volgende:
Vraag: Ik heb sinds een paar dagen de patch 1.2 maar nu heb ik het volgende probleem...
Mijn ping is >180 !!!!
had ik nooit last van....
Door deze nieuwe ontwikkeling is ook European Forces uitgesteld tot na de release van de v1.21 patch.quote:While patch 1.2 included several fixes that we know were eagerly awaited, it unfortunately introduced some new issues. These issues are being addressed immediately and we are working around the clock on Patch 1.21. It will be tested in a limited beta with some of the Battlefield Community Clans starting at the end of the week to ensure that the ensuing public release is totally clean.
In addition, we have decided to postpone the Euro Force Booster Pack until after the release of patch 1.21, since we want to make sure that your experience playing Battlefield 2 is the best possible before releasing the Booster Pack. We will update you as soon as we have more information to share.
On a more pleasant note, Battlefield hit somewhat of a milestone last night with over 52,000 players playing online at one time. This is the highest number of players ever in Battlefield 2 at one time and almost 4 times more than the peak number of players in Battlefield 1942.
Thanks in advance for your patience.
The team at DICE and EA
probeer eens een % teken voor het woord, dan zoekt ie de complete naam afquote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Wessiej het volgende:
Na een hele lange tijd heb ik dit spel weer geinstalleerd en de patch 1.2 geinstalled.
Maar ik doe standaard Strike at Karkand, en zocht altijd op ''strike'' in de search.
Maar nu komt er dus gewoon hélémaal niks te staan.
Kan je dus nu niet meer in de in-game browser zoeken?
Weet iemand al wat de download van euro-force gaat kosten ?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef RudyCarell het volgende:
EA heeft op het forum van EA laten weten dat binnen afzienbare tijd v1.21 van BF2 gereleased wordt.
Na aanvolging van de bugs die EA met de 1.2 patch introduceerde zal EA trachten deze op te lossen met de nieuwe 1.21 patch.
[..]
Door deze nieuwe ontwikkeling is ook European Forces uitgesteld tot na de release van de v1.21 patch.
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6763
tientje ofzo dacht ik?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Weet iemand al wat de download van euro-force gaat kosten ?
Denk dat je wat meer ervaring moet opdoen met BF2 om een beter oordeel te kunnen vellen. Top spelers spelen boven een KD ratio van 3 en de slechtere rond de 0.5. Hangt ook helemaal af van je speelstijl en of je vaak vehicle whore speelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:02 schreef Keromane het volgende:
In wat verloren uurtjes speel ik BF2, na BF1942 en COD weer een mooie simulator in prachtige omgevingen. Toch zijn er een paar dingen die elke keer weer opduiken en imho het spelplezier vergallen.
Artillery is veel te zwaar aanwezig. Voorspelbaar prijsschieten dat alleen goed is voor de puntentelling van de commanders. Overal waar een beetje meer actie plaatsvindt dan rondrennen gaat het binnen een paar tellen mortieren regenen en je kunt je vrijwel nergens verschuilen. Er zijn nauwelijks bunkers en het handjevol open huizen heeft muren van karton. Een spannende frontopbouw of stellingname is eigenlijk onmogelijk. Je kunt de artillery onklaar maken, maar een supplydrop repareert het spul in no time zonder dat er een engineer bij is geweest.
Commander krijgt geen kills...krijgt het gemiddelde van de score plus dat hij bijvoorbeeld puntenkrijgt als een ventje wordt geschoten dat hij gespot heeft.
De UAV en scan zorgen ervoor dat niemand onopgemerkt blijft. Heb je je ergens verstopt dan weet je dat je na verloop van tijd mortieren op je dak gaat krijgen, of dat er iemand je van achter te grazen neemt. Zelfs als de UAV en scan niet werkt kan een commander door lukraak met de rechtermuisknop te klikken op de map en 'spotted' te kiezen dichtsbijzijnde vijandelijke units zien. In firstperson view werkt dit trucje ook, al moet je dan een stuk nauwkeuriger gokken. Flauw.
Specops is niet te zien op radar.
Straaljagers en gevechtshelicopters zijn m.i. veel te zwaar aanwezig voor de relatief kleine maps. Natuurlijk, het hoort er allemaal bij, maar de lol ontgaat me wanneer ik na het betreden van een voertuig (of erin spawnen bij een squadleader) weer standaard het 'beepbeepbeepboem' hoor. En weer 15 seconden wachten. Soms ben je niets anders aan het doen dan direct na het spawnen sterven. In BF2 spawn je meestal onbeschermd, rechtopstaand, in open zicht en direct kwetsbaar. "Medic!!!" Waarom voertuigen te water tegenwoordig vrijwel direct exploderen is me een raadsel, misschien zou het ultieme wapen in BF2 ballonnetjes met water zijn die je kunt gooien. Of een mals regenbuitje ipv artillery (idee voor modders?).
Spawnkillen en baserapen is op de meeste servers en ook volgens officiele EA richtlijnen niet toegelaten
Het sterven in BF2 gaat veel te snel. Heeft de damagemeter op een tank nog een beetje zin, voor andere voertuigen en voetvolk kon het eigenlijk net zo goed achterwege worden gelaten. One-shot-kills zijn eerder regel dan uitzondering. Ik krijg dan niet het gevoel 'ik had beter moeten uitkijken' zoals in andere simulators. Soms gaat het echt nergens over. Iemand met een assaultgun bijv. die je vanover tientallen meters met 1 schot weet te doden. Het kan zijn dat ik stomtoevallig voortreffelijke scherpschutters ontmoet, maar het lijkt me sterk. Ook omdat ik als gemiddeld speler op afstand ook vrij snel mensen om kan leggen.
geen enkel wapen heeft 100% damage, De nwe L96 heeft de grootste damage van 95%
Wat meer dingen m.b.t. wapens. Als support heb je zware guns tot je beschikking. Regelmatig heb ik meegemaakt dat ik iemand van dichtbij de volle laag geef met zo'n ding, maar dat ik het verlies. Je kunt in close combat beter met een silent pistooltje schieten of een mes trekken. Als ik de gun voor langere afstanden gebruik dan blijkt het wapen ineens wel een stuk accurater en dodelijker. Merkwaardig, het lijkt alsof dit gekunsteld getweaked is om het 'eerlijker' te maken. Ik vind het waardeloos. Dan heb je nog sniperriffles waarbij je direct de zoom verliest na het afvuren. Je hebt dus geen idee waar de kogel inslaat. Je vraagt je af of het spel op sommige punten wel getest is.
PKM is nu de beste Assault en wordt soms wel eens de sniper/assault genoemd sinds de patch 1.2. Wapen is eerder te sterk dan te zwak
Tja. Voor mijn gevoel mag de killratio lager. Dat zou het spel spannender maken. Het is nu toch vooral een beetje fraggen en gefragt worden, een veredelde Unreal Tournament of zo, oneshotkills. Kon je in BF1942 en COD 'urenlang' rondhangen en verbeten gevechten houden vanuit stellingen, af en toe terugkrabbelen om je wonden te likken, of met een groepje je ergens gedeisd houden en plannetjes beramen, in BF2 kun je eigenlijk niets anders doen dan rondrennen en liefst niet te dicht bij elkaar. Wordt je op de korrel genomen dan moet je verrekte snel zijn of geluk hebben omdat je anders direct weer 15 seconden met je pootjes in de lucht ligt te gapen. Dat je niet meer kunt vuren/kits gooien bij het springen c.q. vallen is ronduit belabberd. Beter had men ervoor kunnen zorgen dat je door te bunnyhuppen geen kogels meer kunt ontwijken. Wat mij betreft mag het uithoudingsvermogen bij het sprinten ook omhoog, gezien de uitgestrektheid van de maps, soms lijkt het wel "Dad's army".
Dit is alles geen kritiek, ik ben alleen van mening dat BF2 in potentie veel meer speelplezier in huis heeft dan nu het geval is. Het speelveld is te 'doorzichtig', het spel is te dodelijk en de balans is te ver doorgeslagen. Hoe realistisch (?) dit ook mag wezen en even los van flaws en bugs. For the record, ik ben een gemiddelde speler die op 64/64 servers meestal zo rond de 11e plaats eindigt. Niet goed maar ook niet erg slecht. In oorlogssimulaties beleef ik plezier aan het bedenken van tactieken en het uitvoeren van 'missies'. Hinderlagen, met een groepje 'op reis' en onopgemerkt blijven, elkaar helpen, stellingen verdedigen tot het bittere end. In BF2 komt die spelervaring niet zo vaak voor door de overkill en onzin. 'Medic!!'
Kortom, kill/damage ratio omlaag, betere balans in het wapentuig en geen 'all seeying eyes' meer. Geef desnoods punten voor damage ipv kills ter compensatie.
Nee werkt helaas ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
probeer eens een % teken voor het woord, dan zoekt ie de complete naam af
Bedankt voor je reactie, maar nee, ik ben zogezegd niet slecht in het spel zelf en heb ervaring met andere sims. Daar vergelijk ik het mee. Ik mis de spelervaring die in BF2 in principe mogelijk is, maar 9 van de 10 keer om zeep wordt geholpen door domweg frustrerende onzin. De killratio/damage ligt gewoon veel te hoog voor een leuke spanningsopbouw, het is vooral rennen, fraggen en gefragt worden. Al geschreven, ik krijg er een Unreal Tournament gevoel bij. Dat was een leuk spel, maar het is niet iets wat ik verwacht van een 'realistische' oorlogssim.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat je wat meer ervaring moet opdoen met BF2 om een beter oordeel te kunnen vellen. Top spelers spelen boven een KD ratio van 3 en de slechtere rond de 0.5. Hangt ook helemaal af van je speelstijl en of je vaak vehicle whore speelt.
Installeer de patch onder een administrator account met een normale naam zoals administrator. En niet met de naam mhemmét of met andere gekken tekens -- > ( ï ë, etc. )quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:39 schreef Razz_Gul het volgende:
ok BF2 herinstallen nu eindelijk gelukt t spel loopt lekker maar zodra ik een PATCH installeer ,maakt niet uit welke, heb 1.12, 1.12 --> 1.2 en 1.2 geprobeerd, bij allemaal weigert t te draaien!! heb t tot nu toe bijna 4x geherinstalled om de verschillende patches afzonderlijk te proberen, vertikt ie !
![]()
ik BEN admin en nee ik heb geen accountnaam met gekke tekens , dat je dat ook nog stellig beweert verbaast mequote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:53 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Installeer de patch onder een administrator account met een normale naam zoals administrator. En niet met de naam mhemmét of met andere gekken tekens -- > ( ï ë, etc. )
De patch installer wil een tijdelijke directory gebruiken maar raakt dit kwijt omdat hij de c:\documents and settings\%user-name%\application....\tempdir\ niet meer terug kan vinden vanwege zo'n maf character in jouw windows profiel.
En nee ik heet geen mhemmét.
wou je zeggen dat je met CoD geen 1-kill shots hebt? kom zeg, ik heb het vanaf het begin gespeeld, en heb veel gekilled met 1 shot, of ben veel gekilled met 1 shot.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Keromane het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, maar nee, ik ben zogezegd niet slecht in het spel zelf en heb ervaring met andere sims. Daar vergelijk ik het mee. Ik mis de spelervaring die in BF2 in principe mogelijk is, maar 9 van de 10 keer om zeep wordt geholpen door domweg frustrerende onzin. De killratio/damage ligt gewoon veel te hoog voor een leuke spanningsopbouw, het is vooral rennen, fraggen en gefragt worden. Al geschreven, ik krijg er een Unreal Tournament gevoel bij. Dat was een leuk spel, maar het is niet iets wat ik verwacht van een 'realistische' oorlogssim.
BF1942 en COD scoren stukken hoger wat dat betreft, hoe mooi en sfeervol ik het spel verder ook vind. Daarnet heb ik nog een uurtje BF2 gespeeld. Na bij dik tien keer spawnen en binnen 2 seconden weer 'medic!!' roepen omdat je gedesorienteerd na 1 a 2 kogels c.q. artillery platligt was de lol eraf. Tweemaal spawnde ik notabene recht voor een tank. Je kunt je kont onderhand niet keren op zo'n speelveld of 'medic!!!'. Heel voorspelbaar en gewoon saai. Dat is mijn mening. Natuurlijk kun je ergens spawnen waar het rustig is, maar dan ben je weer minuten aan het rondlopen/rijden om actie te beleven. Als je de reis al overleeft.
BF2 is voor mijn gevoel een ongebalanceerde Desert Combat in een nieuw jasje. BF1942 vind ik qua spelervaring stukken beter, en dat geldt ook voor DC. Er is meer te doen en je hebt veel meer overlevingskansen. COD -ondanks de vrij kleine maps- zuigt je letterlijk in een andere wereld. Zowel voor BF1942 als COD geldt dat een face-to-face confrontatie met een tegenstander -zelfs in een tank- niet persee uitmondt in een frag. In BF2 is het onderhand standaard, hij of ik. Prima als de wapens realistisch zouden zijn, maar het gaat er bij mij niet in dat een zware gun afvuren op een tegenstander resulteert in een dodelijk schot van diezelfde meneer/mevrouw met iets meer dan een handbuks.
Jammer dat Operation Flashpoint nooit een serieus c.q. populair vervolg heeft gekregen. Ik was onder de indruk van de gigantische maps en het sublieme realisme. Een nachtgevecht waarbij je geen hand voor ogen ziet tenzij de omgeving oplicht door explosies, of dat je op een bus staat te wachten in een of andere suburb, waarna je kilometers aflegt door dorpjes, landschappen en steden en de tijd ziet verstrijken. Realisme, een interactieve film onderhand.
Nou ja, BF2 is voor mijn gevoel teveel arcade. Het ziet er mooi uit, staat garant voor wat uurtjes plezier, maar diepgang is ver te zoeken als je de trucjes kent. Wellicht dat er vroeg of laat weer een 'goed' spel komt. Een combinatie van BF1942, BF2, COD, OFP en misschien een stukje C&C/RA zelfs waarbij afweer en bunkers e.d. gebouwd kunnen worden op het slagveld. Misschien ook eindelijk met gebouwen e.d. die beschadigd kunnen raken.
ze zijn bezig met Operation Flashpoint 2 , al heel wat jaartjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:01 schreef Keromane het volgende:
[..]
Jammer dat Operation Flashpoint nooit een serieus c.q. populair vervolg heeft gekregen. Ik was onder de indruk van de gigantische maps en het sublieme realisme. Een nachtgevecht waarbij je geen hand voor ogen ziet tenzij de omgeving oplicht door explosies, of dat je op een bus staat te wachten in een of andere suburb, waarna je kilometers aflegt door dorpjes, landschappen en steden en de tijd ziet verstrijken. Realisme, een interactieve film onderhand.
Nee, integendeel. 1-shot-kills vinden aan de lopende band plaats. In tegenstelling tot andere sims. Die idioot hoge killratio haalt een hoop vaart uit het spel omdat je te vaak met 1 schot geveld bent en dan telkens veel tijd kwijt bent met het opzoeken van actie, danwel na het spawnen direct weer gefragt te zijn. De balans tussen de wapens lijkt nergens op. Een zware gun op iemand dichtbij afvuren wil niet zeggen dat ie ook maar een schrammetje oploopt -in tegenstelling tot tegenstanders ver weg- terwijl een pistooltje ineens heel dodelijk is. Voor mijn gevoel is er flink getweaked om een 'eerlijke' strijd te krijgen, maar het gaat nergens over. Je bent meer bezig met het spel zelf doorgronden dan met militaire operaties. De 'flaws' zoals die supplydrops bij artillery waardoor het eeuwig mortieren blijft regenen maakt het er niet beter op.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wou je zeggen dat je met CoD geen 1-kill shots hebt?
Ik ben van mening dat je eens moet gaan spelen in een clan of team zodat het spel tot zijn recht komt. Je mening getuigd in mijn ogen van weinig spelervaring. Respawnen bij de SL bijvoorbeeld gebeurt op basis van de info die je krijgt per Teamspeak. Ook wordt er in squads continu gewisseld van squadleader om een man ter plaatse en dus een spawnpunt te behouden. SL hoort namelijk niet in een tankquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:49 schreef Keromane het volgende:
[..]
Nee, integendeel. 1-shot-kills vinden aan de lopende band plaats. In tegenstelling tot andere sims. Die idioot hoge killratio haalt een hoop vaart uit het spel omdat je te vaak met 1 schot geveld bent en dan telkens veel tijd kwijt bent met het opzoeken van actie, danwel na het spawnen direct weer gefragt te zijn. De balans tussen de wapens lijkt nergens op. Een zware gun op iemand dichtbij afvuren wil niet zeggen dat ie ook maar een schrammetje oploopt -in tegenstelling tot tegenstanders ver weg- terwijl een pistooltje ineens heel dodelijk is. Voor mijn gevoel is er flink getweaked om een 'eerlijke' strijd te krijgen, maar het gaat nergens over. Je bent meer bezig met het spel zelf doorgronden dan met militaire operaties. De 'flaws' zoals die supplydrops bij artillery waardoor het eeuwig mortieren blijft regenen maakt het er niet beter op.
Spawnen bij je squadleader gaat prima, behalve dat je in zo'n geval direct weer gefragt kunt zijn omdat je bijv. voor een tank spawnt, bommen op je dak krijgt of in een exploderend voertuig terechtkomt. Russisch roulette en kansloos.
BF2 heeft in potentie veel meer in zich, maar het komt er niet uit. Het gaat nu vrijwel enkel om fraggen en gefragt worden waarbij geluk hebben een te grote rol speelt. Ook telkens weer dezelfde maps en dezelfde voorspelbare kat-en-muisspelletjes, het wordt eentonig. Hoe mooi BF2 verder ook is.
De ontwikkelaars van Operation Flashpoint zijn met een nieuw spel gekomen, OFP Elite. Helaas alleen voor Xbox en grafisch niet super. Wel online speelmogelijkheden, mission editing en een map van 100km2.
en wat is statspadding?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:52 schreef Keromane het volgende:
Statreset is tijdelijk, tenzij je aan statspadding hebt gedaan.
das gewoon debiel, en nee dat doe ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Incolumis het volgende:
puur voor je statistieken spelen, dus met een teammaat als medic en een maat van je als tegenstander, tegenstander maakt je dood, medic revived je, tegenstander killt je, medic revived je. zo krijgt de medic veel punten
dat is dus statspadding
ook met andere wapens mag het niet
dat is een andere badge, ook die krijg ik er niet bij, 10 revives of 10 healing pointsquote:Op zondag 26 februari 2006 17:03 schreef CittaR het volgende:
misschien stomme opmerking maar volgens mij moet je ook een aantal mensen healen/reviven
je moet ook 15 uur dat gespeeld hebben in totaalquote:Op zondag 26 februari 2006 17:01 schreef nexhil het volgende:
heej jongens ik heb het volgende probleem:
ik ben bezig voor mijn silveren medic en support badge, ik heb voor beide nu meerdere keren meer dan 20 kills gehaald maar ik krijg maar geen badge ook krijg ik geen groen vinkje achter 20 kills te staan op de stats van bf2s.com.
iemand anders hier nog meer last van?
ps gouden/zilveren en bronzen medialles worden wel gewoon opgeteld
heeft dit iets met de 1.20 patch te maken?
idd. voor de veteran medic bijv 15 uur medic, en voor de expert medic 100 uur medicquote:Op zondag 26 februari 2006 18:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je moet ook 15 uur dat gespeeld hebben in totaal
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef PabloLopez het volgende:
die patch doet weer een eeuwigheid d8 ik zo
Doe effe normaal, het rushen was juist wat de 1.2 patch zo brak maakte... Trouwens wel flauw dat de claymores aangepakt worden omdat ze nu eindelijk bruikbaar zijn..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef PabloLopez het volgende:
Anyone? Ik heb overal al gekeken.. maar kan er eigenlijk niks over vindenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:47 schreef Prosac het volgende:
Is de nieuwe patch uit? of zijn alle servers terug naar een andere versie van BF2 ofzo?
gisteravond nog maar 600 servers (normaal 1000+) en zojuist nog maar 127 :S
daarnaast gaat het updaten van de serverlijst de laatste dagen ineens errug traag
anyone more info?
Maar dat is dan ook EA gamesquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef PabloLopez het volgende:
1.2 heeft mot met sommige videokaarten, zit niets anders op dan wachten op 1.21, daar zou t opgelost moeten zijn, deze komt hopelijk komende week, maarja dat is dus nog ff afwachten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef whispers het volgende:
Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende. Het is weliswaar een crosspost (Help! hij doet het niet), maar goed.
Een goede vriend van me draait Battlefield 2 op een ATI Radeon 9200 SE. Die videokaart wordt normaal niet ondersteund, maar door in de 'smart gart' van de videokaart de agp-ratio op 4 ipv 8 te zetten, loopt het wel allemaal soepel (op de laagste grafische settings). Voor de rest zit er voldoende vrij geheugen en ram op de pc.
Sinds het downloaden van de patch loopt alles echter heel traag en is het spel quasi onspeelbaar. Zijn er nog mensen die bf2 spelen op een radeon en die na het patchen problemen ondervinden? Is er een oplossing? Mijn dank zou groot zijn.
Het spel opnieuw installeren, de patch opnieuw installeren en het vergroten van het virtueel geheugen heb ik al geprobeerd.
in t weekend brengen ze geen patches uit, ze werken ook maar gewoon tijdens kantoorurenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Anyone? Ik heb overal al gekeken.. maar kan er eigenlijk niks over vinden
mot sinds 1.2 doet zich voor met ATI kaarten en verder moet je een truukje uithalen als je shader versie te laag is..quote:Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
1.2 heeft mot met sommige videokaarten, zit niets anders op dan wachten op 1.21, daar zou t opgelost moeten zijn, deze komt hopelijk komende week, maarja dat is dus nog ff afwachten.
quote:Er kan niet worden gespeelt met de Geforce 4 series!
- OS: Windows XP (incompatible met Windows 2000 en/of ME!)
- CPU: Pentium IV 1,7 GHz. Aanbevolen: Pentium IV 2-2.5 GHz of vergelijkbare Athlon XP
- Geheugen: 512 MB RAM. Aanbevolen: 1 GB RAM
- DVD: 16x (er zal dacht ik ook een cd-rom versie komen maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen).
- Videokaart geheugen: 128 MB.
Videokaarten die minimaal 1.4 shaders ondersteunen:
ATI
Radeon 8500 series
Radeon 8800 series
Radeon 9000 series
Radeon 9100 series
Radeon 9200 series
Radeon 9500 series
Radeon 9600 series
Radeon 9700 series
Radeon 9800 series
Radeon x300 series
Radeon x600 series
Radeon x700 series
Radeon x800 series
Radeon x850 series
NVIDIA
Geforce FX 5200 series
Geforce FX 5300 series
Geforce FX 5500 series
Geforce FX 5600 series
Geforce FX 5700 series
Geforce FX 5800 series
Geforce FX 5900 series
Geforce 6200 series
Geforce 6600 series
Geforce 6800 series
we hebben t over een radeon 9200, dat is een ati kaart, en niet alle ati kaarten doen t brak, want ik heb een 9800 pro en dat draait nog altijd als een zonnetje.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
mot sinds 1.2 doet zich voor met ATI kaarten en verder moet je een truukje uithalen als je shader versie te laag is..
klopt. Dit was slechts ter info...beweer ook nergens dat het de oplossing is.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
we hebben t over een radeon 9200, dat is een ati kaart, en niet alle ati kaarten doen t brak, want ik heb een 9800 pro en dat draait nog altijd als een zonnetje.
en dat "truukje" is voor oudere kaarten, de 9200 doet het normaal zonder problemen.
het ging me meer om het probleem van het vinden van servers en het langzame vinden er van :Squote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
in t weekend brengen ze geen patches uit, ze werken ook maar gewoon tijdens kantooruren
Spammertquote:Op maandag 6 maart 2006 10:23 schreef Fliepke het volgende:
Zeg BF'ers,
stel ook eens zo'n mooi icon in en misschien spelen jullie binnenkort ook wel bf op de 360
kloptquote:Op maandag 6 maart 2006 10:54 schreef staticdata het volgende:
Gisteren hoorde ik 15 maart
At present, EA's plans are to release patch 1.21 on March 10 with Euro Force following on March 15.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef MrSkyline het volgende:
http://www.totalbf2.com/
hier staat een post over oa de release enz
Thx. Dus de kans bestaat dat het met de 1.21 toch weer soepel draait?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef MrSkyline het volgende:
1.2 heeft mot met sommige videokaarten, zit niets anders op dan wachten op 1.21, daar zou t opgelost moeten zijn, deze komt hopelijk komende week, maarja dat is dus nog ff afwachten.
Engineerquote:Op maandag 13 maart 2006 11:49 schreef Sportguy het volgende:
Even een vraagje tussendoor, 1.2 patch en hoger hebben features waarmee je c4, claymores en mijnen kan opruimen /oppakken.
Welke unit kan dit en hoe doe je dat ?
En dan met die baco of een andere tool / toets ?quote:
bacoquote:Op maandag 13 maart 2006 12:04 schreef Sportguy het volgende:
[..]
En dan met die baco of een andere tool / toets ?
quote:Battlefield 2: Armored Fury
3 New Maps!
Midnight Sun
Operation Harvest
Operation Road Rage
New Vehicles!
Attack Jets
Recon Helicopters
… and much more!
Helemaal waarquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
En voor elk speeltje mag je vrolijk gaan betalen, in plaats van dat ze het nou eens in 1 product hadden gestopt wat in 1x af zou zijn....
Helemaal eens. Vroegah brachten ze dat uit in gratis patches, tegenwoordig moet je er 'gewoon' voor betalen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
En voor elk speeltje mag je vrolijk gaan betalen, in plaats van dat ze het nou eens in 1 product hadden gestopt wat in 1x af zou zijn....
Speak for yourself, maar helaas het grootste gedeelte kickt er blijkbaar wel op, want nu kan ik ongeveer 1 op de 5 servers gewoon niet in omdat ze daar dat boosterpack draaien... Same goes for Special Forces: nooit gespeeld, maar wordt wel steeds met wapens uit dat pack in mijn nek geknalt (al schijnt die FN2000 GL zowieso een beetje absurd te zijn)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:24 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Helemaal waar
En we trappen er massaal in
Vroegah was een spel ook redelijk speelbaar na 2 patches, en zaten in latere alleen performance verbeteringen en duidelijke bugfixes. Nu wordt er per patch de halve gameplay herschreven waarbij het ene wapen superveel verbeterd en het andere effectief tot schroot gereduceerd wordt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helemaal eens. Vroegah brachten ze dat uit in gratis patches, tegenwoordig moet je er 'gewoon' voor betalen.
Dan doe je toch iets verkeerd.... er zijn genoeg goede servers waar wel aan teamwork wordt gedaan, al is het indd bij sommige servers echt een drama. En dat jij vierkant wordt afgemaakt heeft toch niets te maken met wel of niet georganiseerd spelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat zeker wel, kheb laatst een rondje gespeeld met standaard wapens, maar ik weet eigenlijk niet of het zin heeft om dit spel nog langer ongeorganiseerd te spelen... Op de meeste servers wordt ik vierkant afgemaakt of speelt er niemand met hersens...
Dat vierkant afmaken heeft veelal te maken omdat er geen inzicht is en mensen als een kip zonder kop naar het dichtstbijzijnde gevecht rennen, ook als ze als gunner met je meerijden. Sta je ineens in een kamp aan de andere kant waar je in je eentje een vlag wil veroveren, staan er 6 man tegenover je.quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd.... er zijn genoeg goede servers waar wel aan teamwork wordt gedaan, al is het indd bij sommige servers echt een drama. En dat jij vierkant wordt afgemaakt heeft toch niets te maken met wel of niet georganiseerd spelen![]()
De afwijking is best groot zegmaar...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Incolumis het volgende:
in het midden van je scherm
je kunt bijv. 2 stukjes plakband in het midden plakken
Dan kan ik 30% van me scherm wel afplakkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Incolumis het volgende:
in het midden van je scherm
je kunt bijv. 2 stukjes plakband in het midden plakken
Hmm, dan ga ik het spel denk ik toch maar weer eens installeren. Heb hem destijds toen hij verscheen aangeschafd en vond het erg leuk. Heb geloof ik 1 wapen ge-unlocked met mijn favoriete class (anti-tank)quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:20 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd.... er zijn genoeg goede servers waar wel aan teamwork wordt gedaan, al is het indd bij sommige servers echt een drama. En dat jij vierkant wordt afgemaakt heeft toch niets te maken met wel of niet georganiseerd spelen![]()
@Takje: Het is zeker wel leuk om nu nog in te springen hoor. Die wapens van de add-on Special Forces zijn indd iets sterker, maar het zijn echt geen uberwapens vergeleken met de standaard wapens in BF2. Ik heb zelf SF ook niet en ik kan nog makkelijk op elke server voor de medailles meedoen. Sowieso kom ik die mensen met SF wapens niet zo gek vaak tegen. Het enige wat er echt irritant aan is is de flashbangs die zij kunnen gooien. Maar zoals ik al zei valt dat nu wel mee, dat was vooral het geval toen SF net uitkwam....
Dat vraag ik me ook wel af. In BF1942 spraken ze ook al niet goed Duits en Japans zoals het hoortquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:29 schreef Sportguy het volgende:
Er zit zo'n feature in om altijd engelse stemmen te horen en ditto commentaar in de chat / message bar zeg maar.
Nu is mijn zijn er hier ook mensen die dat chinees of arabisch verstaan met andere woorden, is het ook werkelijk arabisch voor "medic" etc. ?
Just curious.
ook de claymores???quote:
Een manier om claymores onschadelijk te maken bestaat niet in BF2. Belachelijk eigenlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ook de claymores???oh natuurlijk, voordat ik ze ongedaan kan maken ben ik er allang aangegaan
![]()
ok, das goed te weten, druk nu nl mn keys bijna door het bureauquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:19 schreef Incolumis het volgende:
je moet niet lang je keys indrukken, hele snelle aanslagen moet je gebruiken
Haal een joystick met 3 assen en een throttlequote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
question, kan sinds een tijdje me redelijk redden in een (aanvals) heli, alleen heb ik nog wat problemen om dat ding redelijk aan de grond te krijgen/stil blijven hangen om bij te laden cq vlag te veroveren/ stil hangend aan te vallen enzo.
hoe is dit nou redelijk te doen, zit nu echt te lang te prutsen en das niet echt![]()
gebruik gewoon keyboard, w+s etc keys.
thanks![]()
Inderdaad gewoon steeds een beetje bijsturen. Vooral niet te hard naar de grond willen gaan, je rustig laten zakken. En dan dus ondertussen met de muis+toetsen je heli recht houden, das even wat oefenen maar als je op een gegeven moment het gevoel doorhebt is het makkelijk...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok, das goed te weten, druk nu nl mn keys bijna door het bureau![]()
en de combi? beetje s + bijsturen met a/d en muis tichting de grond?
kon het vroeger ook niet, en had ik het hier ook gevraagdquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
question, kan sinds een tijdje me redelijk redden in een (aanvals) heli, alleen heb ik nog wat problemen om dat ding redelijk aan de grond te krijgen/stil blijven hangen om bij te laden cq vlag te veroveren/ stil hangend aan te vallen enzo.
hoe is dit nou redelijk te doen, zit nu echt te lang te prutsen en das niet echt![]()
gebruik gewoon keyboard, w+s etc keys.
thanks![]()
muis?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok, das goed te weten, druk nu nl mn keys bijna door het bureau![]()
en de combi? beetje s + bijsturen met a/d en muis tichting de grond?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Haal een joystick met 3 assen en een throttle
jaja, gister lekker gevlogen (met mn muisquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:10 schreef JumperJack het volgende:
[..]
kon het vroeger ook niet, en had ik het hier ook gevraagd, uiteindelijk kon ik na wat oefenen het een paar weken later feilloos
dus dat is mijn tip: go get some feelin'
![]()
dat laatste kunnen we als BoF-fers niet vaak genoeg aanmoedigen, aangezien we de laatste tijd onze clanserver zo moeilijk kunnen vullen. en de BoF clan speelt battlefield met een streng verbod op afgesproken tijden, dus... join usquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, gister lekker gevlogen (met mn muis) en het gaat idd al redelijk goed. landen en bijladen etc, lukt goed, in de buurt van een vlag "landen" ook redelijk maar stil hangen in de lucht, een paar meter boven de grond is nog ff wennen, maar BF2 is gewoon weer leuk, ga denk ik maar es naar de BoF
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef JumperJack het volgende:
dat laatste kunnen we als BoF-fers niet weinig vaak genoeg aanmoedigen, aangezien we de laatste tijd onze clanserver zo moeilijk kunnen vullen. en de BoF clan speelt battlefield met een streng verbod op afgesproken tijden, dus... join us![]()
ga ik dit weekend regelenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat laatste kunnen we als BoF-fers niet weinig genoeg aanmoedigen, aangezien we de laatste tijd onze clanserver zo moeilijk kunnen vullen. en de BoF clan speelt battlefield met een streng verbod op afgesproken tijden, dus... join us![]()
net ff doorgelezen (snel) en ik ga me aanmelden en betalen, bij wie kan dat? ook lees ik iets over f/xvoice oid, moet dat? kan ik niet onder mn eigen naam Lt. IJsmutsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:05 schreef UnleashMitch het volgende:
Het Grote BF2 BoF topic: Beter een volle server dan een lege
We hebben ons eigen topicAlleen gaan die zo snel vol dat ik niet steeds het laatste topic blijf posten
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
1. Betalen is niet verplicht, ook zonder betaling kan je volwaardig lid zijn maar een donatie is natuurlijk wel altijd welkom
2. F/X Voice ? We hebben wel een eigen TS server waar het s avonds vaak wel gezellig is. De gegevens daarvan staan in de OP van ons BoF topic. Als je iets anders bedoeld zal je het even beter uit moeten leggen
3. Patches, die moeten geinstallerd zijn. Dus de allerlaatste patch moet je geinstalleerd hebben
3. 4. Welkom bij de club
1. een kleine donatie lijkt me wel netjes, dus dat ga ik even uitzoekenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:27 schreef UnleashMitch het volgende:
1. Betalen is niet verplicht, ook zonder betaling kan je volwaardig lid zijn maar een donatie is natuurlijk wel altijd welkom
2. F/X Voice ? We hebben wel een eigen TS server waar het s avonds vaak wel gezellig is. De gegevens daarvan staan in de OP van ons BoF topic. Als je iets anders bedoeld zal je het even beter uit moeten leggen
3. Patches, die moeten geinstallerd zijn. Dus de allerlaatste patch moet je geinstalleerd hebben
3. Welkom bij de club
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:08 schreef IJsmuts het volgende:
of kan je in 1x die 1.21 (350mb+) erover knallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |