Roger that ...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef Suikermais het volgende:
tvp
tering he dan heb je het dubbele van mij...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef -Dries- het volgende:
Keb mijn score per uur verbeterd, eerst was het 147 en tis nu 151 puntjes per uur
Maar wat las ik, vanavond gamerT server? Count me in
Ben het met Jedi eens..quote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef jpjedi het volgende:
Om kort te zijn mijn stelling van de week:
"Sommige mensen zijn teveel bezig met hun eigen punten wat te koste gaat van de teamprestatie."
En zelfs dan is er geen teamprestatie...quote:[quote]Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan is mijn nieuwe stelling: Teamprestatie is er alleen bij "wars"
Dat is misschien ook wel te begrijpen, want die periode hebben wequote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ben het met Jedi eens..
Ik ga hier geen namen noemen,maar d'r zitten er een paar tussen
[..]
En zelfs dan is er geen teamprestatie...
ik haal NOOIT zoveel punten... ach ja, maybe eens een keer weer medic zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
omg t legale pointfarmen komt weer helemaal terug in 2006
heb ik ook gehad. moet je gewoon ff beginscherm met enter weg klikken en dan opnieuw openen. vervolgens als hij hem niet wil pakken vaak achter elkaar klikken en dan lukt het wel weer... hoop ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef PositiV het volgende:
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een groot probleem met BF2 het probleem is dat als ik bf 2 speel ik kies een map laad hem in wil een spawnpoint kiezen maar dat kan niet want in-game doet mijn muis het niet.. weet iemand wat ik hierteggen kan doen?
alvast bedankt
ja ikke, ik zal het zelf maar zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ben het met Jedi eens..
Ik ga hier geen namen noemen,maar d'r zitten er een paar tussen
[..]
En zelfs dan is er geen teamprestatie...
Ik heb er nog steeds geen antwoord op gehad... maar voor de 3e keer :quote:Op zondag 29 januari 2006 17:07 schreef Suikermais het volgende:
Guys....Sickert needs our help !!!
ik heb vrijdag z'n pc opgehaald..gebouwd..en daarna xp met sp2 erop gezet en toen direct BF2 met patch 1.12. Spel start probleemloos en Sickert heeft dat ook gezien. Meneer rijdt terug naar huis en installeert z'n systeem effe opnieuw naar z'n eigen wensen. Bf2 erop ..patch 1.12 erop. Nu komt 't probleem !! BF2 doet dus echt helemaal niks bij hem..nada..noppes..njente...
Al van alles geprobeerd..niks helpt. Andere games draaien wel perfect. Ik begrijp er de ballen van en Sickert nog minder. Dus als iemand een oplossing weet...graag
(Double Dash Filmpje)quote:
quote:
Geweldigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:43 schreef Sickert het volgende:
gast ik own je nog wel met een 200 ms...
Wordt er zelf ook wel een beetje zout van maar die maprotatie hebben we wel eens geprobeerd van de grond te krijgen maar het schiet echt voor geen meter opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef Suikermais het volgende:
Goed plan !!
ik schijt inmiddels dikke bagger op die urban maps. Das voornamelijk ook de reden dat ik nog maar weing speel op de server. Hoogstens eens een keer 20 minuten of zo. Persoonlijk ben ik voor een vaste map rotatie,maar ja...
Yup. Heb er wel eens op gespeeld maar toen zaten er 10 man van hun op het vliegdekschip van de tegenpartij en het werd toegelaten. Ow wat was dat een leuk potje zegquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef domolanglekker het volgende:
gamert was dat niet die geenstijl server?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef jpjedi het volgende:
Eerst happie eten en vanavond eerste ronde Carnaval (Hollanders kennen het wel: polonaise, hoempapa, zuipen en vreemdgaan)![]()
Brabo's roelenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
Ik drink NOOIT meer!!Ik ben zwaar zuur zeg maar..
Eensquote:Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef jpjedi het volgende:
"Sommige mensen zijn teveel bezig met hun eigen punten wat te koste gaat van de teamprestatie."
Hoe heb je dat dan weer gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef kievit19 het volgende:
Ik wil ook weer battlefield spelen
ps. ik kan komende 3 weken niet meespelen met de wars :s
heb mijn sleutelbeen gebroken
Je moet het zo zien; het is nog altijd mogelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef Incolumis het volgende:
morgen Heracles - Feyenoord 2-1
* Incolumis wacht op bash....
en we zwaaien met z'n allen naar Alm'loquote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef jpjedi het volgende:
1-4
![]()
Inco zal wel in het stadion zitten nu...zou leuk zijn als daar ook een 4-1 uitrolt..![]()
Je hoeft je niet aangesproken te voelen ofzo.. no hard feelings. MAar eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat puntenkanonnen in je team niet automatsch een garantie zijn voor een gewonnen potje. Gewoon puntje van kritiek dat het lijkt of de teamlol ondergeschikt is aan het puntenaantal. Wie zich aangesproken mag voelen moet het zelf weten hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja ikke, ik zal het zelf maar zeggen
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef kievit19 het volgende:
ik ben gestruikeld over de kat
(en ja hoor lach me maar uit , ben er ondertussen al aan gewend)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |