abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34579834

Het is zover, de Battlefield 2 spelende leden van BoF hebben vanaf nu een eigen topic! Het oude centrale topic kreeg teveel slowchat neigingen. Vandaar dat we nu hier verder gaan!

We zijn alweer een tijdje bezig en we hebben sinds een paar maanden onze eigen ranked server.

Eén keer per 3 maanden maken de leden van BoF een bedrag van 15,- euro over naar UnleashMitch (a.k.a FJD) die er dan voor zorgt dat alles terecht komt bij I3d waar wij de server huren! De server gaat binnenkort zijn 3e periode in en we hopen dit zo nog even vol te houden!

Het Bf2 topic is door ons lange tijd gebruikt als topic voor vragen en opmerking over Bf2 maar na een tijdje kwamen er persoonlijke dingen in zoals ruzies binnen de clan en vooral leuk offtopic gelul over van alles en nog wat.

Mogen we dan wel vragen stellen over Bf2? Ja uiteraard mag dat! Bij voorkeur alleen vragen die met de clan te maken hebben. Voor echte vragen moet je dus in het centrale Bf2 topic zijn!

Jullie zijn geen echte clan! Inderdaad! We zijn welliswaar geen volwaardige clan maar eerder een zooitje ongeregeld dat regelmatig de eigen server opzoekt en gewoon voor de lol speelt. Het enige wat we van onze leden vragen is enige gezelligheid in dit topic, op de server, op Teamspeak of op het BoF-forum.

Clanwars? Dat hebben we geprobeerd maar we zijn zo goed dat ze of niet komen opdagen of dat er van onze kant maar 2 leden komen opdagen! We doen hier dus niet meer aan! We zijn een funclan met de nadruk op plezier maken! Het blijft immers een spelletje!

De volgende leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.

Ik wil ook in deze lijst Lees even deze topics door en het wordt duidelijk. (registratie verplicht)

We hebben ook 2 huisvrienden die veel op onze server spelen en hier veel posten! Dat zijn: PoSTMaN & Atreidez. Beiden respectievelijk lid van de Fight or Die en van de Zero Barrier clan.

Servernaam: Band of Fok!kers IP adres v/d server: 84.244.130.114 Port: 16567

Teamspeak server: 85.92.128.91:8767 Wachtwoord: FOK!

Xfire: Alle leden gebruiken Xfire, contact een admin voor een xfirenaam. Xfire is erg handig voor het joinen van een server waar een vriend van je speelt of het aanspreken van een admin met de vraag om een plaatsje vrij te maken op onze server. Xfire is hier te downloaden.

Website: Band Of Fok!kers.nl

Battlefielfd 2 centrale topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44

Battlefield 2 Band Of Fok!kers topics:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 1415 16
17

De openingspost kan hier gevonden worden!
Hell To The Liars
pi_34579864
tvp
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_34580157
He Egamer staat naar links. enige smetje op mijn allereerste OP.

Om effe terug te komen op mijn vorige post.

5 minuten geleden op de BoF server.
Ik kom aan als sniper, we hebben redelijk veel
vlaggen en ik word georderd om de moskee te heroveren.
Dat lukt niet echt, ik respawn bij de enige overgebleven vlag
bij, waar anders, de heliplatform, waar ik verwelkomd wordt
door een eigen auto die gecaptured is door de enemy.
2e respawn idem, 3e respawn artillery en een nieuwe auto.

De helikopter was in de lucht hadden al allemaal 50 puntjes
maar we stonden in totaal weer errug achter. Terwijl
ik gisteren ook al getuige/ slachtoffer ben geweest
van een 150-0 nederlaag. Dus daarom een toepassende topictitel
Hell To The Liars
pi_34581137
je kunt je OP gewoon editten hoor
pi_34581147
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef Suikermais het volgende:
tvp
Roger that ...
Before all else, be armed.
pi_34581254
Calabriakiller beheerst het vliegen wel goed maar met de BH vind ik het best irritant als hij alleen maar rondjes vliegt om punten te scoren. Ik ben geen top piloot maar ik probeer wel zoveel mogelijk vlaggen te cappen want anders heeft je team er gewoon geen zak aan en krijg je die typische potjes van monsterscores en verliezen tegelijkertijd. Het is dan ook wel erg fijn als de drie mannen achterin even uitstappen. Helaas zie je heel vaak dat iedereen steevast blijft zitten om maar het plekje niet te verliezen..

Om kort te zijn mijn stelling van de week:

"Sommige mensen zijn teveel bezig met hun eigen punten wat te koste gaat van de teamprestatie."

Over de maprotatie nog even een repost:
Maar goed...Persoonlijk ben ik ook voor wat meer afwisseling en vandaar dat we een tijd geleden een soort weekagendaatje hadden gemaakt met de verschillende maprotatie.

Uiteraard zijn de urban mappen populair en komen die verhoudingsgewijs het meeste voor. Ieder heeft zijn voorkeur dus soms speel je een top map en soms speel je even een map die voor je gevoel wat minder is. Admins moeten hier de gulden middenweg in zoeken.

[ Bericht 10% gewijzigd door jpjedi op 29-01-2006 15:45:31 ]
pi_34581336
Keb mijn score per uur verbeterd, eerst was het 147 en tis nu 151 puntjes per uur

Maar wat las ik, vanavond gamerT server? Count me in
pi_34581506
Vanavond helaas geen tijd
pi_34581629
Dan is mijn nieuwe stelling: Teamprestatie is er alleen bij "wars"
BF2: Diamond3d
pi_34582186
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:07 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Roger that ...
No sir!
Narf!
pi_34582286
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef -Dries- het volgende:
Keb mijn score per uur verbeterd, eerst was het 147 en tis nu 151 puntjes per uur

Maar wat las ik, vanavond gamerT server? Count me in
tering he dan heb je het dubbele van mij...
  zondag 29 januari 2006 @ 15:41:58 #12
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34582289
Ik wil ook weer battlefield spelen
ps. ik kan komende 3 weken niet meespelen met de wars :s
heb mijn sleutelbeen gebroken
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34582473
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef jpjedi het volgende:
Om kort te zijn mijn stelling van de week:

"Sommige mensen zijn teveel bezig met hun eigen punten wat te koste gaat van de teamprestatie."
Ben het met Jedi eens..
Ik ga hier geen namen noemen,maar d'r zitten er een paar tussen
quote:
[quote]Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan is mijn nieuwe stelling: Teamprestatie is er alleen bij "wars"
En zelfs dan is er geen teamprestatie...
pi_34582903
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Ben het met Jedi eens..
[..]

Dat is misschien ook wel te begrijpen, want die periode hebben we
allemaal wel eens gehad. Domotours bv. En het blijft funclan.
Maar dit is geen fun meer, want BF2 draait om teamplay en als we dat zelf
al niet kunnen. Zijn we kogelvoer voor tegenstanders.

Patatgeneratie
Hell To The Liars
pi_34583270
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:38 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

omg t legale pointfarmen komt weer helemaal terug in 2006
ik haal NOOIT zoveel punten... ach ja, maybe eens een keer weer medic zijn
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef PositiV het volgende:
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een groot probleem met BF2 het probleem is dat als ik bf 2 speel ik kies een map laad hem in wil een spawnpoint kiezen maar dat kan niet want in-game doet mijn muis het niet.. weet iemand wat ik hierteggen kan doen?

alvast bedankt
heb ik ook gehad. moet je gewoon ff beginscherm met enter weg klikken en dan opnieuw openen. vervolgens als hij hem niet wil pakken vaak achter elkaar klikken en dan lukt het wel weer... hoop ik
pi_34584657
1-4

Inco zal wel in het stadion zitten nu...zou leuk zijn als daar ook een 4-1 uitrolt..
pi_34584841
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Ben het met Jedi eens..
[..]

ja ikke, ik zal het zelf maar zeggen
pi_34585591
Guys....Sickert needs our help !!!
ik heb vrijdag z'n pc opgehaald..gebouwd..en daarna xp met sp2 erop gezet en toen direct BF2 met patch 1.12. Spel start probleemloos en Sickert heeft dat ook gezien. Meneer rijdt terug naar huis en installeert z'n systeem effe opnieuw naar z'n eigen wensen. Bf2 erop ..patch 1.12 erop. Nu komt 't probleem !! BF2 doet dus echt helemaal niks bij hem..nada..noppes..njente...
Al van alles geprobeerd..niks helpt. Andere games draaien wel perfect. Ik begrijp er de ballen van en Sickert nog minder. Dus als iemand een oplossing weet...graag

oh ja...Sickert speelt via Daemon Tools..aangezien z'n dvd pleite is...
pi_34585767
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:07 schreef Suikermais het volgende:
Guys....Sickert needs our help !!!
ik heb vrijdag z'n pc opgehaald..gebouwd..en daarna xp met sp2 erop gezet en toen direct BF2 met patch 1.12. Spel start probleemloos en Sickert heeft dat ook gezien. Meneer rijdt terug naar huis en installeert z'n systeem effe opnieuw naar z'n eigen wensen. Bf2 erop ..patch 1.12 erop. Nu komt 't probleem !! BF2 doet dus echt helemaal niks bij hem..nada..noppes..njente...
Al van alles geprobeerd..niks helpt. Andere games draaien wel perfect. Ik begrijp er de ballen van en Sickert nog minder. Dus als iemand een oplossing weet...graag
Ik heb er nog steeds geen antwoord op gehad... maar voor de 3e keer :
Pleur deze map eens weg?
C:\Documents and Settings\"name"\My Documents\Battlefield 2

Als dat het niet is weet ik het niet
pi_34585837
Zo ik kom ook weer eens een keer langs en meteen op het perfecte moment als ik zo de voetbaluitslagen eens bekijk
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef Sickert het volgende:
kon m al
die is geweldig
(Double Dash Filmpje)
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef Suikermais het volgende:
@ Sickert
Replace user !!!!
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:43 schreef Sickert het volgende:
gast ik own je nog wel met een 200 ms...
Geweldig
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef Suikermais het volgende:
Goed plan !!
ik schijt inmiddels dikke bagger op die urban maps. Das voornamelijk ook de reden dat ik nog maar weing speel op de server. Hoogstens eens een keer 20 minuten of zo. Persoonlijk ben ik voor een vaste map rotatie,maar ja...
Wordt er zelf ook wel een beetje zout van maar die maprotatie hebben we wel eens geprobeerd van de grond te krijgen maar het schiet echt voor geen meter op Misschien moeten we gewoon 8 maps in de rotatie mikken en dan zo laten staan Dan zijn de allerslechtste maps weg en blijft er genoeg over.
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:35 schreef domolanglekker het volgende:
gamert was dat niet die geenstijl server?
Yup. Heb er wel eens op gespeeld maar toen zaten er 10 man van hun op het vliegdekschip van de tegenpartij en het werd toegelaten. Ow wat was dat een leuk potje zeg
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef jpjedi het volgende:
Eerst happie eten en vanavond eerste ronde Carnaval (Hollanders kennen het wel: polonaise, hoempapa, zuipen en vreemdgaan)
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:31 schreef jpjedi het volgende:
Ik drink NOOIT meer!! Ik ben zwaar zuur zeg maar..
Brabo's roelen Gisteren hele avond Kolonisten gespeeld. Erg gezellig maar die uitbreiding duurde echt erg lang. Uiteindelijk 5 flessen wijn er door heen gejaagd, een hoop frituur en een whisky. Leuk avondje maar wel vermoeiend.
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:10 schreef jpjedi het volgende:
Eens Dat je punten wil halen is leuk maar als je daarvoor je vlaggen maar laat voor wat het is Het meest irritante is nog wel als men je gaat reviven terwijl je toch al onder vuur ligt Revive, killed, revive, killed. Laat zo iemand dan gewoon liggen :s
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef kievit19 het volgende:
Ik wil ook weer battlefield spelen
ps. ik kan komende 3 weken niet meespelen met de wars :s
heb mijn sleutelbeen gebroken
Hoe heb je dat dan weer gedaan
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef Incolumis het volgende:
morgen Heracles - Feyenoord 2-1
* Incolumis wacht op bash....
Je moet het zo zien; het is nog altijd mogelijk
I stand corrected by Dirk
-edit-
I stand also corrected by Castelen
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef jpjedi het volgende:
1-4

Inco zal wel in het stadion zitten nu...zou leuk zijn als daar ook een 4-1 uitrolt..
en we zwaaien met z'n allen naar Alm'lo we zwaaien met z'n allen naar Alm'lo en we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen, we zwaaien met z'n allen naar Alm'lo

Ajax
Feyenoord

Kom maar kom maar kom maar
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 29 januari 2006 @ 17:26:24 #21
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34586292
ik ben gestruikeld over de kat
(en ja hoor lach me maar uit , ben er ondertussen al aan gewend )
maar doet welk verrekte zeer
en die ibuprofen werkt ook al nie meer :S
maar ik heb wel een ipod nano heerlijk geluidje
Cause all I ever do
pi_34586707
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef escape_nl het volgende:

[..]

ja ikke, ik zal het zelf maar zeggen
Je hoeft je niet aangesproken te voelen ofzo.. no hard feelings. MAar eerlijkheidshalve gebied mij te zeggen dat puntenkanonnen in je team niet automatsch een garantie zijn voor een gewonnen potje. Gewoon puntje van kritiek dat het lijkt of de teamlol ondergeschikt is aan het puntenaantal. Wie zich aangesproken mag voelen moet het zelf weten hoor.

In principe zie ik het verschijnsel bij Domo, Jou (escape) Kanariekiller. Dries durf ik niet 1-2-3 in het rijtje te plaatsen eigenlijk. Nogmaals maak me niet af over de stelling maar het is gewoon algemeen clancommentaar. Ik geil ook op veel punten en dat is zondermeer zo. En of ik zelf een constructieve teambijdrage lever valt ook te discussieren. Wel heb ik veel meer lol als we op TS zitten en lekker in een squad rondrijden. Je kent ze wel die avondjes dat je alles owned en het gewoon super gaat. (denk bijvoorbeeld aan een paar weken geleden toen Sickert als gunner in mijn tank meeging en met C4 de boel veiligstelde)
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:26 schreef kievit19 het volgende:
ik ben gestruikeld over de kat
(en ja hoor lach me maar uit , ben er ondertussen al aan gewend )
pi_34587248
@ Kievit19
klik hier !
  zondag 29 januari 2006 @ 18:06:13 #24
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34587605
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef Suikermais het volgende:
@ Kievit19
klik hier !

dat geluid hoorde ik dus ook toen ik de kat had rondgeschopt toen ik zaterdag thuis kwam van het ziekenhuis
Cause all I ever do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')