ik kan het allemaal niet kwijt (naja kan wel) maar ik wil juist ruimte hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gamen blijft voor mij gewoon op mijn 22" crt, maar voor die paar lans per jaar heb ik ook maar een 19"tft gekocht.
Als ik nu online speel dan gebruik ik die om op te kijken wie er praat met TS, dan hoef niet steeds iedereen eerst zijn naam te zeggen
LOLquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:55 schreef jpjedi het volgende:
En ja hoor we hebben onze eerste Belg in de gelederen.
vos1185
Hou het voorstel topic in de gaten, Ik heb hem juist gevalideerd.![]()
Avondje WAKE zou über zijn maar ik weet niet of er veel zijn die dat waarderen.
Leef je uit op Wake, ik zet de server zaterdagavond op Mashtuur & karkand Onlyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
LOLNaja moet kunnen wat mij betreft maarre of ik dan heel de avond op onze server zit dat geloof ik niet
![]()
My badquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef RudyCarell het volgende:
Waarom staat friendly fire op 10 in de settings...
Ik een 768kbit/s upload.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan wel eens testen met mijn eigen server. Ik heb alleen niet zo'n grote upload. We zullen dat dus gewoon een keer moeten testen.
Download is het probleem niet, upload wel. Voor 12 personen zou je dus ongeveer 900kb/s moeten halen.quote:It looks like a 32 person server would need 2.4 mbps (megabits per second) on the upload side and 0.8 mbps on the download side, for a total of 3.2 mbps of traffic.
Niet aanzetten, mag niet van i3d anders wordt de server cpu teveel belast, wil geen problemen krijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb battlerecorder aangezet, maar werkt dat eigenlijk?
Als logisticus kan ik niets anders zeggen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:17 schreef escape_nl het volgende:
The first booster pack will be also sold in stores[/b] and not as was thought via the EA-downloader. In the package will only be a download code and an URL and no media included.
Als je op je eigen linkje klikt zie je ook dat die patch uitgesteld is zoals Escape al postte..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef Zijpie het volgende:
nieuwe patch is uit![]()
Battlefield 2 patch 1.2:
Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).
Downloaden van de patch is mogelijk vanaf http://files.i3d.nl
Wij installeren de patch op alle gameservers op de dag van de release.
Meer Battlefield 2 nieuws op: http://www.battlefield2.nl
Het hoeft ook eigenlijk maar voor 12 man voldoende te zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb 1mbit up dus we zouden het kunnen proberen, maar ik verwacht er niet veel van.
kon m alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef -Dries- het volgende:
Voor sickert en de rest natuurlijk: http://video.google.com/videoplay?docid=-2409892349901429544&q=double
nee dat gaat niet werken, vergeet niet dat je niet in een serverpark zit, het aantal hops tussen de spelers en jou zal dus hoog zijn. ping zal dus ook hoog zijn. ik heb zelf wel eens een CoD server gehost met 1mbps, maar met 6 man begon de ping al boven de 80ms te komen bij de meesten. hoe meer mensen, hoe meer processen je verbinding heeft tegelijk, en dat heeft ook een nadelig effect op je verbindingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb 1mbit up dus we zouden het kunnen proberen, maar ik verwacht er niet veel van.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god..Sickert zit toch niet in Hengelo Gelderland ????
Het lijkt me dat je de laatste muisdrivers wel hebt... klinkt wel raar... ik zou het niet 1,2,3 wetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef PositiV het volgende:
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een groot probleem met BF2 het probleem is dat als ik bf 2 speel ik kies een map laad hem in wil een spawnpoint kiezen maar dat kan niet want in-game doet mijn muis het niet.. weet iemand wat ik hierteggen kan doen?
alvast bedankt
omg t legale pointfarmen komt weer helemaal terug in 2006quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef escape_nl het volgende:
Een rondje vliegen is ook niet mis
[afbeelding]
Ik zie nu bij mezelf 177 punten als commander, dat is geloof ik me record als commander zijndequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef escape_nl het volgende:
Een rondje vliegen is ook niet mis
[afbeelding]
jeetje begin achter te lopen met me amd 2200+ en radeon 9600 geloof kquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Sickert het volgende:
Gooodverdooooooooomeeeeeeeeeeeee
wat is mn pctje vet!
ik ga alleen nog geen x64 draaien omdat ik er nog iets teveel nadelen in zie...
zoals Nero dat niet lekker draait enzo
mja alleen krijg bf2 niet aan de praatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:33 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
jeetje begin achter te lopen met me amd 2200+ en radeon 9600 geloof k
Straks halen jullie me nog in![]()
Zit er een oude HD nog on ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 04:31 schreef Sickert het volgende:
ik ga maar eens slapen
bf2 nogmaals proberen te installen maar t werkt nogsteeds niet
Bij mij werkte BF ook niet op me nieuwe systeem, bij het opstarten kreeg ik een soort van 16-kleuren modes. Alles was bijna grijs en veel dingen kon je niet zien. IKzelf heb vervolgens ALLES van BF van me pc gepleurt, BF opnieuw gesintalleerd, vervolgens alle patches die zijn uitgebracht 1 voor 1 en de nieuwste drivers van me videokaart. Daarna werkte het eindelijk weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
mja alleen krijg bf2 niet aan de praat
dan maar far cry checken
kijk morgen wel.. na 2 x instal (zelfs op C:) blijft ie op onverklaarbare wijze naar desktop knallen
(zelfde als postman had)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |