abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34502993
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Gamen blijft voor mij gewoon op mijn 22" crt, maar voor die paar lans per jaar heb ik ook maar een 19"tft gekocht.
Als ik nu online speel dan gebruik ik die om op te kijken wie er praat met TS, dan hoef niet steeds iedereen eerst zijn naam te zeggen
ik kan het allemaal niet kwijt (naja kan wel) maar ik wil juist ruimte hebben
ik moet wel zeggen dat ik na een uurtje weer gewend ben en net na een kwartiertje fear moet toegeven dat het qua beeld wel wat helderder is
maar ach als je niet beter weet... en morgen avond merk ik dat niet meer
Narf!
pi_34508745
Doen we vanavond nog wat warren?

Ik kan om 21:00 maar 19:00 is een probleem omdat ik naar een avondwake moet..
pi_34509326
@ jedi Een avond Wake kan ook op onze server hoor

Als ik het allemaal zo lees moeten we de wars verplaatsen naar een andere dg.
Omdat Ferdi vanavond niet de hele tijd er bij kan zijn neem ik zijn taken waar, maar dat gaat vanavond dus niet lukken. Er zijn teveel afmeldingen.
Ik kijk het nog even aan, anders moeten er een paar leden dubbel spelen.
pi_34509507
We kunnen vrijdag ook gewoon wat wars voor de lol afwerken, nu we toch de server hebben.. Bovendien, kunnen we Dalian wisselen voor sharqui?
pi_34510243
En ja hoor we hebben onze eerste Belg in de gelederen.

vos1185

Hou het voorstel topic in de gaten, Ik heb hem juist gevalideerd.

Avondje WAKE zou über zijn maar ik weet niet of er veel zijn die dat waarderen.
pi_34510536
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:55 schreef jpjedi het volgende:
En ja hoor we hebben onze eerste Belg in de gelederen.

vos1185

Hou het voorstel topic in de gaten, Ik heb hem juist gevalideerd.

Avondje WAKE zou über zijn maar ik weet niet of er veel zijn die dat waarderen.
LOL Naja moet kunnen wat mij betreft maarre of ik dan heel de avond op onze server zit dat geloof ik niet
BF2: Diamond3d
pi_34510787
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:06 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

LOL Naja moet kunnen wat mij betreft maarre of ik dan heel de avond op onze server zit dat geloof ik niet
Leef je uit op Wake, ik zet de server zaterdagavond op Mashtuur & karkand Only
pi_34513415
Waarom staat friendly fire op 10 in de settings...
pi_34513681
EA Duitsland vermeldt dat Euro Forces 16 februari uitkomt. Dit zou erop wijzen dat de patch ook precies één week is uitgesteld.
pi_34514034
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef RudyCarell het volgende:
Waarom staat friendly fire op 10 in de settings...
My bad Gisteren wilde we de FF allemaal uit hebben maar dat lukte toen niet en daarom heb ik de FF op 10 gezet

Ik kan vanavond wel even meedoen met een war maar zo te zien wordt het wat lastig.

Nogmaals de vraag: Is er niet iemand die een eigen server op kan zetten waarop 6 vs 6 te spelen valt ? Ik wil het volgende week wel even op m'n eigen PC proberen. Als dat nml lukt dan kunnen de wars gespeeld worden op dagen dat iedereen aanwezig is en zijn we niet zo afhankelijk van de beschikbaarheid van de warserver. Als er maandag dan genoeg man zijn om even te testen of het werkt dan zou dat heel erg fijn zijn

-edit-
Ow en inderdaad neemt Escape even de honeurs waar Ik ben op dit moment aan het werk dus dat schiet niet echt op
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_34514481
Ik heb battlerecorder aangezet, maar werkt dat eigenlijk?
pi_34514702
zow na gisteren nog even met mijn duitse helikopter gunner (cleric fear ) wat andere servers bezocht.. kwamen we op een duitse wake 64 player server... na 1 ronde stonden we beiden bovenaan :
cleric-fear = 170 points (gunner)
DoMo= rond de 100 punten (piloot)
En dat uiteraard in de chinese attack chopper
denk dat als we samen de daboyz tegenkomen dat we wel een redelijke kans maken
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:22:35 #213
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34514781
Ik kan wel eens testen met mijn eigen server. Ik heb alleen niet zo'n grote upload. We zullen dat dus gewoon een keer moeten testen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34515295
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan wel eens testen met mijn eigen server. Ik heb alleen niet zo'n grote upload. We zullen dat dus gewoon een keer moeten testen.
Ik een 768kbit/s upload.

Ik vond deze dingen via Google:
quote:
It looks like a 32 person server would need 2.4 mbps (megabits per second) on the upload side and 0.8 mbps on the download side, for a total of 3.2 mbps of traffic.
Download is het probleem niet, upload wel. Voor 12 personen zou je dus ongeveer 900kb/s moeten halen.

Enige wat ik kan doen is bidden dat de patches die erna kwamen de upload verminderd hebben

-edit-
War afgelast
Even in het kort maar zoals verwacht kan de war niet doorgaan vanavond. Er zijn simpelweg teveel afmeldingen. We hebben wel een warserver dus we hopen wel een war te kunnen spelen vanavond. Voor punten spelen zit er echter niet in.

De hele agenda wordt simpelweg een week doorgeschoven en de war van vandaag wordt nu volgende week zondag gespeeld.

[ Bericht 17% gewijzigd door UnleashMitch op 27-01-2006 13:43:06 ]
pi_34515542
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb battlerecorder aangezet, maar werkt dat eigenlijk?
Niet aanzetten, mag niet van i3d anders wordt de server cpu teveel belast, wil geen problemen krijgen
pi_34516704
An EA Germany-official just confirmed that the neu release date for the booster pack Euro Force will be Feb 16th 2006. The first booster pack will be also sold in stores and not as was thought via the EA-downloader. In the package will only be a download code and an URL and no media included.

http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=53499
pi_34516886
Geen wars, dan maar knallen op de server... welke mappen draaien er??
pi_34516930
gisterenavond lekker gespeeld.. ging ff mijn nodige dosis energy drankjes halen kom ik terug server leeg
GamerTag: Zipa
pi_34517135
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:17 schreef escape_nl het volgende:
The first booster pack will be also sold in stores[/b] and not as was thought via the EA-downloader. In the package will only be a download code and an URL and no media included.
Als logisticus kan ik niets anders zeggen dan Je gaat boxes verschepen, daarvan voorraad aanhouden en het enige wat er in zit is een URL
pi_34517204
nieuwe patch is uit

Battlefield 2 patch 1.2:

Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).

Downloaden van de patch is mogelijk vanaf http://files.i3d.nl

Wij installeren de patch op alle gameservers op de dag van de release.

Meer Battlefield 2 nieuws op: http://www.battlefield2.nl
pi_34517808
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef Zijpie het volgende:
nieuwe patch is uit

Battlefield 2 patch 1.2:

Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).

Downloaden van de patch is mogelijk vanaf http://files.i3d.nl

Wij installeren de patch op alle gameservers op de dag van de release.

Meer Battlefield 2 nieuws op: http://www.battlefield2.nl
Als je op je eigen linkje klikt zie je ook dat die patch uitgesteld is zoals Escape al postte..
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:36:42 #222
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34519347
Ik heb 1mbit up dus we zouden het kunnen proberen, maar ik verwacht er niet veel van.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34519588
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb 1mbit up dus we zouden het kunnen proberen, maar ik verwacht er niet veel van.
Het hoeft ook eigenlijk maar voor 12 man voldoende te zijn
pi_34521413
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef -Dries- het volgende:
Voor sickert en de rest natuurlijk: http://video.google.com/videoplay?docid=-2409892349901429544&q=double
kon m al
die is geweldig

di3ki3 en ik hebbben dat vandeweek geoefend maar we hebben meer c4 nodig om echt te jumpen
Narf!
pi_34523529
diekske ik gaat nu weg
onderweg nog wat eten
rond 8 uur ben ik daar
Narf!
pi_34524303
gaan we weer lekker knallen vanavond Boffers?
pi_34526645
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
nee dat gaat niet werken, vergeet niet dat je niet in een serverpark zit, het aantal hops tussen de spelers en jou zal dus hoog zijn. ping zal dus ook hoog zijn. ik heb zelf wel eens een CoD server gehost met 1mbps, maar met 6 man begon de ping al boven de 80ms te komen bij de meesten. hoe meer mensen, hoe meer processen je verbinding heeft tegelijk, en dat heeft ook een nadelig effect op je verbinding
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:30:09 #230
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34526817
Misschien kom ik vanavond ook nog wel ff koekeloeren op de server.
pi_34528479
Mijn god..Sickert zit toch niet in Hengelo Gelderland ????
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_34529920
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god..Sickert zit toch niet in Hengelo Gelderland ????

Vraag anders even de weg aan NLBoy
pi_34531633
Sickert is on his way back home..met z'n nieuwe systeempje.
pi_34533468
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een groot probleem met BF2 het probleem is dat als ik bf 2 speel ik kies een map laad hem in wil een spawnpoint kiezen maar dat kan niet want in-game doet mijn muis het niet.. weet iemand wat ik hierteggen kan doen?

alvast bedankt
pi_34533642
Een rondje vliegen is ook niet mis
pi_34535984
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef PositiV het volgende:
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een groot probleem met BF2 het probleem is dat als ik bf 2 speel ik kies een map laad hem in wil een spawnpoint kiezen maar dat kan niet want in-game doet mijn muis het niet.. weet iemand wat ik hierteggen kan doen?

alvast bedankt
Het lijkt me dat je de laatste muisdrivers wel hebt... klinkt wel raar... ik zou het niet 1,2,3 weten
pi_34537669
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
omg t legale pointfarmen komt weer helemaal terug in 2006
pi_34537965
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:50 schreef escape_nl het volgende:
[afbeelding]
Ik zie nu bij mezelf 177 punten als commander, dat is geloof ik me record als commander zijnde
pi_34539171
Gooodverdooooooooomeeeeeeeeeeeee

wat is mn pctje vet!

ik ga alleen nog geen x64 draaien omdat ik er nog iets teveel nadelen in zie...
zoals Nero dat niet lekker draait enzo
Narf!
pi_34540172

net opnieuw windhoos en alles er op gezet en drivers etc
maar bf2 wil niet draaien
Narf!
pi_34540390
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Sickert het volgende:

wat is mn pctje vet!

jeetje begin achter te lopen met me amd 2200+ en radeon 9600 geloof k
Straks halen jullie me nog in
pi_34540408
draai ook nog op een 9600, zit net systeempjes te zoeken op internet
pi_34540690
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 02:33 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

jeetje begin achter te lopen met me amd 2200+ en radeon 9600 geloof k
Straks halen jullie me nog in
mja alleen krijg bf2 niet aan de praat

dan maar far cry checken
kijk morgen wel.. na 2 x instal (zelfs op C:) blijft ie op onverklaarbare wijze naar desktop knallen
(zelfde als postman had)
Narf!
pi_34541440
ik ga maar eens slapen

bf2 nogmaals proberen te installen maar t werkt nogsteeds niet
Narf!
pi_34541917
Ziekert..
effe hoe k 't gisteren installeerde op jou pc.
BF2 erop gezet..niet gaan spelen,maar direct erna patch 1.12 erover heen gezet. En zoals je gisteren gezien hebt werkt het perfect. En ik heb BF2 op een andere partitie gezet dan c. Replace user zeg ik dan maar..
pi_34542874
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 04:31 schreef Sickert het volgende:
ik ga maar eens slapen

bf2 nogmaals proberen te installen maar t werkt nogsteeds niet
Zit er een oude HD nog on ofzo?
Want dan moet je bij mijn documenten battlefield 2 map wegpleuren.
pi_34543025
vanavond nog mensen knallen in de borchland hallen?
pi_34543217
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 02:57 schreef Sickert het volgende:

[..]

mja alleen krijg bf2 niet aan de praat

dan maar far cry checken
kijk morgen wel.. na 2 x instal (zelfs op C:) blijft ie op onverklaarbare wijze naar desktop knallen
(zelfde als postman had)
Bij mij werkte BF ook niet op me nieuwe systeem, bij het opstarten kreeg ik een soort van 16-kleuren modes. Alles was bijna grijs en veel dingen kon je niet zien. IKzelf heb vervolgens ALLES van BF van me pc gepleurt, BF opnieuw gesintalleerd, vervolgens alle patches die zijn uitgebracht 1 voor 1 en de nieuwste drivers van me videokaart. Daarna werkte het eindelijk weer
pi_34543383
Toch vaag allemaal hoor. Ik heb gister Sickert z'n pc geconfigureerd en BF2 erop gegooid. Zonder problemen liep BF2 en liep ook niet vast of zo.
Weet niet of hij XP er weer overheen heeft gegood of een compleet nieuwe installatie.
Anders moet Sickert mij maar effe contacten..
pi_34543988
Voor de mannelijke Battlefielders onder ons (iedereen dus )
En met name jet-(tank) whore Jedi :

[img][/img]

De chick kon alleen beter!
pi_34544194
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Sickert het volgende:

wat is mn pctje vet!

Eerst vragen en dan roepen..

http://www.ukgamer.com/article.php4?action=win64&type=search

Alle nero`s werken

Ik heb een probleem met alle branders in alle brandprogramma`s maar dat is nu gebleken een probleem te zijn met de voeding..
pi_34544217
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de mannelijke Battlefielders onder ons (iedereen dus )
En met name jet-(tank) whore Jedi :

[[url=

De chick kon alleen beter!

Dat vind ik echt een lekker ding moet ik zeggen. Ze spreekt trouwens vloeiend russisch en is kampioen kickboxen geweest heb ik eens gehoord.
pi_34544814
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dat vind ik echt een lekker ding moet ik zeggen. Ze spreekt trouwens vloeiend russisch en is kampioen kickboxen geweest heb ik eens gehoord.
Is dat zij van JAG?
pi_34546009
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Is dat zij van JAG?
yep:

Major Sarah Mackenzie - Catherine Bell

ff wat anders:

Ik heb net nog even gesproken met Calabriakiller en gevraagd hoe het nu zit. Hij heeft gisteren niet gespeeld en vertelde dus ook dat eigenlijk zijn broer het meeste speelt. Zijn broer heet Stefan en doet verder niks aan de computer maar speelt alleen BF2. Zijn broer heeft vanmorgen nog wel vertelt dat gisterenavond een van zijn betere avondjes is geweest.

[ Bericht 41% gewijzigd door jpjedi op 28-01-2006 13:17:58 ]
pi_34546737
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

yep:

Major Sarah Mackenzie - Catherine Bell

ff wat anders:

Ik heb net nog even gesproken met Calabriakiller en gevraagd hoe het nu zit. Hij heeft gisteren niet gespeeld en vertelde dus ook dat eigenlijk zijn broer het meeste speelt. Zijn broer heet Stefan en doet verder niks aan de computer maar speelt alleen BF2. Zijn broer heeft vanmorgen nog wel vertelt dat gisterenavond een van zijn betere avondjes is geweest.
klopt gisteren vroegen we hem of hij nu de broer was, en dat klopte...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:55:22 #256
4259 JK
pi_34548029
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]
ff wat anders:

Ik geloof er geen drol van, als die broer nooit achter de PC zit maar ALLEEN bf2 speelt... kom op zeg, die heeft gigantisch veel ervaring of hij gebruikt een exploit of cheat want hij ziet echt elke vijand zitten. Ik zie ze niet, maar hij knalt ze neer (bijv. als ik als gunner bij 'm op de tank zit).

Je zou 'm bijna professioneel kunnen noemen. En dan zit die Stefan zeker alleen BF2 te doen en voor de rest niets met computers of andere FPS games ? Geloof er geen drol van, volgens mij is Calabriakiller gewoon meervoudig ofzo

Als ik m'n vriendin dus BF2 laat doen staat ze ook bovenaan de lijst? Denk het niet, denk eerder dik in de min. Ik speel veel games op consoles, maar qua BF2 op een PC bak ik er niet veel van.
Maargoed, dit is dan ook echt het enige spel wat ik eigenlijk op de PC speel.. voor de rest gewoon software wat niets met gamen te maken heeft... videobewerking etc.
pi_34549925
@ Diekie

heb je net gebeld maar je nam niet op

als ik bf2 opstart crasht ie meteen naar desktop
alle patches en goede driver staan er op

trouwen ik heb ook maar een nieuw scherm gekocht

*deze*

http://dixons.nl/De_onlin(...)tmenu=specifications

helder scherm tft

Crystalbrite technologie. Dit verbetert de beeldscherpte en zorgt voor wervelende kleuren voor zowel data, HDTV, gaming als digitale films.

alleen geen bf2
Cod2 ziet er uber geil uit
Narf!
pi_34550841
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef JK het volgende:

[..]

Ik geloof er geen drol van, als die broer nooit achter de PC zit maar ALLEEN bf2 speelt... kom op zeg, die heeft gigantisch veel ervaring of hij gebruikt een exploit of cheat want hij ziet echt elke vijand zitten. Ik zie ze niet, maar hij knalt ze neer (bijv. als ik als gunner bij 'm op de tank zit).

Je zou 'm bijna professioneel kunnen noemen. En dan zit die Stefan zeker alleen BF2 te doen en voor de rest niets met computers of andere FPS games ? Geloof er geen drol van, volgens mij is Calabriakiller gewoon meervoudig ofzo

Als ik m'n vriendin dus BF2 laat doen staat ze ook bovenaan de lijst? Denk het niet, denk eerder dik in de min. Ik speel veel games op consoles, maar qua BF2 op een PC bak ik er niet veel van.
Maargoed, dit is dan ook echt het enige spel wat ik eigenlijk op de PC speel.. voor de rest gewoon software wat niets met gamen te maken heeft... videobewerking etc.
Hahaha laatst zaten er 2 op TS (weet niet meer wie) die hadden het ook over hem, dat hij alles neerknalt en hij zelden word geraakt en/of niet dood gaat. Gister op Karkan ook, 44 kills ofzo en 1 keer gedood (TE VOET).... en eentje in de server riep vd week (in het engels) dat hij aan het cheaten is.... OF hij doet dat echt OF hij is steengoed... ik denk het laatste eerder want vliegen kan hij ook super en wat valt daar aan te cheaten..?

Ff een vraagje: Die bug met de squads aanmaken bij MEC en China, ik neem aan dat dat verholpen gaat worden met de nieuwe patch?? Het is zeer vervelend!
pi_34550851
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:49 schreef Sickert het volgende:
@ Diekie

*deze*

helder scherm tft

Crystalbrite technologie. Dit verbetert de beeldscherpte en zorgt voor wervelende kleuren voor zowel data, HDTV, gaming als digitale films.

alleen geen bf2
Voor dat geld had ik toch maar die syncmaster gehaald met 4ms ipv 8ms..

Maar over die pc...jij noemt mij een n00b?
pi_34551050
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:49 schreef Sickert het volgende:
@ Diekie

*deze*

helder scherm tft

alleen geen bf2
Maar als je bij C:\Documents and Settings\"name"\My Documents
Je battlefield map weg haalt start hij niet gewoon op?
pi_34551092
@ Sickert
Replace user !!!!
pi_34551413
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef Suikermais het volgende:
@ Sickert
Replace user !!!!
homo!

[ Bericht 23% gewijzigd door Sickert op 28-01-2006 15:57:16 ]
Narf!
pi_34551429
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:19 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Voor dat geld had ik toch maar die syncmaster gehaald met 4ms ipv 8ms..

Maar over die pc...jij noemt mij een n00b?
gast ik own je nog wel met een 200 ms...

8ms is voor mij meer als zat en dit scherm is geiler als een syncmaster

[ Bericht 2% gewijzigd door Sickert op 28-01-2006 15:56:56 ]
Narf!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:24:43 #265
4259 JK
pi_34552328
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hahaha laatst zaten er 2 op TS (weet niet meer wie) die hadden het ook over hem, dat hij alles neerknalt en hij zelden word geraakt en/of niet dood gaat. Gister op Karkan ook, 44 kills ofzo en 1 keer gedood (TE VOET).... en eentje in de server riep vd week (in het engels) dat hij aan het cheaten is.... OF hij doet dat echt OF hij is steengoed... ik denk het laatste eerder want vliegen kan hij ook super en wat valt daar aan te cheaten..?
Tja, qua vliegen kan er misschien ook wel wat te cheaten zijn.. het gekke is alleen dat ik veel minder vaak iedereen zie en hij echt IEDEREEN ziet, op het dak, in de bosjes en weet ik veel waar.. en dan issie niet eens commander die de boel scant.

Vind het ook vreemd dat ie niet op Fok komt of op teamspeak/xfire....
Ik zal wel gewoon heel slecht zijn Maargoed, de een heeft ook een dikke PC met supergfx, welke veel sneller is, de ander niet.. dat maakt het eigenlijk ook wat 'oneerlijk', mijn PC kan bijv. 64 player maps met 64 man niet aan (wel 64 met 32 man... want Mashtuur op 64 zetten is toch wel super !) Wie weet heeft ie wel een hele strakke kaart en ziet ie alles gewoon vrij vlot
Ik kijk er vaak genoeg naast,misschien tijd voor een brilletje

Wat betreft badges halen, moet je dan persé in een rondje een x aantal kills of heals of wat dan ook doen ? Ik moet bijv. 7x iemand met een pistool doodschieten, maar dat heb ik al 12x gedaan over verschillende potjes...
Of wordt het wel opgeteld ?
pi_34553283
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:24 schreef JK het volgende:

[..]

Tja, qua vliegen kan er misschien ook wel wat te cheaten zijn.. het gekke is alleen dat ik veel minder vaak iedereen zie en hij echt IEDEREEN ziet, op het dak, in de bosjes en weet ik veel waar.. en dan issie niet eens commander die de boel scant.

Vind het ook vreemd dat ie niet op Fok komt of op teamspeak/xfire....
Ik zal wel gewoon heel slecht zijn Maargoed, de een heeft ook een dikke PC met supergfx, welke veel sneller is, de ander niet.. dat maakt het eigenlijk ook wat 'oneerlijk', mijn PC kan bijv. 64 player maps met 64 man niet aan (wel 64 met 32 man... want Mashtuur op 64 zetten is toch wel super !) Wie weet heeft ie wel een hele strakke kaart en ziet ie alles gewoon vrij vlot
Ik kijk er vaak genoeg naast,misschien tijd voor een brilletje

Wat betreft badges halen, moet je dan persé in een rondje een x aantal kills of heals of wat dan ook doen ? Ik moet bijv. 7x iemand met een pistool doodschieten, maar dat heb ik al 12x gedaan over verschillende potjes...
Of wordt het wel opgeteld ?
Een goeie pc heeft hij wel geloof ik, 9 van de 10 sta ik met hem als een van de eerste op het slagveld. Dus de mappen etc zijn zo geladen bij hem of dat wat uitmaakt dat hij steengoed is betwijfel ik

Nee het is IAR (In a round) dus je zal 7 mensen moeten neerknallen met je pistol in een rondje.
pi_34554118
Vreemde dingen op de server!

1. Iemand met een wallhook. uit special forces. ik heb het zelf niet gezien.
2. Het is niet mogelijk om een squad aan te maken!

Verder vind ik mashtuur 64 wel leuk, maar er wordt misschien teveel gespeeld.
maar 32 mashtuur is leuker omdat er geen heli is en iederreen full combat bezig is
ipv. van de massale heliklopjacht. Maar ieder zijn eigen keuze!
Hell To The Liars
pi_34554256
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef Droopie het volgende:

maar 32 mashtuur is leuker omdat er geen heli is en iederreen full combat bezig is
1 lijkt me sterk maar ik heb geen sf
2 klopt de server is buggey...al dagen en een reboot helpt niet

32 heeft toch ook een heli op masthuur? kan ook dat ik er naast zit.

Eerst happie eten en vanavond eerste ronde Carnaval (Hollanders kennen het wel: polonaise, hoempapa, zuipen en vreemdgaan)
pi_34554538
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

1 lijkt me sterk maar ik heb geen sf
2 klopt de server is buggey...al dagen en een reboot helpt niet

32 heeft toch ook een heli op masthuur? kan ook dat ik er naast zit.

Eerst happie eten en vanavond eerste ronde Carnaval (Hollanders kennen het wel: polonaise, hoempapa, zuipen en vreemdgaan)
1. BoF'ers zagen het.
2. Kut/ Volgens mij niet.
3. Dus na 3 liter bier zuipen in een ketelpak lekker met links mastuberen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:01:18 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34555093
Ik hoop dat je je nieuwe TFT niet serieus bij DIXONS gekocht hebt?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34555559
quote:

@ Admins. iedereen gebruikt toch wel BF2RA ipv BF2CC? Het zal niet uitmaken maar toch... En die instellingen van FF, ik vindt dat die gewoon op standaard moeten staan (100), TK staat meestal toch uit, en we kunne toch wel een beetje mikken...
pi_34555908
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop dat je je nieuwe TFT niet serieus bij DIXONS gekocht hebt?
pi_34555993
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

1. BoF'ers zagen het.
2. Kut/ Volgens mij niet.
3. Dus na 3 liter bier zuipen in een ketelpak lekker met links mastuberen.
Zo kun je het ook uitleggen... Die Hollanders hebben altijd zo`n lekker stereotype voorstelling van ons carnaval. Een beetje hetzelfde als dat ze in Japan denken dat wij op klompen lopen.
quote:
http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?p=4920#4920
lees dit en we zijn ze voor. mensen zin om vanavond of morgen rond 2100 de server te capturen (als ons dat lukt dan ) zou wel leuk wezen, niet bashen/ schelde enzo, gewoon
domo tour en de rest ouderwets.
Hun analyse over ons, slecht in de lucht, snelle captures.
Wij slecht in de lucht? Laat het Domo maar niet horen..

Ik vermoed dat hier mensen van GoT achter zitten ff rellen op die gamert server: 84.244.131.160

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 28-01-2006 18:49:03 ]
pi_34556490
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]
NOPES
was alleen een voorbeeld
Narf!
pi_34556514
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:53 schreef Sickert het volgende:

[..]

NOPES
was alleen een voorbeeld
jij hapt wel erg lekker de laatste tijd
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:15:55 #276
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34557129
kutzooi, heb sleutelbeen gebroken, dus voor mij 3 weken geen battlefield
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34558219
morgen Heracles - Feyenoord 2-1

* Incolumis wacht op bash....
pi_34558249
Stikte net weer van de bunnyhoppers
Weet niet hoe ze het doen, maar het is goed irritant!
pi_34558409
Hee mensen, normaal lurk ik wat maar nu zit ik erg omhoog.

Ik heb SF gekocht en werd eigenlijk al bang van de installatie ellende, SF add-on wil SF patchen naar 1.1 terwijl de 1.12 er al opstond.
Goed, alles maar opnieuw geinstalleerd profiel gesaved etc.

Maar nu wil het ding die SF-addon zijn patch 1.1 draaien en hoe ik het ook probeer hij blijft mekkeren dat "patching failed".

Specs:
- Ati X800 Pro Platinum edition
- 2 Gb ram
- c shijf 30 Gb vrij
- d schijf 30 Gb vrij (hier staat BF2 ook op geinstalleerd)

De patch van 1.12 heb ik pas kunnen draaien nadat ik hem handmatig uit een systeem temp map had gekopieerd en dan vanuit een dosprompt aanslingeren . Dat werkt wel maar helaas wil SF nog steeds zelf die patch aanslingeren en die ook succesvol afgerond zien.

Weet iemand een mogelijk hoe ik die SF kan installeren zonder dat deze een patch (her)installeerd ? Is er een work-around of weet iemand een andere oplossing ?

De dvd's zijn origineel gekocht en met serial, dit is dus als mogelijkheid uitgesloten.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_34558440
ik wist niet dat de fok server wapens toeliet van S/F trouwens?
pi_34558501
quote:

1. Hij gebruikte een wallhack of glitch, daarom heb ik hem verbannen van de server. Andere boffers hadden mij hierop aangesproken en later heb ik het zelf geconstateerd.
2. Dit is de laatste dagen elke uur al voorbij gekomen tijdens de chat op de sever, het is een serverside bug, kunnen wij niets aandoen.
3. Mashtuur 64 is gewoon leuk, als er meer mensen mee instemmen om de server op die map te zetten waarom niet. Mashtuur 32 heeft na een tijdje geen BH meer.
Ik plaats hier vaak een berichtje als ik iets van plan ben, Karkand only of zoiets.
Dat vanavond de server op Mashtuur en eventueel nog een map zou staan is ook aangekondigd.
pi_34558734
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:58 schreef escape_nl het volgende:

[..]

1. Hij gebruikte een wallhack of glitch, daarom heb ik hem verbannen van de server. Andere boffers hadden mij hierop aangesproken en later heb ik het zelf geconstateerd.
2. Dit is de laatste dagen elke uur al voorbij gekomen tijdens de chat op de sever, het is een serverside bug, kunnen wij niets aandoen.
3. Mashtuur 64 is gewoon leuk, als er meer mensen mee instemmen om de server op die map te zetten waarom niet. Mashtuur 32 heeft na een tijdje geen BH meer.
Ik plaats hier vaak een berichtje als ik iets van plan ben, Karkand only of zoiets.
Dat vanavond de server op Mashtuur en eventueel nog een map zou staan is ook aangekondigd.
Blackhawks zijn kut Dus ik stem voor 32
Maar eh..kunnen er ook eens wat andere mappen in de roulatie worden gezet? Gewoon eens ter afwisseling, Zatar Wetlands bijvoorbeeld...
pi_34558901
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:05 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Maar eh..kunnen er ook eens wat andere mappen in de roulatie worden gezet? Gewoon eens ter afwisseling, Zatar Wetlands bijvoorbeeld...
Goed plan !!
ik schijt inmiddels dikke bagger op die urban maps. Das voornamelijk ook de reden dat ik nog maar weing speel op de server. Hoogstens eens een keer 20 minuten of zo. Persoonlijk ben ik voor een vaste map rotatie,maar ja...
pi_34558929
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:05 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Blackhawks zijn kut Dus ik stem voor 32
Gisteravond is Zatar geweest en vandaag heeft er een gewone roulatie gedraaid. Vanaf vanavond 21.00 of zoiets gaat karkand of mashtuur erop
pi_34559124
we kunnen nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen, er zijn altijd wel mensen die bepaalde mappen niks aan vinden, de 1 vindt urban mappen niks, de ander haat vliegmappen. aangezien er altijd veel animo voor urban mappen zijn kiezen we nou eenmaal eerder voor die mappen dan voor de andere
pi_34559193
Als er zatar gedraaid wordt of een andere map wordt er weer gezeken dat je zo ver moet lopen.
Het is op een of andere reden nooit goed wat er gedraaid wordt. We hebben veel leden met veel mensen, 2 ronden of 3 ronden, het is nooit goed.
De een wilt Wake de ander Karkand, het is nooit goed. Met SF wapens of niet, het is nooit goed.

Ja sorry mensen, ik wordt er beetje ziek van dat er elke keer geklaagd wordt over de maproulatie. Ik voel me aangesproken omdat ik de meeste tijd op onze server zit en de maproulatie aanpas wanneer er om gevraagd wordt.
pi_34559339
Als iedere BoF'er nou zijn top 3 maakt van de BF mappen en we dan de 3 mappen kiezen die het meest voorkomen dan is er misschien al een hoop gezeik minder?? Overigens lijkt het me een overbodige vraag want volgens mij zijn de 3 meeste geliefde mappen op dit forum: Karkand, Wake en Sharqi... En die draaien 9 van de 10 keer...
pi_34559413
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:20 schreef escape_nl het volgende:
Als er zatar gedraaid wordt of een andere map wordt er weer gezeken dat je zo ver moet lopen.
Het is op een of andere reden nooit goed wat er gedraaid wordt. We hebben veel leden met veel mensen, 2 ronden of 3 ronden, het is nooit goed.
De een wilt Wake de ander Karkand, het is nooit goed. Met SF wapens of niet, het is nooit goed.

Ja sorry mensen, ik wordt er beetje ziek van dat er elke keer geklaagd wordt over de maproulatie. Ik voel me aangesproken omdat ik de meeste tijd op onze server zit en de maproulatie aanpas wanneer er om gevraagd wordt.
Ik klaag er toch ook niet over....ik vraag alleen of het mogelijk is zo nu en dan gewoon wat andere maps er tussen te gooien. Lijkt me toch best een redelijk verzoek
En blijkbaar hebben jullie dat gisteren dus al gedaan, maar ja...toen heb ik niet gespeeld dus dat kan ik ook niet ruiken he

En Incolumis: Tuurlijk verschillen de meningen en dus de voorkeuren. Maar door zo nu en dan wat anders te doen houdt je iedereen toch tevreden....
Ik moet namelijk zeggen dat ik wel vind dat Suikermais daar een punt heeft, ik vind Karkand en Mashtuur best leuke mappen. Maar als 80% van de tijd Karkand, Masthuur of Dragon Valley de maps zijn, heb je ze op een gegeven moment wel ff gezien en is het leuk om tussendoor even een "frisse' map te spelen....
pi_34559549
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:26 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Ik klaag er toch ook niet over....ik vraag alleen of het mogelijk is zo nu en dan gewoon wat andere maps er tussen te gooien. Lijkt me toch best een redelijk verzoek
En blijkbaar hebben jullie dat gisteren dus al gedaan, maar ja...toen heb ik niet gespeeld dus dat kan ik ook niet ruiken he

En Incolumis: Tuurlijk verschillen de meningen en dus de voorkeuren. Maar door zo nu en dan wat anders te doen houdt je iedereen toch tevreden....
Ik moet namelijk zeggen dat ik wel vind dat Suikermais daar een punt heeft, ik vind Karkand en Mashtuur best leuke mappen. Maar als 80% van de tijd Karkand, Masthuur of Dragon Valley de maps zijn, heb je ze op een gegeven moment wel ff gezien en is het leuk om tussendoor even een "frisse' map te spelen....
Misschien een idee om gewoon per avond andere mappen te doen en dan het merendeel van de week karkand, wake en sharqi aangezien dat de meest geliefde mappen zijn hier (als ik het juist heb hoor....) Dus dat je ter afwisseling 1 of 2 avonden wat andere mappen erbij gooit ofzo.... Het is maar een idee... Zolang het maar geen Clean Sweep, FuShe Pass en dat mistige level is
pi_34560317
En toen was heel de server weg, logo, regeltjes, staat hij op 10 rondjes per map @ wake, unranked?? .........
pi_34560955
Server is weer in de air, alles is weer normaal, nu wachten op de Gamert mensen die onze server willen ownen
pi_34564221
quote:

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Als er een map komt die ik vervelend vindt ga je gewoon weg en na een tijdje kom je weer terug.
Werkt bij mij uitstekend moet ik zeggen

We moeten blij zijn dat we een server hebben en ik begrijp het best wel van Escape dat het vervelend wordt na een tijdje
pi_34565412
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ff een vraagje: Die bug met de squads aanmaken bij MEC en China, ik neem aan dat dat verholpen gaat worden met de nieuwe patch?? Het is zeer vervelend!
gast als je goed ben wordt je altijd beschuldigd van cheaten
pi_34565573
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:34 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Zo kun je het ook uitleggen... Die Hollanders hebben altijd zo`n lekker stereotype voorstelling van ons carnaval. Een beetje hetzelfde als dat ze in Japan denken dat wij op klompen lopen.
[..]

Wij slecht in de lucht? Laat het Domo maar niet horen..

Ik vermoed dat hier mensen van GoT achter zitten ff rellen op die gamert server: 84.244.131.160
wij slecht in de lucht... tss zal dat ip onthouden en er effe met mijn gunnende duitser langsgaan.. plegen ze meteen collectief zelfmoord als we beiden weer met scores van over de 100 vertrekken
pi_34565607
gamert was dat niet die geenstijl server?
pi_34569220
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:31 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

gast als je goed ben wordt je altijd beschuldigd van cheaten

Dat zal denk wel meevallen, een enkeling die het misschien zegt?
  zondag 29 januari 2006 @ 02:04:20 #297
4259 JK
pi_34569693
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]
Dat zal denk wel meevallen, een enkeling die het misschien zegt?
Mwah wordt best snel gezegd hoor, het is jammer dat je niet als 'ghost' mee kan kijken in BF2 (ok, heel kort dan tot je weer dat keuzemenu hebt van je kit/spawnpoint), anders kon je zo iedereen volgen om te zien of er een beetje eerlijk wordt gespeeld of nie

Maar denk dat de meeste mensen toch wel normaal spelen....
pi_34575836
Ik drink NOOIT meer!! Ik ben zwaar zuur zeg maar..

Maar goed...Persoonlijk ben ik ook voor wat meer afwisseling en vandaar dat we een tijd geleden een soort weekagendaatje hadden gemaakt met de verschillende maprotatie.

Uiteraard zijn de urban mappen populair en komen die verhoudingsgewijs het meeste voor. Ieder heeft zijn voorkeur dus soms speel je een top map en soms speel je even een map die voor je gevoel wat minder is. Admins moeten hier de gulden middenweg in zoeken.
pi_34577546
Keb mijn score per uur verbeterd, eerst was het 147 en tis nu 151 puntjes per uur
pi_34579015
quote:

Ik klaagde niet. Ik gaf een opmerking. Dus voel je aub. niet aangevallen.

Ik ken het probleem, maar ik vond het alleen jammer dat iedere keer de heliplatforms
bezet werden door 8 man en al onze vlaggen bij de tegenstander lagen.
Dat lag niet aan de admin die de map erop zette, maar aan de spelers.

Aangezien jij het meeste online bent als admin, voel jij je alleen aangesproken
Dus ik begrijp je wel!

Maar mannen gaan we vanavond de Gamert server onveilig maken. Als iedere squad zich op een spawnpoint concentreert en we dan een voor een binnenkomen zou wel & wezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Droopie op 29-01-2006 14:15:43 ]
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')