abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34544194
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 01:30 schreef Sickert het volgende:
Gooodverdooooooooomeeeeeeeeeeeee

wat is mn pctje vet!

ik ga alleen nog geen x64 draaien omdat ik er nog iets teveel nadelen in zie...
zoals Nero dat niet lekker draait enzo
Eerst vragen en dan roepen..

http://www.ukgamer.com/article.php4?action=win64&type=search

Alle nero`s werken

Ik heb een probleem met alle branders in alle brandprogramma`s maar dat is nu gebleken een probleem te zijn met de voeding..
pi_34544217
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de mannelijke Battlefielders onder ons (iedereen dus )
En met name jet-(tank) whore Jedi :

[[url=

De chick kon alleen beter!

Dat vind ik echt een lekker ding moet ik zeggen. Ze spreekt trouwens vloeiend russisch en is kampioen kickboxen geweest heb ik eens gehoord.
pi_34544814
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 11:49 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Dat vind ik echt een lekker ding moet ik zeggen. Ze spreekt trouwens vloeiend russisch en is kampioen kickboxen geweest heb ik eens gehoord.
Is dat zij van JAG?
pi_34546009
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:13 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Is dat zij van JAG?
yep:

Major Sarah Mackenzie - Catherine Bell

ff wat anders:

Ik heb net nog even gesproken met Calabriakiller en gevraagd hoe het nu zit. Hij heeft gisteren niet gespeeld en vertelde dus ook dat eigenlijk zijn broer het meeste speelt. Zijn broer heet Stefan en doet verder niks aan de computer maar speelt alleen BF2. Zijn broer heeft vanmorgen nog wel vertelt dat gisterenavond een van zijn betere avondjes is geweest.

[ Bericht 41% gewijzigd door jpjedi op 28-01-2006 13:17:58 ]
pi_34546737
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

yep:

Major Sarah Mackenzie - Catherine Bell

ff wat anders:

Ik heb net nog even gesproken met Calabriakiller en gevraagd hoe het nu zit. Hij heeft gisteren niet gespeeld en vertelde dus ook dat eigenlijk zijn broer het meeste speelt. Zijn broer heet Stefan en doet verder niks aan de computer maar speelt alleen BF2. Zijn broer heeft vanmorgen nog wel vertelt dat gisterenavond een van zijn betere avondjes is geweest.
klopt gisteren vroegen we hem of hij nu de broer was, en dat klopte...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:55:22 #256
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34548029
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]
ff wat anders:

Ik geloof er geen drol van, als die broer nooit achter de PC zit maar ALLEEN bf2 speelt... kom op zeg, die heeft gigantisch veel ervaring of hij gebruikt een exploit of cheat want hij ziet echt elke vijand zitten. Ik zie ze niet, maar hij knalt ze neer (bijv. als ik als gunner bij 'm op de tank zit).

Je zou 'm bijna professioneel kunnen noemen. En dan zit die Stefan zeker alleen BF2 te doen en voor de rest niets met computers of andere FPS games ? Geloof er geen drol van, volgens mij is Calabriakiller gewoon meervoudig ofzo

Als ik m'n vriendin dus BF2 laat doen staat ze ook bovenaan de lijst? Denk het niet, denk eerder dik in de min. Ik speel veel games op consoles, maar qua BF2 op een PC bak ik er niet veel van.
Maargoed, dit is dan ook echt het enige spel wat ik eigenlijk op de PC speel.. voor de rest gewoon software wat niets met gamen te maken heeft... videobewerking etc.
pi_34549925
@ Diekie

heb je net gebeld maar je nam niet op

als ik bf2 opstart crasht ie meteen naar desktop
alle patches en goede driver staan er op

trouwen ik heb ook maar een nieuw scherm gekocht

*deze*

http://dixons.nl/De_onlin(...)tmenu=specifications

helder scherm tft

Crystalbrite technologie. Dit verbetert de beeldscherpte en zorgt voor wervelende kleuren voor zowel data, HDTV, gaming als digitale films.

alleen geen bf2
Cod2 ziet er uber geil uit
Narf!
pi_34550841
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef JK het volgende:

[..]

Ik geloof er geen drol van, als die broer nooit achter de PC zit maar ALLEEN bf2 speelt... kom op zeg, die heeft gigantisch veel ervaring of hij gebruikt een exploit of cheat want hij ziet echt elke vijand zitten. Ik zie ze niet, maar hij knalt ze neer (bijv. als ik als gunner bij 'm op de tank zit).

Je zou 'm bijna professioneel kunnen noemen. En dan zit die Stefan zeker alleen BF2 te doen en voor de rest niets met computers of andere FPS games ? Geloof er geen drol van, volgens mij is Calabriakiller gewoon meervoudig ofzo

Als ik m'n vriendin dus BF2 laat doen staat ze ook bovenaan de lijst? Denk het niet, denk eerder dik in de min. Ik speel veel games op consoles, maar qua BF2 op een PC bak ik er niet veel van.
Maargoed, dit is dan ook echt het enige spel wat ik eigenlijk op de PC speel.. voor de rest gewoon software wat niets met gamen te maken heeft... videobewerking etc.
Hahaha laatst zaten er 2 op TS (weet niet meer wie) die hadden het ook over hem, dat hij alles neerknalt en hij zelden word geraakt en/of niet dood gaat. Gister op Karkan ook, 44 kills ofzo en 1 keer gedood (TE VOET).... en eentje in de server riep vd week (in het engels) dat hij aan het cheaten is.... OF hij doet dat echt OF hij is steengoed... ik denk het laatste eerder want vliegen kan hij ook super en wat valt daar aan te cheaten..?

Ff een vraagje: Die bug met de squads aanmaken bij MEC en China, ik neem aan dat dat verholpen gaat worden met de nieuwe patch?? Het is zeer vervelend!
BF2: Diamond3d
pi_34550851
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:49 schreef Sickert het volgende:
@ Diekie

*deze*

helder scherm tft

Crystalbrite technologie. Dit verbetert de beeldscherpte en zorgt voor wervelende kleuren voor zowel data, HDTV, gaming als digitale films.

alleen geen bf2
Voor dat geld had ik toch maar die syncmaster gehaald met 4ms ipv 8ms..

Maar over die pc...jij noemt mij een n00b?
pi_34551050
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:49 schreef Sickert het volgende:
@ Diekie

*deze*

helder scherm tft

alleen geen bf2
Maar als je bij C:\Documents and Settings\"name"\My Documents
Je battlefield map weg haalt start hij niet gewoon op?
pi_34551092
@ Sickert
Replace user !!!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_34551413
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:28 schreef Suikermais het volgende:
@ Sickert
Replace user !!!!
homo!

[ Bericht 23% gewijzigd door Sickert op 28-01-2006 15:57:16 ]
Narf!
pi_34551429
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:19 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Voor dat geld had ik toch maar die syncmaster gehaald met 4ms ipv 8ms..

Maar over die pc...jij noemt mij een n00b?
gast ik own je nog wel met een 200 ms...

8ms is voor mij meer als zat en dit scherm is geiler als een syncmaster

[ Bericht 2% gewijzigd door Sickert op 28-01-2006 15:56:56 ]
Narf!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 16:24:43 #265
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34552328
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 15:19 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hahaha laatst zaten er 2 op TS (weet niet meer wie) die hadden het ook over hem, dat hij alles neerknalt en hij zelden word geraakt en/of niet dood gaat. Gister op Karkan ook, 44 kills ofzo en 1 keer gedood (TE VOET).... en eentje in de server riep vd week (in het engels) dat hij aan het cheaten is.... OF hij doet dat echt OF hij is steengoed... ik denk het laatste eerder want vliegen kan hij ook super en wat valt daar aan te cheaten..?
Tja, qua vliegen kan er misschien ook wel wat te cheaten zijn.. het gekke is alleen dat ik veel minder vaak iedereen zie en hij echt IEDEREEN ziet, op het dak, in de bosjes en weet ik veel waar.. en dan issie niet eens commander die de boel scant.

Vind het ook vreemd dat ie niet op Fok komt of op teamspeak/xfire....
Ik zal wel gewoon heel slecht zijn Maargoed, de een heeft ook een dikke PC met supergfx, welke veel sneller is, de ander niet.. dat maakt het eigenlijk ook wat 'oneerlijk', mijn PC kan bijv. 64 player maps met 64 man niet aan (wel 64 met 32 man... want Mashtuur op 64 zetten is toch wel super !) Wie weet heeft ie wel een hele strakke kaart en ziet ie alles gewoon vrij vlot
Ik kijk er vaak genoeg naast,misschien tijd voor een brilletje

Wat betreft badges halen, moet je dan persé in een rondje een x aantal kills of heals of wat dan ook doen ? Ik moet bijv. 7x iemand met een pistool doodschieten, maar dat heb ik al 12x gedaan over verschillende potjes...
Of wordt het wel opgeteld ?
pi_34553283
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:24 schreef JK het volgende:

[..]

Tja, qua vliegen kan er misschien ook wel wat te cheaten zijn.. het gekke is alleen dat ik veel minder vaak iedereen zie en hij echt IEDEREEN ziet, op het dak, in de bosjes en weet ik veel waar.. en dan issie niet eens commander die de boel scant.

Vind het ook vreemd dat ie niet op Fok komt of op teamspeak/xfire....
Ik zal wel gewoon heel slecht zijn Maargoed, de een heeft ook een dikke PC met supergfx, welke veel sneller is, de ander niet.. dat maakt het eigenlijk ook wat 'oneerlijk', mijn PC kan bijv. 64 player maps met 64 man niet aan (wel 64 met 32 man... want Mashtuur op 64 zetten is toch wel super !) Wie weet heeft ie wel een hele strakke kaart en ziet ie alles gewoon vrij vlot
Ik kijk er vaak genoeg naast,misschien tijd voor een brilletje

Wat betreft badges halen, moet je dan persé in een rondje een x aantal kills of heals of wat dan ook doen ? Ik moet bijv. 7x iemand met een pistool doodschieten, maar dat heb ik al 12x gedaan over verschillende potjes...
Of wordt het wel opgeteld ?
Een goeie pc heeft hij wel geloof ik, 9 van de 10 sta ik met hem als een van de eerste op het slagveld. Dus de mappen etc zijn zo geladen bij hem of dat wat uitmaakt dat hij steengoed is betwijfel ik

Nee het is IAR (In a round) dus je zal 7 mensen moeten neerknallen met je pistol in een rondje.
BF2: Diamond3d
pi_34554118
Vreemde dingen op de server!

1. Iemand met een wallhook. uit special forces. ik heb het zelf niet gezien.
2. Het is niet mogelijk om een squad aan te maken!

Verder vind ik mashtuur 64 wel leuk, maar er wordt misschien teveel gespeeld.
maar 32 mashtuur is leuker omdat er geen heli is en iederreen full combat bezig is
ipv. van de massale heliklopjacht. Maar ieder zijn eigen keuze!
Hell To The Liars
pi_34554256
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef Droopie het volgende:

Verder vind ik mashtuur 64 wel leuk, maar er wordt misschien teveel gespeeld.
maar 32 mashtuur is leuker omdat er geen heli is en iederreen full combat bezig is
ipv. van de massale heliklopjacht. Maar ieder zijn eigen keuze!
1 lijkt me sterk maar ik heb geen sf
2 klopt de server is buggey...al dagen en een reboot helpt niet

32 heeft toch ook een heli op masthuur? kan ook dat ik er naast zit.

Eerst happie eten en vanavond eerste ronde Carnaval (Hollanders kennen het wel: polonaise, hoempapa, zuipen en vreemdgaan)
pi_34554538
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

1 lijkt me sterk maar ik heb geen sf
2 klopt de server is buggey...al dagen en een reboot helpt niet

32 heeft toch ook een heli op masthuur? kan ook dat ik er naast zit.

Eerst happie eten en vanavond eerste ronde Carnaval (Hollanders kennen het wel: polonaise, hoempapa, zuipen en vreemdgaan)
1. BoF'ers zagen het.
2. Kut/ Volgens mij niet.
3. Dus na 3 liter bier zuipen in een ketelpak lekker met links mastuberen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:01:18 #270
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34555093
Ik hoop dat je je nieuwe TFT niet serieus bij DIXONS gekocht hebt?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34555559
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef Droopie het volgende:

@ Admins. iedereen gebruikt toch wel BF2RA ipv BF2CC? Het zal niet uitmaken maar toch... En die instellingen van FF, ik vindt dat die gewoon op standaard moeten staan (100), TK staat meestal toch uit, en we kunne toch wel een beetje mikken...
pi_34555908
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop dat je je nieuwe TFT niet serieus bij DIXONS gekocht hebt?
pi_34555993
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:42 schreef Droopie het volgende:

[..]

1. BoF'ers zagen het.
2. Kut/ Volgens mij niet.
3. Dus na 3 liter bier zuipen in een ketelpak lekker met links mastuberen.
Zo kun je het ook uitleggen... Die Hollanders hebben altijd zo`n lekker stereotype voorstelling van ons carnaval. Een beetje hetzelfde als dat ze in Japan denken dat wij op klompen lopen.
quote:
http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?p=4920#4920
lees dit en we zijn ze voor. mensen zin om vanavond of morgen rond 2100 de server te capturen (als ons dat lukt dan ) zou wel leuk wezen, niet bashen/ schelde enzo, gewoon
domo tour en de rest ouderwets.
Hun analyse over ons, slecht in de lucht, snelle captures.
Wij slecht in de lucht? Laat het Domo maar niet horen..

Ik vermoed dat hier mensen van GoT achter zitten ff rellen op die gamert server: 84.244.131.160

[ Bericht 2% gewijzigd door jpjedi op 28-01-2006 18:49:03 ]
pi_34556490
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]
NOPES
was alleen een voorbeeld
Narf!
pi_34556514
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:53 schreef Sickert het volgende:

[..]