Ja en nee , als ik een server uitkies in Kaliquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:00 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
![]()
Dus nu is je probleem opgelost Enchanter?
Das inderdaad een hele irritant actie van EA...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ja en nee , als ik een server uitkies in Kali(www.kali.net) , kiest BF2 gewoon een eigen server uit waar ik dan opkom
Dat meen je niet ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Das inderdaad een hele irritant actie van EA...
Zodra je inlogt begint hij automatisch een willekeurige server te laden, dat probleem heeft iedereen
Maar dan moet je dus gewoon ff disconnecten en dan de server van jouw keuze opzoeken....
Nouja, dat kali werkt toch niet, wat heeft EA daarmee te makenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:10 schreef Enchanter het volgende:
Dat meen je niet ?
EA
Is er net zoals BF 1942 een soort serverlijst in het spel verwerkt ?
Als je 1.12 installeert hoef je toch niet daarvoor nog eens 1.03 te installeren?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:23 schreef Atreidez het volgende:
Installatie bf2 moet nu in de volgende volgorde (heb ik gelezen) -
BF2 installeren
1.03 patch installeren
Special Forces installeren (indien aanwezig)
1.12 patch installeren
Dat van die witte gebouwen heeft met textures te maken.. Zou beschadigde bf2 kunnen zijn, maar ik zou t eerder zoeken in de videodrivers of instellingen daarvan
hier dus ook,1e keer dat ik t meemaak!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:11 schreef Yeroen21 het volgende:
is de EA server offline ofzo?! kom r niet in
Als je dit hebt, dan gebruik je de verkeerde snelkoppeling om BF2 op te starten. Je hebt een "play BF2 online now" icoontje en je hebt er 1 met gewoon "BF2". En die moet je hebben. Teminste, dit was bij mij het geval maanden geleden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:07 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Das inderdaad een hele irritant actie van EA...
Zodra je inlogt begint hij automatisch een willekeurige server te laden, dat probleem heeft iedereen
Maar dan moet je dus gewoon ff disconnecten en dan de server van jouw keuze opzoeken....
Nope, hier is ie gewoon snel.quote:Op zondag 4 december 2005 10:49 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb na die patch (ik kom er nu pas achter want ik speelde het een tijdje niet meer) verschrikkelijke trage contacten met de EA server. Het inloggen duurt echt lettelijk 10 minuten. Nog meer mensen hier last van?
quote:Op zondag 4 december 2005 11:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan zal EA wel gewoon server problemen gehad hebben ofzo.
quote:Op zondag 4 december 2005 11:26 schreef Beezz het volgende:
[..]
edit: Ja de accountserver heeft sinds gister al problemen. Daarnet duurde het bij mij ook nog 10 minuten maar ik heb het nu weer geprobeerd en ik kwam er zo in![]()
EA denkt alleen maar aanquote:Op zondag 4 december 2005 12:25 schreef basalphenaar het volgende:
Ik vind het wel schandalig hoor, we hebben gewoon een hele dag geen BF2 kunnen spelen dankzij die klote inlog-problemen. En op de officiële BF2 site wordt er echt helemaal NIKS over gezegd, EA kan toch tenminste haar excuses aanbieden ofzo? EA geeft echt helemaal geeft helemaal niks om de BF2 community, dat blijkt maar weer.
BF2 zou gewoon door Valve uitgegeven moeten worden via Steam ofzo, dat werkt tenminste altijd!quote:Op zondag 4 december 2005 12:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
EA denkt alleen maar aan
[afbeelding]
EA
BF2![]()
Of door Davilexquote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
BF2 zou gewoon door Valve uitgegeven moeten worden via Steam ofzo, dat werkt tenminste altijd!
Ik vind dat Valve van alle gamedevelopers het beste voor zijn community zorgt, eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:34 schreef Atreidez het volgende:
Nah, ik vind Valve ook niet echt je van het
Er valt niet zoveel te tvp-en...het topic is behoorlijk doodquote:Op donderdag 22 december 2005 12:39 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
Valt wel mee hoor, de meeste zijn gewoon naar het BoF-topic gegaanquote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
het spel niet, maar ik vrees wel dat er veel naar Special Forces zijn verhuisd...
Omdat we teveel offtopcic gingenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarom altijd die splintergroepering? (niet dat hier uberhaupt nog iets zinnigs werd gezegd, buiten het BoF gehoer wie er wel of niet had betaald voor de server...:{)
er staat revers mousequote:Op maandag 26 december 2005 11:10 schreef Molotov25 het volgende:
revers mouse aan/uit vinken
download Wingman Profiler Software, dar kun je de assen switchen...quote:Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef desertspider het volgende:
en een kick
ik heb een al erg oude joystick(logitech wingman extreme), met dit ding wil(de) ik bf2 spelen.
na een uur prutsen deed die het.
alleen
is alles omgekeert , naar voren is naar achter en naar links is naar rechts.
ik heb echt alles geprobeer om te zorgen dat de bestuuring normaal word maar het lukt niet
voor de rest werken de knoppen op de joystick wel normaal.
ik heb ook de drivers geinstaleert en volgens de drivers werken de knoppen wel naar behoren.
desert spider
heb je ook een profiel voor mij(om in dat programma te inporteren)quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
download Wingman Profiler Software, dar kun je de assen switchen...
ik kom er net achter dat je ook bij controls ook iets verkeerd kan hebben gedaan, links en rechts staan andersom, las ik eerst ook overheen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:28 schreef desertspider het volgende:
[..]
heb je ook een profiel voor mij(om in dat programma te inporteren)
nu heb ik de heli wel werkend maar dan werkt de straaljager juist weer niet , en bij lopen gebruikt hij ook de speed-up/down knop van de joy-stick , en dat moet juist weer niet want daar heb het toetsen bord voor![]()
op de site staan alleen maar battlefield 1942 profielen die er niet voor werken![]()
Alleen die van 170 mb...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef Suikermais het volgende:
Alle patches geïnstalleerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |