abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32210495

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the games 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1 (torrent)
    Mirror 2
    Mirror 3

Is er al een patch ?

Jawel, ondertussen is er een patch inclusief een nieuw level. De patch is wel wat groot geworden, 170mb ongeveer. De patch is hier te downloaden. De veranderingen kan je hier vinden.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard! Er zijn veel mensen van FOK! actief op het online Battlefield. Alleen niet iedereen is even actief. Door deze topics door te lezen, op Teamspeak te komen en mee te spelen op de BoF server kom je er snel genoeg achter wie er meespelen.

Is er al een Fok! Clan ?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Deze Battlefield 2 clan is al enkele maanden actief en heeft de naam Band of Fok!kers meegekregen. De clan is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren en dat lukt al steeds beter, zo hebben we nu al wekelijks een clanwar.

De clansite kan je vinden op Band of Fok!kers !

Leuk! Maar ik wil nu toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! Band of Fok!kers heeft een eigen ranked server gehuurd. Dat betekent dat we altijd plaats hebben om te spelen. Uiteraard zijn er ook geregeld clanmembers te vinden. Daarnaast is het natuurlijk altijd mogelijk om clan members via Xfire te vinden.

Daarnaast houden we geregeld clanwars en trainingsavondjes, informatie hierover kan je vinden in de topics of op de clan site

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Hiervoor zijn drie mogelijkheden. Je kan gebruik maken van Xfire, je kan Teamspeak opstarten of je kan gewoon gaan spelen op de Band of Fok!kers server. Dan kom je zeker weten een keer een stel clan members tegen. Uitleg over Xfire & Teamspeak volgen hieronder

Xfire?

Xfire is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Een overzicht van de Band of Fok!kers members die op Xfire zitten is te vinden onder deze link

Teamspeak ?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.91:8767. Het password voor de server is FOK!
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Sinds begin augustus dit jaar is Band of Fok!kers in het bezit van een eigen ranked public server. De sever is voor een duur van drie maanden gehuurd en is in zn geheel betaald door enkele Band of Fok!kers clanmembers. De server is te vinden op het volgende IP: 84.244.130.114:16567. Je kan ook simpelweg op band zoeken in de server browser. De server draait op verschillende avonden, verschillende soorten maps, de zogenoemde thema-avonden. Wil je weten wat het thema van vanavond is dan kan je dat hier bekijken.

Maar die server is niet voor eeuwig ?
    Nee dat klopt, over een maand zitten de eerste drie maanden er al weer op en we zijn dan ook weer druk bezig om de volgende drie maanden rond te krijgen. We hebben daar de hulp van iedereen voor nodig. Hoe je kan doneren kan je hier lezen.

De server zit vol
    Geen probleem, spreek even een admin aan. De admin kan nml mensen van de server af schoppen om ruimte te maken voor clan members van Band of Fok!kers. Je kan een admin aanspreken op MSN, Xfire of op TS. Wie de admin’s zijn kan je hiervinden.

Wie is momenteel de beste van BoF!?

We hebben de ranglijst op een iets andere manier opgesteld. We gaan uit van de statistieken die BF2tracker.com voor je genereert. Lees hoe dat verder gaat in de betreffende topics op de clan site.

Volgens de ranglijst is Domo de beste speler die op dit moment rond loopt in de clan.

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

De antwoorden op veel inhoudelijke vragen over Battlefield 2 kan je vinden op de site TotalBF2 Mocht je er dan nog niet uitkomen post dan je vraag even , dan zullen we proberen deze te beantwoorden.

Vorige delen:

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
    37 38

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

UPDATE=>
    BoF heeft nu een eigen topic dat afgesplitst is van dit Centrale Battlefield Topic.
    Voor alle geinterreseerden: Het grote Band of Fok!kers BF2 topic! [Deel 2]
    Vergeet daar ook niet even een kijkje te nemen

[ Bericht 3% gewijzigd door 1-1-1-1-1 op 12-11-2005 19:05:31 ]
  • pi_32210575
    Om ff terug te komen op je vraag Drumpie.
    Die patch kan je downloaden via http://www.planetbattlefield.com/bf2/
    Dan moet je Patch 1.03 downloaden.

Trouwens ik heb ff onderaan gezet dat BoF nu een eigen topic heeft, is dat goed zo of moet ik dat bovenaan de OP zetten zodat het wat meer opvalt?

[ Bericht 26% gewijzigd door 1-1-1-1-1 op 12-11-2005 19:06:45 ]
      zaterdag 12 november 2005 @ 19:30:18 #3
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_32211874
    *zucht* het is hier toch niet meer wat het was.....
    (en we waren al bij deel 43) nouja, ik zit wel in het bof-topic
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_32211922
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 18:46 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
    Trouwens ik heb ff onderaan gezet dat BoF nu een eigen topic heeft, is dat goed zo of moet ik dat bovenaan de OP zetten zodat het wat meer opvalt?
    Ik denk dat het wel opvalt met al die smileys eromheen.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_32212873
    ff een n00b vraag, wat betekent tvp?
    pi_32213888
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef CittaR het volgende:
    @CittaR: Terug Vind Post, dan komt hij tussen je "My Active Topic" te staan.
    Das voor de mensen die te lui zijn om op "Bookmark this Topic" te drukken

@peristilius: Dacht ik al...daarom had ik ze er ook omheen gezet

@kievit19: Het is indd behoorlijk dood hier Ach ja, dan indd maar alles in het BoF-topic
    pi_32213980
    quote:
    Op zaterdag 12 november 2005 20:01 schreef CittaR het volgende:
    Het betekent terugvindpost, en wordt neergezet om een topic in My Active Topics te plaatsen. Ze worden alleen wel gewist, omdat ze alleen maar storen en niets toevoegen aan een topic. Het zal dus iets creatiever moeten.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_32272962
    FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hell To The Liars
    pi_32274081
    het is stiiiiil aan de overkant......
    pi_32274541
    Hup NAC
      maandag 14 november 2005 @ 23:41:19 #11
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32274623
    Volgende eindelijk een nieuwe vieokaart kopen , kan ik 'm eindelijk ook 's spelen , staat al een paar weken stof te happen
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_32274625
    zullen hier maar effe verder lullen dan? blijkbaar is iemand druk met de BoF topic
    pi_32355172
    I-Spy
    Hell To The Liars
      zaterdag 19 november 2005 @ 10:53:04 #14
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_32393810
    Wat is het hier toch weer gezellig.
    pi_32401531
    WIJ EISEN BINNEN 48 UUR!!!!!!!!!!!!!!! ONS TOPIC TERUG EN EXCUSES ANDERS STUREN WE DE DOMOTOUR EFFE LANGS DE MOD!!!!!!!!!

VRIENDEN VAN DE BoF

vette knipoog voor ik gebanned word wegens bedreiging.
    Hell To The Liars
    pi_32402023
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:01 schreef Droopie het volgende:
    WIJ EISEN BINNEN 48 UUR!!!!!!!!!!!!!!! ONS TOPIC TERUG EN EXCUSES ANDERS STUREN WE DE DOMOTOUR EFFE LANGS DE MOD!!!!!!!!!

VRIENDEN VAN DE BoF

vette knipoog voor ik gebanned word wegens bedreiging.
    Hoezo wil je het topic terug, het topic is de hele tijd ook van jullie geweest hoor, ik heb alleen gezegd dat er niet zoveel geslowchat moest worden.
    pi_32402275
    maar nu post niemand hier meer.

er waren toch mensen die klaagden over 'ons', zijn niet echt
    fanatieke posters aan de hoeveelheden te zien na jouw beslissing.

en sommige zeggen dat het overzichterlijker is geworden, maar nu zijn
    er 2 topics die beiden Band of Fok!kers in hun titel hebben staan.

laat er nog een keer je gedachten over gaan, lees die klachten nog een keer door
    en bekijk of het na een week doodse stilte gewoon weer als vroeger wordt.

oja het is een principe kwestie, moet je anders op zaterdagmiddag.
    ik heb geen zin in ordinair geruzie. vandaag effe niet.
    Hell To The Liars
    pi_32402433
    quote:
    Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Droopie het volgende:
    maar nu post niemand hier meer.

er waren toch mensen die klaagden over 'ons', zijn niet echt
    fanatieke posters aan de hoeveelheden te zien na jouw beslissing.

en sommige zeggen dat het overzichterlijker is geworden, maar nu zijn
    er 2 topics die beiden Band of Fok!kers in hun titel hebben staan.

laat er nog een keer je gedachten over gaan, lees die klachten nog een keer door
    en bekijk of het na een week doodse stilte gewoon weer als vroeger wordt.

oja het is een principe kwestie, moet je anders op zaterdagmiddag.
    ik heb geen zin in ordinair geruzie. vandaag effe niet.
    Ik ben er blij mee dat je het er normaal over wilt hebben.

Ik zal op je post reageren in het GAM Feedback topic .
    pi_32584676
    Ok. Ik heb net de nieuwe patch v1.12 geinstalleerd, maar nu crasht BF2 telkens terug naar de desktop als 'ie op zo'n 60% laden is. Enig idee?

Systeem:

Asus A7N8X-E Deluxe (nForce2)
    Athlon XP 2600+
    1Gb mem
    Geforce 6600GT 128Mb
    Windows 2000 Server (don't ask)

Met de vorige versie had ik heel soms een crash, maar het liep verder altijd prima.

Ik heb wel mijn PC'tje in een nieuwe kast gebouwd, en daarmee zijn de DVD rom en de CD-RW van driveletter gewisseld. DVD was eerst G: en is nu H:. Misschien daar iets mee te maken?

Edit:

Ook in singleplayer mode crasht 'ie terug naar de desktop.
    pi_32598455
    Hmz, iedereen naar de HCC dagen ofzo?

Anyway, meer info: de hele avond Call Of Duty (1) gespeeld en daarmee geen enkel probleem. FlatOut gespeeld, ook geen probleem. Het is echt een probleem van BF2.

Laatste drivers, laatste updates, mijn game systeem is altijd up-to-date.
    pi_32599733
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef RetepV het volgende:

Anyway, meer info: de hele avond Call Of Duty (1) gespeeld en daarmee geen enkel probleem. FlatOut gespeeld, ook geen probleem. Het is echt een probleem van BF2.

Nu er een apart BoF-topic is wordt dit topic niet echt druk bezocht
    Ik kan je er trouwens niet mee helpen...helaas...
    Je kan het als je nou morgen nog geen reactie hebt gehad mss ook ff in het BoF-topic posten, die staat in de OP.....
      zaterdag 26 november 2005 @ 18:15:49 #22
    82423 Drakul
    Crawling in the dark
    pi_32599755
    M'n eerste medaille gehaald. Standaard elitetroepen ofzoiets
    The night hides a world, but unveils a universe
      zaterdag 26 november 2005 @ 18:21:30 #23
    4259 JK
    In for a penny, in for a pound
    pi_32599886
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 17:21 schreef RetepV het volgende:

Iedereen zit in het andere BF2 topic, wat veel drukker bezocht wordt.
    De laatste drivers willen niet altijd zeggen dat het tip top in orde is, voor m'n ATI kaart heb ik ook oudere drivers geinstalleerd omdat de boel tijdens het spelen vast liep. Nouja, vast liep.. een spontane reset van de PC zonder waarschuwing.

Misschien eens wat oudere videodrivers proberen ? Aan je driveletter ligt het niet.
      zondag 27 november 2005 @ 13:44:20 #24
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_32616320
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef JK het volgende:
    voor m'n ATI kaart heb ik ook oudere drivers geinstalleerd omdat de boel tijdens het spelen vast liep. Nouja, vast liep.. een spontane reset van de PC zonder waarschuwing.
    Klinkt héél bekend, alleen Nvidia hier (6600GT). Ik ga vandaag ook maar eens wat oudere drivers proberen!
      zondag 27 november 2005 @ 18:00:52 #25
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_32623195
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 00:27 schreef RetepV het volgende:
    Ok. Ik heb net de nieuwe patch v1.12 geinstalleerd, maar nu crasht BF2 telkens terug naar de desktop als 'ie op zo'n 60% laden is. Enig idee?

Ook in singleplayer mode crasht 'ie terug naar de desktop.
    Misschien helpt dit: Het Band of Fok!kers BF2 topic: Tropisch warm op Wake Island
    (ik had ook dat ie crashte en terug kwam op het bureaublad)
    pi_32658034
    Even voor de goede orde:

* Alles gedinstalled.
    * Alle profiles weg gegooid.
    * BF2 opnieuw geinstalleerd (v1.0).
    -> Opgestart en voila, het werkt.
    * Nu direkt de v1.12 patch geinstalleerd (voorheen natuurlijk telkens geupgrade)
    -> Opgestart en voila, het werkt nog steeds!
    * Special Forces geinstalleerd.
    -> Opgestart, argh, rare meldingen.
    * FAQ gelezen.
    * Patch v1.12 nog een keer gedaan.
    * En nog een keer vanwege patch failed.
    -> reboot
    * Patch succesfull.

Dezelfde avond nog BF2 en Special Forces gespeeld.

Een volledige reinstall is dus blijkbaar de oplossing, en vergeet niet de patch v1.12 nog een keer te doen als je Special Forces hebt geinstalleerd.
      maandag 28 november 2005 @ 22:57:04 #27
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32658264
    het lukt me niet om online te registreren zodat ik online kan spelen , duurt uren maar er gebeurt niks
    pi_32668014
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 22:57 schreef Enchanter het volgende:
    het lukt me niet om online te registreren zodat ik online kan spelen , duurt uren maar er gebeurt niks
    Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpen
      dinsdag 29 november 2005 @ 18:52:51 #29
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32677696
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 12:19 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Je zult denk ik toch wat meer info moeten geven, wil iemand je kunnen helpen
    Ik zal zo is kijken , eerst eten
    pi_32687984
    wtf!@$$% is nou t nut van die 3gig vrije ruimte als die patch niet eens 300mb is ?? bij de vorige patch heb ik 2gig aan me C moeten plakken om t te laten werken , nu moet ik gvd 3gig vrij gaan maken om t geinstalleerd te krijgen wat zullen ze bij de volgende update vragen, een terabyte !!?? hoewel er nog een 50tal servers zijn die op de vorige versie werken zal dat toch niet lang meer duren

omgevingsvar heb ik al verandert naar een halflege 20gig schijf , maarja zoals bij de vorige patch vertikt ie t gewoon , je MOET de c weer gaan zitten uitbreiden heeft iemand een andere workaround
    sta nu bijna op t punt dit kutspel gewoon uit te gooien want het zal hier echt niet bij blijven ... reken maar dat ze je op gegeven moment zullen dwingen SF aan te schaffen
    "Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
    pi_32693100
    quote:
    Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef Razz_Gul het volgende:
    reken maar dat ze je op gegeven moment zullen dwingen SF aan te schaffen
    Dat is natuurlijk stiekum al een beetje zo aangezien alle SF noobs heftige unlocks hebben die ze in gewoon bf2 kunnen gebruiken zoals de F2000, SCAR-L en de G36E.

Er is trouwens wel een workaround, iets van je program files dir aanpassen in je registry tijdens de install, en daarna weer terugzetten. Toch raad ik dit persoonlijk niet aan.. Zoiezo is minimaal 5 gig vrij op je windowspartitie altijd aan te raden ivm swappen van windows e.d. , maar ik snap de frustraties op zich wel..
    Where facts are few, experts are many.
    pi_32693332
    quote:
    Op maandag 28 november 2005 22:49 schreef RetepV het volgende:
    Even voor de goede orde:

* Alles gedinstalled.
    * Alle profiles weg gegooid.
    * BF2 opnieuw geinstalleerd (v1.0).
    -> Opgestart en voila, het werkt.
    * Nu direkt de v1.12 patch geinstalleerd (voorheen natuurlijk telkens geupgrade)
    -> Opgestart en voila, het werkt nog steeds!
    * Special Forces geinstalleerd.
    -> Opgestart, argh, rare meldingen.
    * FAQ gelezen.
    -> reboot
    * Patch succesfull.

Dezelfde avond nog BF2 en Special Forces gespeeld.

Een volledige reinstall is dus blijkbaar de oplossing, en vergeet niet de patch v1.12 nog een keer te doen als je Special Forces hebt geinstalleerd.
    had hetzelfde probleem. hier de oplossing die voor mij werkte:

1. maak je ventilator schoon.
    2. installeer eerst patch 1.03
    3. dan pas 1.12
    4. als je ook special forces hebt, installeer deze tussen 1.03 en 1.12 in.
    5. zorg dat je zeker zo'n 7 gig vrij hebt op je C:\ schijf, ook al installeer je hem daar NIET, dus bijv. je installeert hem op de D:\ schijf, dan moet op de C:\ schijf toch nog zo'n 7 gig vrij zijn. [oa voor alle patches.

bij mij was het load probleem aardig verholpen toen ik dat stofnest in mijn vent had weggehaald!
    pi_32693775
    gister reinstall gedaan van windows, want het werd weer es traag allemaal. gelijk bf2+patch geinstalleerd, die patch duurde gewoon langer dan windows xp installeren!
    ik snap niet dat het zoooo gigantisch langzaam moet, hoe moeilijk is het nou om 300MB aan bestanden te overschrijven?
    die mensen die het spel hebben gemaakt, snappen dus echt niks van coding
      donderdag 1 december 2005 @ 01:41:51 #34
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32716868
    hwt lukt me nu wel om online te komen/spelen , maar toch geeft het spel elke keer weer aan dat ik de laatste patch moet downloaden en installeren , maar dat heb ik al 3 keer gedaan
    pi_32717047
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:41 schreef Enchanter het volgende:
    hwt lukt me nu wel om online te komen/spelen , maar toch geeft het spel elke keer weer aan dat ik de laatste patch moet downloaden en installeren , maar dat heb ik al 3 keer gedaan
    Je bedoelt de news message als je bf2 opstart? Das nl. gewoon info, geen persoonlijke melding. Iedereen krijgt die.
      donderdag 1 december 2005 @ 01:57:32 #36
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32717081
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:54 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je bedoelt de news message als je bf2 opstart? Das nl. gewoon info, geen persoonlijke melding. Iedereen krijgt die.
    nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaal
    pi_32717219
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 01:57 schreef Enchanter het volgende:

[..]

nee echt zo van als ik online wil gaan spelen , gaat ie laden en zegt ie dat ik patch 1.12 of zo moet downloaden/installeren , ik negeer dat dan en dan doet het wel normaal
    Screenshot?
      donderdag 1 december 2005 @ 08:27:29 #38
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32718695
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 02:08 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Screenshot?
    ik zal morgen of zo wel wat plaatsen
      donderdag 1 december 2005 @ 08:58:33 #39
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32718995
    pi_32720235
    quote:
    Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke melding
      donderdag 1 december 2005 @ 11:06:26 #41
    131822 Yeroen21
    Ik leef lang zoals een Tekkel
    pi_32721378
    Ik heb even een vraag en een punt. Ten eerst ben ik blij, dat ik sinds ik de nieuwe patch Battlefield nog sneller draai. Ik baalde al wat dat ik AA niet aan kon zetten dat het beeld dan af en toe bleef hangen, maar nu heb ik geen eens het minimaalste schokje meer Reete blij dus. Ik dacht eerst dat er niet een driver achter patch inverwerkt zat, maar ik heb nu mijn twijfels.

Want nu komt mijn vraag, een bekende van mij die heeft nu namelijk een probleem namelijk:

Gebouwen op geringen afstand zijn helemaal wit. Heel vervelend. Iets meer naderen, wordt het weer goed. Maar zo kan ik niet knallen....

Aldus bekende. Heeft iemand een idee hoe t kan en hoe t op te lossen?!

Overigens, stel dat je BF2 wer opnieuw installeerd na hem verwijderd te hebben, kan je dan alleen de recenste patch pakken of ze alle drie?!

Mijn dank is groot..
    Vis?!
    pi_32721711
    Installatie bf2 moet nu in de volgende volgorde (heb ik gelezen) -
    BF2 installeren
    1.03 patch installeren
    Special Forces installeren (indien aanwezig)
    1.12 patch installeren

Dat van die witte gebouwen heeft met textures te maken.. Zou beschadigde bf2 kunnen zijn, maar ik zou t eerder zoeken in de videodrivers of instellingen daarvan
      donderdag 1 december 2005 @ 14:34:27 #43
    131822 Yeroen21
    pi_32726432
    Ja, terwijl die niets heeft gewijzigd.

Maar Special Forces heb ik niet, ga ik niet halen denk ik. VInd t trouwensk ut daar er zo een haak aan toe gevoegd is, lijkt me juist helemaal niet bij het spel passen.
    Vis?!
    pi_32727080
    Nou, ik heb t de afgelopen week gespeelt en tis echt wil kicken Beetje squadje met 1 assault, 1 specforce en een medic ofzo. Met je haak kan je dan zo gebouwen op klimmen op plekken waar ze t niet verwachten, dan doet die spec force vanaf dat gebouw ff een ziplijntje naar de volgende vlag. Routchen met ze allen naar beneden Ik vind t iig wel tof! Alleen die nachtmissies zijn nog beetje kut, al is t wel grappig om dan teargas te gooien. Je kan nl. niet je nightvision EN je gasmasker tegelijk op hebben
      donderdag 1 december 2005 @ 15:16:19 #45
    131822 Yeroen21
    pi_32727187
    das wel een beetje logisch, maar hmm, ik denk niet dat t spel mij echt trekt, had liever een wat andere uitbreiding gehad met meer voertuigen, meer guns, en vooral nog meer levels. Dat donker en zo'n hoek hoeft van mij niet zo.
    Vis?!
    pi_32729144
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef Yeroen21 het volgende:
    das wel een beetje logisch, maar hmm, ik denk niet dat t spel mij echt trekt, had liever een wat andere uitbreiding gehad met meer voertuigen, meer guns, en vooral nog meer levels. Dat donker en zo'n hoek hoeft van mij niet zo.
    Voor wat betreft de voertuigen heb je gelijk, de uitbreiding is gebaseerd op intensere infantry battles. Toch zitten er wel meer guns in (die ik zelfs in bf2 gewoon kan gebruiken bv; F2000, SCAR-L en de G36E van de medic), en 8 nieuwe maps (waarvan 3 donker). Ik vind vooral de infanteriewars een stuk interessanter dan het tankgebeuren, dus misschien is dat waarom ik m zelf wat boeiender vind.
      donderdag 1 december 2005 @ 22:16:49 #47
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_32739801
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 10:11 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ja mooi, dit is dus het nieuwsbericht.. geen persoonlijke melding

pi_32748596
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 22:16 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dus nu is je probleem opgelost Enchanter?
      vrijdag 2 december 2005 @ 10:39:09 #49
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_32749322
    Zijn er nog een beetje toffe mods voor BF2?
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_32750808
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 10:39 schreef HomerJ het volgende:
    Zijn er nog een beetje toffe mods voor BF2?
    http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=BF2Mods.List&game=3
    Dit zijn de mods die er zijn...geen idee of er leuke bijzitten
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')