Dat heb ik ook gemerkt, toch blijft het zo dat het niet de bedoeling is dat er geslowchat wordt in topics. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de BoFers er helemaal niet mogen posten, maar ik heb blijkbaar een aantal BoFers zo beledigd door te zeggen dat slowchat niet de bedoeling is, dat ze niet meer willen posten in het BF2 topic. Dat was natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef Droopie het volgende:maar nu post niemand hier meer.
er waren toch mensen die klaagden over 'ons', zijn niet echt
fanatieke posters aan de hoeveelheden te zien na jouw beslissing.
Dat is idd niet erg overzichtelijk, als de 2 topics allebei blijven bestaan zou het BF2 topic eigenlijk helemaal los moeten staan van BoF, misschien verander ik de TT dan wel, afhankelijk van wat de uitkomst nu wordt.quote:en sommige zeggen dat het overzichterlijker is geworden, maar nu zijn
er 2 topics die beiden Band of Fok!kers in hun titel hebben staan.
Ik zou het heel leuk vinden als het BF2 topic net zo levendig zou worden als 'vroeger', maar het slowchat gehalte lag toch echt te hoog. Je zult dus even met je mede BoFers moeten overleggen wat jullie willen. Gewoon posten in het centrale BF2 topic, maar dan met minder slowchat (uitgebreide voetbal verslagen en andere slowchat zal dan naar het slowchat topic of jullie eigen forum moeten). Of de huidige constructie behouden, hopelijk met wat meer activiteit in het BF2 topic.quote:laat er nog een keer je gedachten over gaan, lees die klachten nog een keer door
en bekijk of het na een week doodse stilte gewoon weer als vroeger wordt.
oja het is een principe kwestie, moet je anders op zaterdagmiddag.
ik heb geen zin in ordinair geruzie. vandaag effe niet.
Done.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:46 schreef ElmarO het volgende:
Heb wat wijzigingen in de OP van onderstaand topic gedaan. Als een mod zo aardig zou willen zijn om die erin te willen zetten.
Het grote SimCity 4 topic: deel 22
Nieuwe OP
Alvast bedankt.
Donequote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Zou een mod "TweakGuide NFS:MW" willen invoeren in [Multi] Need for Speed Most Wanted - Deel 9
Omdat we nu die prijsvraag hebben en we die zoveel mogelijk exposure willen geven. Na de prijsvraag komen er gewoon weer headlines.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:06 schreef Cheiron het volgende:
Vraagje: waarom staan de games.fok.nl headlines niet meer op de fok-frontpage?
Ik kon hem niet vindenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat we nu die prijsvraag hebben en we die zoveel mogelijk exposure willen geven. Na de prijsvraag komen er gewoon weer headlines.
Overigens is dit topic vooral voor GAM en is het FB topic voor FOK!games in FB zelf:
Het FOK!games commentaar/complimenten topic 2
Als je een centraal topic van dat spel wilt maak je een OP met info en wat screens, als je een topic maakt met als OP een vraag wat je moet doen om verder te komen hoort dat in het aangegeven topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:44 schreef static het volgende:
Gaan we weer.
Waarom moet dit: Shadowgrounds [PC] in godsnaam in een centraal topic waarin tig spellen besproken worden?
Het gaat over een specifiek spel dus de titel nodigt meer uit voor mensen die het spel ook spelen in plaats van die brei in dat centrale topic.
Zullen we het eens uitproberen?quote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef Tain het volgende:
Die titels van de slowchats zijn 'leuk' hoor, maar als je dat met revo of ps3 erin doet dan heb je de poppen aan het dansen
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Here we come, Breda dus?
OK. Het is al zwaar genoeg om op kerstavond te moeten moddenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:46 schreef peristilius het volgende:
Sorry ben niet helemaal wakker, ff de goede zoeken.
Heh die is inderdaad best triest. Maar we weten eigenlijk nog niet of we er mee bezig gaan. Ik denk iniedergeval niet zo uitgebreid als hij nu is.quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef H.Flick het volgende:
Gaan jullie ooit nog de FAQ aanpassen? Want dit is wel een beetje heel erg triestig zo
Ik zat er eigenlijk aan te denken om mijn kerstvakantie eens nuttig te gebruiken.quote:Op maandag 26 december 2005 00:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heh die is inderdaad best triest. Maar we weten eigenlijk nog niet of we er mee bezig gaan. Ik denk iniedergeval niet zo uitgebreid als hij nu is.
Informatie over consoles enzo, vind het zelf eigenlijk niet zo nodig. Natuurlijk wel de normale regels enzo, dus ik weet het nog niet
peristillius, wat jij
Dat soort dingen passen dan ook veel beter in de OP's van de betreffende consoles. Voorkomt veel (overbodige) vragen!quote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef H.Flick het volgende:
Van mij hoeft al die console info ook niet. Niemand leest het toch want ik leg dagelijks dingen over RGB-kabels uit.
Alleen zou ik wel even de contact-gegevens aanpassen.
Als je het spel speelt, merk je dat het geheel onoverzichtelijk wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weljajoh 4 topics voor een managerspel. Moet niet gekker worden.
Prop die SC in een van de bestaande topics of zo.
Die mening mag je hebben. Ik concentreer me niet op de andere topics en games hier op Fok!. Gelukkig geef je zelf al aan dat het gaat om actieve topics! Blijkbaar leeft het spel dus wel gigaquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is geen een game met 4 topics.
Er is vast wel een andere oplossing voor te vinden. 4(!!) actieve topics voor 1 spel is gewoon echt debiel.
Toen ik nog mod was had je het ook al geprobeerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nu is het wachten op de meningen die er wel toe doen
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was had je het ook al geprobeerd.
Eigen forum onderhand niet een optie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Die mening mag je hebben. Ik concentreer me niet op de andere topics en games hier op Fok!. Gelukkig geef je zelf al aan dat het gaat om actieve topics! Blijkbaar leeft het spel dus wel giga
Je mening is gelezen.
Nu is het wachten op de meningen die er wel toe doen
Dat hebben we geprobeerd, maar dat werkte niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Eigen forum onderhand niet een optie?
We moeten als FOK! zijnde niet mensen gaan wegjagen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:30 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Eigen forum onderhand niet een optie?
Die discussies voeren in onze Hattrick-Centre-Parcs-weekenden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou Hattrick anders zijn dan WoW oid?
Ja, en Nintendo Revolution topics lopen soms nog geen uur. Dat is geen reden natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nou ok, jij je zin.
Toch een verschil
WoW-topics duren gemiddeld 12 dagen.
Hattrick-centraal topic bijvoorbeeld maar 2 tot 5 dagen
Hij vroeg geen reden, hij vroeg een verschil.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en Nintendo Revolution topics lopen soms nog geen uur. Dat is geen reden natuurlijk.
Speknek en Tain!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis 2 mensen in deze discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |