ach... wat maakt het toch uit. uiteindelijk komt het op hetzelfde neerquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef Incolumis het volgende:
"Blackhawk down on the ground and unused" lijkt me een betere topictitel
gewoon erop gaan, dan komen ze vanzelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef JumperJack het volgende:
is er helemaal niemand op de BoF-server?!? ben nml klaar met mn werk en heb de patch al gewoon geinstalled...
![]()
Jammer dat hij lagt, anders heb je een gratis wallhackquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef Silver_Shark het volgende:
kut patch ik zie geen gebouwen meer en het lagt als de tyfus![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ach... wat maakt het toch uit. uiteindelijk komt het op hetzelfde neer![]()
trouwens kan m toch niet meer veranderen...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De enige keren dat ik moest herinstalleren was op de Lan van BoF, zal wel komen omdat ik naast sickert zat
Zou wel stoer zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat hij lagt, anders heb je een gratis wallhack
idd ik heb nu al 4 verschillende spellen gespeeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach je kan zeggen wat je wil van EA maar ze houden Battlefield 2 wel ontzettend spannend......na elke patch heb je weer een compleet andere gameplay
Zou wel een geweldige reclame van EA zijn:quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Sickert het volgende:
idd ik heb nu al 4 verschillende spellen gespeeld
voor de prijs van 1
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef kievit19 het volgende:
"ea games, it's in the patch"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |