ach... wat maakt het toch uit. uiteindelijk komt het op hetzelfde neerquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef Incolumis het volgende:
"Blackhawk down on the ground and unused" lijkt me een betere topictitel
gewoon erop gaan, dan komen ze vanzelfquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef JumperJack het volgende:
is er helemaal niemand op de BoF-server?!? ben nml klaar met mn werk en heb de patch al gewoon geinstalled...
![]()
Jammer dat hij lagt, anders heb je een gratis wallhackquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef Silver_Shark het volgende:
kut patch ik zie geen gebouwen meer en het lagt als de tyfus![]()
Ik wel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ach... wat maakt het toch uit. uiteindelijk komt het op hetzelfde neer![]()
trouwens kan m toch niet meer veranderen...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De enige keren dat ik moest herinstalleren was op de Lan van BoF, zal wel komen omdat ik naast sickert zat
Zou wel stoer zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat hij lagt, anders heb je een gratis wallhack
idd ik heb nu al 4 verschillende spellen gespeeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach je kan zeggen wat je wil van EA maar ze houden Battlefield 2 wel ontzettend spannend......na elke patch heb je weer een compleet andere gameplay
Zou wel een geweldige reclame van EA zijn:quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:57 schreef Sickert het volgende:
idd ik heb nu al 4 verschillende spellen gespeeld
voor de prijs van 1
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef kievit19 het volgende:
"ea games, it's in the patch"
EA Games... patches everything !quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef kievit19 het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:08 schreef kievit19 het volgende:
Als ze nu stoppen ben ik geen fan meer van de helikopters.. met name met de transportheli's pak ik veel vlaggen... denk dat als ze dit niet fixen dat ze veel fans verliezen. Tijd voor BF3quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef domolanglekker het volgende:
ach na een patch of 7 hebben ze genoeg gemelkt en kappen ze ermee denk k![]()
Jij gaat de patch nog het meest hatenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef -Dries- het volgende:
Tering Verotte Patch?
Moet em nog downloaden, maar goed
Was het geen betere oplossing geweest om 2x AA op Masthuur extra te plaatsen ? Zo geweldig is de BH nou ook weer niet. Nu gooit men (oud hollands spreekwoord) het kind met het badwater weg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef MrSkyline het volgende:
wat een onzinpraat zeg, op totalbf2 liep iedereen ook al te zaniken dat de aa kut was en de helikopters kut waren en de support guns overpowered waren, t is juist allemaal prima nu, tsja dat er nou allemaal n00bs zijn die hun spam truckjes niet meer kunnen gebruiken is juist alleen maar goed.
idd dat was het enige leuke op masthuur Heli hoeren of heli jagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was het geen betere oplossing geweest om 2x AA op Masthuur extra te plaatsen ? Zo geweldig is de BH nou ook weer niet. Nu gooit men (oud hollands spreekwoord) het kind met het badwater weg.
Ik denk dat dit een goede ontwikkeling is. Goed gedaan!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Nieuwe server vanaf volgende week
Zoals al eerder gezegd zou ik vanavond met groot nieuws komen, welnu dat moment is aangebroken. Velen van jullie zullen gemerkt hebben dat de server de afgelopen weken erg veel last had van lag. Op sommige momenten was het spelen van Battlefield 2 zo goed als onmogelijk geworden op de server. Niet iedereen had er last van maar er waren er genoeg die er wel last van hadden.
Daarop heb ik overleg gehad met i3d waarna eerst de SWAP file is geleegd en daarna de server is verplaatst naar een andere locatie in het datacentrum. We kregen die week daarop vergoed, de reden dat de server nu nog up is terwijl ons contract afgelopen zondag afliep. De verhuizing van de server heeft echter niet gebracht wat we hadden gehoopt namelijk dezelfde kwaliteit als in de eerste drie maanden (eigenlijk vanaf dat BF2RA v0.3 werd gereleased).
Gisteren heb ik met enkele mensen gesproken en gevraagd wat hun mening was over de huidige ranked server en wat we daarmee moesten doen. Daar kwamen eigenlijk twee antwoorden uit: "ik heb geen last van de lag en het maakt me verder niet echt uit" en "ik wil weg bij i3d aangezien er teveel lag is". Toen stond het besluit dus wel vast; we verlengen het contract niet meer en we gaan weg bij i3d, helaas.
Ik heb zojuist een nieuwe ranked server besteld bij Publicservers, deze server zal binnen zeven dagen online komen. Ik heb Rick (de man van Publicservers) gevraagd om zoveel als mogelijk haast te maken met de server zodat we zo min mogelijk dagen zonder een server zitten. In het slechts geval zitten we dus drie dagen zonder server, het zij zo. Verdere informatie over de server heb ik nog niet, daar zullen JP en Escape voor gaan zorgen. Ik heb Rick gevraagd om alle informatie door te sturen naar JP en Escape en ik heb JP en Escape gevraagd om die informatie zo snel mogelijk naar jullie door te sturen.
Het grootste probleem wat we met de nieuwe server zullen hebben is dat we bij helemaal niemand in de favorieten staan en dat het dus wat lastiger zal worden om de server vol te krijgen. We hebben dit zeker meegenomen in onze afweging maar we kwamen tot de conclusie dat onze server tegenwoordig een steeds slechtere naam krijgt. Dit is vooral te zien aan de toeloop op de server van de afgelopen weken; de server is steeds minder makkelijk vol te krijgen.
We kunnen dus alle steun gebruiken in het populair maken van de server, we hopen weer terug te kunnen gaan naar de populariteit van enige maanden geleden, toen was de server bijna 16uur per dag aan het pompen. Om dit te bereiken vragen we iedereen dan ook om gewoon in te loggen op de nieuwe server, ervaring leert dat de server zich vanzelf vult als er wat mensen aanwezig zijn.
We hopen dat iedereen door deze uitleg begrijpt waarom we overstappen op een andere provider, mochten er nog vragen zijn dan kan je me altijd via MSN benaderen.
Met vriendelijke groet
ik spam iedere bf2 spelende hoer er mee vol net als ik bij de vorige server heb gedaan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef UnleashMitch het volgende:
NIEUWE SERVERT HOMO's!
Tot a.s. zondag 23:59:59 en dan gaat de stekker eruitquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:56 schreef RudyCarell het volgende:
Ik denk dat dit een goede ontwikkeling is. Goed gedaan!![]()
Tot wanneer duurt het contract met i3d eigenlijk?
ik vind het ook jammerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tot a.s. zondag 23:59:59 en dan gaat de stekker eruit
Gewoon zoals het altijd ging...tenminste bij mij.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:03 schreef JumperJack het volgende:
met deze vraag zat ik ook al in BF2
hoe moet je, na te schieten, je AT missile verder sturen??? na die nieuwe patch lukt het me echt niet meer![]()
![]()
![]()
snel hulp nodig!!!![]()
gaan we tot die tijd met zn allen djmantri onveilig maken... (of een andere server waar we tot die tijd te vinden zijn)quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik krijg net van Rick door dat het waarschijnlijk pas volgende week donderdag wordt eer de server online komt, helaas
De nieuwe server komt blijkbaar wel op een gloednieuw systeem aangezien hij die eerst op moet gaan halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
gaan we tot die tijd met zn allen djmantri onveilig maken... (of een andere server waar we tot die tijd te vinden zijn)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |