owkee, tnx. die is nu aan het downen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zoals al eerdr aangegeven, de incremental is gewoon om 1.12 naar 1.2 op te schroeven, en de full patch is alle patches, 1.0 tot 1.2
heb MoH:AA samen met de twee uitbereidingen net besteld via amazon voor maar 21 euri'squote:Op woensdag 15 februari 2006 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe meer groundwar hoe beter
Ik blijf een MoH:AA speler
¤ 14,95quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef JumperJack het volgende:
heb MoH:AA samen met de twee uitbereidingen net besteld via amazon voor maar 21 euri's![]()
Ik moet de patch nog downloaden en moet zeggen dat ik de BH zal missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:18 schreef BattleLies het volgende:
Ik vind de patch tot nu toe echt knudde!
De blackhawk is super snel uit de lucht geschoten, je moet nog langer schieten om iemand neer te halen en er zijn wapens een stuk onnauwkeuriger![]()
Hee .. bij de weg! Wat vinden jullie van mijn avatar ??????????????![]()
De msn van die ene FoD-er kun je vinden in mijn profiel van FoK. Iedereen is vrij mij toe te voegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef kievit19 het volgende:
[..]
lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....
eej maar is het niet eens en idee om msn adressen ook ergens te verzamelen van de boffers???
(en die ene verdwaalde fodder dan)
Dus nu wordt het prijs schieten vanuit mijn tankje op die BoF Black Hawk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:25 schreef jpjedi het volgende:
bedtijd.
nwe patch is kut.. heli vliegen heeft geen zin meer nu. attack gaat nog maar transport is echt karton idd.
Die guns van de bh schieten nog geen deuk in een pakje boter..beetje overgecorigeerd imo.
Da's wel makkelijk voor mij, maar lullig voor jumperquote:
Ah gaan we weg bij i3d?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond groot nieuws trouwens maar dat komt vanavond
Is daar voldoende aanleiding voor dan volgens jou ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
Ah gaan we weg bij i3d?
Ik hoorde van jedi dat i3d als een van de slechste uit de test kwam. Hij zei ook dat ze daar 4 servers op 1 pc draaien en bijv. bij clanbase 1 server per pc. Prijs is daar alleen wel 80 euro duurder. Maarja beter iets duurder en altijd? lagvrij spelen dan andersom.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Is daar voldoende aanleiding voor dan volgens jou ?
Rotterdam, mooi!! Utrecht is ook nog wel te doen wat betreft de prijs zonder OVquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef jpjedi het volgende:
Jongens,
Op Bof forum staan alle xfire namen van de leden en als er nog niet instaat moet je dat ff posten. msn adressen zou ik hier niet uitwisselen en zeker niet volledig tikken.
Verder Komt de grote BoF meeting eraan. We lopen er al lang mee rond en de meesten willen elkaar wel eens zien. De "harde kern" kent elkaar al in real life natuurlijk maar toch leuk om eens samen een pintje te pakken zoals wij dat hier zeggen.
Lokatie zal ergens Rotterdam zijn aangezien hier de meesten in de buurt wonen maar wellicht iss regio Utrecht een goed alternatief.
Vandaag ga ik beginnen met een deelname lijst en die moet LANG worden.![]()
Nee voor mij niet, maar je hoort wat rechts en links over lag en stabiliteit... ikzelf had er geen problemen mee...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Is daar voldoende aanleiding voor dan volgens jou ?
Ben aan het downloaden, volgens Escape is daar de support beter dan de PKM van nu. Dat zal best... nu alle euroforces wapen krachtig maken zodat iedereen het gaat kopen en bij de volgende patch alles weer minder krachtig makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef escape_nl het volgende:
http://rapidshare.de/files/13282900/Euroforces.wmv.html
ff downloaden
Filmpje met alle nieuwe wapens van Euroforces, de medic en de support zijn heel erg gaaf
en goede geluiden van de wapensquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben aan het downloaden, volgens Escape is daar de support beter dan de PKM van nu. Dat zal best... nu alle euroforces wapen krachtig maken zodat iedereen het gaat kopen en bij de volgende patch alles weer minder krachtig maken![]()
Rotterdam, Breda, Utrecht. I don't care, ik ben iig aanwezigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rotterdam, mooi!! Utrecht is ook nog wel te doen wat betreft de prijs zonder OV![]()
Kun je ff de laatste info hierover in Admin Center zetten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Rotterdam, Breda, Utrecht. I don't care, ik ben iig aanwezig
en ja we gaan idd weg bij i3d. Waar we dan naar toe gaan is nog niet helemaal zeker maar daarover vanavond meer
Donequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat de Blackhawk eigenlijk alleen maar op Mashtuur zwaar irritant is. Op Oman heb ik er zelden tot nooit last van. Als ze bij EA hadden nagedacht dan hadden ze Masthuur 2 extra AA's gegeven en dan was alles opgelost.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Beezz het volgende:
Ach, de Black-Hawk is teminste veel minder sterk nu. Je hoort niet met een transport helicopter de complete map te ownen.
Eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat de Blackhawk eigenlijk alleen maar op Mashtuur zwaar irritant is. Op Oman heb ik er zelden tot nooit last van. Als ze bij EA hadden nagedacht dan hadden ze Masthuur 2 extra AA's gegeven en dan was alles opgelost.
Ik wist dat je grappig was maar dit is echt hilarischquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja je leest het goed! PoSTMaN kan ook zonder drank![]()
En dan ben ik grappigquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wist dat je grappig was maar dit is echt hilarisch![]()
![]()
Nog iets grappigs trouwens:
Gister lekker uit eten geweest met m'n. Allemaal leuk en gezellig, toen heb ik mn sleutels in haar tas gedaan zodat ik mn jas op kon hangen. Daarna terug naar haar huis gegaan en daar lekker liggen tukken. Nu moest ze vanmorgen vroeg al naar de uni toe en neemt ze dus haar tas mee. Wil ik om 12:30 ook eens naar de uni vertrekken, kom ik tot de conclusie dat ik het huis niet uit kan
Ik zit nu dus heerlijk opgesloten in het huis van m'n vriendin
Maar wacht, er is meer !quote:
Als je met Peter Langhout reizen gaat dan hoef je je niet te haasten hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer !
College is afgelopen om ongeveer 16:00 maar m'n vriendin heeft daarna een vergadering en kan dus niet eerder thuis komen dan 17:30. Dan moet ik nog naar huis om m'n koffer te gaan pakken
En je ouders hebben geen sleutel of zo... Ja dat word wat lastig ja...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer !
College is afgelopen om ongeveer 16:00 maar m'n vriendin heeft daarna een vergadering en kan dus niet eerder thuis komen dan 17:30. Dan moet ik nog naar huis om m'n koffer te gaan pakken
Das het erge, ik zit bij mn vriendin in haar huisquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef RudyCarell het volgende:
En je ouders hebben geen sleutel of zo... Ja dat word wat lastig ja...
god leef jij ook nog joh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef BMH het volgende:
De gevechtsheli van de USA gaat tering snel nu... Ik schrik me dood door dat ding!
Zit ik nu weer in het verkeerde topic te postenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Niet iedereen is ook echt geinteresseerd in een avondje alleen zuipen is mijn indruk zo.
sniff...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Beezz het volgende:
Ik vind de patch maar erg matig.
De gameplay is zoveel trager geworden, ik kan nog steeds sprinten+springen ook al heb ik nauwelijks tot geen stamina. Ik kan nog steeds springen en liggen, je moet nu alleen een fractie wachten voordat je op liggen drukt. C4 gooien kan niet meer, maar je kan meteen ook geen medpacks meer springend weggooien, wat ik erg irritant vind.
Dat je al springend nu ook niet meer kan schieten is aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant zo ontzettend onnodig. Ik heb zovaak gehad dat er net een ventje ergens bovenop ligt, en dat je moet springen om hem net te raken. Ook kan je dus niet meer van dakjes afspringen bij bijvoorbeeld Market op Karkand, ja het kan wel, maar dan moet er niemand aankomen, want de komende 5 seconden, kan jij je geweer niet gebruiken...
Ik vraag me af waarom ze dat erin gegooit hebben. Springen en schieten werd gebruikt door tube noobs, of door van die lamers die springen, liggen, en zo naar je toe komen al schietend.
Het springen+liggen gaat daar nu te langzaam voor, en hadden ze gewoon de nade launcher verandert zodat je van 1 meter afstand niet meer iemand kan vermoorden zonder dat jezelf doodgaat, hoefde dit dus niet.
Dan is die 'fix', springen en niet meer kunnen schieten, totaal nutteloos toch?
Ach, de Black-Hawk is teminste veel minder sterk nu. Je hoort niet met een transport helicopter de complete map te ownen.
Tja datum wordt tweede hindernis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zit ik nu weer in het verkeerde topic te posten![]()
Maar mij maakt het allemaal niet zo veel uit. Ik kom gewoon, maakt niet uit waar, vorige keer was gezellig zelfs op zondag toen ik niet kon drinken dus...
Ik hoop alleen wel dat ik kan. Hoe gaan we het met data doen, gewoon wanneer de meeste kunnen?
Ik neem aan dat het een zaterdag gaat worden, dat zou mooi zijn aangezien ik dan meestal wel kan.![]()
Volgens de stats van het wapen heeft hij 100 damage, dus in theorie is het een one shot one kill wapen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef JumperJack het volgende:
wanneer komt euro forces eigenlijk uit?!? wil die sniper en AT unlock![]()
de sniper unlock kan trouwens geen kill in one maken...![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgens de stats van het wapen heeft hij 100 damage, dus in theorie is het een one shot one kill wapen.
en kijk HIER maar eens naar de stats die van dezelfde site komen...quote:BF2S Wiki Weapon Unlocks schreef het volgende...:
The L96A1 is apt to become the most beloved sniper rifle in the assortment. While EA/DICE tries to sell their expansions as balanced with the original game, this gun is clearly a cut above the rest. Take together the best of the M24 and M95 and you’ll end up with the L96A1. It has the same firepower as the M24 and M95, these rifles will reduce the health with 95% of a full health soldier in a single shot. On top of that, the L96A1 is together with the M24 the most accurate weapon in the game. But it overpowers the M24 because of its load time which is equal to the M95.
It was rumoured that this gun would instant kill with one shot, but this is not true. It was supposedly the case while the 1.2 patch was in beta, just like the M95 and the M24, but for obvious reasons this was changed for the official release.
While the personal preference of a sniper will decide between the L96A1 and the M24, the L96A1 is clearly a better choice than the Type 88 or SVD. The M95? Well, ain’t it fun to shoot a non-expecting pilot out of his cockpit?
HALLOOWWWW. je hebt Euro Forces nodig om de tweede unlocks van de Sniper en de AT te kunnen unlocken. het zijn Euro unlocks. kijk HIER maar. kut hèquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik ga m vanavond meteen unlocken. Door een gelukje kan ik over 20 minuten alsnog naar huis toe, dat is heel erg fijn aangezien ik hier verder toch niets te zoeken heb
Tot vanavond allemaal
Dacht dat er een nieuwe sniper unlock bij de patch zou zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef JumperJack het volgende:
HALLOOWWWW. je hebt Euro Forces nodig om de tweede unlocks van de Sniper en de AT te kunnen unlocken. het zijn Euro unlocks. kijk HIER maar. kut hè![]()
ahumquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef JumperJack het volgende:
[..]
HALLOOWWWW. je hebt Euro Forces nodig om de tweede unlocks van de Sniper en de AT te kunnen unlocken. het zijn Euro unlocks. kijk HIER maar. kut hè![]()
Inco heeft hem gehostquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Keromane het volgende:
Uiteindelijk werkte het. Na complete herinstallatie en patches de PB folder geleegd en op de punkbustersite nogmaals de installatie gedownload en tweemaal geupdate.
Hier een site met snelle patch downloads:
http://www.crazydutcharmy.com/downloads.htm
Dat scheelt weer. Volgens mij heeft echt iedereen BF2 al meerdere malen geinstalleerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Keromane het volgende:
Uiteindelijk werkte het. Na complete herinstallatie en patches de PB folder geleegd en op de punkbustersite nogmaals de installatie gedownload en tweemaal geupdate.
Hier een site met snelle patch downloads:
http://www.crazydutcharmy.com/downloads.htm
geen flauw idee. maar die nieuwe sniper wil ik welquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef RudyCarell het volgende:
Zou je als je EuroForce koopt net als bij SF weer een extra unlock krijgen? Of is dat diegene die ik al verspeeld heb aan 2 medic guns
wees blijquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef Incolumis het volgende:
ik snap niet dat iedereen steeds last heeft van foute installaties en verkeerd verlopen patches. ik heb nog geen (effe afkloppen) problemen daarmee gehad.....
had bijna de full patch gedownedquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef Incolumis het volgende:
Incremental patch
ik zal deze link ook effe in de wiki posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |