owkee, tnx. die is nu aan het downen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zoals al eerdr aangegeven, de incremental is gewoon om 1.12 naar 1.2 op te schroeven, en de full patch is alle patches, 1.0 tot 1.2
heb MoH:AA samen met de twee uitbereidingen net besteld via amazon voor maar 21 euri'squote:Op woensdag 15 februari 2006 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe meer groundwar hoe beter
Ik blijf een MoH:AA speler
¤ 14,95quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef JumperJack het volgende:
heb MoH:AA samen met de twee uitbereidingen net besteld via amazon voor maar 21 euri's![]()
Ik moet de patch nog downloaden en moet zeggen dat ik de BH zal missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:18 schreef BattleLies het volgende:
Ik vind de patch tot nu toe echt knudde!
De blackhawk is super snel uit de lucht geschoten, je moet nog langer schieten om iemand neer te halen en er zijn wapens een stuk onnauwkeuriger![]()
Hee .. bij de weg! Wat vinden jullie van mijn avatar ??????????????![]()
De msn van die ene FoD-er kun je vinden in mijn profiel van FoK. Iedereen is vrij mij toe te voegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef kievit19 het volgende:
[..]
lijkt me stug dat die beter is, ik heb de settings nog hetzelfde staan....
eej maar is het niet eens en idee om msn adressen ook ergens te verzamelen van de boffers???
(en die ene verdwaalde fodder dan)
Dus nu wordt het prijs schieten vanuit mijn tankje op die BoF Black Hawk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:25 schreef jpjedi het volgende:
bedtijd.
nwe patch is kut.. heli vliegen heeft geen zin meer nu. attack gaat nog maar transport is echt karton idd.
Die guns van de bh schieten nog geen deuk in een pakje boter..beetje overgecorigeerd imo.
Da's wel makkelijk voor mij, maar lullig voor jumperquote:
Ah gaan we weg bij i3d?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond groot nieuws trouwens maar dat komt vanavond
Is daar voldoende aanleiding voor dan volgens jou ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
Ah gaan we weg bij i3d?
Ik hoorde van jedi dat i3d als een van de slechste uit de test kwam. Hij zei ook dat ze daar 4 servers op 1 pc draaien en bijv. bij clanbase 1 server per pc. Prijs is daar alleen wel 80 euro duurder. Maarja beter iets duurder en altijd? lagvrij spelen dan andersom.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Is daar voldoende aanleiding voor dan volgens jou ?
Rotterdam, mooi!! Utrecht is ook nog wel te doen wat betreft de prijs zonder OVquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:38 schreef jpjedi het volgende:
Jongens,
Op Bof forum staan alle xfire namen van de leden en als er nog niet instaat moet je dat ff posten. msn adressen zou ik hier niet uitwisselen en zeker niet volledig tikken.
Verder Komt de grote BoF meeting eraan. We lopen er al lang mee rond en de meesten willen elkaar wel eens zien. De "harde kern" kent elkaar al in real life natuurlijk maar toch leuk om eens samen een pintje te pakken zoals wij dat hier zeggen.
Lokatie zal ergens Rotterdam zijn aangezien hier de meesten in de buurt wonen maar wellicht iss regio Utrecht een goed alternatief.
Vandaag ga ik beginnen met een deelname lijst en die moet LANG worden.![]()
Nee voor mij niet, maar je hoort wat rechts en links over lag en stabiliteit... ikzelf had er geen problemen mee...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:25 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Is daar voldoende aanleiding voor dan volgens jou ?
Ben aan het downloaden, volgens Escape is daar de support beter dan de PKM van nu. Dat zal best... nu alle euroforces wapen krachtig maken zodat iedereen het gaat kopen en bij de volgende patch alles weer minder krachtig makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef escape_nl het volgende:
http://rapidshare.de/files/13282900/Euroforces.wmv.html
ff downloaden
Filmpje met alle nieuwe wapens van Euroforces, de medic en de support zijn heel erg gaaf
en goede geluiden van de wapensquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ben aan het downloaden, volgens Escape is daar de support beter dan de PKM van nu. Dat zal best... nu alle euroforces wapen krachtig maken zodat iedereen het gaat kopen en bij de volgende patch alles weer minder krachtig maken![]()
Rotterdam, Breda, Utrecht. I don't care, ik ben iig aanwezigquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Rotterdam, mooi!! Utrecht is ook nog wel te doen wat betreft de prijs zonder OV![]()
Kun je ff de laatste info hierover in Admin Center zetten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Rotterdam, Breda, Utrecht. I don't care, ik ben iig aanwezig
en ja we gaan idd weg bij i3d. Waar we dan naar toe gaan is nog niet helemaal zeker maar daarover vanavond meer
Donequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat de Blackhawk eigenlijk alleen maar op Mashtuur zwaar irritant is. Op Oman heb ik er zelden tot nooit last van. Als ze bij EA hadden nagedacht dan hadden ze Masthuur 2 extra AA's gegeven en dan was alles opgelost.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Beezz het volgende:
Ach, de Black-Hawk is teminste veel minder sterk nu. Je hoort niet met een transport helicopter de complete map te ownen.
Eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat de Blackhawk eigenlijk alleen maar op Mashtuur zwaar irritant is. Op Oman heb ik er zelden tot nooit last van. Als ze bij EA hadden nagedacht dan hadden ze Masthuur 2 extra AA's gegeven en dan was alles opgelost.
Ik wist dat je grappig was maar dit is echt hilarischquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja je leest het goed! PoSTMaN kan ook zonder drank![]()
En dan ben ik grappigquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wist dat je grappig was maar dit is echt hilarisch![]()
![]()
Nog iets grappigs trouwens:
Gister lekker uit eten geweest met m'n. Allemaal leuk en gezellig, toen heb ik mn sleutels in haar tas gedaan zodat ik mn jas op kon hangen. Daarna terug naar haar huis gegaan en daar lekker liggen tukken. Nu moest ze vanmorgen vroeg al naar de uni toe en neemt ze dus haar tas mee. Wil ik om 12:30 ook eens naar de uni vertrekken, kom ik tot de conclusie dat ik het huis niet uit kan
Ik zit nu dus heerlijk opgesloten in het huis van m'n vriendin
Maar wacht, er is meer !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |