abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35369124
Hoe kan je in godsnaam 341 punten scoren in 1 rondje
Ik kom niet eens boven de 100
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:20:51 #202
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35369286
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

[..]

klopt al niet helemaal meer want voor patch2.0 heb je shaders 2.0 nodig..
quote:
Hi, first post on these forums...i just tested and wrote a procedure that might allow 9200 series run the game without massive lag and invisible buildings. (i posted this on the totalbf2 forums and planetbattlefield forums already)

if you have any questions please email me at conscriptvirus@gmail.com

I rewrote the procedure in steps
[This is meant for users who are experiencing the "invisible building problem"]
ok this time im pretty sure about this solution:
The problem: Game doesnt like rendering in 1.4 shaders anymore and the 9200 series only supports up to 1.4 shaders...

so here's what i did:
Goal: Use optimized shaders from previous versions of Bf2 that worked with the 9200 or other 1.4 pixel shader video cards. (copy and paste the shader files from older versions that worked and replace the new ones)
1) Download and install the Battlefield 2 demo. (You can use previous versions of Battlefield 2. I just find using the demo a lot easier and more organized.

2) Run the demo and set your video settings / other options to your liking.

3) Exit out of the demo and go to
C:\Documents and Settings\Your Name\My Documents\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\cache and delete everything in there.

4) Go back into the demo and join a server and let the game optimize your shaders. If the game runs fine (ie to your liking) then continue to step 5. If not, repeat steps 2-4).

5) Afterwards, exit out of the game and go to
C:\Documents and Settings\Your name\My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache
And delete everything in there. (this is not the demo folder)

6) Run the actual game and make sure the video settings / other options are exactly the same as the one as you had in the demo.

7) Join a server and you should see the game optimizing shaders. When you start playing..the buildings are going to be invisible / messed up and you will get massive lag. This is normal. Exit out of the game now.

Go into the demo folder:
C:\Documents and Settings\Your Name\My Documents\Battlefield 2 Demo\mods\bf2\cache and you shall see a folder with a really long name. Go inside the folder and you should see about 55 files. Select ALL of the files and copy. (crtl+c).

9) Now go into your BF2 directory:
C:\Documents and Settings\Your name\My Documents\Battlefield 2\mods\bf2\cache and go inside the folder with the really long name. DELETE EVERYTHING IN THERe (leave none alive).

10) Now paste the files you had from the demo cache folder into this folder. Now run the game and hopefully you shouldn’t see a “optimizing shaders for best performance” when loading a server… Good luck and have fun

NOTE: I do not accept any responsibility for destruction (there should be none btw)
NOTE: I don’t have an ati 9200 card, but I have looked into this serious problem with my 5200 and the problem with the 9200 is that it doesn’t support 2.0 shaders, and when I force 1.4 shaders on my 5200, I get the same invisible building problem.
NOTE: If this is confusing...please ask questions
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_35369426
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef BaraCuda het volgende:
Hoe kan je in godsnaam 341 punten scoren in 1 rondje
Ik kom niet eens boven de 100
tsja

kreeg om een of andere rare reden mijn commanderscore vervierdubbeld. denk dat het komt omdat ik als commander ook nog eens (met mijn G36E) de meeste kills en revives van iedereen op mijn naam had staan...
pi_35369446
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

[..]
Tip voor foxie dit!

Hij heeft dit probleem en gaat zaterdag bij Di3ki3 een andere kaart halen. Foxie zal dit wel lezen gok ik zo. Ut arme jong baalde al als een stekker..
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:24:53 #205
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35369462
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:13 schreef JumperJack het volgende:
heb sinds gisteren (check de OP maar) wel lekker de hoogste rondescore van de hele clan!!!

341 punten

kijk zelf maar
Het is maar waar je blij mee bent he, aangezien het via een glitch/bug is verkregen
Wel een lekkere score, bevestigt maar weer dat het als commander makkelijk is om punten te scoren.
2de in de Tour de BoF!
pi_35370943
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Het is maar waar je blij mee bent he, aangezien het via een glitch/bug is verkregen
Wel een lekkere score, bevestigt maar weer dat het als commander makkelijk is om punten te scoren.
maybe geen glitch, want zou dit dan echt niet kunnen?!?
quote:
kreeg om een of andere rare reden mijn commanderscore vervierdubbeld. denk dat het komt omdat ik als commander ook nog eens (met mijn G36E) de meeste kills en revives van iedereen op mijn naam had staan...

en trouwens, anders had ik er toch 170 gehad, wat ook wel in de top10 thuishoort

en dan DIT prachtige filmpje

[ Bericht 6% gewijzigd door JumperJack op 22-02-2006 17:05:55 ]
pi_35371297
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef JumperJack het volgende:

[..]

tsja

[mierenballenhaarmodus]
Nou als je zegt vervierdubbeld, dat is dus eigenlijk 8x zoveel
[/mierenballenhaarmodus]
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:13:58 #208
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35371532
Mijn hoogste score is 165, maar dat is ook niet iets om trots op te zijn, aangezien het in een BH was. 2de hoogste score was 163 (geloof ik), wederom niet iets om heel trots op te zijn, aangezien ik als gunner in de MEC heli zat op Sharqi met Calabria als piloot.
Keertje 111 Mashtuur als tanker bij de MEC en toen een paar keer DoMo tours downen.
Verder weet ik het niet, maar het mooiste is natuurlijk als je te voet 100+ scores maakt.

Dat filmpje is niet van een bug, maar van een buggy
2de in de Tour de BoF!
pi_35371660
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[mierenballenhaarmodus]
Nou als je zegt vervierdubbeld, dat is dus eigenlijk 8x zoveel
[/mierenballenhaarmodus]
nee, de dubbele score 2x
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn hoogste score is 165, maar dat is ook niet iets om trots op te zijn, aangezien het in een BH was. 2de hoogste score was 163 (geloof ik), wederom niet iets om heel trots op te zijn, aangezien ik als gunner in de MEC heli zat op Sharqi met Calabria als piloot.
Keertje 111 Mashtuur als tanker bij de MEC en toen een paar keer DoMo tours downen.
Verder weet ik het niet, maar het mooiste is natuurlijk als je te voet 100+ scores maakt.

Dat filmpje is niet van een bug, maar van een buggy
dat filmpje vond ik alleen maar cool

en had eergisteren 5 rondes karkand gedaan, dus te voet als medic en 5 x achterelkaar 100+ ziet er wel leuk uit: teamworkscores van 80+

[ Bericht 28% gewijzigd door JumperJack op 22-02-2006 17:24:09 ]
pi_35371673
quote:
De Consumentenbond en enkele ontwikkelaars van open software hebben een boze brief naar stichting Brein gestuurd. De instelling die auteursrechten beschermt, zou ondernemers niet helemaal de waarheid vertellen door te beweren dat het kopiėren van computersoftware altijd verboden is. Volgens burgerrechtenorganisatie Bits of Freedom (BoF) is deze suggestie echter fout, en staat Brein de rechtmatige belangen van bedrijven en personen in de weg.

In een brochure die Brein eerder deze maand uitgaf stond: ''Van een computerspel of andere software mag geen kopie worden gemaakt. Ook niet voor eigen gebruik.'' Een woordvoerder van BoF zegt echter dat dit onjuist is. ''Die stelling is te algemeen en incorrect. Veel computerprogramma's worden gedistribueerd met een licentie die gebruikers het recht geeft om ongelimiteerd kopieėn te maken, voor eigen gebruik of distributie.''

De instellingen en bedrijven die de brief ingezonden hebben, manen Brein haar woorden terug te nemen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:50:04 #211
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35372868
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:17 schreef JumperJack het volgende:
en had eergisteren 5 rondes karkand gedaan, dus te voet als medic en 5 x achterelkaar 100+ ziet er wel leuk uit: teamworkscores van 80+
Zeker op PE, anders petje af hoor.

BoF is goed bezig
2de in de Tour de BoF!
pi_35372974
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Zeker op PE, anders petje af hoor.

BoF is goed bezig
niet op PE op een andere karkand only server, met IETS MEER spelers dan PE met zijn 24 op een 64 map
pi_35373185
owkee. ik heb iets HEEL raars ontdekt:

combat score: 6500 punten
teamw. score: 2813 punten
command score: 1287 punten
global score: 10083 punten

6500+2813+1287 = 10600 en dus GEEN 10083!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:00:26 #214
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35373286
Ik vraag me af hoe je het ontdekt, maar raar is het zeker. Maar goed het is BF2 he, dus overal zitten bugs in. Zo nu naar huis en schaatsen kijken
2de in de Tour de BoF!
pi_35373736
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:58 schreef JumperJack het volgende:

[..]

maybe geen glitch, want zou dit dan echt niet kunnen?!?
[..]

en trouwens, anders had ik er toch 170 gehad, wat ook wel in de top10 thuishoort

en dan DIT prachtige filmpje
Er zijn zelfs hele stunt communities die alleen maar stunten in bf2. Is wel eens onderwerp van gesprek geweest in onze all-time bof topics.
pi_35376028
Zullen we jumperjack maar aangeven bij EA ?
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:20:56 #217
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_35376635
Snik... snik... m'n accesspoint is kapot.... kloteding.
Asus WL500G... de SSID valt zeer regelmatig weg en de verbindingssnelheid is kut... 5,5 , 11 of 12mbit terwijl ik 4 meter van het 54mbit apparaat af zit. m'n PSP ziet 'm regelmatig niet meer, m'n laptop niet.... en ziet ie 'm wel, is het signaal dus zeer zwak.

Misschien komt het wel om dat ik 'm het hele jaar met 84mw heb laten zenden ipv de standaard 19mw....

Software reset, nieuwe firmware, nieuwe instellingen etc... niets helpt.
Zometeen maar even de kassabon vinden en dan morgen naar de stad, kijken of ik meteen een nieuwe mee krijg. Maar over het algemeen ben ik qua netwerkgebeuren niet echt te spreken over Asus en ik ben zeker niet de enige.. systemboards hebben ze heel goed voor elkaar, maar denk dat ze de netwerken beter aan een ander kunnen over laten....

Dus vanavond maar BF2 via het vaste kabeltje.... klote... dacht eerst dat een mafkees m'n WEP key had gekraakt, achter m'n accesspoint wachtwoord was en wat instellingen anders had gezet...
Helaas niet waar.... Er rust een vloek op de BoFfers
pi_35376864
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:20 schreef JK het volgende:
Snik... snik... m'n accesspoint is kapot.... kloteding.
Asus WL500G... de SSID valt zeer regelmatig weg en de verbindingssnelheid is kut... 5,5 , 11 of 12mbit terwijl ik 4 meter van het 54mbit apparaat af zit. m'n PSP ziet 'm regelmatig niet meer, m'n laptop niet.... en ziet ie 'm wel, is het signaal dus zeer zwak.

Misschien komt het wel om dat ik 'm het hele jaar met 84mw heb laten zenden ipv de standaard 19mw....

Software reset, nieuwe firmware, nieuwe instellingen etc... niets helpt.
Zometeen maar even de kassabon vinden en dan morgen naar de stad, kijken of ik meteen een nieuwe mee krijg. Maar over het algemeen ben ik qua netwerkgebeuren niet echt te spreken over Asus en ik ben zeker niet de enige.. systemboards hebben ze heel goed voor elkaar, maar denk dat ze de netwerken beter aan een ander kunnen over laten....

Dus vanavond maar BF2 via het vaste kabeltje.... klote... dacht eerst dat een mafkees m'n WEP key had gekraakt, achter m'n accesspoint wachtwoord was en wat instellingen anders had gezet...
Helaas niet waar.... Er rust een vloek op de BoFfers
hmm kijk daarom laat ik me linksys ook niet op 84 mw draaien.. daar kunnen die huis tuin en keuken apparaatjes niet lang tegen :/
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:34:13 #219
4259 JK
pi_35377228
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

hmm kijk daarom laat ik me linksys ook niet op 84 mw draaien.. daar kunnen die huis tuin en keuken apparaatjes niet lang tegen :/
Blijkbaar. Maar WAAROM zit die optie dan in het apparaat.. je kan gewoon de waarde invullen zonder patch, hack of wat dan ook. 84mw valt nog best mee... maargoed misschien ben ik wat teveel portofoons enz. gewend Ik hoop wel dat ik een zelfde terug krijg met USB poorten, Paralelle poort en 4 UTP poorten (naast 1x wan poort)... eens zien of ik morgenmiddag vrij kan krijgen....

De antenne heeft het gewoon begeven, soms heb ik wel even een stabiele verbinding met 11mbit en dan valt het weer weg... ik heb 'm snel weer naar 19 gezet, wachtwoord eruit gehaald en morgen ga ik dus terug en zal ik ze op een briefje geven wat ik allemaal heb gedaan.
Wel balen, wilde vanavond een image van de laptop wireless naar m'n PC gooien (heb op de laptop standaard geen netwerkpoort.. oude 750mhz celeron).
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:37:10 #220
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_35377347
zowieso, draadloos
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_35377695
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:34 schreef JK het volgende:

[..]

Blijkbaar. Maar WAAROM zit die optie dan in het apparaat.. je kan gewoon de waarde invullen zonder patch, hack of wat dan ook. 84mw valt nog best mee... maargoed misschien ben ik wat teveel portofoons enz. gewend Ik hoop wel dat ik een zelfde terug krijg met USB poorten, Paralelle poort en 4 UTP poorten (naast 1x wan poort)... eens zien of ik morgenmiddag vrij kan krijgen....

De antenne heeft het gewoon begeven, soms heb ik wel even een stabiele verbinding met 11mbit en dan valt het weer weg... ik heb 'm snel weer naar 19 gezet, wachtwoord eruit gehaald en morgen ga ik dus terug en zal ik ze op een briefje geven wat ik allemaal heb gedaan.
Wel balen, wilde vanavond een image van de laptop wireless naar m'n PC gooien (heb op de laptop standaard geen netwerkpoort.. oude 750mhz celeron).
hmm in de meeste access points is de optie om op 84 mw te draaien standaard niet beschikbaar. Waarschijnlijk omdat de componenten die gebruikt worden in deze access points niet ontworpen zijn om op 84 mw te draaien. Ook krijg je als je op 84 mw draait waarschijnlijk meer noise op je verbinding wat de snelheid ook niet ten goede komt :/
pi_35377763
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:37 schreef Skull-splitter het volgende:
zowieso, draadloos
wat is er mis met draadloos?
Behalve dat je flink wat overhead hebt.. nooit de volle snelheid haalt en je bereik zuigt ?
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:57:27 #223
4259 JK
pi_35378090
quote:
zowieso, draadloos
Laptoppen in bed, PSP'en in bed, Nintendo DS (mario Kart) terwijl je aan het schijten bent op de toilet een beetje met anderen racen en als 1e over de finish komen.... buiten in de tuin even je mail checken? Mooi man.

En scheelt je kabels leggen... alles wordt in de toekomst draadloos, dus wen er maar aan.
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:24:01 #224
12888 Skull-splitter
pi_35382579
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

wat is er mis met draadloos?
Behalve dat je flink wat overhead hebt.. nooit de volle snelheid haalt en je bereik zuigt ?
Voor gamen is en blijft draadloos verre van ideaal... Ook een gamersmuis heeft graag een staartje...
pi_35382652
quote:
zowieso, draadloos
en hier komt ook een draadloos netwerkje met adsl van tele2 compleet lkkr savonnds en in het weekend gratis bellen en een mini-lannetje maken met twee vrienden: 2/3 pc's en een laptop
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:25:49 #226
12888 Skull-splitter
pi_35382673
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:57 schreef JK het volgende:

[..]

Laptoppen in bed, PSP'en in bed, Nintendo DS (mario Kart) terwijl je aan het schijten bent op de toilet een beetje met anderen racen en als 1e over de finish komen.... buiten in de tuin even je mail checken? Mooi man.

En scheelt je kabels leggen... alles wordt in de toekomst draadloos, dus wen er maar aan.
Lang niet alles, ik moet de eerste gigabit kaartjes en routers nog maar zien, terwijl dat toch al ruim anderhalfjaar standaard op een mobo zit Verder vind ik draadloos voor de doeleinden die je noemt goed te doen, maar ermee gamen vond ik toch stukken minder...
pi_35382926
ow ja. ook net mijn nieuwe mobiel aangekomen. de meest nieuwe en flekse samsung van nu 1.3 mPixel camera, video, mp3, beatbox. en een groot gedeelte en de games kun je besturen door alleen maar met je mobiel HEEN EN WEER TE BEWEGEN!!!!!!!!

bv. naar links en dan naar rechts bewegen voor de mp3 speler
pi_35383115
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:30 schreef JumperJack het volgende:
ow ja. ook net mijn nieuwe mobiel aangekomen. de meest nieuwe en flekse samsung van nu 1.3 mPixel camera, video, mp3, beatbox. en een groot gedeelte en de games kun je besturen door alleen maar met je mobiel HEEN EN WEER TE BEWEGEN!!!!!!!!

bv. naar links en dan naar rechts bewegen voor de mp3 speler
Kun je er ook mee bellen ?
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:36:35 #229
4259 JK
pi_35383297
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lang niet alles, ik moet de eerste gigabit kaartjes en routers nog maar zien, terwijl dat toch al ruim anderhalfjaar standaard op een mobo zit Verder vind ik draadloos voor de doeleinden die je noemt goed te doen, maar ermee gamen vond ik toch stukken minder...
Gigabit routers (wired) zijn er genoeg, wireless volgens mij niet verder dan 125mbit (met 'afterburner').. maar hoezo problemen met gamen dan ?

Enige wanneer ik wel eens op m'n vriendin zit te schelden, is als ik BF2 aan het doen ben en zij even een grote pagina open trekt, waardoor m'n ping naar de 400 vliegt ofzo.. ben benieuwd hoe groot dat verschil is als je alles via utp zou doen. Internet verbinding is ook maar een 'dikke' 100kb/s.. (kan wel 10-100mbit internet krijgen, maar geen interesse in... dit is snel zat voor wat ik er mee doe).

Probleempje : ik ben m'n bonnetje kwijt
Ben nu al 2 uur aan het zoeken..

Anders ff langs m'n broer, die heeft er ook een gekocht. Hopen dat hij zijn bonnetje kan vinden.
Nu maar eens BF2 zo opstarten, wat ik 3 uur geleden al wilde doen....

edit ; na software reset via console en firmwareupdate uit pure nood maar de resetknop achterop 5 sec. ingedrukt zodat ie ook weer naar defaults gaat (zelfde dus als die software reset als je het mij vraagt).... hij doet het nu al een stukje beter... signaalsterkte fluctueert nog wat, maar zit nu iets van 20 minuten stabiel online met regelmatig 54mbps.... ik kijk het wel aan en anders ga ik eens een linksys kopen... PSP kan ook weer normaal internetten, SSID valt niet weg.... op hoop van zegen zeggen we maar.... en nu is Teamspeak leeg !!!

[ Bericht 16% gewijzigd door JK op 22-02-2006 22:03:57 ]
pi_35383349
2 - 0
Narf!
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:24:23 #231
12888 Skull-splitter
pi_35385856
Juist dat multiuser gebeuren werkt nog niet helemaal lekker. Ik vind wireless kwa idee wel leuk en aardig, maar de uitvoering is nog verre van perfect. Misschien over een jaartje of 3...
pi_35386349
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Juist dat multiuser gebeuren werkt nog niet helemaal lekker. Ik vind wireless kwa idee wel leuk en aardig, maar de uitvoering is nog verre van perfect. Misschien over een jaartje of 3...
moch de nieuwe wireless standaard komt eraan.. misschien dat dat vooruitgang is
pi_35386621
Bahh, die Cruz had al lang 2x paars moeten krijgen met zijn vuist + smerige overtreding op Trabelsi
BF2: Diamond3d
pi_35389013
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:37 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bahh, die Cruz had al lang 2x paars moeten krijgen met zijn vuist + smerige overtreding op Trabelsi

naja toch vond ik Ajax niet slecht voetballen
was ver boven het huidige Ajax nivo
Narf!
pi_35397698
He, waar blijven de nieuwe server gegevens? Hij komt vandaag toch? Jedi heb je al wat gehoord?
pi_35397897

ik betreed nu PE
Narf!
pi_35398195
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:20 schreef RudyCarell het volgende:
He, waar blijven de nieuwe server gegevens? Hij komt vandaag toch? Jedi heb je al wat gehoord?
Ahja dat is vandaag! Ben benieuwd
BF2: Diamond3d
pi_35398366
Ik heb nog geen gegevens van de nieuwe host ontvangen, zodra die binnen zijn stel ik de nieuwe server in
pi_35398408
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:29 schreef Sickert het volgende:

ik betreed nu PE
Ik dacht je morgen vrij had?
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:47 schreef escape_nl het volgende:
Ik heb nog geen gegevens van de nieuwe host ontvangen, zodra die binnen zijn stel ik de nieuwe server in
Ok jij neemt de honeurs waar aangezien Jedi aan carnavallen is En de grote smurf op vakantie is Nou we horen het vanzelf dan wel...

[ Bericht 28% gewijzigd door RudyCarell op 23-02-2006 11:39:47 ]
pi_35399000
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Kun je er ook mee bellen ?
waarom vraagt echt iedereen dat aan mij...
pi_35401252
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ik dacht je morgen vrij had?
[..]

Ok jij neemt de honeurs waar aangezien Jedi aan carnavallen is En de grote smurf op vakantie is Nou we horen het vanzelf dan wel...
Morgenavond begin ik pas Rudy aangezien ik anders de dinsdag niet haal..

Verder nog niks vernomen van Rick van Public servers. Ik zal hem zo nog eens een mailtje sturen.

Net mijn nieuwe auto opgehaald na 13 maanden wachten . Hebben die kutjes van de garage de houder van de gsm nog niet binnen dus kan ik later weer terug.. pffff Ook had ik hem besteld zonder type aanduiding op de achterklep maar die zit er toch op.

MAar verder blij dat hij eindelijk geleverd is..
pi_35401460
quote:
Beste Jean-Pierre

Helaas heb ik nog niets.
De nieuwe server plaats ik maandag.
Pas wanneer ik mijn ip block binnen heb van We Dare kan ik een ip
geven.

Dit is woensdag. Donderdag zou dan jullie gameserver online komen.

Met vriendelijke groet.
Dit is dus een mail van vorige week waar ik nu een reply op ga sturen..
pi_35401818
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Morgenavond begin ik pas Rudy aangezien ik anders de dinsdag niet haal..

Verder nog niks vernomen van Rick van Public servers. Ik zal hem zo nog eens een mailtje sturen.

Net mijn nieuwe auto opgehaald na 13 maanden wachten . Hebben die kutjes van de garage de houder van de gsm nog niet binnen dus kan ik later weer terug.. pffff Ook had ik hem besteld zonder type aanduiding op de achterklep maar die zit er toch op.

MAar verder blij dat hij eindelijk geleverd is..

kun je dat ding er niet afhalen? meestal zit dat met zo'n plakker
nu is ie nog vers en als je m dan weghaald zie je er niks van
beetje wasbenzine om de lijmrestjes weg te halen en voila!
Narf!
pi_35401878
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:09 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Olee, ik heb een nieuwe auto
Nou is iedereen natuurlijk nieuwsgierig geworden wat voor voor type auto
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:29:06 #245
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35401926
Ik heb de aanduiding er ook af laten halen, maar ze lieten 147 erop staan. Deze trokken ze er vervolgens gewoon met de vingers vanaf. Uiteraard wel door hun laten doen, je weet immers maar nooit.
Maar wat heb je nu precies voor super audi. Ik wil specs!
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:30:06 #246
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35401977
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:27 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Nou is iedereen natuurlijk nieuwsgierig geworden wat voor voor type auto
Hij heeft een A6 met alles erop en eran, maar wat dat nu precies allemaal is, dat weet ik niet, maar ben wel erg nieuwsgierig.
2de in de Tour de BoF!
pi_35402127
yups

A6 Avant full options
oa:
-leder interieur (bruin )
-DVD + met kleuren schermen tussen tellers en in dashboard
-xenon voor, leds achter

wel maar een 2.0tdi (140 p standaardk) maar je gelooft niet hoe fucking hard dat ding trekt. 225 km.hr top en een koppel van 340 nm

en hij is gechipped en dat scheelt een berg.

Nu moeten jullie wel weten dat het en belgische wagen betreft aangezien ik voor een Belgische firma werk en daar zijn de auto`s 40% goedkoper. En geen bijtelling.
pi_35402223
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef jpjedi het volgende:
yups

A6 Avant full options
oa:
-xenon voor, leds achter

wel maar een 2.0tdi (140 p standaardk) maar je gelooft niet hoe fucking hard dat ding trekt. 225 km.hr top en een koppel van 340 nm

Nu moeten jullie wel weten dat het en belgische wagen betreft aangezien ik voor een Belgische firma werk en daar zijn de auto`s 40% goedkoper. En geen bijtelling.
en ik vrijdag als we naar Netgamez gaan 8er hem aanrijd en als ie hier in dordt is ik er natuurlijk wel ff in ga zitten
Narf!
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:44:04 #249
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_35402432
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:34 schreef jpjedi het volgende:
yups

A6 Avant full options
oa:
-xenon voor, leds achter

Superlekker! Jammer van de motor, maar voor de rest ben ik erg jaloers Vooral het gedeelte van geen bijtelling!
Die achterkant is gaaf met die ledjes, stond laatst bij de fitness naast zo'n zelfde A6, alleen had hij een 3.2 quattro
2de in de Tour de BoF!
pi_35402757
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]
stond laatst bij de fitness naast zo'n zelfde A6, alleen had hij een 3.2 quattro
Stoer ik wil ook naar een Drive In fitness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')